0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

"Keveset fogyaszt, de akkor nem megy"

Befutott a hengerlekapcsolós Volkswagen Polo BlueGT

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Megjöttek az első szép képek a VII-es Golf technikájának hírnökéről, íme a hengerlekapcsolós Polo BlueGT.

A 105 lóerős 1.2 TSI fogyasztását hozza, annál viszont jóval erősebb az 1.4 TSI motoros, hengerlekapcsolással is trükköző Volkswagen Polo BlueGT

A 105 lóerős 1.2 TSI fogyasztását hozza, annál viszont jóval erősebb az 1.4 TSI motoros, hengerlekapcsolással is trükköző Volkswagen Polo BlueGT

A márciusi Genfi Autószalonon bemutatott Polo BlueGT-ről szinte már mindent tudunk és meg is írtuk, most pedig megjöttek az első szép képek a hengerlekapcsolós, takarékoskodó kis Volkswagenről, amely elvileg 100 km-enként 4,5 liter benzinnel is elvan úgy, hogy közben 1,4 literes turbómotorja 140 lóerős és 250 Nm nyomatékú, és 100 km/h-s sebességre 7,9 mp alatt gyorsítja a 2010-es Év Autóját.

DSG-vel 4,5, manuális (6 fokozatú) váltóval 4,6 l/100 km a BlueGT gyári étvágya DSG-vel 4,5, manuális (6 fokozatú) váltóval 4,6 l/100 km a BlueGT gyári étvágya DSG-vel 4,5, manuális (6 fokozatú) váltóval 4,6 l/100 km a BlueGT gyári étvágya

DSG-vel 4,5, manuális (6 fokozatú) váltóval 4,6 l/100 km a BlueGT gyári étvágya

A 4,5 l/100 km-es adat a DSG-s (kétkuplungos automata) verzióra vonatkozik, a kéziváltós egy tizeddel kér többet (a CO2-emisszió 105-107 g/km). "Vagyis keveset fogyaszt, de akkor nem megy. És nagyon is tud menni, de akkor sokat fogyaszt!" − idézzük egy kommentelő véleményét az előző BlueGT-cikkre reagálva, s igazat is adunk neki azzal a kiegészítéssel, hogy nagy átlagban úgy 6 literes lehet a majdnem GTI reális étvágya, és ez sem megvetendő érték.

Csipetnyi konzervativizmus, nem vadiúj, de a VW-nél az a hengerlekapcsolós technika Csipetnyi konzervativizmus, nem vadiúj, de a VW-nél az a hengerlekapcsolós technika Csipetnyi konzervativizmus, nem vadiúj, de a VW-nél az a hengerlekapcsolós technika

Csipetnyi konzervativizmus, nem vadiúj, de a VW-nél az a hengerlekapcsolós technika

A Polo BlueGT az év harmadik negyedévében kerül piacra, nem sokkal utána már a várva várt VII-es Golf következik, amiben szintúgy debütál a nem csak könnyűfém blokkot, változó szelepvezérlést, közvetlen befecskendezést vagy épp stop-start rendszert, fékenergia-visszanyerést bevető, de szó szerint lehengerlő technológia.

Ez is érdekes lehet:
 

Itt a Kia kombi középkategóriása és hibrid crossovere

Tátongó űrt tömött be palettáján a Kia a kombi Optima és a Niro bemutatásával. Az egyik hibrid...

Fiat 500L Trekking 1.6 Mjet 16V teszt

Hiába nem újdonság, kevesek által ismert a Fiat 500L Trekking. Kicsit egyterű, kicsit SUV, kicsit...

Olajfolt okozott káoszt és majdnem végzetes balesetet a Zöld Pokolban

A benzinvérűek kedvenc helyéről elég cifra felvételek kerülnek a legnépszerűbb videómegosztóra...

Nissan Leaf, 2012 – használtteszt

Igazi szupersztár lehet a használtautó-piacon egy alanyi jogon zöld rendszámos, néhány éves Nissan...

Villámkör: Volkswagen Golf 1.4 16V Perfekt, 2006

Az idei Volkswagen-találkozó tombolafődíja egy tízéves Golf V. Elkértük egy körre, hogy megnézzük...

Korunk 12 legkomolyabb szuperautóját állították egymás mellé

Ezt mindenkinek látnia kell! 12 szuperautó gyorsult egyszerre egy lezárt reptéren. Az amerikaiak...

Az erzbergi látványbányában találhatók a világ legnagyobb taxijai

Ültek valaha dömper platóján? Ha gyerekkorukban oda képzelték magukat, vagy esetleg volt akkora...

Egy elnézett zászló, három összetört kocsi, az annyi, mint 13 millió forint

Komoly szabályok vannak egy versenypályán. Hiába válthat bárki jegyet a Nordschleiféra, a szabályokat...

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro S tronic teszt

Döbbenetesen alacsony fogyasztást, ugyanakkor komoly menetdinamikát is ígér a dízel- és villanymotort...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

Combi27 írta: 2012 július 05., csütörtök 07:24:37

Lassan visszajutunk a Kispolskik világába.Várom mikor csinálnak kéthengeres, nem fogyaszt sokat, de nem is megy kocsikat.Bár az érdekelne hogy hogy oldották meg hogy lekapcsolt hengernél nem "eszi" az olajat a kocsi, ugyanis a hengernyomásnak köszönhető a dugattyúgyűrűk hengerfalhoz feszülése, ami segíti a jobb tömítést.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro S tronic teszt

Diétázó vaddisznó - Audi Q7 e-tron teszt Videó

Döbbenetesen alacsony fogyasztást, ugyanakkor komoly menetdinamikát is ígér a dízel- és villanymotort is adó Audi Q7 e-tron. Jó, ám drága mulatság.


Fiat 500L Trekking 1.6 Mjet 16V teszt

Azonnal klasszikus? Fiat 500L Trekking teszt

Hiába nem újdonság, kevesek által ismert a Fiat 500L Trekking. Kicsit egyterű, kicsit SUV, kicsit 500-as is. Felénk mégis ritka, mint a fehér holló.


Összehasonlító teszt: Hyundai Elantra 1.6 CRDi és Toyota Corolla 1.6 VVT-i automataváltóval

Az ünnepelt és az ünnepelendő - egy újabb japán-koreai meccs

Egységesen a legmagasabb felszereltséggel és automataváltóval mérkőztettük az idén frissült Hyundai Elantrát és Toyota Corollát.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Közösen fejleszt az Audi, a BMW és a Mercedes

Összefog az Audi, a BMW és a Mercedes

4 órája – Sztori

Sok más céggel együtt dolgozik közösen a jövő okosautóján a három nagy német prémiummárka. Céljuk a leendő 5G mobilhálózat előkészítése is.


Hazai bemutató: megújult Suzuki SX4 S-Cross

Suzuki SX4 S-Cross - már mindenképp turbót fúj

7 órája – Újdonság

Új motorpalettával és a Vitara sikeres elemeivel mutatkozott be Esztergom legújabb büszkesége, a Suzuki SX4 S-Cross, mi pedig vezettük is.


Párizs után újabb városokban hódíthat a speciális autóbérlés

Jönnek a villanyautó-megosztó szolgáltatások Videó

17 órája – Sztori

Fogd és vidd az autót, sőt vegyél fel mást és vidd el őt is célállomására, miközben te is oda tartasz - íme pár friss bérautó-koncepció.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN GOLF IV Variant 1.9 PD TDI NAGYON SZÉP

VOLKSWAGEN GOLF IV Var...

Ár: 1.097.000 Ft

Évjárat: 2004 / 8

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN TOURAN 2.0 PD TDI Trendline DSG Ülésfűtés. Navi. parkradar

VOLKSWAGEN TOURAN 2.0...

Ár: 1.399.000 Ft

Évjárat: 2006 / 7

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN POLO III 1.4 60 Servo

VOLKSWAGEN POLO III 1....

Ár: 450.000 Ft

Évjárat: 1996

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!