Ötféle bódéval jön a 2018-as Land Rover Defender

A Defender utódjából évi 100 ezret szeretne eladni a Land Rover

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Jövő hónapban véget ér a legendás Land Rover Defender gyártása, utódjára még három évet várni kell. A 2018-as Defi viszont más lesz.


Negyedszázada készül csak Defender néven, de a elődjei a Land Rover Series I, II és III 1948-tól meglapozták a márka és a típus hírnevét. Spártai, kényelmetlen, de igazi terepjáró, amit igazán csak kemény körülmények között, úttalan utakon lehet értékelni. 67 év folyamatos gyártás után most már itt az ideje, hogy a folyamosan modernizált, és így életben tartott Defi kapjon egy valóban modern utódot. Bár több koncepciót láttunk a Land Rovertől az elmúlt pár évben, most mégis úgy tudjuk, hogy a végleges változatnak azokhoz nem lesz semmi köze.
Hirdetés


Gerry McGovern, a cég vezetője szerint az új Defender minden elvárást ki fog elégíteni; technikai tartalmával és megjelenésével sem kell szégyenkezzen. Az új verziót már érdemes lesz terepjárás helyett divatozáshoz is megvenni. Ennek megfelelően évi 100 ezres eladást remélnek gyártói oldalról, amit az is segít majd, hogy ahogy eddig, ezután is többféle kivitelben fog készülni. Megmaradhat a kétajtós zárt és a vászontetős változat, valamint mellette a négy oldalajtós, hosszított tengelytávú Station Wagon is. Platós áruszállítóként is elkészítik az új Defendert, és így helye lehet a két- és a négyajtós pickupnak is a kínálatban. A cél az eddigi vevők megtartása mellett az új vásárlók bevonzása. A Defender új szériáját épp ezért feljebb pozicionálják, mint eddig, így a családi autónak szánt Discovery és a luxusautónak márkázott Range Rover sorozatok közé árazzák majd.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 10:16
    Permalink

    G-merci?Nem a mostani AMG-kre gondolok.Azok sem sugározták azt a prémiumot.
    És igen prémium,mert mindenhol elmegy.Kár érte,bár én a jeep wranglert szeretem,de a defender is 1 klasszikus!Azt végképp nem értem,miért nem tartják meg,azt jöhetne mellé az új modell is.Szerintem még mindig eladnának annyit ami nem volna veszteséges.

  • 2017.10.28. at 10:16
    Permalink

    “Ezek aztán bírják a terepet…”

    Az biztos, pont ezért lesz érdekes, hogy az utód is ilyen kőkemény dagonyázó lesz-e vagy elmegy a trendi plázaterepjárók irányába. Egyelőre ha a képeket nézem, szerencsére semmi sem utal arra, hogy ez utóbbi történik majd.

  • 2017.10.28. at 10:16
    Permalink

    Ezek aztán bírják a terepet , sokat utaztam ilyenben úgy húsz éve . Nem lehet elfelejteni , ütős emlék , a fejem minden beszállásnál bevertem ,

  • 2017.10.28. at 10:16
    Permalink

    Pont a Defender miatt szoktam összevonni a szemöldökömet akkor, ha azt olvasom, hogy a Land Rover prémiumgyártó. Ha így van, akkor a Defi egy mostohagyerek:)

    Ha prémium egy márka, akkor azt minden modellnek sugároznia kell. Itt ez nem teljesül.

Vélemény, hozzászólás?