Heten, sportosan? – BMW 2-es Gran Tourer M sport csomaggal

A BMW megmutatta a 2-es Gran Tourer M csomagos változatát

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Apu, anyu és a gyerekek is bedőlhetnek a kanyarba; itt a BMW hétüléses családi autójának M csomagos kivitele.


Ma már minden sportos, az epilátor, a mentolos cukorka, még a zacskós leves is. Pont egy hétüléses egyterű ne lenne az? A BMW az alig pár napja bemutattatott 2-es Grand Tourert, azaz az 2-es Active Tourer nagy farú, akár hétüléses változatát öltözetezte be M maskarába. Ízlés dolga, de a 18 colos kerekek és az M3-ason zseniális Estoril kék fényezés összességében már inkább túlzóak az alapjáraton is kissé esetlen formájú hétülésesen. Ahogy az M csomagos autóknál szokás, változtattak a lökhárítón. Óriási légebömlő hirdeti, apa nagyon siet.
Hirdetés


Hangsúlyosak a küszöbtoldatok és a fényes hűtőmaszk-vesék. A kocsi farán ott a ma kötelező diffúzor és krómvéget kapott a kipufogó. A beltér is más, mint az eddig látott kettesekben, itt kék Alcantara a sportülés huzata. Ami viszont minden BMW-t feldob, az az itt is megtalálható háromküllős M Sport kormánykerék és az M váltógomb. Az M csomag felára 5970 euró (1,827 millió forint), vele a legolcsóbb 216i Nemtorszárban 32 900 eurós (10,074 millió forint) bázisárú.

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 21:29
    Permalink

    Tudod, vannak igen bőszámmal, aki alatt hiába van már tricsillió köbcenti, meg kisbillió lóerő mégis boldog-boldogtalan kerülgeti őket 2 kamion után. Na annyira ne égjenek szegénykéim, legalább 10-ről 60-ra legyen meg a kis álomvilága és eme szűk tartományban ki tudja rendesen sportolni magát. 🙂

  • 2017.10.28. at 21:29
    Permalink

    Én sem értem egyébként, hogy manapság mi ez a sportosság-mánia. Mentem egy-két mostani családi autóval, hát… Gyakorlatilag szétráztak a vidéki utakon, emellett a nyomvályúk úgy vezetik meg őket, hogy folyamatosan ellen kell tartani jó erősen. Edzeni a teremben szeretek, nem a volán mögött… 😀 Illetve a manapság divatos nagyon sportosra vett kormányzástól is falnak tudok menni. Mostani Fordokkal mentem, autópályán is állandóan korrigálni kellett… Nem igazán jött be. Nyilván ízlések és pofonok, de egy családi autónak nem a kényelemről és a praktikusságról kellene szólnia? Mert az utóbbi nagyon elsikkadt manapság a sportosság hajhászása közepette, legalábbis amiket próbáltam, azokból ez jött le számomra.

Vélemény, hozzászólás?