0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

"Keveset fogyaszt, de akkor nem megy"

Befutott a hengerlekapcsolós Volkswagen Polo BlueGT

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Megjöttek az első szép képek a VII-es Golf technikájának hírnökéről, íme a hengerlekapcsolós Polo BlueGT.

A 105 lóerős 1.2 TSI fogyasztását hozza, annál viszont jóval erősebb az 1.4 TSI motoros, hengerlekapcsolással is trükköző Volkswagen Polo BlueGT

A 105 lóerős 1.2 TSI fogyasztását hozza, annál viszont jóval erősebb az 1.4 TSI motoros, hengerlekapcsolással is trükköző Volkswagen Polo BlueGT

A márciusi Genfi Autószalonon bemutatott Polo BlueGT-ről szinte már mindent tudunk és meg is írtuk, most pedig megjöttek az első szép képek a hengerlekapcsolós, takarékoskodó kis Volkswagenről, amely elvileg 100 km-enként 4,5 liter benzinnel is elvan úgy, hogy közben 1,4 literes turbómotorja 140 lóerős és 250 Nm nyomatékú, és 100 km/h-s sebességre 7,9 mp alatt gyorsítja a 2010-es Év Autóját.

DSG-vel 4,5, manuális (6 fokozatú) váltóval 4,6 l/100 km a BlueGT gyári étvágya DSG-vel 4,5, manuális (6 fokozatú) váltóval 4,6 l/100 km a BlueGT gyári étvágya DSG-vel 4,5, manuális (6 fokozatú) váltóval 4,6 l/100 km a BlueGT gyári étvágya

DSG-vel 4,5, manuális (6 fokozatú) váltóval 4,6 l/100 km a BlueGT gyári étvágya

A 4,5 l/100 km-es adat a DSG-s (kétkuplungos automata) verzióra vonatkozik, a kéziváltós egy tizeddel kér többet (a CO2-emisszió 105-107 g/km). "Vagyis keveset fogyaszt, de akkor nem megy. És nagyon is tud menni, de akkor sokat fogyaszt!" − idézzük egy kommentelő véleményét az előző BlueGT-cikkre reagálva, s igazat is adunk neki azzal a kiegészítéssel, hogy nagy átlagban úgy 6 literes lehet a majdnem GTI reális étvágya, és ez sem megvetendő érték.

Csipetnyi konzervativizmus, nem vadiúj, de a VW-nél az a hengerlekapcsolós technika Csipetnyi konzervativizmus, nem vadiúj, de a VW-nél az a hengerlekapcsolós technika Csipetnyi konzervativizmus, nem vadiúj, de a VW-nél az a hengerlekapcsolós technika

Csipetnyi konzervativizmus, nem vadiúj, de a VW-nél az a hengerlekapcsolós technika

A Polo BlueGT az év harmadik negyedévében kerül piacra, nem sokkal utána már a várva várt VII-es Golf következik, amiben szintúgy debütál a nem csak könnyűfém blokkot, változó szelepvezérlést, közvetlen befecskendezést vagy épp stop-start rendszert, fékenergia-visszanyerést bevető, de szó szerint lehengerlő technológia.

Ez is érdekes lehet:
 

Egy dögös 18 évest fog kisorsolni az Opel

Dizájnpályázatot hirdet az Opel. Megvalósítja a legtetszetősebb Corsa-dizájnt, és egy 18 éves...

Már megint nő a benzin és a gázolaj ára, ezúttal csütörtökön

A hétfői ünnepnap miatt csak csütörtökön, ám ezen a héten is drágul a benzin és a gázolaj is.

BMW Vision Future Luxury: a luxus víziója a BMW szerint

A következő 7-es sorozatot vetítheti előre a BMW Vision Future Luxury. Karbonszálas műanyagból...

Még mindig van az ex-rendőrautó Ford Focusokból, ismét mentünk velük néhány száz kilométert

Mi vihet rá valakit arra, hogy valahai rendőrautót vásároljon? Naná, hogy az ár! És a minőségtől...

Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic teszt

Majdnem mindenestül nálunk készül, csinos, finom autó az Audi A3 Limousine. És persze drága...

Nyárigumi-teszt 2014 – az Autónavigátor.hu és a nonstopgumi.hu valóságtesztje

Idén is elkészítettük nyárigumi-tesztünket. Bőven van meglepetés és különbség is az abroncsok...

Piaci körkép: olcsó, családi autót 250 ezerért

Olcsónak ígérkező fenntartás és szerény ár mellett, ha lehet férjen be a család. Meg lehet oldani...

Videó: a Bugatti tesztautója köröz a Nürburgringen

Úgy néz ki, a Bugatti a Galibier szuperszedán megvalósulása esetén is elkészíti a Veyron közvetlen...

Mercedes-Benz E 270 CDI Automata Avantgarde, 2004 - használtteszt

Ha a 10 éves E-osztályos Mercedesek között nézzük a próbált példányt, akkor drága. Jellemzőihez...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája


Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

Combi27 írta: 2012 július 05., csütörtök 07:24:37

Lassan visszajutunk a Kispolskik világába.Várom mikor csinálnak kéthengeres, nem fogyaszt sokat, de nem is megy kocsikat.Bár az érdekelne hogy hogy oldották meg hogy lekapcsolt hengernél nem "eszi" az olajat a kocsi, ugyanis a hengernyomásnak köszönhető a dugattyúgyűrűk hengerfalhoz feszülése, ami segíti a jobb tömítést.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC teszt

Finommechanika - Honda Civic Tourer teszt

Szerethető autó az új Civic Tourer, ami a Honda 1.6-os dízelével ha nem is a legolcsóbb, de az egyik legigényesebb a kategóriában.


Peugeot 308 1.6 THP teszt

Más ház, más szokás - Peugeot 308 teszt

Jóllakni nem csak töltött káposztával lehet. A Peugeot 308-as jóllakat, és a csigától, kagylótól nem fogjuk elcsapni a gyomrunkat sem.


Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic teszt

Magyar és menő. Audi A3 Limousine teszt Videó

Majdnem mindenestül nálunk készül, csinos, finom autó az Audi A3 Limousine. És persze drága. Hengerlekapcsolós 1.4 TFSI-ként teszteltük.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Golf VII Highline BMT 1.4 TSi DSG teszt

Az etalon? Teszten a VW Golf VII Videó

Kategóriát fémjelző, etalonnak tartott, s a Világ és az európai Év Autója díjakra is esélyes modell a Volkswagen Golf VII. Kezdeti kínálatának csúcsmotorjával és DSG - dupla kuplungos automata - váltóval próbáltuk ki.


Volkswagen Beetle 1.2 TSI Design teszt

Kicsit Bogár - Volkswagen Beetle teszt

Közvetlen elődjénél sokkal praktikusabb, valamennyire a Bogár-vonalat is viszi. Remek 1.2 TSI motorral teszteltük a Volkswagen Beetle-t.


Volkswagen Jetta 1.2 TSI Comfortline teszt

Passat light? Új Volkswagen Jetta teszt

Arasznyival rövidebb és közel két millióval olcsóbb a Passatnál. Próbára tettük az új, Mexikóból érkező Jettát. Helyettesítheti-e a bátyját?


Volkswagen Passat 2.0 CR TDI DSG BlueMotion Comfortline teszt

Ki a király? Régi és új Volkswagen Passat teszt

Tavaly ősszel a korábbi alapokat megtartva lépett új generációba a Passat. A széria legélhetőbbjét próbáltuk.


Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI 4Motion teszt

Tested by Dakar - Volkswagen Amarok teszt

A Volkswagen méltán büszke az idei Dakar ralin elért eredményeire, minket viszont az érdekelt, milyen az Amarok 2.0 BiTDI Highline 4Motion a hétköznapi életben.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

A Cadillac pénzjutalmat ad a tesztvezetésre vállalkozóknak

100 dollár jár mindenkinek, aki beül a Cadillacbe

19 órája – Sztori

Amerikai olvasóink figyelmébe ajánljuk, hogy a hónap végéig még fut a Cadillac vevőcsalogató kampánya. 100 dolcsi jár egy menetért.


Tankolási szokásaink: így hagyunk egy rakás pénzt a kutakon

Kit érdekel néhány forint?

2 napja – Sztori

Hetente többször is változhat az üzemanyagok ára, s ha nincs is csúcson, magas. Körbekérdeztünk, hogy ki, hol, mikor és mennyiért tankol.


A T2-es Transporter búcsúvideója

Megható videón az utolsó faros VW Videó

3 napja – Sztori

Már tavaly befejezték a farmotoros Transporter gyártását, de a VW még egy kedves videóval megemlékezett legendás kisbuszáról.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN PASSAT IV 1.9 TDI Comfortline FRISS MŰSZAKI VIZSGA!

VOLKSWAGEN PASSAT IV 1...

Ár: 899.000 Ft

Évjárat: 1998 / 12

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN POLO 1.0 CL

VOLKSWAGEN POLO 1.0 CL

Ár: 239.000 Ft

Évjárat: 1992

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF II 1.6 GL

VOLKSWAGEN GOLF II 1.6 GL

Ár: 210.000 Ft

Évjárat: 1986 / 6

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó