Közel negyedével esett vissza a BMW i modellek értékesÃtése
23 százalékkal csökkent idén az elektromos BMW-k eladása
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A tavalyi évhez képest a 2016 első negyedévében 23 százalékot csökkent a BMW i modellek eladása.
A bajor autógyártó legfrissebb jelentésébÅ‘l kiderül, hogy az idei évben már zsinórban a harmadik hónapja csökkenÅ‘ tendenciát mutat az elektromos és hibrid i3, valamint i8 modellek eladása. MÃg a tavalyi év elsÅ‘ negyedévében 5128 db jármű talált gazdára, addig idén ez a szám 2225 darabra esett vissza. A BMW-nek nagy tervei vannak az elektromos és hibrid modellekkel, ugyanakkor a két úttörÅ‘nek számÃtó modell jelenleg csökkenÅ‘ érdeklÅ‘dést mutat.
Fontos megjegyezni, hogy ezek a számok nem tartalmazzák az X5 xDrive40e, a 330e, a 225xe Active Tourer és 740e modellek értékesÃtési adatait. Annak érdekében, hogy a fenti statisztika ismét emelkedésbe menjen át, a BMW idén Å‘sszel a Párizsi Autószalonon mutatja be ráncfelvarrott i3-asát, amely növelt, a jelenlegi 160 km helyett 193 kilométeres hatótávval várható. Ugyanakkor nem panaszkodhat a BMW, hiszen az összeladásokat tekintve 2016 elsÅ‘ negyedévét 2,9 százalékos növekedéssel zárta a cég.
de
szerintem meg 1xűen sz@rok, mondjuk ki, nem kell itt csipkét húzni rá. senkinek sincs kedve maszatolni ezzel. a tesla so-so, de ha lenne pénzem rá sem vennék. ez a primitÃv akkus irány rossz és kész. biznék az elektrolitba, hogy elterjed és valaki be meri vállalni végre és az akkutöltögetÅ‘s majomkodást el lehetne felejteni örökre….na meg az Å‘srégi ottót is.
Ahhoz bármiben helyettesÃtÅ‘nek kellene lennie a két autónak. De még a Model 3 is más piac, és addig évek telnek el.
Nagyon pici az EV piac és erÅ‘sen befolyásolja egy-két támogatási rendszer változása…
Van aki azt tippeli hogy kicsit korán jelentették be hogy a facelift hatótávja övekedni fog, Ãgy az emberek inkább kivárnak.
KÃváncsi lennék, mi a kiváltó ok. Csak nem “T”-vel kezdÅ‘dik és “esla”-ra végzÅ‘dik?:)
Én sem értem ezt az “autósújságÃró” matekot :).
“Közel negyedére esett vissza a BMW i modellek értékesÃtése
23 százalékkal csökkent idén…”
Szerintem negyedével – akarta Ãrni. De úgy látom, Ãrta is.
Lehet, hogy én értem félre, de 5128-nak 2225 az nem a negyede. De még csak nem is 23%-os csökkenés, mert akkor 3949 lenne.