Könnyebb és tágasabb az új Insignia
Az új Insignia hosszabb és szélesebb elődjénél, az Opel legújabb fejlesztéseivel tömik tele
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A kémfotók után megérkeztek az elsÅ‘ hivatalos fotók is a vadonatúj Opel Insigniáról. Nem csupán látványban fejlÅ‘dött, több helyet és a márka legújabb fejlesztéseit kÃnálja.
Az első hivatalos fotókat szélnek eresztették, miután lebukott az új Insignia. Elsőként a szedán fazonú csapotthátú Grand Sportot mutogatják, ártatlan hófehér fényezésével igazán impozáns, a Monza tanulmányautóról átvett részletek pedig nagyon jól állnak az Opel nagyautójának. Egész másak az arányai, mint elődjének, sokkal nyúlánkabb, laposabb autónak hat, ehhez a mélyre húzott orr a széles IntelliLux LED mátrix fényszórókkal nagyban hozzájárul. Első és legfontosabb információ, hogy elődjénél akár 175 kilóval is könnyebb – felszereltségfüggő – és nem elhanyagolható a 92 milliméteres tengelytávnyúlás sem.
Nyomtávja 11 milliméterrel szélesebb, Ãgy nemcsak a hátsó lábtér, hanem a válltér is nÅ‘tt. Ugyanakkor 29 milliméterrel alacsonyabban találjuk a tetÅ‘t, viszont azt Ãgérik, a hátsó fejtér ennek ellenére változatlan maradt. Csomagtere alapesetben 490 literes, üléshajtással akár 1450 is lehet, a kombi adatait egyelÅ‘re nem árulták el. Az Insignia Grand Sport beltere a már korábban, a K Astrában debütált dizájnvonalat hozza a széles hatást keltÅ‘, vÃzszintes légbeömlÅ‘rácsokkal körülvett érintÅ‘kijelzÅ‘s műszerfalával. Nincs többé gomberdÅ‘ben való eltévedés, az Opel is rátalált a megfelelÅ‘ mennyiségű kezelÅ‘szervre.
Motorjairól egyelÅ‘re sokat nem árultak el, csak amennyit már sejteni lehetett, miszerint a legkorszerűbb turbósok kerülnek az orrába. HÃrekbÅ‘l hallani lehet, hogy az OPC 2,0 literes turbós benzinese 350 lóerÅ‘ körüli teljesÃtménnyel bÃr majd. Nyomatékvektoros összkerékhajtási rendszer is debütál majd az új Insigniában, valamint egy 8 fokozatú, új fejlesztésű automataváltó is. A megfelelÅ‘ vezetési élményrÅ‘l a FlexRide gombnyomásra állÃtható lengéscsillapÃtás gondoskodik, a biztonságról pedig vészfékezÅ‘, sávtartó és hátsó keresztirányú forgalom-figyelÅ‘ asszisztens.
Az új Insignia Grand Sport végleges bemutatkozása és egyben közönségpremierje jövÅ‘ év márciusában, a Genfi Autószalonon lesz. Az elsÅ‘ példányok szállÃtása csak utána várható.
az hűtőmaszkkal nem vagyok kibékülve. gagyi. a mazda6 nál pl. sokkal jobban megoldották. a többi rész jó. bár hátulról csak egy nagy astra sedannak tűnik.
https://www.youtube.com/watch?v=TMr01PtsPv0