Szakít a Mercedes-AMG a hiperautókkal?

A Mercedes szerint rossz üzlet a hipersportautók piaca

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Mercedes-AMG elnöke, Tobias Moers többször is elmondta, hogy a hiperautó szegmens manapság nem tudja hozni a megfelelő üzleti eredményeket.


A Los Angeles-i Autószalonon egy külföldi lapnak adott interjúban a Mercedes-AMG elnöke, Tobias Moers elmondta: "A hiperautók üzleti szempontból soha nem számítottak jó modelleknek." Hozzátette, hogy ha most kellene ilyen autót tervezni és gyártani, akkor erre nem lenne elég mérnöki kapacitásuk. A Mercedes-AMG jelenleg a ráncfelvarrott SL 63 és SL 65 roadster modellekre fókuszál, melyek a múlt héten debütáltak. A cég szintén tervez egy új E 63 modellt, amely a pletykák szerint V8-as, 4,0 literes duplaturbós lesz, és 600 lóerő dolgozik majd benne.
Hirdetés

Hiperautó érkezése tehát a közeljövőben nem esélyes a Mercedes-AMG háza táján, Moers elmondta viszont, hogy a GT sorozat bővítésén dolgoznak. Kémfotókon már láthattuk a nagy teljesítményű GT3-at, amelyről az elnök egyelőre nem árult el semmi konkrétumot. Az előzetes sejtések alapján várhatóan könnyebb lesz, mint a GT S kivitel, és egy 4,0 literes V8-as mozgatja majd nem kevesebb, mint 550 lóerővel.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 10:50
    Permalink

    Ez nem újdonság…persze, hogy nem tudja hozni a megfelelő üzleti eredményeket. Borzasztó belegondolni, mennyit bukik pl. a VW-csoport a Bugatti Veyronon, a Lexus is az LFA-ból csak 500 db-ot gyártott le…Meg aztán vannak prototípus-státuszban megrekedt autócsodák, pl. a Peugeot 907-ese, ami lélegzetelállítóan gyönyörű, de érthető okokból nem került gyártásba, vagy említhetnénk a ’90-es évek egyik aszfaltszaggatóját, a Ford GT90-et. Mi, autórajongók viszont csak élvezzük ennek a farokméregetésnek is nevezhető csatározást, hiszen pusztán csak a fotóikat nézve is beindul az ember nyálelválasztása – annak az esélye pedig szinte a 0-val egyenlő, hogy ilyen műalkotásokat valaki élőben is láthasson(talán néhány igazán szerencsést kivéve, akik eljuthatnak nagyszabású autószalonokra, autókiállításokra). Ők azok, akiket ilyenkor mindenki utál:)

Vélemény, hozzászólás?