0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Itt a legfrissebb Alfa Romeo Giulietta 

Az Alfa Romeo megmutatta a Giulietta faceliftes változatát

·

Átdolgozott külsővel, frissített fedélzeti rendszerrel és új motor-váltó kombinációkkal startol a 2016-os Alfa Romeo Giulietta.

A Giulietta még hatévesen is jól néz ki. Átdolgozott orráról azonnal felismerhető

A Giulietta még hatévesen is jól néz ki. Átdolgozott orráról azonnal felismerhető

Hat évvel a bemutató és jó két és fél évvel egy kisebb revízió után az Alfa Romeo felfrissítette kompakt modelljét, a Giuliettát. A Fiat sportos prémiummárkájának helyt kéne állni Európa autópiacának legfontosabb szegmensében, így elengedhetetlen volt a középső Alfa fiatalítása. Bár nem új, de ma sem hat öregnek a Giulietta, így megtartották az alapvonásokat és csak finoman változtattak. Az újabb Giulia stílusában változott például a típusfelirat, de a Giulietta orrán új a hűtőmaszk rácsozása, meg a lökhárító. Sötét hátteret kaptak a fényszórók és újak a könnyűfémfelnik is.

A sportos Giulietta Veloce lökhárítók eltérnek az alapmodellétől. A középső osztások nélküli Alfa pajzs mellett az új felnik is jól állnak a Giuliettának A sportos Giulietta Veloce lökhárítók eltérnek az alapmodellétől. A középső osztások nélküli Alfa pajzs mellett az új felnik is jól állnak a Giuliettának

A sportos Giulietta Veloce lökhárítók eltérnek az alapmodellétől. A középső osztások nélküli Alfa pajzs mellett az új felnik is jól állnak a Giuliettának

A beltérben újak a kárpitok és a dekoranyagok, meg a Uconnect infotainment rendszert is frissebbre cserélték, de ennél fontosabb a motorkínálat változása. Most először elérhető a 1.6 JTDm 16V dízelmotor duplakuplungos automataváltóval is. Az alap benzines az 1.4 TB 16V, 120 lóerővel és kéziváltóval. Nála erősebb ennek a MultiAir változata 150 pacival és a 170 lóerős, szériában az Alfa Romeo TCT duplakuplungos váltójával kínált verzió. A csúcsbenzines az 1.8 TBi 16V 240 lóerős, szintén TCT váltós.

Ma is egyedi és eredeti a Giulietta beltere, talán a módosításokkal még vonzóbb lesz Ma is egyedi és eredeti a Giulietta beltere, talán a módosításokkal még vonzóbb lesz

Ma is egyedi és eredeti a Giulietta beltere, talán a módosításokkal még vonzóbb lesz

A dízelek közül az 1,6 literes 120 lóerős kérhető kézi és TCT váltóval is, a 2,0 literes 150 lóerőset kézivel, a 175 lóerőset meg duplakuplungossal párosítja a gyár. Az új modellévtől három változat, az alapot jelentő sima Giulietta, a jobban felszerelt Giulietta Super és a sportos külső és belső kiegészítőkkel kicsinosított Giulietta Veloce lesz rendelhető.

Ez is érdekes lehet:
 

Ráfázott a nyakfűtésre a Mercedes, bírságot fizethet

Már a német bíróság által is kimondatott, hogy a Mercedes-Benz jogtalanul alkalmazta az Airscarf...

A közeljövő legütősebb fogyasztáscsökkentése a Continental szerint: a 48 V-os hibrid

Nem, nem autógumiról lesz szó, a Continental most komplex hibridautó elektronikát mutatott nekünk...

Elstartolt a webes gépjárműadat-lekérdezés - értékké válhat a hazai múlt

Internetről, okostelefonról is működik a KEKKH új gépjárműadat-lekérdezése. A külföldi adatok...

Most már tényleg szinte mindent tudunk az új Alfa Romeo Giulia kínálatáról

Nyáron már hazánkban is piacon lesz a rég várt Alfa Romeo Giulia. Szinte minden adatát közzétette...

A kiszámíthatóságáról híres Uber ezúttal meglepetést okozott

Toyota egyterű helyett Bugatti Veyronnal érkezett az uberes sofőr. Bár az autó részint sárga...

Suzuki, Dacia, Opel - ezek a magánvásárlók kedvencei

Mást mutat az autópiac, ha az összesített eredményeket, mást, ha a magán vásárlásokat nézzük...

Ford Mondeo 2.0 Hybrid Titanium teszt

A Mondeo Hybrid a kínálat egyetlen négyajtósa, ugyanakkor ez az egyetlen turbó nélküli, egyben...

Ezért is megéri márkaszervizbe járni: a Toyota újra cserélte egy rekorder futású autóját

Nem garanciális, hanem marketing okokból döntött úgy a Toyota, hogy egy egymillió mérföldet...

Megmutatta következő generációs kompakt modelljeit a Volvo

SPA után CMA - új moduláris padlólemezt, vele friss kompakt modelleket hoz a Volvo. Hibridet...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (21 db)

zold írta: 3 hónapja
integrale írta: 3 hónapja

2015-re javultak az eladasok, a 4C Amerikaban foleg, de mashol is eleg kelendo, abba a kategoriaba es arba a belso is belefer, mivel nem turaauto. Gyakorlatilag az Elise konkurense, belterben pedig az sem jobb.

Az olasz allam tudtommal bontotta a szerzodest, es Giulietta lett a befuto, amiben erintett a VW ugy, es a versenyeztetesben volt valami problema is.

A Giulietta semmilyen teren sem rosszabb mint a konkurencia, szar marketingnek koszonhetik az eladasokat.


Előzmények megtekintése

Be tudsz linkelni forrást? Érdekelnének a 2014-es és 2015-ös számok...

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 hónapja
Bezzenev írta: 3 hónapja

ott a pont, vagyis, ott is. fanatikusokból nem lehet megélni, noha nekem az alfák sosem tetszettek, a 159-esre azt mondtam, hogy az bizony jól sikerült gép, legalábbis ami a külsőt illeti (ledes lámpákkal elől hátul, még ma is megállná a helyét). De a megbízhatóság ott is "alfás" maradt és súlyra sem sikerült a legjobban....a mito vonalról ne is beszéljünk (amibe a guili is beletartozik), szerintem azzal megásták saját sírjukat. Egy jó 159es facelift (sajna az 1.8tbi kevés lett) egy normális kompakt vonal és ha most hozták volna ki 15-ben az új giuliát akkor szerintem lett volna esélyük. A 4C számomra még ezen belül is rétegmodell ettől se prestige "emelkedést" sem eladási statisztikákat nem lehet várni én úgy gondolom.



Egyetlen esélyük így a giulia, ha súlyra megfelelő lesz és elektronikusan is megállja a helyét, akkor elvegetálhatnak vele...de nagyon későn van ez már. Mondjuk a giuliára is azt mondom, hogy jól néz ki, még ha össze is van ollózva innen onnan.


Előzmények megtekintése

Korábban írták, a 159 egy megbízható darab volt, mind az alfák, mind a konkurensek között. Mentes volt az olyan botrányoktól mint a korábbi alfa TS motorok, vagy pl a korabeli Mercedes injektorai esetében olvasható.

A faceliftnél mindössze a lendület alábbhagyása tűnhetett fel (több mint egy év késéssel érkezett) de rövidesen elkezdődőtt a modell leépítési. Torsen AWD, 2.4 JTD és a V6-os eltűnt, majd idő előtt az egész modellt kivezették.

A Guiliától én sem esek hasra, ha a 159-essel nem tudták megszorítani a konkurenciát akkor ezzel sem fogják.

Engem csak az zavar, hogy miközben Marchione minden eszközzel verte szét márkát, Piech sokszor szerette volna átvenni. Lényegesen jobban jártunk volna vele szerintem...

A válaszoláshoz belépés szükséges
encore írta: 3 hónapja
Görénymentesítő írta: 3 hónapja

Ezt a marhaságot ide bírtad írni? Jézus Isten de nagy a baj internet népe!

Bármi szívesebben vagyok, mint olyan buta alak, aki ezt írta itt alattam.


Előzmények megtekintése

-Bármi szívesebben vagyok-
idióta Kempelenivadék

A válaszoláshoz belépés szükséges
encore írta: 3 hónapja
Görénymentesítő írta: 3 hónapja

Ezt a marhaságot ide bírtad írni? Jézus Isten de nagy a baj internet népe!

Bármi szívesebben vagyok, mint olyan buta alak, aki ezt írta itt alattam.


Előzmények megtekintése

Ha egy olyan kocka mint te lebutáz az alább írottak miatt, önmagát égeti mert még a hülye is tudja hogy ez igaz, csak a kocka nem.
Kockafej:))

A válaszoláshoz belépés szükséges
Görénymentesítő írta: 3 hónapja

Gyönyörű autó. Végre vannak újra gyönyörű autók nem csak koreai mag japán design merényletek meg nyárspolgár német formatervek!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Görénymentesítő írta: 3 hónapja
encore írta: 3 hónapja

A Passat egy kockaautó kocka embereknek amit már csak a név ad el.

A 159 egy dizájnműremek hozzá képest, szépérzékkel megáldott embereknek, csak sajnos a név nem csillog már rég de lehet bízni a Giuliában, na meg az önsúly ami magasabb fogyasztással párosul.


Előzmények megtekintése

Ezt a marhaságot ide bírtad írni? Jézus Isten de nagy a baj internet népe!
Bármi szívesebben vagyok, mint olyan buta alak, aki ezt írta itt alattam.

A válaszoláshoz belépés szükséges
encore írta: 3 hónapja

A Passat egy kockaautó kocka embereknek amit már csak a név ad el.
A 159 egy dizájnműremek hozzá képest, szépérzékkel megáldott embereknek, csak sajnos a név nem csillog már rég de lehet bízni a Giuliában, na meg az önsúly ami magasabb fogyasztással párosul.

A válaszoláshoz belépés szükséges
integrale írta: 3 hónapja
Bezzenev írta: 3 hónapja

jójó, köszönjük szépen, hogy te ilyen okos vagy egyébként, csak milyen kár, hogy a piac mást mond ugye...bevan árazva a helyére a 159, ahogy kell. releváns emberek tapasztalatai alapján mondom ezt, és az árak pedig őket igazolják, ha fejre áll bárki a fórumokon, hogy ez márpedig nem így van, akkor is. Sajnálom, szerintem ezt nem kellene személyes harcnak tekintened, az alfa dolga, aki ha ezt folytatja, elfog tűnni a süllyesztőben, akár hogy fénykardozol itt.



azt sem tagadom am, hogy erősen képben volt nálam anno a 159 megvételre, a Tbi a mai napig jó, ellenben annyi pénzért mondernebbet kaptam volna már....ez van, ha 1.8 Tbi-vel jön ki anno, akkor lehet másképp alakult volna.


Előzmények megtekintése

A 159 az Alfasaga, vagy maskepp az olaszsaga miatt arazta igy a piac. A hullo 2.0 pd passatok meg mindig dragabbak, pedig rosszabbak is, csak ugye VW. Sajnos az eloitelet mar csak ilyen.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 3 hónapja
integrale írta: 3 hónapja

Nev nelkul olvastam a hozzaszolasokat, minden problema nelkul megmondtam, hogy a te kommented.



A 159-semmivel sem problemasabb modell mint a kategoria tobbi tagja, csak azert, hogy irj valami pocskondiat, meg nem kell kitalalni egyet.

Giulia nezegetese elott, pedig szepen nezz meg par regi alafat, aztan meglatod, hogy az innen-onnan ollozas nagyreszt hazon belul tortent, belter szinten.

Szembol az A6-rol nyult elso lampakkal nem tudok megbaratkozni, tobbi az ami beillik a markan beluli sorba.


Előzmények megtekintése

jójó, köszönjük szépen, hogy te ilyen okos vagy egyébként, csak milyen kár, hogy a piac mást mond ugye...bevan árazva a helyére a 159, ahogy kell. releváns emberek tapasztalatai alapján mondom ezt, és az árak pedig őket igazolják, ha fejre áll bárki a fórumokon, hogy ez márpedig nem így van, akkor is. Sajnálom, szerintem ezt nem kellene személyes harcnak tekintened, az alfa dolga, aki ha ezt folytatja, elfog tűnni a süllyesztőben, akár hogy fénykardozol itt.

azt sem tagadom am, hogy erősen képben volt nálam anno a 159 megvételre, a Tbi a mai napig jó, ellenben annyi pénzért mondernebbet kaptam volna már....ez van, ha 1.8 Tbi-vel jön ki anno, akkor lehet másképp alakult volna.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 3 hónapja

Az USA piacán Jeep,Chrysler talán kijön 0 ra ... Fiat ,Alfa tuti veszteséges és ha nem lenne a Fiat kezében a Ferrari és a Maserati " Maserati csak az elmúlt 2 évben lett rentábilis " amiből pénzt tud húzni már rég lehúzták volna a rolót úgy ahogy szerencsétlen Lancia-val tették ... de vajon ez meddig mehet így . Mikor kerül a gépezetbe egy apró kavics ami megakasztja és akkor dől az egész ... Totál vicces , hogy közel 10 éves modelleket facelifteznek ráadásul szánalmas mértékben ... gondolom tele pakolták mindenféle mai fejlesztéssel lásd adaptív LED " mátrix" fényszórók ütközés megelőző , aktív tempómat ,sávelhagyás, támla felismerés, gyalogosfelismerés stb .... ja nem ezek kimaradtak. Hát hogy akarnak így eladni az Eu piacra specializálódott modelleket ha a konkurens cégek lásd Opel ugyan olyan áron mint egy Alfa vagy olcsóbban kínálj a jobban felszerelt fejlettebb autóit ami mellesleg jobban is néz ki mint a mai Alfák ... őszintén szólva ez a béna első lámpa dizájn nem tudom kinek jön be ... úgy néz ki a kocsi szemből mint egy általános iskolás gyerek aki egyest kapott és hazafelé rémülten azon gondolkodik hogy mondj a meg otthon ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv

Friss tesztek

Lexus IS 200t F Sport Top teszt

Bűnbe visz! Lexus IS 200t teszt

Legtöbb vevőjének hibridet ad el a Lexus. Nekik nem feltétlenül lesz jó a 200t turbómotorja. Aki viszont bármi másból ül át, az imádni fogja.


Porsche 718 Boxster S menetpróba

Mennyire Porsche a Boxster új négyhengerese?

A Porsche középmotoros, turbós négyhengeressel felvértezett 718-asát próbáltuk, abból is az erősebb, 350 lóerős Boxster S-t hajtottuk.


Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Tömör gyönyör - Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Új generációjába lépett a Mercedes-Benz C-osztály kupé változata is. Igazi hódító köntösben, 211 lóerős turbós benzinesével vallattuk.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv

Hirdetés

ALFA ROMEO tesztek

Szűz, mégis dögös: Alfa Romeo Giulietta teszt

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive teszt

Századik születésnapja tiszteletére felélesztette a legendás típusnevet az Alfa Romeo. Giulietta még szűz volt ezen az első randevún.


Alfa Romeo GT teszt

Michelangelo öröksége

Nem egy friss modell, ám remekbe szabott formatervével az utakon még mindig különlegességnek számít az Alfa Romeo megigéző szépségű GT kupéja.


Alfa Romeo 159 teszt

Nemzetközi turizmus

A 159-es kombi 2006 tavasza óta gazdagítja az utcaképet. Apró módosítások kapcsán most újra a tesztflottában. 1,9-es dízellel és 19-es kerekekkel.


Alfa Romeo Mito 1.4 Turbo 155

AMitol döglik a légy...

Az Alfa Romeo a legjobb úton a túlélés felé, még néhány, a Mitóhoz hasonló remek ízléssel eltalált modell, és a Cuore Sportivo végleg lekapcsolható a pacemakerről.


Alfa Brera 2.4 JTDM

Urak sportja

Dízelmotorral teszteltük az egyre inkább magára találó milánói márka csúcs-sportkocsiját.

Még több ALFA ROMEO teszt

Címlapon


Friss cikkek

Jövőre akár 841 rászoruló kaphat állami autóvásárlási támogatást

Egymillió forint támogatás jár autóra a mozgáskorlátozottaknak

3 órája – Sztori

Négy évvel ezelőtt indult el a mozgáskorlátozottak autóvásárlási támogatása, ma adták át a 2500. általa megvásárolt autót.


Enyhén felhúzott lepel alól is minden fontosat megmutat a Nissan NV300

Bajnokok Ligája zászló alól kacsint az új Nissan

7 órája – Haszonjármű

Lényegében egy Renault, az Opel Vivaróként is árult Trafic a Nissan NV300. Az már látható, hogy miről lehet majd felismerni.


A Párizsi Autószalon fő attrakciója a Peugeot standján az új 3008 SUV lesz

Októbertől már kapható a Peugeot 3008 következő generációja

10 órája – Újdonság

Minőséggel és i-Cockpittel támad a Peugeot annak érdekében, hogy a 3008 második generációja a prémium márkáktól is vevőket szipkázhasson el.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

ALFA ROMEO GT 1.9 JTD 16V Distinctive S.MENTES V.SZ.KÖNYV 154E KM

ALFA ROMEO GT 1.9 JTD...

Ár: 1.899.000 Ft

Évjárat: 2007 / 12

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Dízel

ALFA ROMEO 156 1.9 JTD

ALFA ROMEO 156 1.9 JTD

Ár: 138.000 Ft

Évjárat: 1999 / 10

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

ALFA ROMEO GT 1.9 JTD 16V Q2 BERTONE!AJÁNDÉKSZERVIZ!

ALFA ROMEO GT 1.9 JTD...

Ár: 1.899.000 Ft

Évjárat: 2007 / 7

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!