Felfrissült az Audi RS7 is, természetesen csökkent a fogyasztása
Audi RS7 modellfrissÃtés: marad az 560 lóerÅ‘, apadt az étvágy
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hengerlekapcsolással sikerült 3 decit csökkenteni a V8-as bitturbó fogyasztásán, de kapott LED-mátrix lámpákat, és frissebben is néz ki.
Ahogy az A7 és az erÅ‘sebb S7, úgy a sorozat csúcsát jelentÅ‘ RS7-es is kapott egy kis frissÃtést. A változások ugyanazok, mint a gyengébb változatoknál. AZ RS7-nek is átrajzolták az elejét, a legszembetűnÅ‘bb az újabb Audik hatszögletű hűtÅ‘maszkja. Ezen kÃvül változtak az alsó légbeömlÅ‘k és azok dÃszÃtései, valamint a lámpák is. A fényszóróknak is módosult a formája, és felárért LED-mátrix technológiával is megrendelhetÅ‘ek - az RS7-esen sötétÃtett kivitelben. Van négy új szÃnárnyalat a kÃnálatban, valamint enyhén átformált a hátsó lámpatest is.
A beltérben finoman módosult a műszeregység és a légbeömlÅ‘k formája. A tÃpusrajongók jegyezzék fel hogy újak a kormány mögötti váltófülek és a quattro felirat, valamint az MMI kezelÅ‘felülete is. A 4,0 literes dupla turbós V8-as motor ereje változatlan, Ãgy is bÅ‘dületes 560 lóerÅ‘t tud, és 700 Nm a nyomatéka. Az RS7 gyorsulása 3,9 másodperc százig, végsebsÃssége akár 305 km/h is lehet az opciós sportcsomaggal. A hajtás természetesen quattro, a váltó nyolcfokozatú Tiptronic.
Az új verzió átlagfogyasztása gyári érték szerint 0,3 dl-rel apadt, akár 9,5 liter is lehet, szabványos szén-dioxid kibocsátása Ãgy csak 221 g/km. A frissÃtett modell értékesÃtése Å‘sztÅ‘l kezdÅ‘dik, németországi alapára 113 300 euró, azaz több mint 34 millió forint. A fizetendÅ‘ összeget a széria 20-as helyett 21 colos kerekekkel és kerámia fékekkel, valamint temérdek egyébbel is lehet srófolni.