FORD MUSTANG

FORD MUSTANG

(2015 - )

Pozitív


A klasszikust idéző forma, vérbő V8-as motor, megfizethető árért, akár tűrhető szinten tartható fogyasztással. Automata és kézi váltó mindkét motorhoz társítható, a hajtás természetesen hátul.

Negatív


Európai szemmel nem elég igényes beltéri anyagok, akár Transitokból ismerős kapcsolók.

Méret, kényelem, kidolgozás

Klasszikus formák, már európai szemmel is vállalható minőségben. Prémium kidolgozást ne várjunk, a Mustang lényege épp az, hogy nem prémium sportautó. Adott árért a lehető legtöbb stílus és lóerő. Hátra ülni büntetés, de kit érdekel a helykínálat, amikor Mustangba ülhet?

Különleges felszereltség

A V8-as motor és az ő hangja, semmi más nem érdekes.

Ajánlott motor

Aki egyszer beindítja a V8-ast, aligha fog utána 2,3 literes EcoBoost motort választani négy hengerrel. Persze utóbbi is bőven elég erőben, még nem hangja is van a kipufogóból, de az igazi Mustang a GT, a V8-cal.

Fenntartási költség

Akár 10 liter környéki fogyasztással is el lehet vele járni, ha kiélvezzük, a duplájával is.

Biztonság

Ebben nem erős a Mustang, igaz, az Euro NCAP még nem a 2018-as modellévre frissített legújabb verziót törte. A korábbinak azonban csupán 2 csillagot adott.

Típustörténet

Színre lép a Mustang hatodik generációja, ez az első, amit hivatalosan is hoznak Európába. 5,0 literes V8-as és 2,3 literes négyhengeres EcoBoost motorral, Fastback (coupe) és Convertible (kabrió) karosszériával 2017 Frissül a 2018-as modellévre a modell

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre