A Citroën egy frappánsan egyszerű és stílusos C5-utódot tervez
A Renault után a Citroën is koncepciót vált a középkategóriában
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ahogy a Renault véghezvitte a Laguna leváltását, úgy a Citroën is újszerű utódot tervez a C5-ösnek. Az új vezérelv az egyszerűség.
Anno a bemutatásakor a második generációs Citroën C5-öst még németes, vagy legalábbis németesen jól összerakott autónak hirdették. Azóta persze már tudjuk, hogy ő a ma kapható egyik legfranciább. Linda Jackson, a gyár vezérigazgatója a brit Autocar interjújában arról beszélt, hogy a C5 utódját egy teljesen új koncepció szerint tervezik. Korábban arról is szó volt, hogy a C5 Európában megszűnik, utódja csak Kínában lesz elérhető, de ezek szerint a PSA mégsem akar kivonulni a középkategóriából.
Jackson szerint előre kell gondolkodniuk, és olyan irányba kell továbblépniük, hogy 2020 vásárlóinak középkategóriás álomautóját tudják kínálni. A konkurens Renault például a ferdehátú Laguna után egy csinos, mégis németesen konzervatív szedánt, a Talismant hozott ki ellenfélnek. A Citroën vezetőjének szavai alapján valami, a C4 Cactushoz és a legfrissebb Méhari koncepcióhoz hasonló járműre lehet számítani. A stílus így adott, és az sem valószínűtlen, hogy a Citroënnél egy crossoverrel tudják elképzelni a C5 jövőjét.
szép ótó,és állítólag jó is.
francia léttére
A “haldokló Nyugat” prémiumközepeseket vesz, milliószámra. A Passat nélkül az összes nagy családi autóból együtt ([url]http://left-lane.com/european-sales-2015-first-half-midsize-segment/[/url]) fogy annyi, mint a C klasséból egyedül ([url]http://left-lane.com/european-sales-2015-first-half-premium-midsize-segment/[/url]). Szerintem teljesen érthető ha nem erőltetik az új modellt és megjátsszák az erős faceliftet, lásd Avensis (vagy Passat B7). A C5 mindent tud amit a platformnak kell, csak be kell hozni a lemaradást az opciókban és kihozni az új motorokat.