0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Megvan a legújabb Suzuki ára

4,5 millióba kerül az új Swift Sport

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

4 490 000 forint - ennyibe kerül a már itthon is kapható Suzuki Swift Sport remek hajtáslánccal és gazdag ellátmánnyal. Már azt is tudjuk, hogyan gyorsul: nos, elődjénél hangyányival fürgébben.

Az előző Swift Sport 8,9 mp alatt gyorsult fel 100-ra, a 11 lóerővel izmosabb aktuális modell 2 tizeddel fürgébb. A végsebessége ugyanakkor csökkent 5 km/h-val, de ez legyen a legnagyobb baja az autónak

Az előző Swift Sport 8,9 mp alatt gyorsult fel 100-ra, a 11 lóerővel izmosabb aktuális modell 2 tizeddel fürgébb. A végsebessége ugyanakkor csökkent 5 km/h-val, de ez legyen a legnagyobb baja az autónak

Visszafogottan vagány ez a kinézet. A kötelező stíluselemek mind megvannak: 1 centis ültetés, kötény oldalt, szárny fent, dupla kipufogó, áldiffúzor, nagy kerék peres gumival

Visszafogottan vagány ez a kinézet. A kötelező stíluselemek mind megvannak: 1 centis ültetés, kötény oldalt, szárny fent, dupla kipufogó, áldiffúzor, nagy kerék peres gumival

2 790 000 forint a háromajtós Suzuki Swift alapára GC-kivitelben. 4 490 000 forint − ennyibe kerül az új, szintén háromajtós, négyszemélyes és szintén benzines Sport változat, amely azonban mind hajtásláncával, mind felszereltségével alaposan übereli az alapot, ráadásul kinézetével is egyértelművé teszi, hogy ez a mi autónk bizony tényleg fürgén szedi a lábait.

Az előző szériás Swift Sportéhoz képest picit izmosítva 136 lóerősre húzták az 1,6 literes benzinmotort, maximális teljesítményét jó magasan, 6900-as percenkénti fordulatnál adja le, magyarul ki kell nyomni a szemét... Nyomatéka 160 Nm 4400-nál, eddig titkolt végsebessége 195 km/h, 100-ra 8,7 mp alatt gyorsul, míg vegyes fogyasztása gyári érték szerint 6,4 l/100 km. Utóbbi 8 tizeddel takarékosabb üzemet ígér a korábbi generációhoz viszonyítva.

Remélhetőleg mélyebbre engedhetőek a sportülések, mert az elődnek az volt az egyik baja, hogy túl magasan trónolt benne a sofőr. A műszerfalhoz épp csak hozzányúltak, a váltó viszont már 6 fokozatú, ami a fogyasztásra és az autópályás zajkomfortra is biztosan jó hatással van. Gazdag felszereltség is indokolja a 4,5 milliós árat Remélhetőleg mélyebbre engedhetőek a sportülések, mert az elődnek az volt az egyik baja, hogy túl magasan trónolt benne a sofőr. A műszerfalhoz épp csak hozzányúltak, a váltó viszont már 6 fokozatú, ami a fogyasztásra és az autópályás zajkomfortra is biztosan jó hatással van. Gazdag felszereltség is indokolja a 4,5 milliós árat Remélhetőleg mélyebbre engedhetőek a sportülések, mert az elődnek az volt az egyik baja, hogy túl magasan trónolt benne a sofőr. A műszerfalhoz épp csak hozzányúltak, a váltó viszont már 6 fokozatú, ami a fogyasztásra és az autópályás zajkomfortra is biztosan jó hatással van. Gazdag felszereltség is indokolja a 4,5 milliós árat

Remélhetőleg mélyebbre engedhetőek a sportülések, mert az elődnek az volt az egyik baja, hogy túl magasan trónolt benne a sofőr. A műszerfalhoz épp csak hozzányúltak, a váltó viszont már 6 fokozatú, ami a fogyasztásra és az autópályás zajkomfortra is biztosan jó hatással van. Gazdag felszereltség is indokolja a 4,5 milliós árat

Ha hihetünk a sajtóközleménynek, a mindennapokra sem lesz túl kemény az SSS, ám amennyiben kell, parádés kanyarsebességet tesz lehetővé

Ha hihetünk a sajtóközleménynek, a mindennapokra sem lesz túl kemény az SSS, ám amennyiben kell, parádés kanyarsebességet tesz lehetővé

Még néhány szám: 5 csillagos törésteszt, 7 légzsák, 6 fokozatú manuális váltó (az elődben ötös dolgozott), a módosított lökhárítóknak köszönhetően 4 centivel toldott hossz, 17 colos könnyűfém kerék (195/45 további paraméterekkel), 1045 kg-os önsúly (15-tel több, mint volt) − ilyen az új SSS. Bent a sportülés, ami nagyon más a hétköznapi Suzukikhoz szokottaknak, különben némi kormányvastagítás, apró, műszerfali módosítás, piroscérnás varrás, holmi felirat és fémpedál tudatja az utasokkal, hogy a legmokányabb Swifttel van dolguk.

A 4,5 millió forintért cserébe nagyobb poggyásztér nem jár (csupán 211 literes a csomagtartó), de a hajtásláncon és a hagyományosan kiváló futóműn túl gazdag felszereltség indokolja a magas vételárat: széria ugye az ESP és a 7 légzsák, a klíma automata, a kulcs intelligens, a sok egyéb mellett pedig tempomat, tolatóradar és metálfény is dukál.

Ez is érdekes lehet:
 

35 éves egy korszak ikonja, a kocka Lada

Régen vágyott és menő volt, ma meg már pont annyira öreg, hogy érdemes lett hobbiautóként tartani...

Láthatóan rákapcsolt a lopott autók felderítésére a rendőrség

Gyanúsan viselkedtek a kihallgatottak egy illegális bontónál, végül közel 100 millió forintnyi...

Brutális, 1,4 millió forintos kedvezménnyel debütált itthon a SEAT Leon X-Perience

Már itthon is kapható a SEAT Leon X-Perience mindenképp összkerékhajtású terepkombi. Csakis izmos...

Megérkezett a 850 lóerős Brabus Merci Coupe

Jövő héten mutatkozik be a Brabus legújabb és eddigi legerősebb Mercedes-Benz Coupéja, az S 63...

Ezzel a módszerrel egy pillanat alatt megszabadíthatod autódat a hótól

Meglehetősen különös és ritka módját választotta a tulajdonos az autón lévő hóréteg eltávolításának...

Skoda Superb Combi Elegance 2.0 CR TDI DSG 170, 2013 - használtteszt

Múlt héten Prágában volt az új Skoda Superb bemutatója, amire egy kifutó kombival mehettem. Nem...

Opel Corsa E 1.0 Turbo Cosmo teszt

Ötajtósként, legerősebb szentgotthárdi motorjával járt teszten a vadonatúj Opel Corsa E. Mosolygós...

Skoda Fabia 1.2 TSI teszt

Harmadik generációjába lépett a Skoda Fabia. Kívülről fiatalos és vagány lett, belülről pedig...

Ezúttal nem dobták el a 330-cal száguldó Lambó Huracánt

Nem itthon történt, cserébe nem is dobták el azt a Lamborghini Huracánt, amely többször is 330...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (5 db)

saabracinghungary írta: 2012 január 01., vasárnap 15:12:12

der milan okés hogy sportos meg kitűnik a tömegből de akkoris ennyivel drágábba nem kéne hogy kerüljön. suzukihoz igaz mindenütt vannk szerelők. lancia meg saab szerviz valoban ritka és ez problémát jelenthet mert ha lerohad az ember akkor tréler aztán ha mázli 3 nap ha nem mázlis akkor 2 hét várakozás különböző alkatrészekre, míg suzukihoz minden nagyobb városaban valóban van minden ha meg nem akkor átmegy az ember a szomszéd városba és ott már van. de nincs egyediség naponta 100 jön szembe ezért inkább saab és abból is egyedi mert ijen nem jön szembe( csak ha egy tükörnek hajtok neki :D:D)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kántor István írta: 2011 december 31., szombat 10:50:24 − szerző
Der Milan írta: 3 éve

Tisztelt Kántor István! (vagy más szerkesztő úr, aki elolvassa)



Számíthatunk a közeljövőben tesztre, ami erről a kocsiról szól? Ennyi pénzért ilyen autót... azt gondolom ez a legolcsóbb a kategóriában Fabia RS, Fiesta Sport tudtommal mind drágább, nagyon kíváncsi lennék a véleményükre!



Üdvözlettel: Milán


Kedves Der Milan, természetesen igyekszünk tesztelni a Swift Sportot - engem speciel kimondottan érdekel, mennyiben más az elődhöz képest. Azért az elődhöz viszonyítanám, mert - legalábbis jelen pillanatban - nincs konkurense. A többiek vagy gyengébbek és puhábbak, vagy jóval erősebbek és jóval drágábbak...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2011 december 30., péntek 22:25:51
saabracinghungary írta: 3 éve

na neee 4,5 m ért már bmw m5 öst is lehet venni kis szerencsével...... ki az az állat aki ezt a viccet veszi meg ennyiért 8.9 es százra gyorsulás nagyon gáz. 5.5 alatt kezdődnek a komolygépek. ezt még üresben is lenyomnám kb az 1045 kg petig dögnehéz a 160 as nyomatékhoz. akkor elfogadható lenne ha lefogyasztanák 900 kiló alá de akkor meg már még drágább lenne és az egész szar nem érne annyit


Ez nem akar sportkocsi lenni szerintem, egy kicsit sportosabb mint az átlag, úgy megy mint egy átlagos cirkáló.
Volt szerencsém már vezetni Polo G40-et, 790 kg/113 lóerő. Nem vágyom rá, meggyőződésem, hogy a biztonságos száguldáshoz kell súly is, példának említeném még a régi Yaris TSportot ami 190-nél úszik az úton... Kell az az 1045 kg, szerintem kevés is!
Mellesleg pl én vagyok egy ilyen állat aki megvenne egy Swift Sportot, nekem nincs szükségem sportautóra, csak olyanra ami nem lassabb a mostaninál, és azért nem tömegcikk(4,5 millás Swiftből sose lesz az, ez meggyőződésem), szeretek egy kicsit kitűnni a tömegből, a szürke egerek közül, jelenleg ezért járok Lanciával, nem áll belőle minden sarkon egy, nem hogy a típus még a maga a márka sem. Ez aztán a valami! És pont ez az amiért nagyot lehet vele szívni, mert mindenki ugatja és senkinek fogalma sincs róla. Saab detto, BMW detto. Ha valami baja van a Suzukinak akkor majd minden városban van szerviz hozzá, Lanciához viszont 200km-re találok legközelebb specialistát. Nem olyan szarok azért a Suzukik... én már más szemmel nézem őket amióta saját autóm van.

Apropó BMW M5: gondolkodtam anno azon hogy kellene vennem egyet, E39-et mert lenyűgöz a 400 lóerő, de mi a francnak, hogy bajt csináljak magamnak?! Kb 1 éve néztem akkor az első kettő motorhibás volt az egyikben motor sem volt, a harmadikat meg "valószínű csapágyas"-ként árulták. Ezek akkor olyan 3 milla körül jártak, az első használható meg 5 milla környékén volt... ha van rá pénzed akkor ok, meg mellette még egy milla, hogy rendbe tedd a motorteret váltóstól difistől és akkor van benne ráció, de már 6 millánál tartunk, ha olyat vettél amit nem kell azonnal berhelni. Belseje is kitudja milyen, jöhet egy bőröztetés is, ha szépet szeretnél. Nekem erre se pénzem se időm. Aztán meg ott van vele az ember, hogy ha nincs más kocsija ezt használja mindenhová és befigyel a városi 20 literes fogyasztás. Nem annak való gép akinek csak egy Swift Sportra futja...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2011 december 30., péntek 21:57:14

Tisztelt Kántor István! (vagy más szerkesztő úr, aki elolvassa)

Számíthatunk a közeljövőben tesztre, ami erről a kocsiról szól? Ennyi pénzért ilyen autót... azt gondolom ez a legolcsóbb a kategóriában Fabia RS, Fiesta Sport tudtommal mind drágább, nagyon kíváncsi lennék a véleményükre!

