0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

"Keveset fogyaszt, de akkor nem megy"

Befutott a hengerlekapcsolós Volkswagen Polo BlueGT

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Megjöttek az első szép képek a VII-es Golf technikájának hírnökéről, íme a hengerlekapcsolós Polo BlueGT.

A 105 lóerős 1.2 TSI fogyasztását hozza, annál viszont jóval erősebb az 1.4 TSI motoros, hengerlekapcsolással is trükköző Volkswagen Polo BlueGT

A 105 lóerős 1.2 TSI fogyasztását hozza, annál viszont jóval erősebb az 1.4 TSI motoros, hengerlekapcsolással is trükköző Volkswagen Polo BlueGT

A márciusi Genfi Autószalonon bemutatott Polo BlueGT-ről szinte már mindent tudunk és meg is írtuk, most pedig megjöttek az első szép képek a hengerlekapcsolós, takarékoskodó kis Volkswagenről, amely elvileg 100 km-enként 4,5 liter benzinnel is elvan úgy, hogy közben 1,4 literes turbómotorja 140 lóerős és 250 Nm nyomatékú, és 100 km/h-s sebességre 7,9 mp alatt gyorsítja a 2010-es Év Autóját.

DSG-vel 4,5, manuális (6 fokozatú) váltóval 4,6 l/100 km a BlueGT gyári étvágya DSG-vel 4,5, manuális (6 fokozatú) váltóval 4,6 l/100 km a BlueGT gyári étvágya DSG-vel 4,5, manuális (6 fokozatú) váltóval 4,6 l/100 km a BlueGT gyári étvágya

DSG-vel 4,5, manuális (6 fokozatú) váltóval 4,6 l/100 km a BlueGT gyári étvágya

A 4,5 l/100 km-es adat a DSG-s (kétkuplungos automata) verzióra vonatkozik, a kéziváltós egy tizeddel kér többet (a CO2-emisszió 105-107 g/km). "Vagyis keveset fogyaszt, de akkor nem megy. És nagyon is tud menni, de akkor sokat fogyaszt!" − idézzük egy kommentelő véleményét az előző BlueGT-cikkre reagálva, s igazat is adunk neki azzal a kiegészítéssel, hogy nagy átlagban úgy 6 literes lehet a majdnem GTI reális étvágya, és ez sem megvetendő érték.

Csipetnyi konzervativizmus, nem vadiúj, de a VW-nél az a hengerlekapcsolós technika Csipetnyi konzervativizmus, nem vadiúj, de a VW-nél az a hengerlekapcsolós technika Csipetnyi konzervativizmus, nem vadiúj, de a VW-nél az a hengerlekapcsolós technika

Csipetnyi konzervativizmus, nem vadiúj, de a VW-nél az a hengerlekapcsolós technika

A Polo BlueGT az év harmadik negyedévében kerül piacra, nem sokkal utána már a várva várt VII-es Golf következik, amiben szintúgy debütál a nem csak könnyűfém blokkot, változó szelepvezérlést, közvetlen befecskendezést vagy épp stop-start rendszert, fékenergia-visszanyerést bevető, de szó szerint lehengerlő technológia.

Ez is érdekes lehet:
 

Cikkünkből kiderül, hogy mivel járnak ma a rendőrök

A rövid válasz: nincs, de mégis van. Itt a lista, hogy mivel üldözi a rendőrség a bűnt és a gyorshajtókat...

Téligumiteszt 2015: rekordszámú abroncsot mértünk össze

Az Autónavigátor és a nonstopgumi téligumitesztje a legújabb csodaabroncsokat is próbára tette...

Csaknem 150 autóst károsított meg egy bajai ügyintéző

Átvette a pénzt, felvette a munkadíjat, ám az államnak nem fizetett az a bajai ügyintéző, aki...

Online árusítják a Budapesten összetört LaFerrari lökhárítóját

Azt mondják, mindent el lehet adni, még a szemetet is. A Váci úti törött LaFerrai törött lökhárítóját...

A Ford átalakítja európai modellpalettáját - lesz, ami eltűnik a kínálatból

A Ford egyszerűsíti az európai modellkínálatát, hogy csak a nyereségesen gyártott típusok maradjanak...

BMW 730d xDrive teszt

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével...

Piaci körkép: klímás ferdehátút akár családi autónak, 500 ezer forintig

A piaci átlagár harmadáért ki lehet már fogni egy jó ferdehátút. Klímásat, olcsót, akár első...

Melyik a jobb bolt? Renault Talisman vs. Volkswagen Passat

Most robbant a piacra a vadonatúj Renault Talisman. Sokan azonnal az egyik legkeményebb konkurenshez...

Videóval kampányol márkaszervizeiért a BMW

Temérdek városi legenda szerint a márkaszervizekben sem értenek az autókhoz, de persze sok érv...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

Combi27 írta: 2012 július 05., csütörtök 07:24:37

Lassan visszajutunk a Kispolskik világába.Várom mikor csinálnak kéthengeres, nem fogyaszt sokat, de nem is megy kocsikat.Bár az érdekelne hogy hogy oldották meg hogy lekapcsolt hengernél nem "eszi" az olajat a kocsi, ugyanis a hengernyomásnak köszönhető a dugattyúgyűrűk hengerfalhoz feszülése, ami segíti a jobb tömítést.

A válaszoláshoz belépés szükséges

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Opel Astra 1.6 CDTI (Automata) Innovation teszt

Természetesen igen - a dízel, automata Opel Astra

Ugyanaz még egyszer - gondoltam, de tévedtem. Jól vigyázzon, aki Astra hajtásláncot választ. A dízel automata függést okozhat.


Összehasonlító teszt: Kia cee'd 1.0 T-GDI GT-Line vs. Mazda3 G120 Revolution

Összevetés: 1,0 liter turbó, vagy 2,0 liter szívó?

Két kompakt azonos teljesítménnyel. Csupán az a kérdés, hogy az 1,0 literes turbós, vagy a 2,0 literes szívó bizonyul-e jobbnak? Utánajártunk!


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen e-Golf teszt

Közepes, fehér, hittérítő - a Volkswagen e-Golf

Az e-Golf jó villanyautónak, de még jobb demonstrációs eszköznek. Ha a villanyautózás ősellenzőit kéne letaglóznom, akkor őt mutogatnám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Villámpróba: Kia Optima, 2016

Ez se rossz, de jön belőle kombi is!

12 órája – Újdonság

Kívülről két új ablak és a szokásos frissítési kellékek, a hajtásláncban akár duplakuplungos váltó, az utastérben pedig új műszerfal jellemzi a Kia Optima új kiadását.


Az Audi egy sokat sejtető fotóval promózza legújabb Q modelljét

Már bérelt helye van a következő Audi Q modellnek

22 órája – Sztori

Csalódni fog, aki arra várt, hogy most megnézheti a Q2-est. Egyelőre még csak egy üres parkolóhelyet láthatunk, ami neki van lefoglalva.


16 Porschét és két értékesebb Volkswagent ad el Jerry Seinfeld

Laza milliárdok a kalapács alatt - eladók a Seinfeld Porschék

Tegnap – Sztori

Az autómániájáról is híres Jerry Seinfeld árverésen adja el Porsche kollekciója 16 darabját. Csak drága ritkaságok kerülnek kalapács alá.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN LUPO 1.4 Trendline

VOLKSWAGEN LUPO 1.4 Tr...

Ár: 690.000 Ft

Évjárat: 2000 / 9

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN GOLF Variant 2.0 PD TDI Comfortline DPF

VOLKSWAGEN GOLF Varian...

Ár: 1.890.000 Ft

Évjárat: 2008 / 3

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN GOLF IV Variant 1.9 TDI Jubileum SZERVIZ KÖNYV KÉT KULCS 208.33

VOLKSWAGEN GOLF IV Var...

Ár: 649.000 Ft

Évjárat: 2002 / 6

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!