0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Loeb a rallycrossban folytatja 

A ralilegenda marad a Peugeot-nál, csak a szakág változik

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A kilencszeres rali világbajnok a Team Peugeot Hansen 550 lóerős 208 WRX-jében folytatja karrierjét. A Dakar után, most a rallycrossban keres kihívásokat.

Lehet, hogy szokni a látványt: Loeb teljes szezont megy a rallycross világbajnokságon

Lehet, hogy szokni a látványt: Loeb teljes szezont megy a rallycross világbajnokságon

Nemrég még csak az Európa-bajnokság volt a rallycross szakág csúcsa, 2014 óta azonban itt van nekünk az amerikai mintára megálmodott világbajnokság is. Alapból a világ egyik legizgalmasabb autósportja, köszönhetően a joker körnek, Amerikában viszont új szintre vitték. Náluk teljes mértékben a nézők szórakoztatása a cél, amit különböző eszközökkel oldanak meg versenyről versenyre. A világbajnokság mezőnye is egyre népesebb, az autók egyre erősebbek, és most ebbe a világba csöppent bele Sébastien Loeb a tavalyi csapatbajnok, Team Peugeot Hansen berkeiben.

Érdekes lesz megfigyelni, hogy Loeb mennyi idő alatt áll át a Dakaros 2008DKR-ről az 550 lóerős 208 WRX Supercarra. Ez a teljesítmény még egy WRC-hez szokott embernek is szokatlan lehet

Érdekes lesz megfigyelni, hogy Loeb mennyi idő alatt áll át a Dakaros 2008DKR-ről az 550 lóerős 208 WRX Supercarra. Ez a teljesítmény még egy WRC-hez szokott embernek is szokatlan lehet

Loeb csapattársa nem más lesz, mint a 14-szeres rallycross Európa-bajnok legenda Kenneth Hansen fia, Timmy Hansen. Ha ügyesen játszanak, mind a ketten tanulhatnak a másiktól. A ralikrossz egyébként nem teljesen ismeretlen terep Loeb számára: a 2012-es X Games-en aranyérmet szerzett, 2013-ban pedig hazai Európa-bajnoki futamán indult. Már csak azon kell izgulnunk nehogy olyan legyen a bemutatkozása, mint az egykori F1-es Jacques Villeneuvenek, aki szerette kitenni ellenfeleit a pályáról. Azt már a WTCC-ből tudjuk, hogy Loeb is tud érdekes megmozdulásokat bemutatni.

Timmy Hansen, Davy Jeanney és Sébastien Loeb a királykategóriában, azaz a Supercarsban, míg Kevin Hansen az Európa-bajnokságon fog indulni

Timmy Hansen, Davy Jeanney és Sébastien Loeb a királykategóriában, azaz a Supercarsban, míg Kevin Hansen az Európa-bajnokságon fog indulni

Loeb hozzátette: „Nagyon izgatott vagyok, hogy egy teljes évet tölthetek a rallycross VB-n. Az évek során volt szerencsém részt venni igazán lenyűgöző versenyeken, de a rallycross – a Peugeot 208 WRX nyers erejével és versenyképességével, plusz a futamok intenzív jellegével – különleges lesz. Az autó és a szakág stratégiája teljesen új lesz számomra, ezért sokat kell tanulnom, de remélem, nagyon hamar harcba tudok szállni.” Petter Solberg, aki szintén WRC-ből ült rallycross autóba − és nem mellékesen a rallycross VB eddigi mind a két évében bajnok lett − Twitteren üdvözölte Loeb-öt: „Egy régi rivális tért vissza!”

A rallycross világbajnokság április 15-én startol Portugáliában, előtte azonban elvitték az autókat játszani Are befagyott tavára, Svédországba:

Ez is érdekes lehet:
 

Benézhetünk a Lexus UX tanulmányba, a márka szerint nagyon 3D, már annál is több

A Lexus az új világ szabadidő-autóját reszelgeti, az UX-et már láthattuk kívülről, belülről még...

Beleshetünk a győri Audi gyár szalagjaira, ahol az új TT RS készül

Van valami megmagyarázhatatlanul szép abban, ahogy egy új autó elkészül. Most az új Audi TT RS...

Nissan Leaf, 2012 – használtteszt

Igazi szupersztár lehet a használtautó-piacon egy alanyi jogon zöld rendszámos, néhány éves Nissan...

Összehasonlító teszt: Hyundai Elantra 1.6 CRDi és Toyota Corolla 1.6 VVT-i automataváltóval

Egységesen a legmagasabb felszereltséggel és automataváltóval mérkőztettük az idén frissült Hyundai...

E héten nyílik a Párizsi Autószalon, lássuk, mit tartogat!

Sajtónapjaival már csütörtökön és pénteken is megnyitja kapuit a Párizsi Autószalon, a közönség...

Az erzbergi látványbányában találhatók a világ legnagyobb taxijai

Ültek valaha dömper platóján? Ha gyerekkorukban oda képzelték magukat, vagy esetleg volt akkora...

Nem minden villanyautóhoz jár a kormány ártámogatása, ezekhez igen

Végre egészen józan támogatási rendszert vezet be a villanyautók terjesztésére a kormány. A 15...

A Volkswagen is megdolgozta egy kicsit az e-up! árát

Bár a 1,5 millió forintos állami támogatás is csökkenti az összes új villanyautó árát, a Volkswagen...

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro S tronic teszt

Döbbenetesen alacsony fogyasztást, ugyanakkor komoly menetdinamikát is ígér a dízel- és villanymotort...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90

Friss tesztek

SsangYong XLV 1.6 e-XDI DLX teszt

Hegyomlás olcsón - SsangYong XLV teszt

Önálló modellnevet kapott a SsangYong Tivoli nyújtott változata. Az XLV valós méreteinél nagyobbnak tűnik, így olcsón villanthatunk vele. Kellemes családi autó, de van benne GSI is.


Mercedes-Benz CLA 250 Sport 4MATIC teszt

Teszten a megújult Mercedes CLA - Bunker rock

Megújulása alkalmából járt nálunk a kecskeméti Mercedes-Benz CLA majdnem legerősebb gyöngyszeme, kupé kivitelben. Még mindig fiatalos.


Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro S tronic teszt

Diétázó vaddisznó - Audi Q7 e-tron teszt Videó

Döbbenetesen alacsony fogyasztást, ugyanakkor komoly menetdinamikát is ígér a dízel- és villanymotort is adó Audi Q7 e-tron. Jó, ám drága mulatság.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90

Hirdetés

PEUGEOT tesztek

Peugeot 3008 2.0 HDi teszt

Bucimanci ellenszer nélkül - Peugeot 3008 teszt

A Peugeot 3008 egy bátran ajánlható, kellemes autó. Nem vagyok crossover-hívő, mégsem akartam kiszállni belőle.


Peugeot 2008 1.6 e-HDi teszt

A púpos. Peugeot 2008 teszt

Kellemes. Ilyen volt tesztelés közben, s az emléke is az. Más kérdés, hogy inkább divatos, mint ésszerű ez a kategória, mindenesetre a Peugeot 2008 egy púpos, de azért életrevaló példánya a SUV-oknak.


Peugeot 301 Allure 1.6 HDi 92 LE teszt

Nem rossz, de nem is igazán olcsó. Peugeot 301 teszt

Egy-két bosszantó hiba fölött szemet hunyva kellemes autó a Peugeot 301, viszont annyira hű, de olcsó szedánnak nem mondanánk. Dízelként és jól felszerelten próbáltuk.


Peugeot 208 1.6 e-HDi Allure teszt

Spórol a drága! Peugeot 208 1.6 e-HDi teszt Videó

Ha nem is legnagyobb teljesítményű, de legnagyobb nyomatékú, és egyben igen takarékos 1.6 e-HDi motorjával járt nálunk az elődjénél kisebbre szabott Peugeot 208.


Peugeot 3008 HYbrid4 miniteszt

Rögtön megtetszett - Peugeot 3008 HYbrid4 miniteszt

Magyarországra is megérkezett a Peugeot 3008 dízel-elektromos hibrid hajtáslánccal hajtott, összkerekes egyterűje. Kipróbáltuk, szerettük, pedig erősen rétegmodell.


Még több PEUGEOT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig 4 hónap alatt 31 ezer kilométer a jótékonyság jegyében

Mennyit ér 31 ezer kilométer?

7 órája – Sztori

Szűk 4 hónap, 31 ezer kilométer, 8 millió forint és 2 intézmény a Hankook jótékonysági kezdeményezésének sarokszámai.


Ízelítőt kaptunk a Volkswagen-találkozóból

Volkswagen Polo R WRC Streettel drifteltünk Videó

2 napja – Sztori

Itt van a történelmet író VW Golf Clubsport S a Hungaroringen. Golf R-rel pályáztunk, Polo R WRC Streettel drifteltünk. Szombaton VW-találkozó!


Egy év kihagyás után ismét DTM a Hungaroringen

Visszatért a német száguldó cirkusz

2 napja – Sztori

Nagy bulit csapott a három német gyáróriás a Hungaroringen. Audi-dominanciával és újabb kétéves szerződéssel zárult a múlt hétvége.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

PEUGEOT 208 1.0 VTi PureTech Access

PEUGEOT 208 1.0 VTi Pu...

Ár: 3.080.000 Ft

Évjárat: 2016 / 1

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

PEUGEOT 208 1.2 PureTech Active AKCIÓ!

PEUGEOT 208 1.2 PureTe...

Ár: 3.649.000 Ft

Évjárat: 2015

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

PEUGEOT 208 1.2 PureTech Urban Soul NAVI.TEMPOMAT.METÁLFÉNY

PEUGEOT 208 1.2 PureTe...

Ár: 3.095.000 Ft

Évjárat: 2015 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!