Üdvözlettel: Milán

A válaszoláshoz belépés szükséges
saabracinghungary írta: 2011 december 30., péntek 21:39:24

na neee 4,5 m ért már bmw m5 öst is lehet venni kis szerencsével...... ki az az állat aki ezt a viccet veszi meg ennyiért 8.9 es százra gyorsulás nagyon gáz. 5.5 alatt kezdődnek a komolygépek. ezt még üresben is lenyomnám kb az 1045 kg petig dögnehéz a 160 as nyomatékhoz. akkor elfogadható lenne ha lefogyasztanák 900 kiló alá de akkor meg már még drágább lenne és az egész szar nem érne annyit

A válaszoláshoz belépés szükséges

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Friss tesztek

Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Skoda Fabia 1.2 TSI teszt

Népautó lesz? Skoda Fabia 1.2 TSI teszt

Harmadik generációjába lépett a Skoda Fabia. Kívülről fiatalos és vagány lett, belülről pedig nagyautós. A jelenlegi legerősebb motorral teszteltük.


Hyundai i20 1.25i (HP) teszt

Nemzetközi menetjegy - Hyundai i20 teszt

A Hyundai az i20-assal is megmutatta, hogy tudnak európai ízlésre hangolt autót csinálni, ha akarnak. Végre akarnak. Veszélyben a Kia?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Hirdetés

SUZUKI tesztek

Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD teszt

Üdvözlet az analóg korszakból - Suzuki SX4 S-Cross teszt

A Suzuki SX4 S-Cross bár jó autó, de ezért az árért sajnos van nála több jobb ajánlat is. Azok viszont kicsit sem Suzukik.


Suzuki Jimny 1.3 JLX AC 4WD teszt

A fene tudja, miért, de tetszik - Suzuki Jimny teszt

Kicsi, kényelmetlen, pattogós, zajos, régies. Mai mércével soványan felszerelt. Nem erős, nem olcsó, mégis kéne, de nagyon. A Suzuki Jimny egyszerűen imádnivaló.


Suzuki Splash 1.2 GS teszt

Medvebarna színű, nagy arcú kis Suzuki: teszten a Splash

Idén már negyedik évét tapossa, így nem meglepő, hogy megújult a Suzuki Splash. Régi-új motorjával vallattuk.


Suzuki XL7 3.6 V6 AWD Limited teszt

Amerika beinteget - Suzuki XL7 teszt

Amerika varázsát ígéri az automata váltós V6-os motorral szerelt Suzuki. Vajon tényleg minden arany, ami fénylik?


Még több SUZUKI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Az olvasók már szavaztak, most rajtunk a sor

Év Autója 2015 - szerintünk

2 napja – Sztori

Az olvasók már szavaztak, most jöjjön a mi privát véleményünk arról, hogy mely modellt várjuk Év Autója 2015-nek.


Brutális, 1,4 millió forintos kedvezménnyel debütált itthon a SEAT Leon X-Perience

Terepen a legnépszerűbb SEAT, itthon a Leon X-Perience

3 napja – Újdonság

Már itthon is kapható a SEAT Leon X-Perience mindenképp összkerékhajtású terepkombi. Csakis izmos, benzines és dízel turbómotorokkal kínálják.


Ezúttal nem dobták el a 330-cal száguldó Lambó Huracánt

Ismét 330 km/h-val száguldott egy Lamborghini Huracán Videó

3 napja – Sztori

Nem itthon történt, cserébe nem is dobták el azt a Lamborghini Huracánt, amely többször is 330 km/h-val tépett a német autópályán.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SUZUKI SWIFT 1.0 GA (Automata)

SUZUKI SWIFT 1.0 GA (A...

Ár: 310.000 Ft

Évjárat: 1999 / 8

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin/Gáz

SUZUKI SWIFT 1.0 GL 1 ÉV GARANCIÁVAL!

SUZUKI SWIFT 1.0 GL 1...

Ár: 580.000 Ft

Évjárat: 2004

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI SWIFT 1.3 GL

SUZUKI SWIFT 1.3 GL

Ár: 300.000 Ft

Évjárat: 1993 / 5

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó