Az olaszok kikérik maguknak: a Fiat 124 Spider nem japán

A Fiat szerint a 124 Spider igazi olasz munka

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ahogy arra lehetett számítani, megjelentek a gunyoros felhangok a Fiat 124 Spiderrel szemben. A Fiat szerint nem csak egy átcímkézett MX-5.


Mint az új Fiat roadster online bemutatójakor korábban megírtuk, szerkezetileg megegyezik a már próbált új és egyébként negyedszázada zseniális Mazda MX-5-tel. A Fiat a kooperációval újraélesztette saját nyitott sportkocsis hagyományait és visszahozott egy legendás nevet, mégis magyarázkodnia kell. Hiába lett az európai változat még egy fokkal szexibb az amerikainál, sokan csak egy átemblémázott Mazdát látnak benne.
Hirdetés


Bár a Fiat például a Fullback esetében nem tett többet a saját logója felnyalásánál, a 124 Spidernél tisztességesen kivette a részét a fejlesztésből. A Fiat Ausztrália főnöke, Pat Dougherty a CarAdvice-nak beszélt erről. Elmondása szerint a 124 Spider és a Mazda MX-5 esetében sokkal inkább beszélhetünk közös fejlesztésről, mint márkajelcseréről. Nem egyeznek meg a külső karosszériaelemek, és teljesen más a két autó stílusa. A Fiat dizájnerei nem ismerték az MX-5 kinézetét, amikor a 124 feltámasztásán dolgoztak. A Fiat nem használja a Mazda motorjait és váltóit sem, és a két autó hangolása sem megegyező, így a vezetési élmény sem lesz azonos bennük. A Mazdából egyelőre nem lesz gyárilag erősebb változat, míg a Fiat egy bőven 200 lóerő fölötti Abarth változaton dolgozik.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    A pick-up felsorolásból hiányzik egy palio szerű pl ez. Skoda forman, felicia, vagy ki tudja milyen pick-up.
    https://www.google.hu/search?q=skoda+forman+pick+up&espv=2&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiNrqLmic_JAhXDKnIKHdoqA1IQsAQIGQ#imgrc=NYtgTMrI6yt1JM%3A

    Akkor ez, most így hogy?!
    Nem csak hilux méretű pick-up létezik, hanem marad a funkció szerinti kategória, legyen személyautóból, vagy eleve pick-up.

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Megint kitört a kultúra – ajánlom mindenki figyelmébe az “Elég baj vagy te anyádnak” részt. Erre én sosem vetemednék. Mert van egy szint, tudod:)

    Neked mindenki bolond a fórumon – te úgy állsz hozzá, hogy “szembemegyek az árral”, mi meg röhögünk az AN udvari bolondján! Mi vagyunk többen, te meg egyes egyedül!:)

    Szerencsétlen, dilettáns, ostoba alak.

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Csalfa best of:

    [i]“Mini pick-up tényleg nem létezett – zárt rakterű kisáruszállító igen,”[/i]

    [url]https://www.google.hu/search?q=mini+pick+up&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj25OiqzM7JAhWCBSwKHSxFA8YQsAQIIQ&biw=1280&bih=887[/url]

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Kicsit már belezavarodtál magadba. Kezdesz szereptévesztetté válni. Eddig a fórum bolondja voltál csak, ez már inkább ámokfutás, amit művelsz.

    Magadra hagylak csalfa. Elég baj vagy te anyádnak. Ennél ő biztosan többre lett volna képes.

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    “Mert így készülnek ezek.”

    Ez elmondható a Tomi999-nek felsorolt összes típusról, igaz!?:)

    Nem az én buta fejem van a körözési plakátokon “Wanted”, “reward” és egyéb nyalánkságok társaságában:)

    Kérem vissza a régi Kempelent – csak árnyéka vagy önmagadnak! Könnyű a dolgom:)

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    [i]“…levágod a Saabod tetejét a B-oszloptól hátrafelé, kibelezed és máris elmondhatod, hogy a Saab-nak is volt pick-upja.” [/i]
    Mert így készülnek ezek. És ez szabadlábon van :-DDDD

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    [url]https://www.google.hu/search?q=saab+pick+up&client=opera&hs=pFJ&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjjxZjXxc7JAhUB_iwKHTjOB5QQ_AUIBygB&biw=1152&bih=767[/url]

    Te kis butus:)

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Számomra pick-up: Hilux, Navara, L200, Isuzu D-Max, Tata Xenon, Chevy Silverado, Ford F150, Ranger, Dodge Ram, VW Amarok.
    Ezeket eredendően pick-upnak tervezték, nem tetőlevágással jöttek létre. Persze, funckiója alapján mind az, mert ott a nyitott raktér, amire pakolni lehet. De nem véletlen, hogy a Fiat Stradát sosem említették abban a körben, amit az L200, Hilux és társai alkotnak.

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Kisgyerek, csináld azt, hogy levágod a Saabod tetejét a B-oszloptól hátrafelé, kibelezed és máris elmondhatod, hogy a Saab-nak is volt pick-upja. Egy darab. A tiéd:):):)

    Édes jóságos szűz Máriám:)

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Ettől csak te háborodsz fel. Kérlek, ne abból indulj ki, hogy szörnyeteg vagyok, és tisztán fogsz látni. Az irónia egyébként egy remek fegyver, gyakran alkalmazom én is.

    Tehát ez nem egy hülyeség, hanem irónia. Mindjárt más, igaz? Nem a személyed ellen irányult, de te így értetted.

    Azért, mert olasz kocsim nem volt, még nem “szürke-savanyú” az életem. Eldobom az agyam tőled:)

    Nyilván senki sem fedi fel magát, de ha tudnátok, mivel foglalkozom, nagyon meglepődnétek. Ahhoz is szükség van a “szívre”, mert anélkül nem lehet jól csinálni. Legyen elég ennyi. Az autók iránti rajongásom más tészta.

    Volt amúgy egy tök jó kommented most egy másik cikknél. Ehhez mérten reagáltam is rá. Nem vagy reménytelen eset, mint az a K-betűs fajankó, aki most is bugyután vihog:)

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Az ND-ben nincs olasz fejlesztés. Pénzt adtak a Mazdának, amiért cserébe először még arról is szó volt, hogy Japánban készülnénke a “Fiatok” is. Az ND lényeges újdonságai (alu hub, cross member, speciális, anyagvastagsággal merevített és NVH szempontból design-olt váltóház, új PPF stb.) mind a korábbi NC-kből jöttek és a Mazda Japán és USA-beli részlege fejlesztette közösen. Olyannyira csak japán design az egész, hogy egy időben az olaszok ki is akartak szállni, mert nem látták, hogy képesek lesznek ebbe, az új Skyactive motorokhoz tervezett vázba belerakni a saját motorjukat. Végül mégis maradtak a ráköltött pénz miatt és az “egyediség” kimerül a következőkben: néhány külső és belső trim, motor, máshogyan hangolt futómű. Kb. annyira egyedi a Fiat, mint ahogyan különbözik egy Fiat Scudo a Peugeot Expert-től. Tehát semmi egyedi design, hogy nagyobb PPF, stb.

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    [i]“Mini pick-up tényleg nem létezett – zárt rakterű kisáruszállító igen”[/i]

    [url]https://www.google.hu/search?q=mini+pick+up&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwilxdDCrc7JAhVGhhoKHVedBmYQsAQIJw&biw=1280&bih=887[/url]

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Az olaszoknak köztudottan nagy a pofája, szinte látom a cikket, hogy “Kikérjük magunknak, emberek! A Fullback tetőtől talpig olasz! Benne van a “szív”:)

    Látom apám csak csak b.ssza valami a csőröd. Ettől a hozzászólásodból is süt az agyatlanság, és hogy valamibe beleköss, tiszta gáz amit művelsz! Ez már szerintem is szánalmas, erre már csak az lehet a mentséged, hogy szándékosan provokálsz itt embereket, Akik köztük én is reagálok az egyértelmű h.lyeségedre. De hidd, ezt csak azért tesszük, hogy a szürke savanyú életedbe színt vigyünk, nehogy a szomszédodat, a kollégáidat, vagy a bolti eladót kezd el csesztetni.

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Nagy kunszt a raktérrész tetejét levágva platós kisautót “alkotni”. Ennyi erővel volt Tavriából, Wareszből, Kispolákból és Nagypolákból is pick-up! Ha belegondolok, szinte nincs olyan cég, aki ne kínált volna pick-upot:):):)

    Funkciói alapján mind pick-up. Szerinted mitől pick-up egy pick-up? Csak azért mert a marketinges ráakasztja ezt a jelzőt, vagy mert platós személyszállító/vagy személyautós jellegű?

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Kérem már azt a besorolást! Addig nem hagylak békén, amíg be nem linkeled:)

    Vajon csúnya, átlagos vagy szép a párom? Mit mond a Mester? Tűkön ülök:)

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Nagy kunszt a raktérrész tetejét levágva platós kisautót “alkotni”. Ennyi erővel volt Tavriából, Wareszből, Kispolákból és Nagypolákból is pick-up! Ha belegondolok, szinte nincs olyan cég, aki ne kínált volna pick-upot:):):)

    Látom, sikerült utánanézni, mi a különbség furgon és pick-up között. Mert nagy katyvasz volt a fejedben ezzel kapcsolatban. Csak nem a Wikipédiát hívtad segítségül, Charlie?:)

    Nehogy kiderüljön, mert az szentségtörés lenne:) Mikor leszel benne a Showder Klubban?:)

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Az olaszoknak köztudottan nagy a pofája, szinte látom a cikket, hogy “Kikérjük magunknak, emberek! A Fullback tetőtől talpig olasz! Benne van a “szív”:)

    A szemellenzőt még mindig nem sikerült levenni, Mr. “Én itt élek, nem érdekel, hogy máshol mi van.”?:)

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    De mint tudjuk, a “cuore sportivo” érzést biztosan beletették, és így jobb lett:)

    Látom iróniával próbálsz terelni, addig okoskodsz míg a saját farkadba harapsz.

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    [i]“Megint orbitálisan nagy butaságot írtál és fogalomzavarban szenvedsz! Mini pick-up tényleg nem létezett – zárt rakterű kisáruszállító igen, és ezt bevallom, nem tudtam.”[/i]

    És ez mi te szerencsétlen? Aki ennyire ostoba…
    [url]https://www.google.hu/search?q=mini+pick+up&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiQtti4-svJAhVIDywKHQdRDS0QsAQIIQ&biw=1280&bih=887[/url]

    Ecsém, ritka setét egy alak vagy. Felköpsz és még alá is állsz? Hányszor tapossanak még meg a tudatlanságod miatt, amire még büszke is vagy????
    😀
    Kabaré.

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Ha lejjebb görgetsz, írtam is a Fullback-ről. Mostanáig nem volt pick-upja(akkor is ezt írtam a megfelelő helyre), de hirtelen lett 2 is – ott van a Toro a dél-amerikai piacra. A Fullback meg egy Mitsu L200, ergo nem a sajátjuk. De mint tudjuk, a “cuore sportivo” érzést biztosan beletették, és így jobb lett:)

    Megint nem adsz nekem munkát. Csak “hazudsz”:)

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Megint orbitálisan nagy butaságot írtál és fogalomzavarban szenvedsz! Mini pick-up tényleg nem létezett – zárt rakterű kisáruszállító igen, és ezt bevallom, nem tudtam. De az ilyeneket(ha nagy ritkán megesik) látom, szereted meglovagolni. Gyía, paci:) Kempike látom, ismét jól szórakozik:) De hidd el, én még jobban:)

    Tessék utánanézni, mit jelent a pick-up kifejezés – segítek, a Scudo és a Ducato nem azok:):):)

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Taknyolásban, csúsztatásban, dolgok elkenésében verhetetlen vagy.
    :-DDD
    [url]http://www.autonavigator.hu/haszonjarmu/fiat_fullback_neven_uj_de_megis_ismeros_pickup_debutalt-15811[/url]

    Olvasgasd magad és sírj. Vagy nevess. :-DDD

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    A fogás régen megvan.
    Mesélj akkor a Fiat kisárú szállítókról. Annyira ismered őket.

    Én ferdítek, hát most tagadod le a teljesen nyilvánvaló tényt. :-DDD

    Ezt láttad ugye? Szép a vödör a fejeden. .-D
    [url]https://www.youtube.com/watch?v=JN5mQ7WQzN0[/url]

    Na, told akkor a MINI pick up-okat, amik szerinted sosem léteztek. :-DDD

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Ne ferdíts, ember, ne ferdíts, tudja mindenki, hogy az neked nagyon megy:) Oktatni tudnád.

    Nem furgonokról volt szó, te is tudod. Pick-upokról. OK, volt a Strada – Palio alapokon, de az nem Hilux, Ranger, L200 stb.-kategória. Ennyi.

    Próbálsz rajtam fogást találni, de én agyafúrt emberke vagyok – kirántom alólad a szőnyeget és te pedig zakózol egy nagyot. Mint már oly sokszor:)

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Nem bizony. Veled ellentétben nem is gondolom azt. Ez az egyik nagy különbség kettőnk közt.

    mesélj nekünk valamit a soha nem létező Fiat furgonokról. Kíváncsian olvassuk. Kezdheted.

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Apukám, ki kell ábrándítsalak: te sem tudsz mindent, legfeljebb csak azt hiszed:)

    Most kaptál egy virtuális sallert…Hozzak hideg vizes borogatást?:)

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    [i]“Egyszerűen csak tájékozott vagyok”[/i]
    Különösen a Fiat kishaszonjárművek területén.
    Meg a MINI különböző variánsainak területén.

    “Smittpál-szerű” tudással rendelkezel. :-DDD

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    “Teccem hát, de a kioktató mindent mindenkinél jobban tudó, okoskodás nem kritika, szimplán böfögés.”

    Nem vagyok kioktató, és mindent mindenkinél jobban tudó – van egy csomó fórumtárs, akit elismerek. Mert “süt” az írásaikból a tudás. Neveket most nem írnék, de tudnék sokat.
    Te is tudod, hogy semmi valótlant nem írtam. Egyszerűen csak tájékozott vagyok, és tudom, hogy a magyar piac kb. olyan jelentőségű, mintha köhögne a bolha. Pont te írtad, hogy “itt élek, nem érdekel, hogy máshol mi van.” Erre engedj meg egy szolíd :)-t…

    Az olaszoknak az a baj, hogy csak ez megy(a múltba visszanyúlás) – Koreának meg nincs rá szüksége, anélkül is kőkeményen csörög náluk a kassza. Tudják, honnan jöttek. Messze nincs akkora múltjuk, mint az olaszoknak, de mégis láthatod, hogy sokkal-sokkal előrébb tartanak a Fiat konszernnél. Minden tekintetben.

    Egyszerűen arról van szó, hogy a távol-keleti autókat nagyon nehéz támadni bármivel is. Jönnek azzal, hogy “ronda”, “ocsmány”, de ettől nem lesz valami rossz. Van egy-két rosszabbul sikerült motorvariáns, de az európai gyártóknál meg egy rakás.

    Az életembe kösz, de nem vagyok besavanyodva. Én meglátom a koreaiban is a tüzet, ne mondd, hogy csak az olaszok képesek erre. Másrészt tuti, hogy a német autókba bele tudnád magyarázni, hogy az nem rideg és szürke. Ugye? Mert az német…

    A vezetés öröme más kérés. Öreg autóm van, egy kombi, előtte pedig kisteherautót használtam – sajnos nincs pénzem a “vezetés örömére”. De ne gondolja senki(vannak itt ilyenek, pl. Kopasz), hogy én emiatt emberileg kevesebbet érek, mint egy nagyobb lábon élő. Borzasztó primitív hozzáállás.

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    A kritika is egy reakció. Nem csak az ömlengés. Teccikérteni?:)

    Teccem hát, de a kioktató mindent mindenkinél jobban tudó, okoskodás nem kritika, szimplán böfögés.

    Az, hogy hozza a régi formákat, igaz – csak az a baj, hogy a Fiat mintha csak attól remélne mostanság eladásokat, hogyha visszanyúl a múltba. Mi lesz a jelennel? És a jövővel?:)

    Látod az a különbség, hogy az olaszoknak még ez is megy, mert vannak szép és jó ősök. Ez a jelen és a jövő fogadd el, mert úgy sem neked gyártják aki bele van savanyodva a szürke életébe. Neked a rideg koreai jár, másnak a napfény, fülig vigyor. Remélem 1x át tudod érezni a vezetés örömét, és nem csak a kényszerét.

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Már megint én, ez a te balszerencséd:)

    Még mindig nem ocsúdtam fel a sokkból, amit okoztál a múltkor:( Megjegyeztem a nevedet – ha rám törne a depresszió, csak az aranyköpéseidre gondolok majd és viszlát rosszkedv!:)

    A kritika is egy reakció. Nem csak az ömlengés. Teccikérteni?:)

    A Kia-Mitsu egy más tészta, ezt te is tudod. A Kia afféle ugródeszkának használta akkoriban a Mitsu-technikát, hogy a későbbiekben a tőlük tanult ismereteket elsajátítva ki tudjanak jönni saját fejlesztésekkel. És nem utolsó sorban azt tudatosítva az emberekben, hogy mivel Mitsu-technika, ezért megbízható és megvásárolható a Kia is. Akkoriban kellett a Kiának egy külső cég általi “lökés”, hogy elinduljon a saját pályáján(amúgy ez a Mazda volt, de van Mitsu-örökség is). Csakúgy, mint a Daewoo-nál az Opel vagy a Ssangyongnál a Mercedes. Ez szimplán így logikus – a kínaiak is ezt fogják csinálni, ha elkezdenek nyomulni az autóikkal szerte a világon.

    Az, hogy hozza a régi formákat, igaz – csak az a baj, hogy a Fiat mintha csak attól remélne mostanság eladásokat, hogyha visszanyúl a múltba. Mi lesz a jelennel? És a jövővel?:)

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Lehet, hogy most nem volt, de ez nem az első generáció, ugyebár…Az MX-5-öst egy roadster tudta megközelíteni: az S2000-es. Mily meglepő, az is japán…A németek drágák és nehezek voltak, az MG megbízhatatlan, túlmelegedésre hajlamos, a Pontiac Solstice, bár imádom az amerikai autókat, de egy vacak volt, a Barchetta meg Punto alapokkal hogyan is kelhetne versenyre vele…

    Ha majd sportkocsikról lesz szó, el fogom ismerni a Ferrarit, Maser-t, Lambót, stb., de majd a megfelelő helyen és időben.

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    “Az Olaszok nem azért csatlakoztak, hogy a Mazda jobb legyen, hanem, hogy legyen egy spiderük.”

    Ezt ne nekem magyarázd, a digókocsi-rajongók vannak erről meggyőződve(a mondat első felére gondolok).

    “Az miért az MX 5-ös a legtöbbet eladott roadster annak pedig sok oka van, pl a Barchetta nem is volt jobb kormányos változatban.”

    Nem akarlak megsérteni, távol álljon tőlem, de orbitális nagy sületlenség. Ha van jobbkormányosban, akkor az kerül a Guiness-könyvbe!? Mikor lehetett azt kapni Amerikában!? De Európán kívül sem produkált számottevő eladásokat. Jaj, Istenem…

    A költséghatékonyság-résszel egyetértek. Végre valami:)

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    kösz a választ , jólesik , hogy van , aki megérti mások gondolatait és kérdéseit és válaszolni is tud sértegetések és egyebek nélkül . Sajnos én sem bírom , néha kitör belőlem a kulturáltság teljes hiánya . De azért nagyjából visszafogom .

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    A Mazdának sem volt pénze egy radikálisan új autó kifejlesztésébe, ezért álltak össze! Ha tájékozatlanságodat nem kell kikiáltani. Felesleges lenézni aOlasz autótervezést, gyártást. Azt meg elég bátor kijelentés, hogy a Barchetta a nyomába sem érhet az akkori MX-5-nek.

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Kívülállóként csak annyit, hogy annyiban rossz a megközelítés, hogy arról van szó, hogy a Mazda akart egy radikálisan modernebb, újabb autót tervezni, ami nagyon drága dolog, ezért összeállt a Fiattal. Az Olaszok nagyon is tudnak autókat tervezni, a Japánok pedig örülnek az Európai vérnek. Az Olaszok nem azért csatlakoztak, hogy a Mazda jobb legyen, hanem, hogy legyen egy spiderük.
    Az miért az MX 5-ös a legtöbbet eladott roadster annak pedig sok oka van, pl a Barchetta nem is volt jobb kormányos változatban.

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    A cikkből nem derült ki , hogy hol gyártják ezt a Fiat 124 Spider – t , elég dögös és sok elemében hasonlít a régire , kicsit olyan retrós hangulatú , amit szeretek látni , mer feldobják a hangulatom .

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Már megint Te. 🙁 Ha valami nem tetszik minek reagálsz? Igen is ez egy jól sikerült spider, ami megint hozza a régi formákat. Már tudom a gondjaid, fáj neked, hogy az olaszok tudnak megint szépet és elviekben jót is csinálni, még ha egy kis hátszéllel is. Tudod a kiánál is a mitsuval érveltél, hogy milyen jó anyagból ollózták össze a koreai vasakat. Ott előnyként itt meg cikinek tartod a közös munkát?

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Itt csak te versenyzel tökfej. Szerinted kit érdekel, hogy mennyire hangsúlyos a véleménye? te akarsz itt legyőzni másokat, miközben autót csak a könyvekben láttál. De buta alak vagy.

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Ha meg nem volt ilyened(létezik ilyen!?), akkor ne gondold, hogy a véleményed hangsúlyosabb, mint bárki másé. Ha Saab-okról lesz szó, jöhetsz a tapasztalataiddal. Mert tudjuk: “Há’ jól megy, nem? De. Akkor meg?”

