Ez már a búcsúcsók – új motorok a Citroën C5-ben

A Citroën még egy modellfrissítéssel akarja vonzóbbá tenni a C5-öst

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Apró változásokkal frissült fel a Citroën C5. Új motorokat, váltót és felszereléseket is kapott utolsó éveire.


A Citroën rajongói szomorkodhattak, mert a C5-öst Európában gyakorlatilag elkaszálták, és ha ez nem lenne elég, akkor vele a tradicionális, hidropneumatikus rugózás is nyugdíjba vonul. Most viszont még a gyártó egy kicsit átdolgozta, hogy utolsó éveit büszkébben viselhesse. Elérhető lett hozzá egy ma divatos barna fényezés, továbbá a késő nyári gyártástól új 17 és 18 colos könnyűfémfelnikkel lehet rendelni a C5-öst. Új a fedélzeti rendszer, egy 7 colos, tabletszerű, érintőképernyővel lehet vezérelni. Az új rendszer gyorsabb, a navigáció háromdimenziós képet is meg tud jeleníteni, de a médialejátszó és a csatlakoztatott telefon is innen vezérelhető.
Hirdetés


Új motorok is elérhetőek lesznek a C5-höz. A 2,0 literes HDi legújabb, Euro 6-os változatai BlueHDi névre hallgatnak, és gyárilag start/stop rendszerrel vannak szerelve. A 150 lóerős változat hatfokozatú manuális váltóval lesz párosítva, a 180 lóerős meg, ahogy a PSA konszern többi modelljében, így itt is az EAT6 nevű új, hatfokozatú automatával jön. Utóbbi hajtásláncot teszteltük már az akkor még Peugeot 508-asbanCitroënnek hívott DS5-ösben is. A C5 külseje nem változik, apróbb ráncfelvarrás 2010-ben és 2012-ben is volt a 2008 óta futó sorozaton.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?