A VW kihátrált a tízgangos DSG váltó mögül

A Volkswagen levette műsorról a tízfokozatú DSG váltó kifejlesztését

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Volkswagen csodaként kezelt tízfokozatú automataváltójának most úgy néz ki befellegzett. Túl összetett, ezért drága kifejleszteni.


Az egész iparág szempontjából fontos az a kijelentés, amit a Frankfurti Autószalonon - még a TDI-botrány előtt - tettek a Volkswagen illetékesei. A cégvezetés ugyanis kénytelen volt elkaszálni az új, tízfokozatú automataváltó fejlesztését. A csodaváltó híre még 2013-ban, a Vienna Motor Symposium után röppent föl, de azóta annyit változott a helyzet, hogy már nem érné meg a szerkezetet megépíteni. Egy belsős forrás már a múlt héten jelezte: egész egyszerűen van most fontosabb dolog is, amire a gigakonszernnek energiát és pénzt kellene fordítania.
Hirdetés

Tavaly pedig még a cég illetékesei úgy nyilatkoztak, hogy a legújabb duplakuplungos automataváltójuk a konszern hosszmotoros autóiba fog bekerülni, és kulcsa lesz a következő pár év hajtásláncfejlesztésének. A váltófokozat-versenyben ma a Mercedes-Benz áll a legjobban, ők a 9G-Tronic váltóba kilenc előrementi fokozatot építettek. A BMW egyelőre beéri a ZF jó kis nyolcgangos automatájával, a General Motors és a Ford meg egesített erőkkel dolgozik a 9 és 10 gangos váltóin. Lehet, hogy a tízes DSG túl nagy falat volt még a Volkswagennek is?
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 13:03
    Permalink

    Te meg fiatal lányokat molesztáltál.
    Arra én emlékeztesselek? A netes zaklatásokra? A rendre utasításokra.
    NAgyanyád volt holiday, nem én.

    Ne magyarázzál semmit, inkább ássál gödröt és fizess adót.

    Esélyt magadnak adj. Arra, hogy benő a fejed lágya.

  • 2017.10.28. at 13:03
    Permalink

    Emlékeztesselek, hogy 1-2 éve még holidayként nyomultál?
    Vele beszéltem meg a találkozót kempi-holi. 🙂

    Elmagyaráztam már többször. Én a saját stílusomban autózom, csak a hozzád hasonló erős autóban ülő dilettánsok szoktak bepróbálkozni nagyon kevés kevés sikerrel. Neked is adhatok egy esélyt, ha gondolod, pedig állítólag jóval erősebb az autód.

  • 2017.10.28. at 13:03
    Permalink

    Ne udvarolj, neked nincs meló.
    A 8 osztály elvárás, még a gőzborotvásoknál is, sajnállak. Talán az udvaron akadna meló. Építhetnél alagutat, de csak a veteményes kertbe.

  • 2017.10.28. at 13:03
    Permalink

    Kempelen garázsmester és mindig a flottájával villog.
    Csak azt felejti el megemlíteni, hogy az autók suvickolása a fő feladata.
    Szóval beletrafáltál. 🙂

  • 2017.10.28. at 13:03
    Permalink

    Állást ajánlottam neked. Testre szabottat. Bogároldózhatsz. Magasan kvalifikált munka, szerintem telitalálat. A jattot én adom. Műszak végén.
    :-DDD

  • 2017.10.28. at 13:03
    Permalink

    Ez nagyon beragadt neked.
    Nem hívtál sehova. Nem akartál velem találkozni soha és én sem veled. Ócska troll vagy csipa, egyáltalán nem érdekelsz, hiába udvarolsz. Most mondhatnám, hogy nézegessen téged a tapolcai apeh ellenőr, de nem büntetem őt ezzel. Csajozzál, ne pasizz kisfiam, nézegessen téged a pszichológusod.

    Nos: nem vagyok rád kíváncsi, udvarolj a két-három anyaszomorítónak, de vigyázz, el ne kapjanak fiatalkorúak megrontásáért, azért többet kapsz, mint adókerülésért.

    Meg vegyél egy rendes autót. Úgy értem olyat, ami elég erős ahhoz, hogy emberkedhess vele.
    Cső!

  • 2017.10.28. at 13:03
    Permalink

    Az azért szólt kissebbet mert az usa-ban a Prius az egyik legnépszerűbb külföldi gyártó által forgalmazott modell (főleg a benzinfaló amerikai autókhoz képest jóval alacsonyabb fogyasztása miatt).

  • 2017.10.28. at 13:03
    Permalink

    Biztosítás nagyüzemi -utólag beismert csalásra, vevő megtévesztésre, kibocsájtási számok maszatolására??? Melyik biztosító fog érte fizetni mondd, már?

  • 2017.10.28. at 13:03
    Permalink

    Ha csak azzal tudsz érvelni, hogy ki hogy néz ki(wtf?), akkor ennyi erővel el is ismerhetnéd, hogy vesztettél. Buktál, mint a VW. Most pedig takarodj innen. Köszönöm. Köszönjük.

  • 2017.10.28. at 13:03
    Permalink

    Gondolod te.

    Vagy intelligensebb volt a másik oldal. De hát nézd meg itt ezt a 2-3 anyaszomorítót, mit művelnek? Vicsorgó tacskók. Nyúlszájjal, 7 dipotriás szemüveggel…..

  • 2017.10.28. at 13:03
    Permalink

    “A Volkswagen vélhetően a mostani botrány kapcsán mind anyagi, mind imázs-szempontból komolyabb károkat szenved majd el, azon túl, hogy az ügy aláássa majd a környezetkímélő autóipari technológiák versenyében elért pozícióját. Egyúttal pedig vélhetően felerősíti azokat a hangokat, amelyek szerint az autóipar túl nagy befolyással van Berlinre és Brüsszelre, s így egyebek mellett az európai uniós környezetvédelmi szabályok kialakítására is.” -Ahhha.

  • 2017.10.28. at 13:03
    Permalink

    Azért normális turbó motort össze tudtak hozni….
    Valaki szándékosan nagyon ki akarta borítani a bilit…. nem kérdés.
    Gondolom főleg céges autóknál fontos/számít a CO2 kibocsátás…. meg néhány magánembernél is.
    Biztos bennem van a hiba, de a saját kocsim vásárlásakor nincs benne a top 10-ben ez az adat, ami számít 🙂

  • 2017.10.28. at 13:03
    Permalink

    Arra nincs, természetesen. De a társadalmi emlékezet nagyon rövid.
    A Toyotát is veszik, mint a cukrot, pedig azok is hazudtak, ráadásul meg is öltek egy csomó embert.

  • 2017.10.28. at 13:03
    Permalink

    Csalásra és a fogyasztók megtévesztésére biztosítás? Érdekes.

    Ezek a szerencsétlenek mindig tovább nyújtózkodnak mint a takarójuk ér.
    Egy normális turbó motort nem tudnak összehozni, de vagánykodnak a 400 lovas 2 literes TSI-vel.
    Szánalmas, mint az itteni “védőügyvédjük”. 🙂

  • 2017.10.28. at 13:03
    Permalink

    Csalásra és a fogyasztók megtévesztésére biztosítás? Érdekes.

    Ezek a szerencsétlenek mindig tovább nyújtózkodnak mint a takarójuk ér.
    Egy normális turbó motort nem tudnak összehozni, de vagánykodnak a 400 lovas 2 literes TSI-vel.
    Szánalmas, mint az itteni “védőügyvédjük”. 🙂

  • 2017.10.28. at 13:03
    Permalink

    “Lehet, hogy a tízes DSG túl nagy falat volt még a Volkswagennek is?”

    Momentán egy másmilyen falattól fullákol Winterkorn és a sleppje…valaki vesse már be a Heimlich-fogást, az Isten szerelmére!:)

Vélemény, hozzászólás?