A német zöldek mindenkinek nekimennek, most épp a Renault-nak
A németek lobbisták szerint a Renault Espace NOx értékei sincsenek rendben
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Deutsche Umwelthilfe környezetvédő szervezet a Mercedes-Benz és az Opel után most a Renault-ra mond kígyót és békát az emisszió miatt.
A Deutsche Umwelthilfe (DUH), német környezetvédő civil szervezet szerint a Renault Espace 1.6 dCi motoros változata a környezetvédelmi határérték huszonötszörösét bocsátja ki nitrogén-oxidból. Az erős állítás hátterében a Volkswagen hónapok óta húzódó dízelbotránya áll, ami miatt minden magára valamit is adó környezetvédelmi szervezet lázas tesztekbe kezdett. A hannoveri székhelyű, kormányoktól független és idén épp negyven éves DUH korábban például a Mercedes-Benz és az Opel modelljeit vette elő: saját tesztjeik szerint ezekkel is csaltak.
Legutóbbi vizsgálatuk szerint a legnagyobb Renault esetében az Euro 6-os környezetvédelmi normában rögzített 0,08 gramm/kilométer NOx érték huszonötszörösét mérték. A DUH közleményében az áll, hogy a berni egyetem laborjában a hivatalos európai norma mellett saját szabványuk szerint is bevizsgálták az Espace-t. Azért épp ezt a modellt, mert más szerint már megbukott, azaz nem tudta a gyártó által megadott értékeket. A Mercedes és az Opel is cáfolta a DUH korábbi állításait, a Renualt hivatalosan még nem kommentálta az esetet.
😀
Sportcsíkos az igyekezet koma! Nézd csak? 😀
[url]http://zod.szojelentese.com/[/url]
Miért jó ez neked? 😀
Most gondolj bele: adottak ezek a ződ gittegyletek. Micsoda hendikep lenne nem meglovagolni a dízel botrányt? Így legalább csinálnak is valamit az ilyen-olyan támogatásokért. Azt viszont ki kell emelni, hogy ez a tevékenységük sokkal szimpatikusabb, mint amit itt művelnek a sejtjeik.
“Az Opelhez hasonlóan a Renault is azt mondja, hogy a motorja megfelel az Euro6 normának, és ezt bizonyítani is képes és hajlandó.
Simán lehet mindkét félnek igaza, hisz a berni tudósok egy új, a való élethez állítólag közelebb álló ciklus szerint mértek, ami eltér a jogszabályokban megkövetelt NEDC ciklustól. Azaz ugyanaz a motor, amely az egyik ciklusban megfelel a szabályoknak, az a másikban attól még kibocsáthat 25-szörös nitrogén-oxid mennyiséget. Ettől persze, ahogy korábban az Opel, a Renault is biztosan igazolni tudja majd, hogy az autója legális, és azon sem csodálkoznánk, ha később jogi úton igyekeznének elégtételt venni a DUH-n az üzletet nyilvánvalóan kedvezőtlenül érintő állítás miatt.”
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/11/25/rettenetes_legszennyezessel_vadoljak_a_renault_dizelet/
Tanárnéni! – nem csak én.
Van abban valami, hogy ezek a ződek a legagresszívabb népség.
Pedig egy szívfájdítóan szép kocsi, kár érte. Tessék az PSA-nál is szétnézni:)
” az Euro 6-os környezetvédelmi normában rögzített 0,08 gramm/kilométer NOx érték huszonötszörösét mérték” várható volt. A mai modern dízelek a széndioxid kibocsátásra vannak kihegyezve. Abból keveset bocsát ki. 🙂 A többi gyártó dízel motorja se különb. Katona úr szavaival élve motorra költs….! Ne a Dci-t vedd, hanem a Tce-t. 😀
Még jó hogy nem forgalmazzák az Usa-ban! 😀