    Ezt a nagy-nagy ember mondta, aki környezetvédelmi konferenciákon hangoztatja tudását:)

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Nem is rég olvashattuk, hogy a BMW kávét főzni ment a Toyotához, most pedig kiderült, hogy a Fiat csak a csészét mosogatja a Mazdánál. Tájékozódj légyszives… 😀

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Ezekről beszélek itt alattad.
    Vezetési élményről szövegel úgy, hogy a közelében sem volt egyiknek sem, amiről makog. Nem, hogy nem vezette, de bele sem ült még álló helyzetben sem.
    Százalékokat fogalmaz meg úgy, hogy halvány lövése nincs a fejlesztés egyetlen konkrétumáról sem. Egyetlen millimétert nem látott még az autóból élőben, de tolja, hogy miből, mennyi van benne?

    Idióta mind.

    Ezek miatt tart itt a világ. A cikk szerzőjének inkább ezeket kellene kib.kódnia innen, mert amíg ezek vannak, addig nem lesz rend a világban.

    Igaz kedves Balázs?

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Nézd, megint az olasz autók kerültek képbe, és megint vitagyanús kezd lenni a helyzet, de próbáljuk meg higgadtan kitárgyalni a témát.
    A Barchetta és az akkori, 1. generációs MX-5 konkurensek voltak, ahogy pl. az MG F is, más kérdés, hogy az olaszoknál a Punto adta az alapokat, a Mazda meg nem származtatható más modellekből. Pont erről beszélgettünk a minap egy másik fórumtárssal, hogy a Calibra is azért volt béna, mert egy családi szedán volt az alap.
    A Mazda idővel bekerült a Guiness-rekordok könyvébe is, mint minden idők legnépszerűbb roadstere – ez mutatja, hogy valamit nagyon jól csinálnak. És ha olvastál már MX-5 tesztet, mind nagyon “uncsi” olyan szempontból, hogy bárki legyen is a tesztelő, véget nem érő ömlengésáradat itatja át az egészet. Egyszerűen a maga nemében tökéletes az autó. Nem hinném, hogy az olaszok segítsége érdemben hozzá tudott volna tenni bármit is, amitől a (tulajdonképpen tökéletes) Mazda jobbá vált volna. A helykínálatával van gond, mással nincs.
    Próbálkoztak más gyártók is azzal, hogy kijönnek egy jobbal, de sem a Z3, sem az SLK, sem a Pontiac Solstice, sem a Barchetta – még az S2000-es Honda sem – adott olyan jó egyveleget, mint az MX-5.

    Hidd el, hogy nem bántani akartalak, egyszerűen a tények beszédesek, és ennyi. Majd meglátjuk, mire megy a Fiat ezzel az autóval.

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Miért kell a Fiatnak magyarázkodnia? Amiatt a sok idióta troll miatt, akik zéró ismerettel szaroznak le mindent. Utat építtetnék velük. Megoldódna a Föld közlekedése egy csapásra. Annyi van belőlük.

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Mar 5 eve amikor megjelentek az elso hirek, az akkor meg Alfakent gyartasba kerulo MX5 testverrol, hogy kozosen fejlesztik.
    Valoszinuleg sokaknak derogal elkepzelni, hogy a Fiat, plane az Alfa segitsege, tud jot tenni egy Mazdanak.
    Kar nagy arccal azt irni, hogy biztos 10% alatt van a Fiat jelenlete ebben, ami biztos, hogy kizart.

    A Fiatnak pedig nincsenek rossz motorjai, kar nyomni a hulyeseget.

    A Barchetta hogy tudott volna a kozelebe erni? Egy szep Punto, semmi tobb, nem kozvetlen konkurensek.

  • 2017.10.28. at 10:21
    Permalink

    Nem az első eset, hogy arrogánsan, óriási pofával nyilatkoznak meg. Nem csak német sajátosság. Ezt az autót külső segítség nélkül soha nem tudták volna megcsinálni. Arra meg külön kíváncsi leszek, hogy vezetési élményben mivel lesz képes túlszárnyalni az MX-5-öst, mert a Barchetta sem ért a közelébe sem az akkori MX-5-nek.

    A Fiat nem használja a Mazda motorjait és váltóit sem – és erre most komolyan felvágnak!?:)

    Ilyenkor különösen büszke vagyok a távol-keleti autók iránti rajongásomra. Nem véletlenül választottam őket…

Vélemény, hozzászólás?