0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Íme június legdurvább gyorshajtói

230-cal ment, csak 130 ezer a büntetése

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Jó formában lehet az a régebbi Ford Mondeo, ami megfutja a tényleg 230-at. Jutalma egy 130 ezres csekk. Ketten 300 ezreset várhatnak.

2012. június 15-én az M6-os autópályán 130 helyett 230 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható Ford Mondeo ST. A közigazgatási bírság 130 ezer Ft. Ugyanaznap ugyanott 220-szal száguldott a jobb oldalon látható Audi. Jutalma mínusz 130 ezer pénz 2012. június 15-én az M6-os autópályán 130 helyett 230 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható Ford Mondeo ST. A közigazgatási bírság 130 ezer Ft. Ugyanaznap ugyanott 220-szal száguldott a jobb oldalon látható Audi. Jutalma mínusz 130 ezer pénz

2012. június 15-én az M6-os autópályán 130 helyett 230 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható Ford Mondeo ST. A közigazgatási bírság 130 ezer Ft. Ugyanaznap ugyanott 220-szal száguldott a jobb oldalon látható Audi. Jutalma mínusz 130 ezer pénz

Nyilvánosságra hozta a rekorder gyorshajtókról szóló júniusi listáját az ORFK, a legdurvábbak közül ugyanakkor csak ketten kell hogy fizessenek 300 ezres forintos bírságot. Öröm az ürömben, hogy nem csak a szokásos BMW (meg pár Audi és Mercedes) a felhozatal, de Hondát, Fiatot, Fordokat, Minit, Opelt is üdvözölhetünk az illusztris társaságban.

Június 15-én az M3-as autópályán 130 helyett 214 km/h-s sebességgel ment a bal oldali képen látható autó (nahát, egy BMW). A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Azt nem tudjuk, hogy a mögötte vélhetően szintén nem lassan romboló márkatárs pontosan hogyan teljesített és mit kapott. Előző nap Budapesten, a Hungária körúton 70 helyett 147-tel felelőtlenkedett a jobbra látható Honda S2000 sofőrje. 90 ezerért Június 15-én az M3-as autópályán 130 helyett 214 km/h-s sebességgel ment a bal oldali képen látható autó (nahát, egy BMW). A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Azt nem tudjuk, hogy a mögötte vélhetően szintén nem lassan romboló márkatárs pontosan hogyan teljesített és mit kapott. Előző nap Budapesten, a Hungária körúton 70 helyett 147-tel felelőtlenkedett a jobbra látható Honda S2000 sofőrje. 90 ezerért

Június 15-én az M3-as autópályán 130 helyett 214 km/h-s sebességgel ment a bal oldali képen látható autó (nahát, egy BMW). A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Azt nem tudjuk, hogy a mögötte vélhetően szintén nem lassan romboló márkatárs pontosan hogyan teljesített és mit kapott. Előző nap Budapesten, a Hungária körúton 70 helyett 147-tel felelőtlenkedett a jobbra látható Honda S2000 sofőrje. 90 ezerért

Június 12-én Mosdós belterületén 50 helyett 139 km/h-s sebességgel hajtott a bal oldali képen látható személygépkocsi (nahát, még egy BMW). A közigazgatási bírság összege 300 ezer forint. Június 10-én Kecskemét belterületén 136-tal tépett a jobb oldali képen látható személygépkocsi (nini, egy Fiat Punto). Ezért is megy a 300 ezres csekk Június 12-én Mosdós belterületén 50 helyett 139 km/h-s sebességgel hajtott a bal oldali képen látható személygépkocsi (nahát, még egy BMW). A közigazgatási bírság összege 300 ezer forint. Június 10-én Kecskemét belterületén 136-tal tépett a jobb oldali képen látható személygépkocsi (nini, egy Fiat Punto). Ezért is megy a 300 ezres csekk

Június 12-én Mosdós belterületén 50 helyett 139 km/h-s sebességgel hajtott a bal oldali képen látható személygépkocsi (nahát, még egy BMW). A közigazgatási bírság összege 300 ezer forint. Június 10-én Kecskemét belterületén 136-tal tépett a jobb oldali képen látható személygépkocsi (nini, egy Fiat Punto). Ezért is megy a 300 ezres csekk

Június 17-én a 89-es számú főúton 90 km/h helyett 173 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi (ó, egy BMW). A bírság 130 ezer Ft. Június 8-án az M30-as autóúton 110 helyett 173 km/h-val ment a jobbra látható... BMW. 60 ezerért Június 17-én a 89-es számú főúton 90 km/h helyett 173 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi (ó, egy BMW). A bírság 130 ezer Ft. Június 8-án az M30-as autóúton 110 helyett 173 km/h-val ment a jobbra látható... BMW. 60 ezerért

Június 17-én a 89-es számú főúton 90 km/h helyett 173 km/h-s sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi (ó, egy BMW). A bírság 130 ezer Ft. Június 8-án az M30-as autóúton 110 helyett 173 km/h-val ment a jobbra látható... BMW. 60 ezerért

Június 3-án a 44-es számú főúton 90 helyett 172 km/h-s sebességgel rohant a bal oldali képen látható személygépkocsi. Hoppá, egy Opel Insignia. A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Június 22-én Simaság belterületén simán 116-tal tolta a jobb oldali képen látható Mercedes. A közigazgatási bírság összege 130 ezer forint Június 3-án a 44-es számú főúton 90 helyett 172 km/h-s sebességgel rohant a bal oldali képen látható személygépkocsi. Hoppá, egy Opel Insignia. A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Június 22-én Simaság belterületén simán 116-tal tolta a jobb oldali képen látható Mercedes. A közigazgatási bírság összege 130 ezer forint

Június 3-án a 44-es számú főúton 90 helyett 172 km/h-s sebességgel rohant a bal oldali képen látható személygépkocsi. Hoppá, egy Opel Insignia. A közigazgatási bírság összege 130 ezer Ft. Június 22-én Simaság belterületén simán 116-tal tolta a jobb oldali képen látható Mercedes. A közigazgatási bírság összege 130 ezer forint

Június 14-én Rönök belterületén 50 km/h helyett 102 km/h sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi. Jé, ez is Ford Mondeo. A közigazgatási bírság összege 90 ezer Ft. Június 29-én Rábahídvégen kerek 100 km/h-s sebességgel haladt a jobb oldali képen látható BMW... A közigazgatási bírság összege 90 ezer forint Június 14-én Rönök belterületén 50 km/h helyett 102 km/h sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi. Jé, ez is Ford Mondeo. A közigazgatási bírság összege 90 ezer Ft. Június 29-én Rábahídvégen kerek 100 km/h-s sebességgel haladt a jobb oldali képen látható BMW... A közigazgatási bírság összege 90 ezer forint

Június 14-én Rönök belterületén 50 km/h helyett 102 km/h sebességgel haladt a bal oldali képen látható személygépkocsi. Jé, ez is Ford Mondeo. A közigazgatási bírság összege 90 ezer Ft. Június 29-én Rábahídvégen kerek 100 km/h-s sebességgel haladt a jobb oldali képen látható BMW... A közigazgatási bírság összege 90 ezer forint

Június 11-én a 8443-as számú úton 90 km/h helyett 153 km/h-s sebességet ért el a bal oldali képen látható Ford. Nem Mondeo, Focus. 90 ezerért. Június 9-én a 89-es úton 147-tel ért féktávra a jobbra látható Mini. A <span style=bátorfelelőtlen tett 60 ezer forintjába fog fájni" /> Június 11-én a 8443-as számú úton 90 km/h helyett 153 km/h-s sebességet ért el a bal oldali képen látható Ford. Nem Mondeo, Focus. 90 ezerért. Június 9-én a 89-es úton 147-tel ért féktávra a jobbra látható Mini. A <span style=bátorfelelőtlen tett 60 ezer forintjába fog fájni" />

Június 11-én a 8443-as számú úton 90 km/h helyett 153 km/h-s sebességet ért el a bal oldali képen látható Ford. Nem Mondeo, Focus. 90 ezerért. Június 9-én a 89-es úton 147-tel ért féktávra a jobbra látható Mini. A bátorfelelőtlen tett 60 ezer forintjába fog fájni

Ez is érdekes lehet:
 

1984-es Toyota Land Cruiser újonnan - egy évig rendelhető

Sajátos évfordulós kiadást készít a Land Cruiser 70-esből a Toyota, az 1984-ben megjelent ősmodellt...

Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst...

Új Suzuki Vitara: januártól Magyarországon gyártják

Kiderült, hogy Vitara lesz a Suzuki legújabb modelljének a neve, premier októberben Párizsban...

Citroën C4 e-THP 130 teszt

Milyen a Citroën C4 a PSA új csodamotorjával, az 1,2 literes, 3 hengeres turbós benzinessel?

K.I.T.T. és a többiek – Top 10 autós sírva röhögés

Igen, más méltán népszerű előadók társaságában itt lesz David Hasselhoff, s ha már jön vele K.I.T.T...

Toyota Verso 1.6 D-4D Limited teszt

BMW dízelmotort kapott a hétülésesként is rendelhető Toyota Verso kompakt egyterű. Kipróbáltuk...

Lada újdonságok szakmányban

Kompakt szedánt, kompakt szabadidő-autót is fejleszt az elfeledett Lada, de olyan versenygépet...

Forradalmi első és felejthető második után jön a Renault Twingo harmadik generációja

Mindenképp jobb helyzetben van a harmadik, mint a második volt, elődjénél nagyobbat szólhat az...

Prémium minőségű, hétüléses sport-szabadidőautó: ennek mondják az új Volvo XC90-est

Hivatalosan is bemutatkozott a második generációs Volvo XC90, 1927 példányos First Edition bevezetési...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (10 db)

katyilka írta: 2012 augusztus 07., kedd 23:31:44

tbiudrl: Svájcban Sionban dolgoztam, tehát végig kellett autóznom egész Svájcon. A sok rémmese ellenére haladtam a Scvájci rendszámos autókkal 140-170-nel! Mert nekik sem elég a 120, ők pedig jobban ráérnek, mint bárki más európában.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pitty írta: 2012 augusztus 06., hétfő 19:51:04
katyilka írta: 2 éve

"tbiudrl: Biztos véletlen, hogy sehol Európában nem engedik ezt a tempót, még ott sem, ahol kifogástalan az út és az autók állapota." Az is csak véletlen, hogy az autósok kilencven százaléka szándékosan túllépi a limitet? Az sem feltűnő, hogy akik megszabják a limitet annyival mennek amennyivel csak akarnak? Ők soha nem izzadnak dugókban, mert bekapcsolják a kék villogót és tűz! Európában , meg máshol is többnyire azért vannak ezek az alacsony sebesség limitek, mert ez a legkényelmesebb megoldás! Közben meg takaróznak az idióta közhelyekkel, mint hogy a gyorshajtás-így, a gyorshajtás-úgy! Akik pedig ezeket az idiótaságokat helyeslik, azok a lovaskocsihajtók kategória!!!!! Számtalan embert ismerek, akik szerint be kell taratani és kész. Ám mikor az új munkahelyükről rendszeres kiküldetésbe kényszerültek, mindjárt sietősebb lett a dolguk! Ahol jók a viszonyok ott lehessen tépni! A hülyéket kéne inkább kiszűrni, de hát az nehezebb dolog! Nemrég kaptam csekket, mert előre megfontolt szándékkal, aljas indokból, kegyetlen módon elkövetett, 1/autó/km sűrűségű autópályán, 141/km/órás ámokfutás szabálysértését követtem el! Hánynom kell!


130 helyett, 141-gyel? Hú, Te tényleg, egy eszeveszett ámokfutó vagy. Örülj, hogy nem lőttek le! Komolyra fordítva a szót: kell a pénz! Ennyi.

A válaszoláshoz belépés szükséges
katyilka írta: 2012 augusztus 05., vasárnap 19:33:54

"tbiudrl: Biztos véletlen, hogy sehol Európában nem engedik ezt a tempót, még ott sem, ahol kifogástalan az út és az autók állapota." Az is csak véletlen, hogy az autósok kilencven százaléka szándékosan túllépi a limitet? Az sem feltűnő, hogy akik megszabják a limitet annyival mennek amennyivel csak akarnak? Ők soha nem izzadnak dugókban, mert bekapcsolják a kék villogót és tűz! Európában , meg máshol is többnyire azért vannak ezek az alacsony sebesség limitek, mert ez a legkényelmesebb megoldás! Közben meg takaróznak az idióta közhelyekkel, mint hogy a gyorshajtás-így, a gyorshajtás-úgy! Akik pedig ezeket az idiótaságokat helyeslik, azok a lovaskocsihajtók kategória!!!!! Számtalan embert ismerek, akik szerint be kell taratani és kész. Ám mikor az új munkahelyükről rendszeres kiküldetésbe kényszerültek, mindjárt sietősebb lett a dolguk! Ahol jók a viszonyok ott lehessen tépni! A hülyéket kéne inkább kiszűrni, de hát az nehezebb dolog! Nemrég kaptam csekket, mert előre megfontolt szándékkal, aljas indokból, kegyetlen módon elkövetett, 1/autó/km sűrűségű autópályán, 141/km/órás ámokfutás szabálysértését követtem el! Hánynom kell!

A válaszoláshoz belépés szükséges
tbiudrl írta: 2012 július 17., kedd 02:00:51

10-20 km/h még lehet figyelmetlenség. Egy erőssebb kocsinál esetleg még 40 is (persze, nem városban). De afölött már igenis keményen zsebbe kelljen nyúlni.
Miért is kéne 120-szal menni lakotton kívül? Hová sietünk? Időben kell elindulni! Biztos véletlen, hogy sehol Európában nem engedik ezt a tempót, még ott sem, ahol kifogástalan az út és az autók állapota.
A sokat emlegetett német pályákon sem mindenhol lehet korlátozás nélkül menni és a biztosító is csak 130km/h-ig fizet egy balesetnél. Viszont, ott sem lehet lakotton kívül 100km/h-nál gyorsabban menni.
A nálunk lévő sebességhatárok teljesen Európaiak, pedig sem a járműállomány, sem a közlekedési morál nem üti meg a nyugati szintet. Sőt, a nálunk minden szempontból fejlettebb Svájcban 80, ill. 120 a határ, akkor nekünk miért nem elég a 90/130?

A válaszoláshoz belépés szükséges
tvn írta: 2012 július 16., hétfő 22:18:39

Ezt mégis honn tudjátok, hogy megérdemelték? Ha lehet veszély okozása nélkül gyorsan menni, akkor miért érdemelték volna meg? Előnyös lenne, ha nem a másikon kárörvendezne sok hazánkfia.

Rengeteg lakott területen kívüli részen teljes badarság a 90-es korlátozás, mert folyamatosan 110-120-al is simán lehet/ne/ haladni. Lakott területen is több helyen kellene magasabb sebességet engedni, illetve -főleg bp-n- először normális minőségű utakat építeni, és ha ezek megvannak, utána méricskélni a járművek sebességét.

Ez a cikk miért kezdődik ilyen gyatrán? "Jó formában lehet az a régebbi Ford Mondeo..." Mi olyan meglepő azon, hogy egy Mondeo st ilyen gyorsan megy? Az 1983-as 1600 ccm-es Passatom is elbotorkál 200-al!!! Jééé, ha én mennék közúton ilyen sebességgel és lefotóznának, akkor akkora szenzáció lennék, hogy hónapokig rólam cikkeznének ezen az oldalon? :O

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pitty írta: 2012 július 13., péntek 19:55:02

Egyik kép sem egy iskola, vagy óvoda környékén készült, ahol tényleg fontos volna, hogy lehetőleg, kis mértékben se lépjük túl a sebességhatárt. Tény, hogy a cikkben bemutatott autósok, nem kis mértékben lépték túl a határt, így, megérdemlik a büntetést.

A válaszoláshoz belépés szükséges
janos76 írta: 2012 július 13., péntek 16:59:26

Ennyit tudnak a "Rendőrök".

Ebből finanszírozzuk a tétlenségüket.

A válaszoláshoz belépés szükséges
janos76 írta: 2012 július 13., péntek 16:56:57

Sajnos csak ennyi telik a "Rendőrségtől".

Ebből finanszírozzuk a tétlenségüket.
J76

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2012 július 13., péntek 15:42:08

a belterületieket mindegyiket 3 kilóval jutalmaztam volna, az ötven helyett száz akárhány az már nem figyelmetlenség hanem közveszély okozás.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Nafta van de Booveen írta: 2012 július 11., szerda 11:57:28

Járj BKV-val! Nem lehet ilyen gond! :-)))

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Citroën C4 e-THP 130 teszt

Öt alatt fogyaszt. Vagy nem? Citroën C4 e-THP 130 teszt Videó

Milyen a Citroën C4 a PSA új csodamotorjával, az 1,2 literes, 3 hengeres turbós benzinessel?


Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Toyota Verso 1.6 D-4D Limited teszt

BMW motoros családi egyterű - Toyota Verso 1.6 D-4D teszt

BMW dízelmotort kapott a hétülésesként is rendelhető Toyota Verso kompakt egyterű. Kipróbáltuk, hogy milyen a bajor-japán házasság.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Hirdetés

BMW tesztek

BMW 220d Coupé teszt

Hátulról az igazi. BMW 220d Coupé teszt Videó

Nemsoká úgy emlegetjük majd a 2-est, hogy a BMW, ami elöl hajt. De az az Active Tourer, ez meg egy 220d Coupé 184 dízel lóval jól hátul.


BMW 316i Touring teszt

Ne akard kinyomni a szemét, és szeretni fogod. BMW 316i teszt

Milyen egy BMW alapmotorral? A 316i Touring kellemes darab, csak ne nagyon akarj vele sietni, mert nem arra való.


BMW 420d Coupé teszt

Más motorral, de kéne. BMW 420d Coupé teszt Videó

Új nevet kapott a bajorok középkategóriás kupéja, az igen szépséges BMW 420d tesztautót M-csomagosan élveztük. Bizony nehéz nem beleszeretni, csak motorból érdemelne finomabbat.


BMW M6 Coupé teszt

560 LE, 40 millió forint. BMW M6 Coupé teszt Videó

Ha látod-hallod ezt az autót, irigyled, gyűlölöd, kineveted a sofőrjét. Ha vezeted, te vagy a nép ellensége. A polgárság pukkasztója. De istenkirály is. BMW M6 Coupé teszt.


BMW 535d xDrive Touring teszt

Biztonságos erő alaphangon - BMW 535d xDrive Touring teszt

Számos rogyásig extrázott BMW után ezúttal egy enyhén stafírungozott, hajtásláncával viszont kiemelkedő 5-ös Touring járt nálunk.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Kínos kocc lett a Forma-1-es bemutató vége

Beégett a 16 éves F1-pilóta Videó

Tegnap – Sztori

Nem ez az első eset, hogy kudarcba fulladt egy F1-show, viszont a rotterdami blama pikantériáját a sofőr zöld füle szolgáltatja.


Volvo PV444: 70 éves a svédek első modern autója

70 éves a Volvo Pobjedája, a PV444-es

2 napja – Sztori

Mérföldkő a Volvónak: a PV444 volt az első önhordó karosszériás kocsijuk. A négyhengeres modell családi autóként és a raliban is bevált.


Forradalmi első és felejthető második után jön a Renault Twingo harmadik generációja

Farmotor, hátsókerékhajtás és öt ajtó, itt az új Renault Twingo

3 napja – Újdonság

Mindenképp jobb helyzetben van a harmadik, mint a második volt, elődjénél nagyobbat szólhat az új Renault Twingo.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 135i (Automata) 306LE M-Paket. Bőr. Xenon. Sze

BMW 135i (Automata) 30...

Ár: 7.750.000 Ft

Évjárat: 2011 / 7

Kivitel: cabrio

Üzemanyag: Benzin

BMW Z4 2.8i BŐR NAVI XENON 2900 KM GARANCI

BMW Z4 2.8i BŐR NAVI X...

Ár: 12.900.000 Ft

Évjárat: 2014 / 3

Kivitel: cabrio

Üzemanyag: Benzin

BMW 320i NÉVRE ÍRVA!!!!!!

BMW 320i NÉVRE ÍRVA!!!!!!

Ár: 690.000 Ft

Évjárat: 1995 / 6

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó