Izmos a gyengébbik Stelvio is

Az Alfa Romeo első SUV-ja 280 lóerővel és összkerékhajtással is érkezik

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Bár mindenkit kábított az Alfa a Stelvio Quadrifoglio kivitelével, azért a gyengébbik sem lesz piskóta. A Giuliából is ismert kétliteres turbós benzinmotor összkerékhajtással érkezik.


Az Alfa új modelljeinél leginkább a brutálisan kemény Quadrifoglio kivitelekre koncentrált. Ahogy a Giuliánál, a Stelviónál is a QV jelent meg először - 510 lóerős V6-os Ferrari eredetű duplaturbós motorral. Ennél persze a gyengébbek lesznek a jellemzők, most a Stelvio First Editiont ismerhetjük meg, ami lényegében a Giulia Q4-ben már debütált hajtással érkezik. Motorja kétliteres turbós benzines, 280 lóerőt teljesít, amit mind a négy kerékhez továbbít, így a gyengébbik Stelvio is igencsak erősnek ígérkezik a kategóriában.
Hirdetés
Hajtása csak 8 fokozatú ZF automataváltóval lesz elérhető, a turbós motortral így 5,7 másodperces 0-100-as gyorsulásra képes. Az olaszok SUV-ja a QV kiegészítői nélkül is elég mutatós, 20 colos, vékony küllős felniken gurul, a fényszórók bi-xenon technológiásak, de jutott világítás a kilincseknek is. A Firs Edition belterét fekete bőrrel borítják, és fabetéteket kap a középkonzol és a műszerfal, ami erősen hasonlít a Giuliáéra. Alapáras felszereltségként hozza a ráfutásos balesetre figyelmeztetést vészfék asszisztenssel és tolatókamerával, valamint sávtartó rendszerrel. A Stelvio First Edition európai árai is ismertek, ha minden igaz, nagyjából 18 millió forintot kell érte leszurkolni.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.27. at 22:30
    Permalink

    “tudatában egy pedigré”, értem mire gondolsz, de a vicces hogy a BMW azzal kezdett kimászni a slamasztikából, hogy a 60-as években elkezdett Alfákat / Lanciákat koppintani.

  • 2017.10.27. at 22:30
    Permalink

    De a BMW mögött akármennyire is nemszeretem a márkát ott van azért az emberek tudatában egy pedigré és egy BMW ért előbb kifizetnek 22 milliót mint egy alfáért 18 at …míg az alfa mögött jelen pillanatban az van , hogy szeretnek spontán elromlani …Én el hiszem hogy semmivel sem rosszabb az alfa mi8nt egy ugyan olyan bmw csak hát ez egy olasz kocsi … a másik meg német ” prémium” termék .

Vélemény, hozzászólás?