0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Íme június legdurvább gyorshajtói

230-cal ment, csak 130 ezer a büntetése

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Jó formában lehet az a régebbi Ford Mondeo, ami megfutja a tényleg 230-at. Jutalma egy 130 ezres csekk. Ketten 300 ezreset várhatnak.

2012. június 15-én az M6-os autópályán 130 helyett 230 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható Ford Mondeo ST. A közigazgatási bírság 130 ezer Ft. Ugyanaznap ugyanott 220-szal száguldott a jobb oldalon látható Audi. Jutalma mínusz 130 ezer pénz 2012. június 15-én az M6-os autópályán 130 helyett 230 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható Ford Mondeo ST. A közigazgatási bírság 130 ezer Ft. Ugyanaznap ugyanott 220-szal száguldott a jobb oldalon látható Audi. Jutalma mínusz 130 ezer pénz

2012. június 15-én az M6-os autópályán 130 helyett 230 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható Ford Mondeo ST. A közigazgatási bírság 130 ezer Ft. Ugyanaznap ugyanott 220-szal száguldott a jobb oldalon látható Audi. Jutalma mínusz 130 ezer pénz

Nyilvánosságra hozta a rekorder gyorshajtókról szóló júniusi listáját az ORFK, a legdurvábbak közül ugyanakkor csak ketten kell hogy fizessenek 300 ezres forintos bírságot. Öröm az ürömben, hogy nem csak a szokásos BMW (meg pár Audi és Mercedes) a felhozatal, de Hondát, Fiatot, Fordokat, Minit, Opelt is üdvözölhetünk az illusztris társaságban.

Június 15-én az M3-as autópályán 130 helyett 214 km/h-s sebességgel ment a bal oldali képen látható autó (nahát, egy BMW). A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Azt nem tudjuk, hogy a mögötte vélhetően szintén nem lassan romboló márkatárs pontosan hogyan teljesített és mit kapott. Előző nap Budapesten, a Hungária körúton 70 helyett 147-tel felelőtlenkedett a jobbra látható Honda S2000 sofőrje. 90 ezerért Június 15-én az M3-as autópályán 130 helyett 214 km/h-s sebességgel ment a bal oldali képen látható autó (nahát, egy BMW). A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Azt nem tudjuk, hogy a mögötte vélhetően szintén nem lassan romboló márkatárs pontosan hogyan teljesített és mit kapott. Előző nap Budapesten, a Hungária körúton 70 helyett 147-tel felelőtlenkedett a jobbra látható Honda S2000 sofőrje. 90 ezerért

Június 15-én az M3-as autópályán 130 helyett 214 km/h-s sebességgel ment a bal oldali képen látható autó (nahát, egy BMW). A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Azt nem tudjuk, hogy a mögötte vélhetően szintén nem lassan romboló márkatárs pontosan hogyan teljesített és mit kapott. Előző nap Budapesten, a Hungária körúton 70 helyett 147-tel felelőtlenkedett a jobbra látható Honda S2000 sofőrje. 90 ezerért

Június 12-én Mosdós belterületén 50 helyett 139 km/h-s sebességgel hajtott a bal oldali képen látható személygépkocsi (nahát, még egy BMW). A közigazgatási bírság összege 300 ezer forint. Június 10-én Kecskemét belterületén 136-tal tépett a jobb oldali képen látható személygépkocsi (nini, egy Fiat Punto). Ezért is megy a 300 ezres csekk Június 12-én Mosdós belterületén 50 helyett 139 km/h-s sebességgel hajtott a bal oldali képen látható személygépkocsi (nahát, még egy BMW). A közigazgatási bírság összege 300 ezer forint. Június 10-én Kecskemét belterületén 136-tal tépett a jobb oldali képen látható személygépkocsi (nini, egy Fiat Punto). Ezért is megy a 300 ezres csekk

Június 12-én Mosdós belterületén 50 helyett 139 km/h-s sebességgel hajtott a bal oldali képen látható személygépkocsi (nahát, még egy BMW). A közigazgatási bírság összege 300 ezer forint. Június 10-én Kecskemét belterületén 136-tal tépett a jobb oldali képen látható személygépkocsi (nini, egy Fiat Punto). Ezért is megy a 300 ezres csekk

Június 17-én a 89-es számú főúton 90 km/h helyett 173 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi (ó, egy BMW). A bírság 130 ezer Ft. Június 8-án az M30-as autóúton 110 helyett 173 km/h-val ment a jobbra látható... BMW. 60 ezerért Június 17-én a 89-es számú főúton 90 km/h helyett 173 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi (ó, egy BMW). A bírság 130 ezer Ft. Június 8-án az M30-as autóúton 110 helyett 173 km/h-val ment a jobbra látható... BMW. 60 ezerért

Június 17-én a 89-es számú főúton 90 km/h helyett 173 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi (ó, egy BMW). A bírság 130 ezer Ft. Június 8-án az M30-as autóúton 110 helyett 173 km/h-val ment a jobbra látható... BMW. 60 ezerért

Június 3-án a 44-es számú főúton 90 helyett 172 km/h-s sebességgel rohant a bal oldali képen látható személygépkocsi. Hoppá, egy Opel Insignia. A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Június 22-én Simaság belterületén simán 116-tal tolta a jobb oldali képen látható Mercedes. A közigazgatási bírság összege 130 ezer forint Június 3-án a 44-es számú főúton 90 helyett 172 km/h-s sebességgel rohant a bal oldali képen látható személygépkocsi. Hoppá, egy Opel Insignia. A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Június 22-én Simaság belterületén simán 116-tal tolta a jobb oldali képen látható Mercedes. A közigazgatási bírság összege 130 ezer forint

Június 3-án a 44-es számú főúton 90 helyett 172 km/h-s sebességgel rohant a bal oldali képen látható személygépkocsi. Hoppá, egy Opel Insignia. A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Június 22-én Simaság belterületén simán 116-tal tolta a jobb oldali képen látható Mercedes. A közigazgatási bírság összege 130 ezer forint

Június 14-én Rönök belterületén 50 km/h helyett 102 km/h sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi. Jé, ez is Ford Mondeo. A közigazgatási bírság összege 90 ezer Ft. Június 29-én Rábahídvégen kerek 100 km/h-s sebességgel haladt a jobb oldali képen látható BMW... A közigazgatási bírság összege 90 ezer forint Június 14-én Rönök belterületén 50 km/h helyett 102 km/h sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi. Jé, ez is Ford Mondeo. A közigazgatási bírság összege 90 ezer Ft. Június 29-én Rábahídvégen kerek 100 km/h-s sebességgel haladt a jobb oldali képen látható BMW... A közigazgatási bírság összege 90 ezer forint

Június 14-én Rönök belterületén 50 km/h helyett 102 km/h sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi. Jé, ez is Ford Mondeo. A közigazgatási bírság összege 90 ezer Ft. Június 29-én Rábahídvégen kerek 100 km/h-s sebességgel haladt a jobb oldali képen látható BMW... A közigazgatási bírság összege 90 ezer forint

Június 11-én a 8443-as számú úton 90 km/h helyett 153 km/h-s sebességet ért el a bal oldali képen látható Ford. Nem Mondeo, Focus. 90 ezerért. Június 9-én a 89-es úton 147-tel ért féktávra a jobbra látható Mini. A bátorfelelőtlen tett 60 ezer forintjába fog fájni Június 11-én a 8443-as számú úton 90 km/h helyett 153 km/h-s sebességet ért el a bal oldali képen látható Ford. Nem Mondeo, Focus. 90 ezerért. Június 9-én a 89-es úton 147-tel ért féktávra a jobbra látható Mini. A bátorfelelőtlen tett 60 ezer forintjába fog fájni

Június 11-én a 8443-as számú úton 90 km/h helyett 153 km/h-s sebességet ért el a bal oldali képen látható Ford. Nem Mondeo, Focus. 90 ezerért. Június 9-én a 89-es úton 147-tel ért féktávra a jobbra látható Mini. A bátorfelelőtlen tett 60 ezer forintjába fog fájni

Ez is érdekes lehet:
 

Mazda6 Sportkombi CD175 AWD AT teszt

Mire elég a 175 lóerős dízel hatgangos automatával? Megéri-e az összkerékhajtás a családi kombinál...

Ritka madár: Volvo C70 2.0 HPT, 1998

A Volvo a C70-essel zárta le kocka korszakát. Az olaszos stílusú kupét alig ismerik, pedig nem...

Piaci körkép: mennyibe kerülnek a kilencvenes évek végének kupéi?

Nem, nem törött, csak ma már relatíve olcsó. Akár egymillió forintért is meg lehet kapni a kilencvenes...

Most már biztos: 350 lóval érkezik a Ford Focus RS

Számos pletyka és találgatás látott napvilágot a Ford Focus RS pontos teljesítményével kapcsolatban...

Műszaki vizsga - Tudod, hogy milyen gyakran, mennyi pénzért kell megcsináltatni?

Nem csak személyautóra, minden járműre összeszedtük, hogy azt milyen gyakran, mennyi pénzért...

BMW X3 xDrive 20d teszt

Ráncfelvarrott külsővel, és frissített dízelmotorral járt nálunk a BMW X3 belépő szintű összkerékhajtású...

Vezettük a megújult Peugeot 208-ast

Átrajzolt lámpákkal és lökhárítókkal, új színvilággal és erősebb, takarékosabb motorokkal érkezik...

Karbon-kerámia fékek helyett itt a vákuum alapú technológia, ami segít a gyors megállásoknál

Akár 40 százalékkal is csökkenti a fékutat az Autoliv legújabb fejlesztése. A vákuummal működő...

A Veyron méltó utódja: jövőre várható a Bugatti Chiron

Még fejlesztés alatt áll a Veyron utódjaként érkező Bugatti Chiron, de már brutális teljesítményéről...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (10 db)

katyilka írta: 2012 augusztus 07., kedd 23:31:44

tbiudrl: Svájcban Sionban dolgoztam, tehát végig kellett autóznom egész Svájcon. A sok rémmese ellenére haladtam a Scvájci rendszámos autókkal 140-170-nel! Mert nekik sem elég a 120, ők pedig jobban ráérnek, mint bárki más európában.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pitty írta: 2012 augusztus 06., hétfő 19:51:04
katyilka írta: 3 éve

"tbiudrl: Biztos véletlen, hogy sehol Európában nem engedik ezt a tempót, még ott sem, ahol kifogástalan az út és az autók állapota." Az is csak véletlen, hogy az autósok kilencven százaléka szándékosan túllépi a limitet? Az sem feltűnő, hogy akik megszabják a limitet annyival mennek amennyivel csak akarnak? Ők soha nem izzadnak dugókban, mert bekapcsolják a kék villogót és tűz! Európában , meg máshol is többnyire azért vannak ezek az alacsony sebesség limitek, mert ez a legkényelmesebb megoldás! Közben meg takaróznak az idióta közhelyekkel, mint hogy a gyorshajtás-így, a gyorshajtás-úgy! Akik pedig ezeket az idiótaságokat helyeslik, azok a lovaskocsihajtók kategória!!!!! Számtalan embert ismerek, akik szerint be kell taratani és kész. Ám mikor az új munkahelyükről rendszeres kiküldetésbe kényszerültek, mindjárt sietősebb lett a dolguk! Ahol jók a viszonyok ott lehessen tépni! A hülyéket kéne inkább kiszűrni, de hát az nehezebb dolog! Nemrég kaptam csekket, mert előre megfontolt szándékkal, aljas indokból, kegyetlen módon elkövetett, 1/autó/km sűrűségű autópályán, 141/km/órás ámokfutás szabálysértését követtem el! Hánynom kell!


130 helyett, 141-gyel? Hú, Te tényleg, egy eszeveszett ámokfutó vagy. Örülj, hogy nem lőttek le! Komolyra fordítva a szót: kell a pénz! Ennyi.

A válaszoláshoz belépés szükséges
katyilka írta: 2012 augusztus 05., vasárnap 19:33:54

"tbiudrl: Biztos véletlen, hogy sehol Európában nem engedik ezt a tempót, még ott sem, ahol kifogástalan az út és az autók állapota." Az is csak véletlen, hogy az autósok kilencven százaléka szándékosan túllépi a limitet? Az sem feltűnő, hogy akik megszabják a limitet annyival mennek amennyivel csak akarnak? Ők soha nem izzadnak dugókban, mert bekapcsolják a kék villogót és tűz! Európában , meg máshol is többnyire azért vannak ezek az alacsony sebesség limitek, mert ez a legkényelmesebb megoldás! Közben meg takaróznak az idióta közhelyekkel, mint hogy a gyorshajtás-így, a gyorshajtás-úgy! Akik pedig ezeket az idiótaságokat helyeslik, azok a lovaskocsihajtók kategória!!!!! Számtalan embert ismerek, akik szerint be kell taratani és kész. Ám mikor az új munkahelyükről rendszeres kiküldetésbe kényszerültek, mindjárt sietősebb lett a dolguk! Ahol jók a viszonyok ott lehessen tépni! A hülyéket kéne inkább kiszűrni, de hát az nehezebb dolog! Nemrég kaptam csekket, mert előre megfontolt szándékkal, aljas indokból, kegyetlen módon elkövetett, 1/autó/km sűrűségű autópályán, 141/km/órás ámokfutás szabálysértését követtem el! Hánynom kell!

A válaszoláshoz belépés szükséges
tbiudrl írta: 2012 július 17., kedd 02:00:51

10-20 km/h még lehet figyelmetlenség. Egy erőssebb kocsinál esetleg még 40 is (persze, nem városban). De afölött már igenis keményen zsebbe kelljen nyúlni.
Miért is kéne 120-szal menni lakotton kívül? Hová sietünk? Időben kell elindulni! Biztos véletlen, hogy sehol Európában nem engedik ezt a tempót, még ott sem, ahol kifogástalan az út és az autók állapota.
A sokat emlegetett német pályákon sem mindenhol lehet korlátozás nélkül menni és a biztosító is csak 130km/h-ig fizet egy balesetnél. Viszont, ott sem lehet lakotton kívül 100km/h-nál gyorsabban menni.
A nálunk lévő sebességhatárok teljesen Európaiak, pedig sem a járműállomány, sem a közlekedési morál nem üti meg a nyugati szintet. Sőt, a nálunk minden szempontból fejlettebb Svájcban 80, ill. 120 a határ, akkor nekünk miért nem elég a 90/130?

A válaszoláshoz belépés szükséges
tvn írta: 2012 július 16., hétfő 22:18:39

Ezt mégis honn tudjátok, hogy megérdemelték? Ha lehet veszély okozása nélkül gyorsan menni, akkor miért érdemelték volna meg? Előnyös lenne, ha nem a másikon kárörvendezne sok hazánkfia.

Rengeteg lakott területen kívüli részen teljes badarság a 90-es korlátozás, mert folyamatosan 110-120-al is simán lehet/ne/ haladni. Lakott területen is több helyen kellene magasabb sebességet engedni, illetve -főleg bp-n- először normális minőségű utakat építeni, és ha ezek megvannak, utána méricskélni a járművek sebességét.

Ez a cikk miért kezdődik ilyen gyatrán? "Jó formában lehet az a régebbi Ford Mondeo..." Mi olyan meglepő azon, hogy egy Mondeo st ilyen gyorsan megy? Az 1983-as 1600 ccm-es Passatom is elbotorkál 200-al!!! Jééé, ha én mennék közúton ilyen sebességgel és lefotóznának, akkor akkora szenzáció lennék, hogy hónapokig rólam cikkeznének ezen az oldalon? :O

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pitty írta: 2012 július 13., péntek 19:55:02

Egyik kép sem egy iskola, vagy óvoda környékén készült, ahol tényleg fontos volna, hogy lehetőleg, kis mértékben se lépjük túl a sebességhatárt. Tény, hogy a cikkben bemutatott autósok, nem kis mértékben lépték túl a határt, így, megérdemlik a büntetést.

A válaszoláshoz belépés szükséges
janos76 írta: 2012 július 13., péntek 16:59:26

Ennyit tudnak a "Rendőrök".

Ebből finanszírozzuk a tétlenségüket.

A válaszoláshoz belépés szükséges
janos76 írta: 2012 július 13., péntek 16:56:57

Sajnos csak ennyi telik a "Rendőrségtől".

Ebből finanszírozzuk a tétlenségüket.
J76

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2012 július 13., péntek 15:42:08

a belterületieket mindegyiket 3 kilóval jutalmaztam volna, az ötven helyett száz akárhány az már nem figyelmetlenség hanem közveszély okozás.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Nafta van de Booveen írta: 2012 július 11., szerda 11:57:28

Járj BKV-val! Nem lehet ilyen gond! :-)))

A válaszoláshoz belépés szükséges

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Mazda6 Sportkombi CD175 AWD AT teszt

Nagycsaládos, sportos, utazós - Mazda6 Sportkombi teszt

Mire elég a 175 lóerős dízel hatgangos automatával? Megéri-e az összkerékhajtás a családi kombinál? Tesztünkből ez is kiderül.


Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI (170 LE) AWD teszt

Önkényes tűzoltó – Opel Insignia Country Tourer

Már hét éve kapni, mégsem untuk meg. Az Opel Insignia ma is érdekes és jó is, pláne Country Tourerként és a legújabb dízelmotorjával.


BMW X3 xDrive 20d teszt

Családos, utazós, prémiumos - BMW X3 teszt

Ráncfelvarrott külsővel, és frissített dízelmotorral járt nálunk a BMW X3 belépő szintű összkerékhajtású szabadidő-autója.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Hirdetés

BMW tesztek

BMW X6 30d teszt

Új köntösben a vaddisznó - BMW X6 teszt

A bajorok legújabb, legnagyobb, sportos kupé szabadidő-autóját a márka egyik legnépszerűbbjének számító 30d motorjával teszteltük.


BMW i8 teszt

Élmény a javából! BMW i8 teszt Videó

Háromhengeres benzinmotorral és szintetikus motorhanggal is hatalmas élmény a BMW i8. Aki vezette vagy akár csak hallotta, vigyorgott, mint a vadalma.


BMW X4 xDrive 30d teszt

Dögös vörös bömös - BMW X4 30d teszt

Az idei év egyik nagy dobása a BMW-nél az X4 megjelenése volt. Az X6 kistestvérét M csomaggal és háromliteres, 258 lóerős dízelmotorral teszteltük. Nagyon vaddisznó!


BMW 428i xDrive Gran Coupé teszt

Összkerékhajtással vallott a BMW 4-es Gran Coupé Videó

A BMW ismét egy új modellel bővítette kínálatát, amely leginkább a 4-es Coupé és a 3-as GT tulajdonságait hordozza. Az eredmény egy sportos és egyben praktikus autó lett.


BMW i3 teszt

BMW, amivel mindenki szeretni fog! BMW i3 teszt Videó

Emissziómentes, de nagyon megy. Finoman kidolgozott, pedig részint újrahasznosított műanyagokból épül. A BMW i3 a legjobb mai villanyautó.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Utánajártunk, hogy miként válhat valakiből profi autóversenyző

Belőled is lehet Vettel vagy Hamilton

2 napja – Sztori

Manapság egyre nagyobb teret hódít magának a hazai autósportban az utánpótlás-nevelés. Megmutatjuk, hogyan indulhat el bárki egy sikeres autóversenyzői karrier felé.


A Morgan legújabb prototípusa az EV3 egy 3 Wheeler, elektromos hajtással és 240 km hatótávval

Háromkerekű villanyautó? Ez csak Morgan lehet

2 napja – Sztori

A Morgant mint a klasszikus brit roadster élmény egyik utolsó továbbéltetőjét tartjuk számon, erre előálltak egy villanyos háromkerekűvel.


X-Tomi elkészítette az Alfa Romeo Giulia eddig nem látott változatait

Variációk a Juliskára - 4 Alfa Giulia, ami ma csak álom

3 napja – Sztori

Az Alfa Romeo kupét és kombit nagy valószínűséggel fog készíteni az Giuliából, de a kabrió és a versenyváltozat egyelőre csak fantázia.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 318d Touring (Automata)

BMW 318d Touring (Auto...

Ár: 3.180.000 Ft

Évjárat: 2009 / 12

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

BMW 525d (Automata) Szervizelt!

BMW 525d (Automata) Sz...

Ár: 2.449.000 Ft

Évjárat: 2006 / 4

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

BMW X3 2.0 d

BMW X3 2.0 d

Ár: 2.898.000 Ft

Évjárat: 2006

Kivitel: városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó