560 lóerÅ‘ mondhat csütörtököt – nincs visszahívás

Beállhat a BMW M5 és M6 gépek V8-as motorja

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Kenés nélkül maradhat, akár be is állhat az idén július és szeptember között gyártott BMW M5 és M6 modellek 560 lóerős V8-as motorja.

Nincs visszahívási kampány! - hangsúlyozta a BMW Magyarország szóvivője azon kérdésünkre, hogy valóban szervizbe szólítja-e az idén július és szeptember között gyártott M5 és M6 modelleket a BMW. A hír azonban mégis igaz, valóban műhelyeibe invitálja az említett sorozatokat a bajor gyártó, ugyanis egy belső minőségellenőrzés során kiderült, hogy a 3 hónapos periódusban hibás olajpumpák kerültek a bivalyerős, ráadásul nem kevéssé pörgős motorú gépekbe.
A BMW azt javasolja a világszerte érintett 440 és a Magyarországon ezen időszakból vásároló, továbbá autóját már átvett 4 tulajdonosnak is, hogy fáradjon be egy márkaszervizbe, s végeztesse el a mintegy 2,5-3 óráig tartó ingyenes technikai műveletet, azaz az olajpumpa semmibe sem kerülő cseréjét, melyet a BMW hangsúlyozottan nem visszahívásnak, inkább csak a modellek maximális minőségét és tartósságát szolgáló utánkövetésnek nevez. Összesen egyébként 1920 autó érintett, ám a még át nem adottakon a BMW természetesen magától elvégzi az olajpumpa cseréjét, azaz, bár a szervizbe invitálás közel félezer szerencsés M-tulajdonost érint, több mint kétszer ennyi már eleve tökéletes kenéssel veheti át autóját.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 13:57
    Permalink

    Egy wankel motort nem azért rakják bele ,hogy több 100 000 km-et elmenjen…. A mazda kereskedésben is megmondták anno a leendÅ‘ vásárlónak ,hogy hajtástól függÅ‘en kicsi a 120 000km feletti futásra az egy motorral…. Az olaj egyébként nem ég annyira tisztán ,mint a benzin/gázolaj vagy bármilyen üzemanyag e-miatt nem is annyira környezetbarát…

  • 2017.10.30. at 13:57
    Permalink

    hát ha nekem a “szar francia” a beletöltött 4 liter olajból megzabálna egyet a következÅ‘ cseréig, nem biztos, hogy azt mondanám ez nem gond…

  • 2017.10.30. at 13:57
    Permalink

    Nekünk egyetlen olajzabáló német autónk sem volt..pedig volt–van pár…
    Opel Ascona B 1.9 és 2.0 1978, és 79-es, Opel Kadett 1.6D 1985-ös,Opel Ascona 1.6D 1988-as, Opel Corsa B 1.5TD 1998-as, és 1997-es,Opel Corsa C 1.3CDTI 2006-os, Opel Astra F-G-H-J, mindbÅ‘l egy egy…Egy sem azért lett eladva mert a motorja bármiben is rossz volt…leginkább nem érte meg kikasztnizni az öregeket, a fiatalabbakat meg még fiatalabbra cseréltük..
    amúgy olajzabálásnak nem minÅ‘sül a 10000km-en 1, max 2 liter olaj fogyása…
    Kérdem én vajon egy RX Mazda mennyi olajat is eszik?
    Sokminden függ a technológiátol, és a motor felépítésétől is..

  • 2017.10.30. at 13:57
    Permalink

    Akármennyire lehet szidni a suzukit ,de a lengéscsillapítós visszahívásnál a legfiatalabb autó is 8éve forgalomban volt… Amúgy a toyotát szidták ,hogy a gázpedál beragad és kb 2 millió autó lett visszahívva, mert egy Amerikai autopályarendÅ‘r volt a balfasz mikor vezetett… Röhej ez a mai világ… Amúgy sportautóból bmw párti vok ,de a 3 turbót sokkalom meg az ilyeneket…. Jó lenne ha megmaradna pár szívó benzin és újan lehetne venni szívó dieselt…

  • 2017.10.30. at 13:57
    Permalink

    Ez nem gondoskodás, magyarázkodás!
    Egyik német gyártó sem ismer el semmit! Nem is fog!
    Annyira nem becsületesek,hogy kiálljanak és bejelentenék, hogy bibi van, bocsi, de kijavítjuk.
    Vannak gyártók akik olajfogyasztás esetén a komplett blokkot kicserélik, addig mások simán elintézik, hogy az úgy természetes, hogy hosszú távra utazva bent figyel az 5 literes kanna.

  • 2017.10.30. at 13:57
    Permalink

    Rövid időre tervezték ezeket! Mind össze lesz törve, vagy vitrinben nézegetik a sznobok, felesleges csere! Amelyikben beáll a motor még dísznek jó lesz!

Vélemény, hozzászólás?