0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Megvan a legújabb Suzuki ára

4,5 millióba kerül az új Swift Sport

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

4 490 000 forint - ennyibe kerül a már itthon is kapható Suzuki Swift Sport remek hajtáslánccal és gazdag ellátmánnyal. Már azt is tudjuk, hogyan gyorsul: nos, elődjénél hangyányival fürgébben.

Az előző Swift Sport 8,9 mp alatt gyorsult fel 100-ra, a 11 lóerővel izmosabb aktuális modell 2 tizeddel fürgébb. A végsebessége ugyanakkor csökkent 5 km/h-val, de ez legyen a legnagyobb baja az autónak

Az előző Swift Sport 8,9 mp alatt gyorsult fel 100-ra, a 11 lóerővel izmosabb aktuális modell 2 tizeddel fürgébb. A végsebessége ugyanakkor csökkent 5 km/h-val, de ez legyen a legnagyobb baja az autónak

Visszafogottan vagány ez a kinézet. A kötelező stíluselemek mind megvannak: 1 centis ültetés, kötény oldalt, szárny fent, dupla kipufogó, áldiffúzor, nagy kerék peres gumival

Visszafogottan vagány ez a kinézet. A kötelező stíluselemek mind megvannak: 1 centis ültetés, kötény oldalt, szárny fent, dupla kipufogó, áldiffúzor, nagy kerék peres gumival

2 790 000 forint a háromajtós Suzuki Swift alapára GC-kivitelben. 4 490 000 forint − ennyibe kerül az új, szintén háromajtós, négyszemélyes és szintén benzines Sport változat, amely azonban mind hajtásláncával, mind felszereltségével alaposan übereli az alapot, ráadásul kinézetével is egyértelművé teszi, hogy ez a mi autónk bizony tényleg fürgén szedi a lábait.

Az előző szériás Swift Sportéhoz képest picit izmosítva 136 lóerősre húzták az 1,6 literes benzinmotort, maximális teljesítményét jó magasan, 6900-as percenkénti fordulatnál adja le, magyarul ki kell nyomni a szemét... Nyomatéka 160 Nm 4400-nál, eddig titkolt végsebessége 195 km/h, 100-ra 8,7 mp alatt gyorsul, míg vegyes fogyasztása gyári érték szerint 6,4 l/100 km. Utóbbi 8 tizeddel takarékosabb üzemet ígér a korábbi generációhoz viszonyítva.

Remélhetőleg mélyebbre engedhetőek a sportülések, mert az elődnek az volt az egyik baja, hogy túl magasan trónolt benne a sofőr. A műszerfalhoz épp csak hozzányúltak, a váltó viszont már 6 fokozatú, ami a fogyasztásra és az autópályás zajkomfortra is biztosan jó hatással van. Gazdag felszereltség is indokolja a 4,5 milliós árat Remélhetőleg mélyebbre engedhetőek a sportülések, mert az elődnek az volt az egyik baja, hogy túl magasan trónolt benne a sofőr. A műszerfalhoz épp csak hozzányúltak, a váltó viszont már 6 fokozatú, ami a fogyasztásra és az autópályás zajkomfortra is biztosan jó hatással van. Gazdag felszereltség is indokolja a 4,5 milliós árat Remélhetőleg mélyebbre engedhetőek a sportülések, mert az elődnek az volt az egyik baja, hogy túl magasan trónolt benne a sofőr. A műszerfalhoz épp csak hozzányúltak, a váltó viszont már 6 fokozatú, ami a fogyasztásra és az autópályás zajkomfortra is biztosan jó hatással van. Gazdag felszereltség is indokolja a 4,5 milliós árat

Remélhetőleg mélyebbre engedhetőek a sportülések, mert az elődnek az volt az egyik baja, hogy túl magasan trónolt benne a sofőr. A műszerfalhoz épp csak hozzányúltak, a váltó viszont már 6 fokozatú, ami a fogyasztásra és az autópályás zajkomfortra is biztosan jó hatással van. Gazdag felszereltség is indokolja a 4,5 milliós árat

Ha hihetünk a sajtóközleménynek, a mindennapokra sem lesz túl kemény az SSS, ám amennyiben kell, parádés kanyarsebességet tesz lehetővé

Ha hihetünk a sajtóközleménynek, a mindennapokra sem lesz túl kemény az SSS, ám amennyiben kell, parádés kanyarsebességet tesz lehetővé

Még néhány szám: 5 csillagos törésteszt, 7 légzsák, 6 fokozatú manuális váltó (az elődben ötös dolgozott), a módosított lökhárítóknak köszönhetően 4 centivel toldott hossz, 17 colos könnyűfém kerék (195/45 további paraméterekkel), 1045 kg-os önsúly (15-tel több, mint volt) − ilyen az új SSS. Bent a sportülés, ami nagyon más a hétköznapi Suzukikhoz szokottaknak, különben némi kormányvastagítás, apró, műszerfali módosítás, piroscérnás varrás, holmi felirat és fémpedál tudatja az utasokkal, hogy a legmokányabb Swifttel van dolguk.

A 4,5 millió forintért cserébe nagyobb poggyásztér nem jár (csupán 211 literes a csomagtartó), de a hajtásláncon és a hagyományosan kiváló futóműn túl gazdag felszereltség indokolja a magas vételárat: széria ugye az ESP és a 7 légzsák, a klíma automata, a kulcs intelligens, a sok egyéb mellett pedig tempomat, tolatóradar és metálfény is dukál.

Ez is érdekes lehet:
 

Három vadonatúj és három használt autó tört össze egy budai karambolban

A Budafoki úton a Dombóvári és a Hengermalom út között káosz a közlekedés. Két sáv, lámpa nélküli...

Frankfurtban debütál a legtakarékosabb Skoda Superb, a GreenLine

A Skoda kihozta a Superb Greenline változatát. A kis 1.6-os dízellel szerelt hatalmas autó igazi...

BMW 640i Cabrio, 2011 - használtteszt

Mit nyújt egy 4 éves, alig több mint 100 ezer km-t futott prémium kabrió, amely újkori árából...

40 éves a Volkswagen Polo

Audinak indult, végül csak Volkswagen lett. A VW kisautója egy év lemaradással, de a Golféval...

Kétszer annyit nő a dízel ára, mint a benziné

Drágulás jön. Pénteken a 95-ös benzin és a gázolaj ára is emelkedni fog, utóbbi jelentősebben.

Citroën Grand C4 Picasso 1.6 e-THP EAT6 Exclusive teszt

Közel két éve érkezett, idén izmosított csúcsbenzinest, ahhoz friss automataváltót kapott a Citroën...

Jön a Lada, már van is autójuk itthon. Megnéztük!

Nem csak jön, már itt van a Lada. Az importőr kapott két orosz rendszámos autót a forgalmazás...

Új típusú gyorsforgalmiút-kategóriát vezetne be az NFM

Bővítené a gyorsforgalmi utak típusait a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, az autópálya és az...

Összevetés: Honda Civic 1.6 i-DTEC vs Hyundai i30 1.6 CRDi

Takarékos kompakt dízelek jártak nálunk - megnéztük, hogy kinek melyik a jobb választás. Megéri-e...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (5 db)

saabracinghungary írta: 2012 január 01., vasárnap 15:12:12

der milan okés hogy sportos meg kitűnik a tömegből de akkoris ennyivel drágábba nem kéne hogy kerüljön. suzukihoz igaz mindenütt vannk szerelők. lancia meg saab szerviz valoban ritka és ez problémát jelenthet mert ha lerohad az ember akkor tréler aztán ha mázli 3 nap ha nem mázlis akkor 2 hét várakozás különböző alkatrészekre, míg suzukihoz minden nagyobb városaban valóban van minden ha meg nem akkor átmegy az ember a szomszéd városba és ott már van. de nincs egyediség naponta 100 jön szembe ezért inkább saab és abból is egyedi mert ijen nem jön szembe( csak ha egy tükörnek hajtok neki :D:D)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kántor István írta: 2011 december 31., szombat 10:50:24 − szerző
Der Milan írta: 4 éve

Tisztelt Kántor István! (vagy más szerkesztő úr, aki elolvassa)



Számíthatunk a közeljövőben tesztre, ami erről a kocsiról szól? Ennyi pénzért ilyen autót... azt gondolom ez a legolcsóbb a kategóriában Fabia RS, Fiesta Sport tudtommal mind drágább, nagyon kíváncsi lennék a véleményükre!



Üdvözlettel: Milán


Kedves Der Milan, természetesen igyekszünk tesztelni a Swift Sportot - engem speciel kimondottan érdekel, mennyiben más az elődhöz képest. Azért az elődhöz viszonyítanám, mert - legalábbis jelen pillanatban - nincs konkurense. A többiek vagy gyengébbek és puhábbak, vagy jóval erősebbek és jóval drágábbak...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2011 december 30., péntek 22:25:51
saabracinghungary írta: 4 éve

na neee 4,5 m ért már bmw m5 öst is lehet venni kis szerencsével...... ki az az állat aki ezt a viccet veszi meg ennyiért 8.9 es százra gyorsulás nagyon gáz. 5.5 alatt kezdődnek a komolygépek. ezt még üresben is lenyomnám kb az 1045 kg petig dögnehéz a 160 as nyomatékhoz. akkor elfogadható lenne ha lefogyasztanák 900 kiló alá de akkor meg már még drágább lenne és az egész szar nem érne annyit


Ez nem akar sportkocsi lenni szerintem, egy kicsit sportosabb mint az átlag, úgy megy mint egy átlagos cirkáló.
Volt szerencsém már vezetni Polo G40-et, 790 kg/113 lóerő. Nem vágyom rá, meggyőződésem, hogy a biztonságos száguldáshoz kell súly is, példának említeném még a régi Yaris TSportot ami 190-nél úszik az úton... Kell az az 1045 kg, szerintem kevés is!
Mellesleg pl én vagyok egy ilyen állat aki megvenne egy Swift Sportot, nekem nincs szükségem sportautóra, csak olyanra ami nem lassabb a mostaninál, és azért nem tömegcikk(4,5 millás Swiftből sose lesz az, ez meggyőződésem), szeretek egy kicsit kitűnni a tömegből, a szürke egerek közül, jelenleg ezért járok Lanciával, nem áll belőle minden sarkon egy, nem hogy a típus még a maga a márka sem. Ez aztán a valami! És pont ez az amiért nagyot lehet vele szívni, mert mindenki ugatja és senkinek fogalma sincs róla. Saab detto, BMW detto. Ha valami baja van a Suzukinak akkor majd minden városban van szerviz hozzá, Lanciához viszont 200km-re találok legközelebb specialistát. Nem olyan szarok azért a Suzukik... én már más szemmel nézem őket amióta saját autóm van.

Apropó BMW M5: gondolkodtam anno azon hogy kellene vennem egyet, E39-et mert lenyűgöz a 400 lóerő, de mi a francnak, hogy bajt csináljak magamnak?! Kb 1 éve néztem akkor az első kettő motorhibás volt az egyikben motor sem volt, a harmadikat meg "valószínű csapágyas"-ként árulták. Ezek akkor olyan 3 milla körül jártak, az első használható meg 5 milla környékén volt... ha van rá pénzed akkor ok, meg mellette még egy milla, hogy rendbe tedd a motorteret váltóstól difistől és akkor van benne ráció, de már 6 millánál tartunk, ha olyat vettél amit nem kell azonnal berhelni. Belseje is kitudja milyen, jöhet egy bőröztetés is, ha szépet szeretnél. Nekem erre se pénzem se időm. Aztán meg ott van vele az ember, hogy ha nincs más kocsija ezt használja mindenhová és befigyel a városi 20 literes fogyasztás. Nem annak való gép akinek csak egy Swift Sportra futja...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2011 december 30., péntek 21:57:14

Tisztelt Kántor István! (vagy más szerkesztő úr, aki elolvassa)

Számíthatunk a közeljövőben tesztre, ami erről a kocsiról szól? Ennyi pénzért ilyen autót... azt gondolom ez a legolcsóbb a kategóriában Fabia RS, Fiesta Sport tudtommal mind drágább, nagyon kíváncsi lennék a véleményükre!

Üdvözlettel: Milán

A válaszoláshoz belépés szükséges
saabracinghungary írta: 2011 december 30., péntek 21:39:24

na neee 4,5 m ért már bmw m5 öst is lehet venni kis szerencsével...... ki az az állat aki ezt a viccet veszi meg ennyiért 8.9 es százra gyorsulás nagyon gáz. 5.5 alatt kezdődnek a komolygépek. ezt még üresben is lenyomnám kb az 1045 kg petig dögnehéz a 160 as nyomatékhoz. akkor elfogadható lenne ha lefogyasztanák 900 kiló alá de akkor meg már még drágább lenne és az egész szar nem érne annyit

A válaszoláshoz belépés szükséges

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Friss tesztek

Citroën Grand C4 Picasso 1.6 e-THP EAT6 Exclusive teszt

Csendet a családnak! Citroën Grand C4 Picasso 1.6 e-THP teszt

Közel két éve érkezett, idén izmosított csúcsbenzinest, ahhoz friss automataváltót kapott a Citroën C4 Picasso. Vajon mennyire állja a sarat?


Mercedes-Benz CLA Shooting Brake  200 CDI (7G DCT) AMG Line teszt

Közepesen erős ok az irigységre - Mercedes-Benz CLA teszt

Lerí róla az ára, de a legtöbbeknek tetszik. Az egyszeri tesztelő meg vakarja a fejét és nyugtázza a megvető pillantásokat. Kéne a CLA?


Citroën DS3 Cabrio 1.2 PureTech 110 Style teszt

Majdnem kabrió - Citroën DS3 Cabrio teszt

Kabriónak hívják, de igazából csak félig az. A Citroën DS3 így is trendi, prémium, és élmény vele autózni. A kérdés csak az, hogy ki fogja megvenni ennyiért.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Hirdetés

SUZUKI tesztek

Suzuki Vitara 1.6 GL+ teszt

Teszten a Suzuki Vitara, amit venni is fognak Videó

Fronthajtással, alap közeli felszereltséggel teszteltük az új Suzuki Vitarát, mert legtöbben vélhetően így fogják választani. Slágergyanús.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD teszt

Üdvözlet az analóg korszakból - Suzuki SX4 S-Cross teszt

A Suzuki SX4 S-Cross bár jó autó, de ezért az árért sajnos van nála több jobb ajánlat is. Azok viszont kicsit sem Suzukik.


Suzuki Jimny 1.3 JLX AC 4WD teszt

A fene tudja, miért, de tetszik - Suzuki Jimny teszt

Kicsi, kényelmetlen, pattogós, zajos, régies. Mai mércével soványan felszerelt. Nem erős, nem olcsó, mégis kéne, de nagyon. A Suzuki Jimny egyszerűen imádnivaló.


Suzuki Splash 1.2 GS teszt

Medvebarna színű, nagy arcú kis Suzuki: teszten a Splash

Idén már negyedik évét tapossa, így nem meglepő, hogy megújult a Suzuki Splash. Régi-új motorjával vallattuk.


Még több SUZUKI teszt

Címlapon


Friss cikkek

A Fiat vezér szerint olasz génekkel pezsdítik fel az amerikai izomautókat

A jövő menő Dodge modelljei Alfa alapokat kapnak

2 napja – Sztori

Sergio Marchionne a legnagyobb varázsló ma az autós szakmában. Most éppen azzal kábította el a sajtót, hogy Alfa alapon jönnek a Dodge-ok.


Jön a Lada, már van is autójuk itthon. Megnéztük!

Az oroszok már a spájzban... Beülhettünk a Niva utódjába

3 napja – Sztori

Nem csak jön, már itt van a Lada. Az importőr kapott két orosz rendszámos autót a forgalmazás előtt, az egyikbe bekönyörögtük magunkat.


A téligumit fontosabbnak tartják az autósok, mint a nyárit - ezt derítette  ki a Nyárigumi Kommandó

Nyárigumi Kommandó: sokan nem hiszik el, hogy fontos az abroncs

4 napja – Sztori

Tudjuk, hogy nyáron is veszélyes az évszaknak nem megfelelő abroncs, az autósok bő 15%-a ennek ellenére nem olyat használ.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SUZUKI SWIFT 1.2 GLX AC ESP 54.000 Km!!!!!!

SUZUKI SWIFT 1.2 GLX A...

Ár: 2.299.000 Ft

Évjárat: 2012 / 6

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI SWIFT Sedan 1.3 GLX

SUZUKI SWIFT Sedan 1.3...

Ár: 470.000 Ft

Évjárat: 2001 / 12

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI SWIFT 1.3 GL Sok vizsga. Jó állapot

SUZUKI SWIFT 1.3 GL So...

Ár: 259.000 Ft

Évjárat: 2000

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!