0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ismét lesz automata váltós Chevrolet Spark

Automata váltót kap az Egyesült Államok legolcsóbb autója

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Chevrolet Spark csak második generációjával jelent meg az Egyesült Államokban, automata váltót pedig most kap.

Első generációjával még nem vitték az Egyesült Államokba a koreai gyártású Chevrolet Sparkot, a második már az újvilágban is színre lépett, s ott a legolcsóbb autónak számít. Kínálata végre automata váltóval is kiegészült

Első generációjával még nem vitték az Egyesült Államokba a koreai gyártású Chevrolet Sparkot, a második már az újvilágban is színre lépett, s ott a legolcsóbb autónak számít. Kínálata végre automata váltóval is kiegészült

A Daewoo Matizból formált Chevrolet Spark már 2005-ös megjelenésétől kapható volt automata váltóval, sokak megdöbbenésére nem 1,0 literes négyhengeres, hanem kisebbik, 800 köbcentiméteres, 51 lóerős háromhengeres benzinmotorjához illesztették a négyfokozatú bolygóműves váltót, mely ugyan finoman kapcsol, de mosolyogtató menetdinamikát ad.

Az első generációs Spark automataként 21,9 másodperc alatt ér 100 km/órás tempóra, végsebessége pedig 135 km/óra lehet. Vegyes fogyasztási értéke 5,7 l/100 km, ám mint 5-6 éve pontosan ezen járgányt hajtó autótulajdonos kijelenthetem, hogy ennek eléréséhez is laborkörülmények kellenek, s a kisautó étvágya legalább 1, de inkább 2 literrel magasabbként reális. Nem épp meggyőző értékek, de a keveset, rövid távokon autózók számára az olcsó kisautó összességében jó ajánlat lehet, természetesen csakis akkor, ha értékelik a kuplungmentes üzemet. Az utóbbit autóvásárláskor elsődleges szempontként állítók számára eddig nem is jöhetett szóba a Spark második generációja.

Ennek bevezetésekor ugyanis eltűnt a háromhengeres motor a kínálatból, s vele az automata váltó is. A gyáriak akkor azzal érveltek, hogy a régi váltó nem bírná el az 1,0 literes "tekintélyes" 93 Newtonméteres nyomatékát és 68 lóerős teljesítményét. Ha pedig már új váltón kell dolgozzanak, azt az 1,2 litereshez ígérték akkor, s így is lett. Az immár az Egyesült Államokban is kapható, s ott a piac legolcsóbb autójának számító Spark most automata váltót kap − mivel az Egyesült Államokban csakis azzal kapható, 1,2 literes motorjához, továbbra is négy fokozatú bolygóművest. Fogyasztási értékeivel ezúttal sem ígérkezik aszkétának, az amerikai piacon 6,9 l/100 km vegyes értéket ígérnek. Ami egyébként, ha igaz lesz, akár el is fogadható az 51 helyett 85 lóerős kisautótól, ami immár minden bizonnyal dinamikusabb lesz, s persze sokkal biztonságosabb is, 2 helyett immár 4 Euro NCAP csillagot érdemelt. Az automata felára ráadásul az Egyesült Államokban jelképes, nem egész 1000 dollár, ha itthon is hasonló, 220-250 ezer forintos többlettel adnák a kuplungmentes üzemet a Sparkhoz, bizony ismét megfontolandó ajánlat lehetne.

Ez is érdekes lehet:
 

Nagyobb és könnyebb lesz az Opel Astra K, nem most

Még mintegy másfél évig marad a mostani Opel Astra, az első ízben nem német autó K nemzedék a...

A Dodge Challenger SRT Hellcat: országúton elvan akár 10,7 literrel is

Környezetvédelem, fogyasztáscsökkentés. Részben erről is szól ma minden, ezért a valaha gyártott...

Renault Grand Scénic: már több mint húszezer kilométert töltöttünk együtt, még mindig hibátlanul

Utoljára bő egy éve, bő tízezer kilométerrel ezelőtt írtam a családi Renault Grand Scénic kapcsán...

Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo ECOTEC Start/Stop 200 LE teszt

Három éve érkezett, és azóta három hazai motorral is bővült az Opel Zafira Tourer kínálata. Most...

Budapesten is feltűnt a kecskeméti Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

Még csak maszkolva, de már az országot járja az év végétől Kecskeméten készülő Mercedes-Benz...

Dacia Duster 1.2 TCe kontra Suzuki SX4 S-Cross 1.6l VVT összehasonlító teszt

Vajon a magyar gyártású Suzuki SX4 S-Cross lenyomja a piac kedvencét, a Dacia Dustert? Melyik...

Nissan Pulsar: megvan, és nem is rossz a hazai alapár

Tekintélyes, 400 000 forintos, azaz 10 százalékos bevezetési kedvezménnyel már rendelhető a vadonatúj...

Opel Corsa világpremier Budapesten

Premier előtti premieren itthon láthattuk a már ötödik generációs Opel Corsa kisautót. Nagy durranás...

Citroën DS3 PureTech 82 Limited teszt

A francia Mini, ami már 3,99 millióért elvihető: ez a Citroën DS3 a 82 lóerős alapmotorral. Nekem...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaGV2cm9sZXQ=
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaGV2cm9sZXQ=

Friss tesztek

Citroën DS3 PureTech 82 Limited teszt

Miskárolásról szó sincs - Citroën DS3 teszt

A francia Mini, ami már 3,99 millióért elvihető: ez a Citroën DS3 a 82 lóerős alapmotorral. Nekem ráadásul fele ilyen erősen is tetszene.


Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo ECOTEC Start/Stop 200 LE teszt

Ez a legizmosabb! Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo 200 LE teszt

Három éve érkezett, és azóta három hazai motorral is bővült az Opel Zafira Tourer kínálata. Most a 200 lovas csúcsgépet teszteltük.


Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaGV2cm9sZXQ=

Hirdetés

CHEVROLET tesztek

Chevrolet Trax 1.4 Turbo AWD LT teszt

Nem rossz. Nem is drága. Chevrolet Trax teszt

Hálás-e a Mokka testvérének lenni, amikor az Opel sokkal népszerűbb a Chevynél? Kell az összkerékhajtás? Sok a jó kérdés, de sok a jó kisméretű crossover is. Egyikük a Trax.


Chevrolet Malibu 2.4 LTZ teszt

Cseregyerek Amerikából - Chevrolet Malibu teszt

A Malibu az a régi-új modell, amellyel a General Motors Koreában is véget vetett a Daewoo piaci jelenlétének, ráadásul igazi világautó, hiszen Amerikában, Ázsiában és Európában is egyazon formában kínálják.


Chevrolet Camaro Coupe 6.2 V8 teszt

Le a gatyával! - Chevrolet Camaro teszt Videó

Akármilyen ínséges és egyben zöld időket is élünk, van az az autó, melyet vezetve perverz örömet okoz 100 km-enként 20 liter benzin elégetése.


Chevrolet Orlando 2.0 Dízel LTZ+ Automata teszt

Olcsó, de torkos expresszbusz - Chevy Orlando teszt Videó

Ilyen még nem volt! A Chevrolet legújabb modellje már megjelenésével is sokak érdeklődését felkelti, zömüket helyből meg is nyeri. A kedvező ár már csak ráadás.


Chevrolet Captiva 2.0 D Sport LT High teszt

Utolsó pillanatban teszteltük az elsőgenerációs Captivát

Hamarosan alaposan megújul, de még eredeti formájában is kipróbáltuk a koreai szabadidő-autót.


Még több CHEVROLET teszt

Címlapon


Friss cikkek

Milliószámra futnak autók hazai fejlesztésű kormányművel

Magyar kormány német prémiumautókban

10 órája – Sztori

Magyar mérnökcsapat fejleszti a ThyssenKrupp kormányműveit Budapesten. Bepillanthattunk a munkájukba, érdekességeket vezethettünk.


Dacia Duster 1.2 TCe kontra Suzuki SX4 S-Cross 1.6l VVT összehasonlító teszt

Melyik a jobb? Dacia Duster vs Suzuki SX4 S-Cross Videó

Tegnap – Sztori

Vajon a magyar gyártású Suzuki SX4 S-Cross lenyomja a piac kedvencét, a Dacia Dustert? Melyik a takarékosabb?


A Dodge Challenger SRT Hellcat: országúton elvan akár 10,7 literrel is

Még a világ legerősebb izomautója sem fogyaszt túl sokat

2 napja – Sztori

Környezetvédelem, fogyasztáscsökkentés. Részben erről is szól ma minden, ezért a valaha gyártott legerősebb izomautó sem lehet már torkos.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

CHEVROLET SPARK 1.0 8V Premium

CHEVROLET SPARK 1.0 8V...

Ár: 1.050.000 Ft

Évjárat: 2009 / 3

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

CHEVROLET SPARK 0.8 6V Direct 11000 valós km!!

CHEVROLET SPARK 0.8 6V...

Ár: 890.000 Ft

Évjárat: 2008 / 5

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

CHEVROLET SPARK 0.8 6V Direct Szép állapot!!!

CHEVROLET SPARK 0.8 6V...

Ár: 799.000 Ft

Évjárat: 2007 / 4

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó