0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Íme június legdurvább gyorshajtói

230-cal ment, csak 130 ezer a büntetése

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Jó formában lehet az a régebbi Ford Mondeo, ami megfutja a tényleg 230-at. Jutalma egy 130 ezres csekk. Ketten 300 ezreset várhatnak.

2012. június 15-én az M6-os autópályán 130 helyett 230 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható Ford Mondeo ST. A közigazgatási bírság 130 ezer Ft. Ugyanaznap ugyanott 220-szal száguldott a jobb oldalon látható Audi. Jutalma mínusz 130 ezer pénz 2012. június 15-én az M6-os autópályán 130 helyett 230 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható Ford Mondeo ST. A közigazgatási bírság 130 ezer Ft. Ugyanaznap ugyanott 220-szal száguldott a jobb oldalon látható Audi. Jutalma mínusz 130 ezer pénz

2012. június 15-én az M6-os autópályán 130 helyett 230 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható Ford Mondeo ST. A közigazgatási bírság 130 ezer Ft. Ugyanaznap ugyanott 220-szal száguldott a jobb oldalon látható Audi. Jutalma mínusz 130 ezer pénz

Nyilvánosságra hozta a rekorder gyorshajtókról szóló júniusi listáját az ORFK, a legdurvábbak közül ugyanakkor csak ketten kell hogy fizessenek 300 ezres forintos bírságot. Öröm az ürömben, hogy nem csak a szokásos BMW (meg pár Audi és Mercedes) a felhozatal, de Hondát, Fiatot, Fordokat, Minit, Opelt is üdvözölhetünk az illusztris társaságban.

Június 15-én az M3-as autópályán 130 helyett 214 km/h-s sebességgel ment a bal oldali képen látható autó (nahát, egy BMW). A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Azt nem tudjuk, hogy a mögötte vélhetően szintén nem lassan romboló márkatárs pontosan hogyan teljesített és mit kapott. Előző nap Budapesten, a Hungária körúton 70 helyett 147-tel felelőtlenkedett a jobbra látható Honda S2000 sofőrje. 90 ezerért Június 15-én az M3-as autópályán 130 helyett 214 km/h-s sebességgel ment a bal oldali képen látható autó (nahát, egy BMW). A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Azt nem tudjuk, hogy a mögötte vélhetően szintén nem lassan romboló márkatárs pontosan hogyan teljesített és mit kapott. Előző nap Budapesten, a Hungária körúton 70 helyett 147-tel felelőtlenkedett a jobbra látható Honda S2000 sofőrje. 90 ezerért

Június 15-én az M3-as autópályán 130 helyett 214 km/h-s sebességgel ment a bal oldali képen látható autó (nahát, egy BMW). A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Azt nem tudjuk, hogy a mögötte vélhetően szintén nem lassan romboló márkatárs pontosan hogyan teljesített és mit kapott. Előző nap Budapesten, a Hungária körúton 70 helyett 147-tel felelőtlenkedett a jobbra látható Honda S2000 sofőrje. 90 ezerért

Június 12-én Mosdós belterületén 50 helyett 139 km/h-s sebességgel hajtott a bal oldali képen látható személygépkocsi (nahát, még egy BMW). A közigazgatási bírság összege 300 ezer forint. Június 10-én Kecskemét belterületén 136-tal tépett a jobb oldali képen látható személygépkocsi (nini, egy Fiat Punto). Ezért is megy a 300 ezres csekk Június 12-én Mosdós belterületén 50 helyett 139 km/h-s sebességgel hajtott a bal oldali képen látható személygépkocsi (nahát, még egy BMW). A közigazgatási bírság összege 300 ezer forint. Június 10-én Kecskemét belterületén 136-tal tépett a jobb oldali képen látható személygépkocsi (nini, egy Fiat Punto). Ezért is megy a 300 ezres csekk

Június 12-én Mosdós belterületén 50 helyett 139 km/h-s sebességgel hajtott a bal oldali képen látható személygépkocsi (nahát, még egy BMW). A közigazgatási bírság összege 300 ezer forint. Június 10-én Kecskemét belterületén 136-tal tépett a jobb oldali képen látható személygépkocsi (nini, egy Fiat Punto). Ezért is megy a 300 ezres csekk

Június 17-én a 89-es számú főúton 90 km/h helyett 173 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi (ó, egy BMW). A bírság 130 ezer Ft. Június 8-án az M30-as autóúton 110 helyett 173 km/h-val ment a jobbra látható... BMW. 60 ezerért Június 17-én a 89-es számú főúton 90 km/h helyett 173 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi (ó, egy BMW). A bírság 130 ezer Ft. Június 8-án az M30-as autóúton 110 helyett 173 km/h-val ment a jobbra látható... BMW. 60 ezerért

Június 17-én a 89-es számú főúton 90 km/h helyett 173 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi (ó, egy BMW). A bírság 130 ezer Ft. Június 8-án az M30-as autóúton 110 helyett 173 km/h-val ment a jobbra látható... BMW. 60 ezerért

Június 3-án a 44-es számú főúton 90 helyett 172 km/h-s sebességgel rohant a bal oldali képen látható személygépkocsi. Hoppá, egy Opel Insignia. A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Június 22-én Simaság belterületén simán 116-tal tolta a jobb oldali képen látható Mercedes. A közigazgatási bírság összege 130 ezer forint Június 3-án a 44-es számú főúton 90 helyett 172 km/h-s sebességgel rohant a bal oldali képen látható személygépkocsi. Hoppá, egy Opel Insignia. A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Június 22-én Simaság belterületén simán 116-tal tolta a jobb oldali képen látható Mercedes. A közigazgatási bírság összege 130 ezer forint

Június 3-án a 44-es számú főúton 90 helyett 172 km/h-s sebességgel rohant a bal oldali képen látható személygépkocsi. Hoppá, egy Opel Insignia. A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Június 22-én Simaság belterületén simán 116-tal tolta a jobb oldali képen látható Mercedes. A közigazgatási bírság összege 130 ezer forint

Június 14-én Rönök belterületén 50 km/h helyett 102 km/h sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi. Jé, ez is Ford Mondeo. A közigazgatási bírság összege 90 ezer Ft. Június 29-én Rábahídvégen kerek 100 km/h-s sebességgel haladt a jobb oldali képen látható BMW... A közigazgatási bírság összege 90 ezer forint Június 14-én Rönök belterületén 50 km/h helyett 102 km/h sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi. Jé, ez is Ford Mondeo. A közigazgatási bírság összege 90 ezer Ft. Június 29-én Rábahídvégen kerek 100 km/h-s sebességgel haladt a jobb oldali képen látható BMW... A közigazgatási bírság összege 90 ezer forint

Június 14-én Rönök belterületén 50 km/h helyett 102 km/h sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi. Jé, ez is Ford Mondeo. A közigazgatási bírság összege 90 ezer Ft. Június 29-én Rábahídvégen kerek 100 km/h-s sebességgel haladt a jobb oldali képen látható BMW... A közigazgatási bírság összege 90 ezer forint

Június 11-én a 8443-as számú úton 90 km/h helyett 153 km/h-s sebességet ért el a bal oldali képen látható Ford. Nem Mondeo, Focus. 90 ezerért. Június 9-én a 89-es úton 147-tel ért féktávra a jobbra látható Mini. A bátorfelelőtlen tett 60 ezer forintjába fog fájni Június 11-én a 8443-as számú úton 90 km/h helyett 153 km/h-s sebességet ért el a bal oldali képen látható Ford. Nem Mondeo, Focus. 90 ezerért. Június 9-én a 89-es úton 147-tel ért féktávra a jobbra látható Mini. A bátorfelelőtlen tett 60 ezer forintjába fog fájni

Június 11-én a 8443-as számú úton 90 km/h helyett 153 km/h-s sebességet ért el a bal oldali képen látható Ford. Nem Mondeo, Focus. 90 ezerért. Június 9-én a 89-es úton 147-tel ért féktávra a jobbra látható Mini. A bátorfelelőtlen tett 60 ezer forintjába fog fájni

Ez is érdekes lehet:
 

Ford C-Max 2.0 TDCi Titanium X Powershift teszt

Egy erős ráncfelvarrást követően, duplakuplungos váltóval és a csúcs, 170 lóerős dízellel teszteltük...

Az iGO fejlesztője újabb felhasználói élményt kínál a navigációt használóknak

A navigációs iparág egyik legfontosabb, állandó kérdése, hogy hogyan lehet még biztonságosabbá...

Sutyiban készült fotón a Lada Vesta belseje

A Vesta a WTCC-ben már szerepel, de az utakon még ismeretlen. Hamarosan jön a bemutató, sőt a...

Megtörtént, tanulságos eset - baleset esetén is légy bizalmatlan

Jóhiszeműnek lenni sajnos nagyon nem jó bolt - erre világít rá egy tegnap óta a Facebookon terjedő...

Mire figyeljünk, ha Horvátországot vesszük célba autóval? Ötletek a nyári utazáshoz

Egy hét láblógatás, vagy inkább aktív pihenés? Ami biztos, hogy pár dologra odafigyelve gondtalan...

Neked megvan, hogy miként születtek a Ladák, hogy milyen fogalom volt?

Hamarosan visszatérnek a hazai piacra a Ladák, a múlttal azonban mindig jó egy kicsit foglalkozni...

BMW 220i Gran Tourer teszt

Legizmosabb benzinmotorjával teszteltük az első prémium kompakt egyterűt. A BMW 2 Gran Tourer...

Az új 7-es sorozatban debütál a BMW új négyturbós dízele

Nincs megállás, tovább növeli turbóinak számát a BMW. Az idén érkező 7-es sorozat csúcsdízelében...

Pénteken nagyot esik a benzin, szokásosat a gázolaj ára

Míg szerdán egységesen és szerény mértékben apadtak az üzemanyagárak, pénteken a benzin ára két...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (10 db)

katyilka írta: 2012 augusztus 07., kedd 23:31:44

tbiudrl: Svájcban Sionban dolgoztam, tehát végig kellett autóznom egész Svájcon. A sok rémmese ellenére haladtam a Scvájci rendszámos autókkal 140-170-nel! Mert nekik sem elég a 120, ők pedig jobban ráérnek, mint bárki más európában.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pitty írta: 2012 augusztus 06., hétfő 19:51:04
katyilka írta: 3 éve

"tbiudrl: Biztos véletlen, hogy sehol Európában nem engedik ezt a tempót, még ott sem, ahol kifogástalan az út és az autók állapota." Az is csak véletlen, hogy az autósok kilencven százaléka szándékosan túllépi a limitet? Az sem feltűnő, hogy akik megszabják a limitet annyival mennek amennyivel csak akarnak? Ők soha nem izzadnak dugókban, mert bekapcsolják a kék villogót és tűz! Európában , meg máshol is többnyire azért vannak ezek az alacsony sebesség limitek, mert ez a legkényelmesebb megoldás! Közben meg takaróznak az idióta közhelyekkel, mint hogy a gyorshajtás-így, a gyorshajtás-úgy! Akik pedig ezeket az idiótaságokat helyeslik, azok a lovaskocsihajtók kategória!!!!! Számtalan embert ismerek, akik szerint be kell taratani és kész. Ám mikor az új munkahelyükről rendszeres kiküldetésbe kényszerültek, mindjárt sietősebb lett a dolguk! Ahol jók a viszonyok ott lehessen tépni! A hülyéket kéne inkább kiszűrni, de hát az nehezebb dolog! Nemrég kaptam csekket, mert előre megfontolt szándékkal, aljas indokból, kegyetlen módon elkövetett, 1/autó/km sűrűségű autópályán, 141/km/órás ámokfutás szabálysértését követtem el! Hánynom kell!


130 helyett, 141-gyel? Hú, Te tényleg, egy eszeveszett ámokfutó vagy. Örülj, hogy nem lőttek le! Komolyra fordítva a szót: kell a pénz! Ennyi.

A válaszoláshoz belépés szükséges
katyilka írta: 2012 augusztus 05., vasárnap 19:33:54

"tbiudrl: Biztos véletlen, hogy sehol Európában nem engedik ezt a tempót, még ott sem, ahol kifogástalan az út és az autók állapota." Az is csak véletlen, hogy az autósok kilencven százaléka szándékosan túllépi a limitet? Az sem feltűnő, hogy akik megszabják a limitet annyival mennek amennyivel csak akarnak? Ők soha nem izzadnak dugókban, mert bekapcsolják a kék villogót és tűz! Európában , meg máshol is többnyire azért vannak ezek az alacsony sebesség limitek, mert ez a legkényelmesebb megoldás! Közben meg takaróznak az idióta közhelyekkel, mint hogy a gyorshajtás-így, a gyorshajtás-úgy! Akik pedig ezeket az idiótaságokat helyeslik, azok a lovaskocsihajtók kategória!!!!! Számtalan embert ismerek, akik szerint be kell taratani és kész. Ám mikor az új munkahelyükről rendszeres kiküldetésbe kényszerültek, mindjárt sietősebb lett a dolguk! Ahol jók a viszonyok ott lehessen tépni! A hülyéket kéne inkább kiszűrni, de hát az nehezebb dolog! Nemrég kaptam csekket, mert előre megfontolt szándékkal, aljas indokból, kegyetlen módon elkövetett, 1/autó/km sűrűségű autópályán, 141/km/órás ámokfutás szabálysértését követtem el! Hánynom kell!

A válaszoláshoz belépés szükséges
tbiudrl írta: 2012 július 17., kedd 02:00:51

10-20 km/h még lehet figyelmetlenség. Egy erőssebb kocsinál esetleg még 40 is (persze, nem városban). De afölött már igenis keményen zsebbe kelljen nyúlni.
Miért is kéne 120-szal menni lakotton kívül? Hová sietünk? Időben kell elindulni! Biztos véletlen, hogy sehol Európában nem engedik ezt a tempót, még ott sem, ahol kifogástalan az út és az autók állapota.
A sokat emlegetett német pályákon sem mindenhol lehet korlátozás nélkül menni és a biztosító is csak 130km/h-ig fizet egy balesetnél. Viszont, ott sem lehet lakotton kívül 100km/h-nál gyorsabban menni.
A nálunk lévő sebességhatárok teljesen Európaiak, pedig sem a járműállomány, sem a közlekedési morál nem üti meg a nyugati szintet. Sőt, a nálunk minden szempontból fejlettebb Svájcban 80, ill. 120 a határ, akkor nekünk miért nem elég a 90/130?

A válaszoláshoz belépés szükséges
tvn írta: 2012 július 16., hétfő 22:18:39

Ezt mégis honn tudjátok, hogy megérdemelték? Ha lehet veszély okozása nélkül gyorsan menni, akkor miért érdemelték volna meg? Előnyös lenne, ha nem a másikon kárörvendezne sok hazánkfia.

Rengeteg lakott területen kívüli részen teljes badarság a 90-es korlátozás, mert folyamatosan 110-120-al is simán lehet/ne/ haladni. Lakott területen is több helyen kellene magasabb sebességet engedni, illetve -főleg bp-n- először normális minőségű utakat építeni, és ha ezek megvannak, utána méricskélni a járművek sebességét.

Ez a cikk miért kezdődik ilyen gyatrán? "Jó formában lehet az a régebbi Ford Mondeo..." Mi olyan meglepő azon, hogy egy Mondeo st ilyen gyorsan megy? Az 1983-as 1600 ccm-es Passatom is elbotorkál 200-al!!! Jééé, ha én mennék közúton ilyen sebességgel és lefotóznának, akkor akkora szenzáció lennék, hogy hónapokig rólam cikkeznének ezen az oldalon? :O

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pitty írta: 2012 július 13., péntek 19:55:02

Egyik kép sem egy iskola, vagy óvoda környékén készült, ahol tényleg fontos volna, hogy lehetőleg, kis mértékben se lépjük túl a sebességhatárt. Tény, hogy a cikkben bemutatott autósok, nem kis mértékben lépték túl a határt, így, megérdemlik a büntetést.

A válaszoláshoz belépés szükséges
janos76 írta: 2012 július 13., péntek 16:59:26

Ennyit tudnak a "Rendőrök".

Ebből finanszírozzuk a tétlenségüket.

A válaszoláshoz belépés szükséges
janos76 írta: 2012 július 13., péntek 16:56:57

Sajnos csak ennyi telik a "Rendőrségtől".

Ebből finanszírozzuk a tétlenségüket.
J76

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2012 július 13., péntek 15:42:08

a belterületieket mindegyiket 3 kilóval jutalmaztam volna, az ötven helyett száz akárhány az már nem figyelmetlenség hanem közveszély okozás.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Nafta van de Booveen írta: 2012 július 11., szerda 11:57:28

Járj BKV-val! Nem lehet ilyen gond! :-)))

A válaszoláshoz belépés szükséges

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Renault Espace 1.6 TCe Initiale Paris teszt

Arcot vált - Renault Espace 1.6 TCe teszt Videó

Egyetlen benzinmotorjával, a paletta legerősebbjének számító 200 lovas 1.6 TCe-vel és csúcsfelszereltséggel járt nálunk az új Renault Espace.


Ford C-Max 2.0 TDCi Titanium X Powershift teszt

Könnyen magával ragad - Ford C-Max teszt

Egy erős ráncfelvarrást követően, duplakuplungos váltóval és a csúcs, 170 lóerős dízellel teszteltük a Ford kompakt családi autóját. Lássuk, valóban megéri-e az árcédula a 11,2 milliót?


BMW 220i Gran Tourer teszt

Élmény a családnak - BMW 2-es Gran Tourer teszt Videó

Legizmosabb benzinmotorjával teszteltük az első prémium kompakt egyterűt. A BMW 2 Gran Tourer a márkától megszokott színvonalat hozza.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Hirdetés

BMW tesztek

BMW 220i Gran Tourer teszt

Élmény a családnak - BMW 2-es Gran Tourer teszt Videó

Legizmosabb benzinmotorjával teszteltük az első prémium kompakt egyterűt. A BMW 2 Gran Tourer a márkától megszokott színvonalat hozza.


BMW M3 DKG teszt 

Öröm és boldogság - BMW M3 teszt Videó

Teszteltük a bajorok fenevadját, a 431 lóerős BMW M3-at, amely családi autóként is megállja a helyét, de akkor az igazi, amikor toljuk neki.


BMW X6 30d teszt

Új köntösben a vaddisznó - BMW X6 teszt

A bajorok legújabb, legnagyobb, sportos kupé szabadidő-autóját a márka egyik legnépszerűbbjének számító 30d motorjával teszteltük.


BMW i8 teszt

Élmény a javából! BMW i8 teszt Videó

Háromhengeres benzinmotorral és szintetikus motorhanggal is hatalmas élmény a BMW i8. Aki vezette vagy akár csak hallotta, vigyorgott, mint a vadalma.


BMW X4 xDrive 30d teszt

Dögös vörös bömös - BMW X4 30d teszt

Az idei év egyik nagy dobása a BMW-nél az X4 megjelenése volt. Az X6 kistestvérét M csomaggal és háromliteres, 258 lóerős dízelmotorral teszteltük. Nagyon vaddisznó!


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Az Audi kihátrált a turbós R8 mögül, éveket kell még várni rá

Most akkor mégsem lesz turbós az Audi R8?

Tegnap – Sztori

A turbómotorban az Audi szerint nincs elég érzés, ezért úgy néz ki, az R8 évekig csak a V10-es szívómotorral lesz kapható.


Gyári videó: zene az Alfa Romeo Giulia QV motorhangja

Így szól az Alfa Giulia biturbós Ferrari-motorja Videó

2 napja – Sztori

"A tiszta erő hangja visszatért." - így az Alfa Romeo videója, amiben hallhatjuk a Giulia új csúcsmotorját. Lúdbőröztetően üvölt.


Típustörténet: 40 éves a BMW valaha gyártott legsikeresebb modellje, a 3-as sorozat

40 év hármasban - már 40 éves a 3-as BMW Videó

2 napja – Sztori

Elődjei mentették meg a BMW-t az összeomlástól, ő a középkategóriás sportszedánok örök mércéje. Ma is vágyott, de mi lehet a titka?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 3-AS SOROZAT 320d 135000km.szervizkönyv.s.mentes

BMW 3-AS SOROZAT 320d...

Ár: 1.599.000 Ft

Évjárat: 2004 / 10

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

BMW 530d (Automata) sérülésmentes. szervizkönyv

BMW 530d (Automata) sé...

Ár: 2.499.000 Ft

Évjárat: 2004 / 5

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

BMW X5 3.0 d (Automata) Sportcsomag.Navigáció

BMW X5 3.0 d (Automata...

Ár: 11.800.000 Ft

Évjárat: 2013 / 1

Kivitel: városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!