0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Íme június legdurvább gyorshajtói

230-cal ment, csak 130 ezer a büntetése

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Jó formában lehet az a régebbi Ford Mondeo, ami megfutja a tényleg 230-at. Jutalma egy 130 ezres csekk. Ketten 300 ezreset várhatnak.

2012. június 15-én az M6-os autópályán 130 helyett 230 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható Ford Mondeo ST. A közigazgatási bírság 130 ezer Ft. Ugyanaznap ugyanott 220-szal száguldott a jobb oldalon látható Audi. Jutalma mínusz 130 ezer pénz 2012. június 15-én az M6-os autópályán 130 helyett 230 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható Ford Mondeo ST. A közigazgatási bírság 130 ezer Ft. Ugyanaznap ugyanott 220-szal száguldott a jobb oldalon látható Audi. Jutalma mínusz 130 ezer pénz

2012. június 15-én az M6-os autópályán 130 helyett 230 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható Ford Mondeo ST. A közigazgatási bírság 130 ezer Ft. Ugyanaznap ugyanott 220-szal száguldott a jobb oldalon látható Audi. Jutalma mínusz 130 ezer pénz

Nyilvánosságra hozta a rekorder gyorshajtókról szóló júniusi listáját az ORFK, a legdurvábbak közül ugyanakkor csak ketten kell hogy fizessenek 300 ezres forintos bírságot. Öröm az ürömben, hogy nem csak a szokásos BMW (meg pár Audi és Mercedes) a felhozatal, de Hondát, Fiatot, Fordokat, Minit, Opelt is üdvözölhetünk az illusztris társaságban.

Június 15-én az M3-as autópályán 130 helyett 214 km/h-s sebességgel ment a bal oldali képen látható autó (nahát, egy BMW). A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Azt nem tudjuk, hogy a mögötte vélhetően szintén nem lassan romboló márkatárs pontosan hogyan teljesített és mit kapott. Előző nap Budapesten, a Hungária körúton 70 helyett 147-tel felelőtlenkedett a jobbra látható Honda S2000 sofőrje. 90 ezerért Június 15-én az M3-as autópályán 130 helyett 214 km/h-s sebességgel ment a bal oldali képen látható autó (nahát, egy BMW). A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Azt nem tudjuk, hogy a mögötte vélhetően szintén nem lassan romboló márkatárs pontosan hogyan teljesített és mit kapott. Előző nap Budapesten, a Hungária körúton 70 helyett 147-tel felelőtlenkedett a jobbra látható Honda S2000 sofőrje. 90 ezerért

Június 15-én az M3-as autópályán 130 helyett 214 km/h-s sebességgel ment a bal oldali képen látható autó (nahát, egy BMW). A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Azt nem tudjuk, hogy a mögötte vélhetően szintén nem lassan romboló márkatárs pontosan hogyan teljesített és mit kapott. Előző nap Budapesten, a Hungária körúton 70 helyett 147-tel felelőtlenkedett a jobbra látható Honda S2000 sofőrje. 90 ezerért

Június 12-én Mosdós belterületén 50 helyett 139 km/h-s sebességgel hajtott a bal oldali képen látható személygépkocsi (nahát, még egy BMW). A közigazgatási bírság összege 300 ezer forint. Június 10-én Kecskemét belterületén 136-tal tépett a jobb oldali képen látható személygépkocsi (nini, egy Fiat Punto). Ezért is megy a 300 ezres csekk Június 12-én Mosdós belterületén 50 helyett 139 km/h-s sebességgel hajtott a bal oldali képen látható személygépkocsi (nahát, még egy BMW). A közigazgatási bírság összege 300 ezer forint. Június 10-én Kecskemét belterületén 136-tal tépett a jobb oldali képen látható személygépkocsi (nini, egy Fiat Punto). Ezért is megy a 300 ezres csekk

Június 12-én Mosdós belterületén 50 helyett 139 km/h-s sebességgel hajtott a bal oldali képen látható személygépkocsi (nahát, még egy BMW). A közigazgatási bírság összege 300 ezer forint. Június 10-én Kecskemét belterületén 136-tal tépett a jobb oldali képen látható személygépkocsi (nini, egy Fiat Punto). Ezért is megy a 300 ezres csekk

Június 17-én a 89-es számú főúton 90 km/h helyett 173 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi (ó, egy BMW). A bírság 130 ezer Ft. Június 8-án az M30-as autóúton 110 helyett 173 km/h-val ment a jobbra látható... BMW. 60 ezerért Június 17-én a 89-es számú főúton 90 km/h helyett 173 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi (ó, egy BMW). A bírság 130 ezer Ft. Június 8-án az M30-as autóúton 110 helyett 173 km/h-val ment a jobbra látható... BMW. 60 ezerért

Június 17-én a 89-es számú főúton 90 km/h helyett 173 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi (ó, egy BMW). A bírság 130 ezer Ft. Június 8-án az M30-as autóúton 110 helyett 173 km/h-val ment a jobbra látható... BMW. 60 ezerért

Június 3-án a 44-es számú főúton 90 helyett 172 km/h-s sebességgel rohant a bal oldali képen látható személygépkocsi. Hoppá, egy Opel Insignia. A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Június 22-én Simaság belterületén simán 116-tal tolta a jobb oldali képen látható Mercedes. A közigazgatási bírság összege 130 ezer forint Június 3-án a 44-es számú főúton 90 helyett 172 km/h-s sebességgel rohant a bal oldali képen látható személygépkocsi. Hoppá, egy Opel Insignia. A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Június 22-én Simaság belterületén simán 116-tal tolta a jobb oldali képen látható Mercedes. A közigazgatási bírság összege 130 ezer forint

Június 3-án a 44-es számú főúton 90 helyett 172 km/h-s sebességgel rohant a bal oldali képen látható személygépkocsi. Hoppá, egy Opel Insignia. A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Június 22-én Simaság belterületén simán 116-tal tolta a jobb oldali képen látható Mercedes. A közigazgatási bírság összege 130 ezer forint

Június 14-én Rönök belterületén 50 km/h helyett 102 km/h sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi. Jé, ez is Ford Mondeo. A közigazgatási bírság összege 90 ezer Ft. Június 29-én Rábahídvégen kerek 100 km/h-s sebességgel haladt a jobb oldali képen látható BMW... A közigazgatási bírság összege 90 ezer forint Június 14-én Rönök belterületén 50 km/h helyett 102 km/h sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi. Jé, ez is Ford Mondeo. A közigazgatási bírság összege 90 ezer Ft. Június 29-én Rábahídvégen kerek 100 km/h-s sebességgel haladt a jobb oldali képen látható BMW... A közigazgatási bírság összege 90 ezer forint

Június 14-én Rönök belterületén 50 km/h helyett 102 km/h sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi. Jé, ez is Ford Mondeo. A közigazgatási bírság összege 90 ezer Ft. Június 29-én Rábahídvégen kerek 100 km/h-s sebességgel haladt a jobb oldali képen látható BMW... A közigazgatási bírság összege 90 ezer forint

Június 11-én a 8443-as számú úton 90 km/h helyett 153 km/h-s sebességet ért el a bal oldali képen látható Ford. Nem Mondeo, Focus. 90 ezerért. Június 9-én a 89-es úton 147-tel ért féktávra a jobbra látható Mini. A <span style=bátorfelelőtlen tett 60 ezer forintjába fog fájni" /> Június 11-én a 8443-as számú úton 90 km/h helyett 153 km/h-s sebességet ért el a bal oldali képen látható Ford. Nem Mondeo, Focus. 90 ezerért. Június 9-én a 89-es úton 147-tel ért féktávra a jobbra látható Mini. A <span style=bátorfelelőtlen tett 60 ezer forintjába fog fájni" />

Június 11-én a 8443-as számú úton 90 km/h helyett 153 km/h-s sebességet ért el a bal oldali képen látható Ford. Nem Mondeo, Focus. 90 ezerért. Június 9-én a 89-es úton 147-tel ért féktávra a jobbra látható Mini. A bátorfelelőtlen tett 60 ezer forintjába fog fájni

Ez is érdekes lehet:
 

Mercedes-Benz V 250 BlueTEC teszt

Legerősebb, 250 BlueTEC jelölésű motorjával és a bevezetéskori gazdag Edition 1 ellátmánnyal...

Ilyen az új Skoda Fabia. Mit szólsz hozzá?

Megannyi részletfotó után íme az első teljes alakosak: a sokkal szélesebb és picit alacsonyabb...

Volkswagen Golf 8: radikális emissziós értékekkel jön 2019-re

Bár a nyolcadik VW Golf bemutatója még csak öt év múlva esedékes, de már most több részlete ismert...

Opel Cascada 1.6 Turbo Ecotec (200 LE) Cosmo teszt

Jó 11 millió forintért versenyképes ajánlat a legerősebb Cascada. Kabriózás Opel-módra, de vajon...

Jövő év végén indulhat az állami járműtörténeti adatbázis

Hogy lehetne kisebb lutri a használtautó-vásárlás? Az Autós Nagykoalíció kilobbizta a komplex...

Alkalmi autó: miből nézzük a tűzijátékot?

Ha augusztus 20., akkor nem csak államalapítás, meg új kenyér, hanem tűzijáték is. Mi lenne az...

Peugeot 308 SW 1.6 e-HDi teszt

Mindenben jó a Peugeot kompakt kombija. És egyvalamiben a legjobb. Elég ez a sikerhez? A hatalmas...

Renault Mégane 1.4 16V Alizé, 2002 - használtteszt

Fiatal pár véges büdzsével - mit vegyenek? Bármit, amit ismerőstől olcsón el lehet hozni. Végül...

Autós túraötletek a Dunakanyarban

Az M7-esen áll a dugó a Balaton felé? Lehet ám máshova is menni, például a Dunakanyar is remek...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (10 db)

katyilka írta: 2012 augusztus 07., kedd 23:31:44

tbiudrl: Svájcban Sionban dolgoztam, tehát végig kellett autóznom egész Svájcon. A sok rémmese ellenére haladtam a Scvájci rendszámos autókkal 140-170-nel! Mert nekik sem elég a 120, ők pedig jobban ráérnek, mint bárki más európában.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pitty írta: 2012 augusztus 06., hétfő 19:51:04
katyilka írta: 2 éve

"tbiudrl: Biztos véletlen, hogy sehol Európában nem engedik ezt a tempót, még ott sem, ahol kifogástalan az út és az autók állapota." Az is csak véletlen, hogy az autósok kilencven százaléka szándékosan túllépi a limitet? Az sem feltűnő, hogy akik megszabják a limitet annyival mennek amennyivel csak akarnak? Ők soha nem izzadnak dugókban, mert bekapcsolják a kék villogót és tűz! Európában , meg máshol is többnyire azért vannak ezek az alacsony sebesség limitek, mert ez a legkényelmesebb megoldás! Közben meg takaróznak az idióta közhelyekkel, mint hogy a gyorshajtás-így, a gyorshajtás-úgy! Akik pedig ezeket az idiótaságokat helyeslik, azok a lovaskocsihajtók kategória!!!!! Számtalan embert ismerek, akik szerint be kell taratani és kész. Ám mikor az új munkahelyükről rendszeres kiküldetésbe kényszerültek, mindjárt sietősebb lett a dolguk! Ahol jók a viszonyok ott lehessen tépni! A hülyéket kéne inkább kiszűrni, de hát az nehezebb dolog! Nemrég kaptam csekket, mert előre megfontolt szándékkal, aljas indokból, kegyetlen módon elkövetett, 1/autó/km sűrűségű autópályán, 141/km/órás ámokfutás szabálysértését követtem el! Hánynom kell!


130 helyett, 141-gyel? Hú, Te tényleg, egy eszeveszett ámokfutó vagy. Örülj, hogy nem lőttek le! Komolyra fordítva a szót: kell a pénz! Ennyi.

A válaszoláshoz belépés szükséges
katyilka írta: 2012 augusztus 05., vasárnap 19:33:54

"tbiudrl: Biztos véletlen, hogy sehol Európában nem engedik ezt a tempót, még ott sem, ahol kifogástalan az út és az autók állapota." Az is csak véletlen, hogy az autósok kilencven százaléka szándékosan túllépi a limitet? Az sem feltűnő, hogy akik megszabják a limitet annyival mennek amennyivel csak akarnak? Ők soha nem izzadnak dugókban, mert bekapcsolják a kék villogót és tűz! Európában , meg máshol is többnyire azért vannak ezek az alacsony sebesség limitek, mert ez a legkényelmesebb megoldás! Közben meg takaróznak az idióta közhelyekkel, mint hogy a gyorshajtás-így, a gyorshajtás-úgy! Akik pedig ezeket az idiótaságokat helyeslik, azok a lovaskocsihajtók kategória!!!!! Számtalan embert ismerek, akik szerint be kell taratani és kész. Ám mikor az új munkahelyükről rendszeres kiküldetésbe kényszerültek, mindjárt sietősebb lett a dolguk! Ahol jók a viszonyok ott lehessen tépni! A hülyéket kéne inkább kiszűrni, de hát az nehezebb dolog! Nemrég kaptam csekket, mert előre megfontolt szándékkal, aljas indokból, kegyetlen módon elkövetett, 1/autó/km sűrűségű autópályán, 141/km/órás ámokfutás szabálysértését követtem el! Hánynom kell!

A válaszoláshoz belépés szükséges
tbiudrl írta: 2012 július 17., kedd 02:00:51

10-20 km/h még lehet figyelmetlenség. Egy erőssebb kocsinál esetleg még 40 is (persze, nem városban). De afölött már igenis keményen zsebbe kelljen nyúlni.
Miért is kéne 120-szal menni lakotton kívül? Hová sietünk? Időben kell elindulni! Biztos véletlen, hogy sehol Európában nem engedik ezt a tempót, még ott sem, ahol kifogástalan az út és az autók állapota.
A sokat emlegetett német pályákon sem mindenhol lehet korlátozás nélkül menni és a biztosító is csak 130km/h-ig fizet egy balesetnél. Viszont, ott sem lehet lakotton kívül 100km/h-nál gyorsabban menni.
A nálunk lévő sebességhatárok teljesen Európaiak, pedig sem a járműállomány, sem a közlekedési morál nem üti meg a nyugati szintet. Sőt, a nálunk minden szempontból fejlettebb Svájcban 80, ill. 120 a határ, akkor nekünk miért nem elég a 90/130?

A válaszoláshoz belépés szükséges
tvn írta: 2012 július 16., hétfő 22:18:39

Ezt mégis honn tudjátok, hogy megérdemelték? Ha lehet veszély okozása nélkül gyorsan menni, akkor miért érdemelték volna meg? Előnyös lenne, ha nem a másikon kárörvendezne sok hazánkfia.

Rengeteg lakott területen kívüli részen teljes badarság a 90-es korlátozás, mert folyamatosan 110-120-al is simán lehet/ne/ haladni. Lakott területen is több helyen kellene magasabb sebességet engedni, illetve -főleg bp-n- először normális minőségű utakat építeni, és ha ezek megvannak, utána méricskélni a járművek sebességét.

Ez a cikk miért kezdődik ilyen gyatrán? "Jó formában lehet az a régebbi Ford Mondeo..." Mi olyan meglepő azon, hogy egy Mondeo st ilyen gyorsan megy? Az 1983-as 1600 ccm-es Passatom is elbotorkál 200-al!!! Jééé, ha én mennék közúton ilyen sebességgel és lefotóznának, akkor akkora szenzáció lennék, hogy hónapokig rólam cikkeznének ezen az oldalon? :O

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pitty írta: 2012 július 13., péntek 19:55:02

Egyik kép sem egy iskola, vagy óvoda környékén készült, ahol tényleg fontos volna, hogy lehetőleg, kis mértékben se lépjük túl a sebességhatárt. Tény, hogy a cikkben bemutatott autósok, nem kis mértékben lépték túl a határt, így, megérdemlik a büntetést.

A válaszoláshoz belépés szükséges
janos76 írta: 2012 július 13., péntek 16:59:26

Ennyit tudnak a "Rendőrök".

Ebből finanszírozzuk a tétlenségüket.

A válaszoláshoz belépés szükséges
janos76 írta: 2012 július 13., péntek 16:56:57

Sajnos csak ennyi telik a "Rendőrségtől".

Ebből finanszírozzuk a tétlenségüket.
J76

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2012 július 13., péntek 15:42:08

a belterületieket mindegyiket 3 kilóval jutalmaztam volna, az ötven helyett száz akárhány az már nem figyelmetlenség hanem közveszély okozás.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Nafta van de Booveen írta: 2012 július 11., szerda 11:57:28

Járj BKV-val! Nem lehet ilyen gond! :-)))

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Opel Cascada 1.6 Turbo Ecotec (200 LE) Cosmo teszt

A mágnes benne van? Opel Cascada teszt

Jó 11 millió forintért versenyképes ajánlat a legerősebb Cascada. Kabriózás Opel-módra, de vajon az a mágnes benne van? Vagy csak az ólom.


Mercedes-Benz V 250 BlueTEC teszt

Ilyen nincs, és mégis van! Mercedes-Benz V-osztály teszt

Legerősebb, 250 BlueTEC jelölésű motorjával és a bevezetéskori gazdag Edition 1 ellátmánnyal járt nálunk a Mercedes-Benz V-osztály.


Peugeot 308 SW 1.6 e-HDi teszt

Ez most a legjobb Peugeot. Teszt: Peugeot 308 SW

Mindenben jó a Peugeot kompakt kombija. És egyvalamiben a legjobb. Elég ez a sikerhez? A hatalmas 308 SW-t dízelként teszteltük.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Hirdetés

BMW tesztek

BMW 220d Coupé teszt

Hátulról az igazi. BMW 220d Coupé teszt Videó

Nemsoká úgy emlegetjük majd a 2-est, hogy a BMW, ami elöl hajt. De az az Active Tourer, ez meg egy 220d Coupé 184 dízel lóval jól hátul.


BMW 316i Touring teszt

Ne akard kinyomni a szemét, és szeretni fogod. BMW 316i teszt

Milyen egy BMW alapmotorral? A 316i Touring kellemes darab, csak ne nagyon akarj vele sietni, mert nem arra való.


BMW 420d Coupé teszt

Más motorral, de kéne. BMW 420d Coupé teszt Videó

Új nevet kapott a bajorok középkategóriás kupéja, az igen szépséges BMW 420d tesztautót M-csomagosan élveztük. Bizony nehéz nem beleszeretni, csak motorból érdemelne finomabbat.


BMW M6 Coupé teszt

560 LE, 40 millió forint. BMW M6 Coupé teszt Videó

Ha látod-hallod ezt az autót, irigyled, gyűlölöd, kineveted a sofőrjét. Ha vezeted, te vagy a nép ellensége. A polgárság pukkasztója. De istenkirály is. BMW M6 Coupé teszt.


BMW 535d xDrive Touring teszt

Biztonságos erő alaphangon - BMW 535d xDrive Touring teszt

Számos rogyásig extrázott BMW után ezúttal egy enyhén stafírungozott, hajtásláncával viszont kiemelkedő 5-ös Touring járt nálunk.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Minden, amit tudni akarsz a WSR-ről...

Ingyenes autós buli a Hungaroringen: szeptember közepén WSR

8 órája – Sztori

Családi programok, látványos, gyors – és az F1-nél hangosabb – autóversenyek. Idén nyolcadszor is World Series by Renault a Hungaroringen.


Termékmustra reklám nélkül. Mit csinált egykor, és mit gyárt ma a Lada gyár?

Jó napot, egy ezerötöst szeretnék! Miket árul ma a Lada? Videó

16 órája – Sztori

Már négy éve nem forgalmaznak hivatalosan Ladákat Magyarországon. Mit tegyen, aki egy jó kockára, vagy Nivára vágyik?


Rendőrkanyar volt, nincs. Inkább gondolkodni tanítják a zsarukat

Hogyan tanulnak vezetni a rendőrök? Videó

2 napja – Sztori

Megnéztük, hogyan tanítják autót vezetni a rendőröket. Nem kézifékes kanyarra, de gondolkodva, biztonsággal, a vezetéstechnikát csiszolva.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 320i

BMW 320i

Ár: 850.000 Ft

Évjárat: 1992 / 7

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

BMW 320d Touring (Automata) MAGÁNSZEMÉLYTŐL!

BMW 320d Touring (Auto...

Ár: 4.400.000 Ft

Évjárat: 2009 / 9

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

BMW X1 2.0d MAGYARORSZÁGI.XD.áfás

BMW X1 2.0d MAGYARORSZ...

Ár: 5.999.000 Ft

Évjárat: 2010 / 2

Kivitel: városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó