0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

"Keveset fogyaszt, de akkor nem megy"

Befutott a hengerlekapcsolós Volkswagen Polo BlueGT

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Megjöttek az első szép képek a VII-es Golf technikájának hírnökéről, íme a hengerlekapcsolós Polo BlueGT.

A 105 lóerős 1.2 TSI fogyasztását hozza, annál viszont jóval erősebb az 1.4 TSI motoros, hengerlekapcsolással is trükköző Volkswagen Polo BlueGT

A 105 lóerős 1.2 TSI fogyasztását hozza, annál viszont jóval erősebb az 1.4 TSI motoros, hengerlekapcsolással is trükköző Volkswagen Polo BlueGT

A márciusi Genfi Autószalonon bemutatott Polo BlueGT-ről szinte már mindent tudunk és meg is írtuk, most pedig megjöttek az első szép képek a hengerlekapcsolós, takarékoskodó kis Volkswagenről, amely elvileg 100 km-enként 4,5 liter benzinnel is elvan úgy, hogy közben 1,4 literes turbómotorja 140 lóerős és 250 Nm nyomatékú, és 100 km/h-s sebességre 7,9 mp alatt gyorsítja a 2010-es Év Autóját.

DSG-vel 4,5, manuális (6 fokozatú) váltóval 4,6 l/100 km a BlueGT gyári étvágya DSG-vel 4,5, manuális (6 fokozatú) váltóval 4,6 l/100 km a BlueGT gyári étvágya DSG-vel 4,5, manuális (6 fokozatú) váltóval 4,6 l/100 km a BlueGT gyári étvágya

DSG-vel 4,5, manuális (6 fokozatú) váltóval 4,6 l/100 km a BlueGT gyári étvágya

A 4,5 l/100 km-es adat a DSG-s (kétkuplungos automata) verzióra vonatkozik, a kéziváltós egy tizeddel kér többet (a CO2-emisszió 105-107 g/km). "Vagyis keveset fogyaszt, de akkor nem megy. És nagyon is tud menni, de akkor sokat fogyaszt!" − idézzük egy kommentelő véleményét az előző BlueGT-cikkre reagálva, s igazat is adunk neki azzal a kiegészítéssel, hogy nagy átlagban úgy 6 literes lehet a majdnem GTI reális étvágya, és ez sem megvetendő érték.

Csipetnyi konzervativizmus, nem vadiúj, de a VW-nél az a hengerlekapcsolós technika Csipetnyi konzervativizmus, nem vadiúj, de a VW-nél az a hengerlekapcsolós technika Csipetnyi konzervativizmus, nem vadiúj, de a VW-nél az a hengerlekapcsolós technika

Csipetnyi konzervativizmus, nem vadiúj, de a VW-nél az a hengerlekapcsolós technika

A Polo BlueGT az év harmadik negyedévében kerül piacra, nem sokkal utána már a várva várt VII-es Golf következik, amiben szintúgy debütál a nem csak könnyűfém blokkot, változó szelepvezérlést, közvetlen befecskendezést vagy épp stop-start rendszert, fékenergia-visszanyerést bevető, de szó szerint lehengerlő technológia.

Ez is érdekes lehet:
 

BMW X3 xDrive 20d teszt

Ráncfelvarrott külsővel, és frissített dízelmotorral járt nálunk a BMW X3 belépő szintű összkerékhajtású...

Leleplezték a vadiúj Audi A4-et

120 kg-os tömegcsökkenéssel, sportos külsővel és nagyautós extrákkal érkezik az Audi új generációs...

Suzuki Vitara 1.6 DDiS GLX 4WD teszt

Ezúttal dízelmotorral, összkerékhajtással és a létező legjobb felszereltséggel járt nálunk az...

Piaci körkép: mennyibe kerülnek a kilencvenes évek végének kupéi?

Nem, nem törött, csak ma már relatíve olcsó. Akár egymillió forintért is meg lehet kapni a kilencvenes...

Péntektől a benzin és a gázolaj is olcsóbb

Pénteken kétszeres mértékben ismétlődik a benzin szerdai árcsökkenése, ugyanakkor mérséklődik...

Karbon-kerámia fékek helyett itt a vákuum alapú technológia, ami segít a gyors megállásoknál

Akár 40 százalékkal is csökkenti a fékutat az Autoliv legújabb fejlesztése. A vákuummal működő...

Videó: korlátnak csapta a tesztpilóta az Audi SQ7-et

Még csak tesztelik, de máris nehezen bírnak kanyarban az Audi Q7 csúcsgépével, a gázolajos SQ7-tel...

Hazánkban is bemutatkozott a Renault Kadjar

A külföldi menetpróbát követő hazai bemutató legfőbb információja a vételár a Renault Kadjar...

A Veyron méltó utódja: jövőre várható a Bugatti Chiron

Még fejlesztés alatt áll a Veyron utódjaként érkező Bugatti Chiron, de már brutális teljesítményéről...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

Combi27 írta: 2012 július 05., csütörtök 07:24:37

Lassan visszajutunk a Kispolskik világába.Várom mikor csinálnak kéthengeres, nem fogyaszt sokat, de nem is megy kocsikat.Bár az érdekelne hogy hogy oldották meg hogy lekapcsolt hengernél nem "eszi" az olajat a kocsi, ugyanis a hengernyomásnak köszönhető a dugattyúgyűrűk hengerfalhoz feszülése, ami segíti a jobb tömítést.

A válaszoláshoz belépés szükséges

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI (170 LE) AWD teszt

Önkényes tűzoltó – Opel Insignia Country Tourer

Már hét éve kapni, mégsem untuk meg. Az Opel Insignia ma is érdekes és jó is, pláne Country Tourerként és a legújabb dízelmotorjával.


BMW X3 xDrive 20d teszt

Családos, utazós, prémiumos - BMW X3 teszt

Ráncfelvarrott külsővel, és frissített dízelmotorral járt nálunk a BMW X3 belépő szintű összkerékhajtású szabadidő-autója.


Suzuki Vitara 1.6 DDiS GLX 4WD teszt

Többszörös meglepetés - Suzuki Vitara 1.6 DDiS 4WD teszt Videó

Ezúttal dízelmotorral, összkerékhajtással és a létező legjobb felszereltséggel járt nálunk az új Suzuki Vitara. Több meglepetést is okozott.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen e-Golf teszt

Közepes, fehér, hittérítő - a Volkswagen e-Golf

Az e-Golf jó villanyautónak, de még jobb demonstrációs eszköznek. Ha a villanyautózás ősellenzőit kéne letaglóznom, akkor őt mutogatnám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Volkswagen Golf VII Highline BMT 1.4 TSi DSG teszt

Az etalon? Teszten a VW Golf VII Videó

Kategóriát fémjelző, etalonnak tartott, s a Világ és az európai Év Autója díjakra is esélyes modell a Volkswagen Golf VII. Kezdeti kínálatának csúcsmotorjával és DSG - dupla kuplungos automata - váltóval próbáltuk ki.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ferrari Racing Days: egy napig csakis az olasz márkáé volt a Hungaroring

Vörösbe borult a Hungaroring, Vettel volt a sztár

18 órája – Sztori

A Forma-1 előtt négy héttel Ferrarik lepték el a Hungaroringet. Garantáltan megszerette a márkát, aki kilátogatott a Ferrari Racing Daysre.


Leleplezték a vadiúj Audi A4-et

Hivatalos: itt a következő generációs Audi A4

2 napja – Újdonság

120 kg-os tömegcsökkenéssel, sportos külsővel és nagyautós extrákkal érkezik az Audi új generációs középkategóriás limuzinja.


40 évesek a BMW Art Carjai

Mi volt előbb, az autó vagy a művészet? Videó

3 napja – Sztori

Néhány festő összefestett pár autót - gondolhatnánk. A BMW 40 éves Art Car programja ennél sokkal több. A kocsik meg önmagukban érdekesek.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN POLO Variant 1.4 60 Comfortline

VOLKSWAGEN POLO Varian...

Ár: 455.000 Ft

Évjárat: 1998 / 9

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN POLO 1.4 75

VOLKSWAGEN POLO 1.4 75

Ár: 999.000 Ft

Évjárat: 2002 / 3

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4 FSI Trendline

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4...

Ár: 1.599.000 Ft

Évjárat: 2004 / 10

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó