Örömhír: legurult a szerelőszalagról az első Honda Civic Type R

Beindult az új Honda Civic Type R szériagyártása

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Honda brit üzemében ünnepélyesen elkezdődött a legújabb Civic Type R gyártása. Reméljük hamar lesz tesztautó is a hot hatch Civicből.


Négy hónappal a bemutató után a Honda angliai üzeme megkezdte a Civic sorozat csúcsának, a Type R modellnek a gyártását. Már tudjuk az árát is: 9,94 millió forinttól indul a japán hot hatch. Ennyi pénzért persze nem is ad keveset: a kétliteres, sornégyes turbómotorja 310 lóerős és 400 Nm nyomatékot teljesít. A gyorsulása a hatfokozatú manuális váltóval 0-100 km/óráig alig 5,7 másodperc, a csúcssebessége meg 270 km/óra. Alap a 19 colos méretű könnyűfém felnigarnitúra és a négy látványos csőben végződő sportkipufogó is. A gyártás beindítását a Honda nem is csak egy, hanem rögtön három autóval ünnepelte. Középen a Championship White fehér színű példány, amit egy Milano Red vörös és egy Brilliant Sporty Blue kék fog közre. Kinek melyik jön be a legjobban?
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Széria Civic volt, mielőtt hülyeségeket írsz, előbb kellett volna utánanézni:)
    A lámpás gyorsulás az neked való a gáz azt minden hülye tudja nyomni, kanyarba meg elszállsz, mint a győzelmi zászló 😀
    Pár sorral lejjebb írtam, hogy ne hasonlítsd az Integrát a mai autókhoz, erre megint azokhoz méred…így már a többiek is láthatják, hogy te fel sem fogod vagy el sem olvasod amiket írok.
    Tudod hányan járnak régebbi autókkal a feeling miatt? Kit érdekel, hogy mi a trend 2015-ben, de ha neked az a lényeg, akkor nézegesd azt a 20 másodperces különbséget 😀 Az két mai autó adata. A Honda azért gyárt szívómotorokat, mert más a filozófiája ők a megbízhatóságra mennek. Az utolsó mondatodnál, mintha csak magadról beszélnél 😀 😀

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    A hatványozottan ostoba, kettőnk közül te vagy (csak hogy a szinteden válaszoljak). Csaxólok a nürnes köridő nem széria civiccel volt, majd megnézem, hogy azzal mit mennek Ettől függetlenül lámpánál 100-ból 100x kap ki bármikor a lócás fúriuszos hondád.
    harmadrészt, még mindig nem fogod fel, h nagy ívben le van szarva az öreg 1.8-asod, fejen is pöröghetsz vele, nem rúg már labdába a mai gépekkel, ha 220 lovat hoznak ki belőle akkor sem ! ezt nyilván a honda is tudja, azért is csinált TURBÓS 2 ezres motort..,,annyira, hihetetlen, hogy ezt nem tudod felfogni :D:D:D:D a pug 1.6-osból hoz ki 250 lovat, jobb fogyasztással, jobb teljesítménnyel, nyilván turbós..mi a sz@rt szeretnél 2015ben a szétfúrt, széthajtott 1.8-asoddal? fogd már fel, h azok az idők elmúltak!!!!! hiába sírsz!! emellett én egy szóval sem mondtam, h sz@rok a honda motorok egyébként, csak ma már nem állják meg a helyüket simán szívóként a teljesítmény kategóriában, szóval az abszolut pitiáner és kretén személyeskedésed mellé egy olyanon pörögsz, amit nem is mondtam…dehát, nem csodálom…ennyi ésszel…. :D:D:D

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Ez nagyon gyenge volt. Ennél még te is többre vagy képes. Tényleg kár felhoznod a témát, mert egyszer a töködre lépnek.
    Szia! A neten találsz szakembert, aki a félelmeidet meggyógyítja. Ma már szinte nincs lehetetlen. Szükséged van segítségre, élj vele.

    És tartsd be a szabályokat, ez nem gyorshajtás, amit csinálsz, azért megmérnek. Mondom, magad miatt, ne miattam fogadd meg.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Látod!
    Képzelegni is te képzelegsz, mert én nem szoktam senkiknek levelet írogatni, panaszkodni.
    Ez a te stílusod, ugyan úgy mint a mellébeszélés.
    Nem tudom, hogy te hogy vagy vele, de akit szánok, attól nem igazán szoktam félni.
    Egyébként valóban nincs értelme ezen rugózni, hiszen komolytalan az egész és tulajdonképpen szót sem érdemelne, de azért néha felhozom a témát, mert még magadnak is elhiszed, milyen jól hozod a két (?) karaktert. 🙂

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Képzelegj csak. Minden oldalon, mindenki válaszolhat mindenre. Bárkire válaszolhatsz te is, akárkitől is kérdezték. Bizonyítanod neked kell, amit állítasz és nem vagy könnyű helyzetben. Azt képzelegsz, amit akarsz, arra vigyázz, hogy én kiröhöglek ezért, engem szórakoztat, hogy valamelyik félelmedhez hasonlítasz, talán még tetszik is, de ha emiatt pl. a szerinted alteregómként létező holiday a töködre lép, az fájni fog. Mert neki lehet, hogy egyáltalán nem tetszem, egyáltalán nem akar velem közösen szerepelni sehol. Amit csinálsz, az ugyanis neki zaklatás, és egyszer csak kaphatsz egy levelet! Nem olyat, amit te írkálsz a szerkesztőknek, hanem kellemetlenebbet pl. ügyvédtől. Akkor majd esetleg mindkettőnket meghívnak (Őt is és engem is, aminek esetedben örömmel fogok eleget tenni), de neked sokba fog kerülni a tévedésed. Jobban teszed hát, ha a látomásaidat szakemberrel osztod meg, nem pedig itt.

    Kattanj hát le a témáról, amíg nem késő. Ne miattam, magad miatt.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Ezen az autós oldalon van a bizonyíték, hogy a kempelennek feltett kérdésre holidayként válaszoltál. Ez kétszer is előfordult, mert összecserélted a nick neveidet. Nem fogom keresgélni, főleg, hogy nem sok értelme lenne.
    Én tudom, hogy így van (te még jobban), így kár annyira bizonygatnod az ellenkezőjét.
    Ebben éled ki magad. Semmi gond, csak nekem kár tagadnod. Most már évek óta írogatunk egymásnak, így bőven volt időm kiismerni a stílusod és szóhasználatod. 🙂

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Ezt illene bizonyítanod. Amíg számomra a hülyeséged nem sértő, addig persze jöhetsz vele, de utána a bíróságon találkozunk manóka, mert az már zaklatás. Hogy ki, milyen traumákat okozott neked a múltban s ezért kit, milyen tulajdonságokkal ruházol föl, az a te gondod, kezeltesd.
    Én nem küldtem neked semmit. Amit küldenék, annak nem örülnél, ebben biztos lehetsz.

    Az orrodról egy külön topic szól kisfiam. :-DDD

    További kellemes képzelgést. Guillotine is én vagyok, meg Subtotal is és Somebody is. Minden nick én vagyok, aki világossá tette, hogy mennyi hülyeséget beszélsz. Istenem, kezeltesd magad! Miután befizetted az adódat, mert azt még mindig nagyon várják.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    1. Kár álneveken írogatnod, mert minden figyelmes és régebb óta fórumozó tudja, hogy te vagy holiday.
    2. Letagadhatod, de megbeszéltünk egy találkozót Duna Plázába, amit az utolsó pillanatban lemondtál.
    Külön az egyeztetésre még egy e-mail címet is küldtél a vezess.hu oldalon.
    3 Felajánlottam, hogy bemegyek a munkahelyedre megnézni a flottádat és még a telefonszámomat is megadtam egyeztetés gyanánt. Te ezt nem fogadtad el.
    3. Az orromat max. te szeretnéd betörni, de nem éltél a lehetőséggel.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    [i]“Jah azt még azért megnézném, hogy kettőnk közül ki a csóribb… “[/i]

    És még gazdag is a csávó! Erre buknak a plázapicsák.
    Tényleg jobb lehetsz itt sokunknál lotyószedésben.
    Fő, hogy a kocsi menő legyen! :-DDDD

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Hát ezek szerint te nem fogod fel, hogy miért írtam az 1.8-as ITR, mert abban az időben ilyen liter/le arány nem kis dolog volt. Annyira ostoba vagy sajnos, hogy egy 90-es évekbeli technikát hasonlítasz egy maihoz. Ezzel nem tudok mit kezdeni, ebből is látszik, hogy kár veled szóba állni. Mit nem mernek megcsinálni a Hondánál? Épp most jött ki a Type-R. Ennyire nem látsz erről szól ez egész cikk…2L 310 LE. Húha A Golf még csak concept, de mindegy az AMG A45 meg 8 perc 10 m alatt ért körbe a nürburgringen 20 másodpercel szarabbat ment, mint a Honda Type-R. Ez aztán a technika nem? Kanyarodni se árt tudni az AMG sehol sincs hiába a 381 LE a Golf is így jár majd, ha ki jön egyáltalán. Egy ekkora pályán a 2 másodperc is sok lenne nem még a 20 😀 Ettől függetlenül jó autó lehet az is, de a Honda technikáját is el kéne ismerni, de valószínű te még ezek után se fogod. Jah azt még azért megnézném, hogy kettőnk közül ki a csóribb…

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Ahány ház, annyi szokás. Dimitrinek a menőség meg a csávóság a lényeg. :-DDD
    Ezer oka lehet annak, hogy valami valakinek mitől jobb, ezért érdekelt volna, hogy ez a streetracer hogyan definiálja azt, amit filozófusoknak sem sikerült még idáig. :-DDD

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Nem tudom…ez a bohóc nem tudja felfogni, h mit jelent a szubjektivitás (meg még sok mást sem fogott fel abból, amit pl. én is leírtam). és az, h neki valamire áll a cerkája az nem jelenti azt, hogy másnak is áll rá a cerkája és azt sem jelenti, h mindenki ugyan olyan szempontok alapján néz dolgokat.
    azt meg aztán végképp nem jelenti, h ha neki áll rá a cerkája (meg pár hasonló bohócknak), akkor az tényleg a világ / univerzum legkecikiráJabb cucca (NEM, NEM AZ). ez elég szűklátókörű, buta jellemre vall, sajna.
    pont ezért is, szerencsétlen annyira elvakult honda fanatik, hogy még lerajzolva sem értené meg 😀 ..azon szakadok, ahogy hokizik az 1.8-as mocira 180 lóval…..amit nyilván rohadtul nem gyártanak már és anno se millió példányszámban, ugyanis se nem gazdaságos, se nem tartós. swift sport (és ignis) motor is van 1.6-os szívó 220 lóval, és nincs utcán, nem éri meg. egyszerűbb a turbóval összepattintani, minden téren…..ennyit erről, annyit meg arról, hogy a GTI 7 R400 meg 4 alatt megy majd 100-on, szintén 2tfsi, de meglehet nézni egy AMG A45-öst is , 2L 381 ló, 4.2 sec. ennyit erről és erre költeni kell, h menjen, ez nem csóri hondások sportja és ezt tudja is az, aki megveszi. egyszerűen, ahhoz, h a honda ilyeneket meg merjen csinálni, nincs meg hozzá a prestige, se normális design. ez a túl műanyagozott, lócázott gépek már abban az árfekvésben nem menők.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    “A hülyézésért pedig egyszer valaki beveri az orrodat, ha megtalál Dimitri. Én most nem kereslek…”

    Ne röhögtesd már ki magad!
    Még a személyes találkozóra sem jöttél el, de most itt keménykedsz?
    Szánalom a köbön!
    Arról nem is beszélve, hogy te milyen stílusban és hangnemben szoktál itt megnyilvánulni.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Bevásárló központi csajózásból biztosan jobban állsz.
    Légy rá büszke. 😀

    A hülyézésért pedig egyszer valaki beveri az orrodat, ha megtalál Dimitri. Én most nem kereslek, de van itt olyan, akinek kifújták már az orrát tahóságért.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Az jól hangzik gondolom azért ki van bukózva. Te építetted? Nekem K20/K24 turbó volt Civic EF -ben, de abban az már túl sok volt. Sima K20 is elég lett volna bele.:)
    Volt egy Honda HRV-m B20 blokkos. 1.6 Vti blokkra lett cserélve aztán a B20 hengerfej ment rá plusz egy turbó. Aztán jött az ITR, meg volt még pár Honda meg olyanok amiknél haveroknak segítettem az építésben.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Tényleg nem kis dolog, a 90% meg olyan amilyen. Csak erről a szurkálós “gugli a barátod”-ról szoknál le és még talán beszélgetni is lenne kedvem. Mindenki tudna olyat kérdezni a másiktól, engem is ekéztek itt páran olasz autóiparral és olyan lexikális tudással amihez a gugli is kevés lett volna:D Ha normális stílusban írsz, akkor nem találnak be (annyian), erre kéne törekedni, nem a fölényeskedésre. Amúgy e30/s62b50.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Nálad azért sokkal jobban állok mindenben:) Inkább menj keress barátokat…talán lesz olyan hülye, mint te és megértitek egymást bár kétlem 😀

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Neked eddig sem volt kérdésed, pedig talán előrébb járnál. Amit kérdeztél, az is baromság volt.
    Kijelentéseid voltak, többnyire megalapozatlanok, hülyeségek. Tényleg jobb, ha elcsendesedsz. Nem állsz túl jól.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Azért írtam le, mert szerintem a hozzászólók legalább 90%-a még motort se látott szétszedve, de azért mindent lehurrognak…
    Na, mert milyen autód van (az álmaidban)?:) Azért írtam az ITR-t, mert szerintem nagy dolog ilyen liter/le arányt összehozni.
    Ezt ki nem tudja, hogy miért született. Én is tudnék olyanokat írni fogalmad se lenne róla, de tudom, hogy a google a barátod és hamar kinéznéd a válaszokat:)
    Akkor remek haverjaid lehetnek 😀

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Nekem sincs hozzád több kérdésem sem mondanivalóm az előző hozzászólásodból is látszik, hogy semmit nem értesz a leírtakból. Amúgy meg magaddal legyél nagyra szerezz már valami tapasztalatot is…bármiben 😀

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Tudom, tudom, no fotel, only tapasztalat. Ezt annyiszor írod, hogy már kicsit kamu szagú a sztori 😀
    Tényleg nem építettem Hondát, viszont van pár a csapatban, még turbósított is. Ettől még van némi rálátásom és pont több mint kétszer annyi lovacskán ülök mint a JDM széria amivel villogni akartál. Valami hasonlód talán volt is… aztán felébredtél. Az EU piacot meg azért írtam, mert a Vtec (is) a japán adók miatt született, jobban megérte kis köbcentiből kipréselni amit lehet, mint venni egy nagyobb motort. Gondolom ezt is tudtad… és, hogy a legtöbb Hondás (hozzám hasonlóan) értelmetlennek tartja, főleg az aki turbósít is 🙂

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    És te hány másfajtát építettél? És te építetted a legjobbat, legkomolyabbat?

    Mindenki utálna engem? Tán csak nem ezeket is megszámoltad, ahogy azokat, akiknek tetszik a Swift l, vagy tudják, hogy mi a szép, a “menő”? Ki utál engem néhány itteni hülyén kívül? Szerinted számít ez? Legyenek itt nagyhangúak, ennyi jó járhat nekik is az élettől. Mindannyian Isten teremtményei, ha az utálattól boldogok, lelkük rajta.

    Tudod Dimitri, megértetted te ezt? Ne fáradj, nem érdekel. 😀

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Hát Hondákat biztos nem épített. Az egyik amiből tudom, azt írja a VTEC értelmetlen stb, aki ilyet ír azt nem érdeklik a Hondák, szóval nem is foglalkozik velük. Neked is lejöhetett volna pár mondatából, de ahhoz értelmesebbnek kéne lenned.
    Kempelen neked vannak barátaid? Szerintem el kéne gondolkozni, hogy miért utálhat mindenki…

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Mitől jobb valami? Mi a jobb? Ki definiálja ezt minden kétséget kizáróan?
    Egyetértünk.

    Kár, hogy nem vezették be a netadót. Rengeteg hülye eltűnt volna s talán páran jobban tudnánk beszélgetni.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    [i]“én nem az alapján veszek autót, hanem ami tetszik.” [/i]

    Lentebb még azt írtad, menőnek is kell lennie (tudod a bevásárlóközpontos csajozásaid miatt). Légy következetes. :-DDD
    Te Dimitri! Honnan tudod, hogy Gé vagy bárki nem épített már nálad több autót? Jobb autókat? Onnan, ahonnan azt is tudod, hogy a Swift l hány embernek tetszett 1990-ben és hánynak nem? Éltél te már 1990-ben? 😀 Kétlem.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Hát én pl nem csak a fotelból magyarázok és nem a google keresőből írok ki mindent, hanem tapasztalatom is van a Hondákkal kapcsolatban…Kíváncsi lennék neked milyen autód van, ha van egyáltalán, de nem hinném, hogy nagyobb élményt nyújt, mint egy ITR.
    Amúgy igen nekem nagy élményt ad. Neked nem csodálom még nem is ültél ITR-ben valószínű, ez a napod fénypontja, hogy mindent olvasás után leszólsz, mikor nem is próbáltad ki…ehhez csak gratulálni tudok, meg a teljes nevedhez is, igazán nagy IQ-ra vall:)
    Kit érdekel, hogy az EU piacon mi értelmetlen, én nem az alapján veszek autót, hanem ami tetszik.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Még ehhez jön, hogy eléggé nemzetközi a beszállítói piac és az összeszerelést is csak néha végzik az anyaországban. Ez is egy olyan történet, ami már 3 IQ felett egyértelmű valakinek, de itt hiába mondogatod.

    Dimitri: Még mindig nem tudom mire kéne irigynek lennem, egyszer majd leírhatnád. Elolvastam a tesztet, ez szériában egy halvány sportautó utánzat, de elhiszem, hogy neked nagy élményt ad. Liter/LE tényleg szép adat, csak nem igazán van jelentősége. De leírom neked szívesen még egyszer, jó autónak tartom a Hondákat, viszont a Vtec egy EU piacon teljesen értelmetlen.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Amúgy tök mindegy ki mit talált ki, mert minden márka lop a másiktól valamit. Minden gyárnak van egy olyan helyisége, ahol a konkurencia autóit szétszedve elemzik. Ez már régóta így van, szinte lehetetlen lenne összeszedni azt, hogy melyik gyár milyen ötletet lopott.

    Az ilyen fórumokon a másik remek dolog, mikor elkezdődik, hogy melyik márka a jobb. Ez azért felesleges, mert X autómárka rajongó soha nem fogja elismerni, hogy az y márka a jobb. Hiába megy csődbe a gyár vagy hiába mondaná a gyár is, hogy az az autó szar, akkor se fogja elismerni, hogy amivel ő jár az nem jó autó. Mindenkinek az a jó autó, ami az övé, nem véletlenül vette. Nehogy már hülyének nézzék, hogy olyan autóval jár, ami szar. Az mellékes, hogy valóban vannak jobb és rosszabb autók, vannak megbízhatóbbak és kevésbé, de minden autónak vannak hibái, amikbe bele lehet kötni. Innentől kezdve senki nem fogja elismerni, hogy igen az övé az, amelyikkel több a baj.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Jól van ne irigykedj 🙂 Írd be youtube-on Integra, nézd meg húznak azok alul is:)
    Neked egy Ferrari se lenne elég, hogy csajozz az a gáz:) Amúgy látom figyelmesen elolvasgatod amiket írok. Én se bömbivel kezdtem, ami megjegyzem nem új ezt is leírtam, hogy több, mint 200 ezer km van már benne. Szóval az előtt is tudtam …..hoz jutni bocs. de nem akarom ilyen kreténül írni ahogy te. Amúgy szépen megcsillantottad az intelligenciádat.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Szóval csak neked szabad megkérdőjelezni az én tudásomat, értem. Amúgy a Vtec-ről beszéltem, Hondát meg én is elismertem, de látom itt mindegy ki mit mond, mert a fikázásnál tovább nem jutsz el. Te építők gyöngyszeme, aki akkora majer turbósításban, hogy új BMW-t kell vennie ha puncihoz akar jutni… 🙂

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Jah és nekem régebben volt 120LE körüli szívómotoros autóm is azzal is tudtam előzni érdekes:) Nem kellett hozzá 3.0 szívómotor, akinek ekkora motor kell, hogy előzni tudjon az inkább ne vezessen 😀

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Neked se volt még Hondád, akkor nem írnál ilyen hülyeségeket:) Amúgy meg ott a Mazda Skyactive 2.0 motorja nincs rajta Turbó mégis baromi nyomatéka van alul is… Nem tudom eddig milyen szívómotoros autókba ültél, de pont nem azokra jellemző, hogy nehezen indulnak meg. A turbósnál van turbólyuk a szívóknál alul is van nyomaték.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    “…nem kell 5000ig pörgetni őket és előzés előtt már fél perccel lenyomni a pedált, hogy induljanak végre akkora, amikor már tiszta terep..”

    Avass már be melyik motorra jellemző, hogy fél perccel előbb kell a gázra lépni, hogy menjen?
    Talán egy DSG váltós TSI motorra gondolsz? 🙂

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    egyébként, ha jól tudom, nem a kihegyezett VTI-k voltak a legmegbízhatóbbak (nameg a legkörnyezetbarátabbak)

    de mi a baj a turbósokkal egyébként? 1500-tól már húznak, nem kell 5000ig pörgetni őket és előzés előtt már fél perccel lenyomni a pedált, hogy induljanak végre akkora, amikor már tiszta terep….vagy épp nem kell 3-at visszaváltani…5000-es rpm-re 😀

    vagyis , jó szívó 3000cm3 felett szerintem..onnantól már van lentebb is nyomaték is a LE mellé és nem kell üvegelni hozzá, de az mennyit is eszik? 3-4-5000cm3 hétköznapokra? meg mekkora a súlya? ésatöbbi….szerintem, kis motorokra (1.5-2.0) jobb, ha tesznek turbót…mert a 3.0+ -os szívók teljesítményét simán elérik, nem hajtós üzemmódban kevesebbet fogyasztanak és nem kell kreténmódra pörgetni, plusz, súlyra is kevesebbet nyomnak…csak hozadékát látom a turbónak a szívóval ellentétben. Annyi a negatív oldala, hogy oda kell figyelni rá és többet “gondozni”, kretén usernél nyilván hamarabb szétmehet a turbó..de ez még a konkrét értékéből nem von le semmit. Meg nyilván konstrukciós hiba miatt is szétmehet (szívonál is van ilyen)…ezt a gyárral kell leboxolni, de a ott meg cost saving van…meg profit maximize..ezek együttes hatása és a kretén user, sajnos sok halott turbót /kompresszort eredményez….de majd jönnek az elektromos gépek majd, azt kész 🙂

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Ott kezdődött, hogy leszólták a Honda szívómotorjait, mikor azoknál megbízhatóbbak nem nagyon vannak naná, hogy megvédem nekem is volt pár tudom mennyire jó motorokat gyártanak…aztán itt van a másik probléma Kempelennek hívják, aki folyamatosan minden cikk alá betolja a hülyeségeit, már egy csomó ember ki van akadva miatta szóval ez van..

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Gratulálhattok magatoknak kedves fórumtársak ! Akármelyik oldalra lép be egy érdeklődő ,csak az anyázás és a süketelés olvasható folyamatosan , megállás nélkül . Ezért kár a fórumot fenntartani , és üzemeltetni , ha az ásóbéka szintje alá züllik az egész . Ébresztő emberek , hol a józan ész ?

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Neked volt már autód egyáltalán vagy barátnőd? Szerintem otthon ülsz egész nap és a géped mögül okoskodsz. Ez elég gáz és sajnálatra méltó…:) Nem baj éld ki magad itt, akkor elnézem neked inkább, ha más szórakozásod sincs, mint itt ontani a hülyeséget:)

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    “Persze, mert 4500 felett tudott úgy menni mint a nagyobb köbcentis autók, kellett is forgatni addig, mert alatta nem sok erő volt benne.”

    Ezért az általános dilettáns megjegyzésért kár volt bejelentkezned. 🙂

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Az én tudásomat csak ne kérdőjelezd meg nem is ismersz. Azért mert nem tudtam, hogy az 1900as években valaki kijött valami hasonlóval nagy dolog….pff. Én már nem egy turbós Hondát építettem ismerem őket, ami a lényeg azt tudom elhiheted. Neked Hondád se volt, gyanítom még egyet se építettél. Szóval szerintem ahelyett, hogy a géped mögül okoskodsz, inkább szerezz tapasztalatot.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Nagyon szép érv mondogatni, hogy neked volt miközben semmit nem tudsz róla, veregesd meg a vállad. Ezért nem vitázok itt, valahogy kialakult egy ilyen AN-os szint 🙂

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    [i]“Kisangyalom hova tűntél, hol fröcsögtél mostanában?”[/i]
    B*szod téged kerestelek, hogy megtanítsalak helyesen írni, ill. értelmes mondatot összerakni. Abban reménykedtem, hogy még most is az általános iskola első osztályában szenved veled valaki, fel is kerestem az összeset, de sehol se találtalak. Ezután a többi oktatási intézményt is felkerestem, középiskoláktól egyetemekig, de ott is hiába, soha nem is hallottak rólad… Úgy látszik már mindenki lemondott rólad… Ez van , reménytelen eset maradsz. Azért sajnállak, hogy minden elemi iskolától olyan messzire irányítottak téged, hogy még távcsővel sem volt alkalmad csodálni azokat.

    [i]“A google kereső Tudálék nem csappant meg mi?”[/i]
    Tudod én azért keresem ki ezeket a linkeket, mert veled ellentétben én szeretem alátámasztani az állításaimat. Nálam nem sikkes a hasrab*szásból beböfögés, mint nálad… olyat minden idióta tud. Ezt te szorgalmasan alá is támasztod minden kommenteddel.

    Persze teljességig érthető, hogy erre az ok-okozati összefüggésre önállóan nem jöttél rá, a te negatív IQ-dal ez egyenesen lehetetlen.

    [b]“Az összkerék kormányzást meg az ősember találta ki különben is,”[/b]
    Itt mindenki tisztában van azzal, hogy az ősember egyetemi professzor hozzád képest. Azzal is tisztában van mindenki, hogy ezért nagyon irigy vagy az ősemberre. DE: ez nagyon nem volt szép tőled.

    [i]“a darázsderekat meg a darázs.”[/i]
    Igen kicsi encore, nagyon ügyes vagy. Szépen szemléltetted hogy valami kib*szott durva világkép tombolhat abban a parányi kis elmebeteg agyadban.

    Összességében rohadtul nem vágtam le, hogy mi is a bajod pontosan. Minden ok nélkül nekem estél. Bántottalak? Hozzád beszéltem? Nem. Akkor mi a baj? Feljövök B+, látom vered a nyálad, és még te pofázol nekem, hogy fröcsögök. Az volt a fröcsögés amit te ok nélkül leműveltél velem b*szod. Na kvittek vagyunk. 😉

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Ezzel a géppel most megmutatta a Honda mit tud:) A Nürburgringen 8 másodpercet vertek a rekord tartó Seat Leonra. Az űr idő ahhoz képest kb. 😀

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Lejjebb már leírtam, hogy miért…legmegbízhatóbb márka stb. Nekem volt Hondám nem is egy én tapasztalatból írom le a dolgokat nem mindent a google keresőből ahogy te:) Milyen számok? Mivel lett összehasonlítva erre kíváncsi vagyok…Mihez képest nagy a menetzaj? Ültél már mai Hondákban? Könnyebbek tehát jobban is mennek ennyi. Jah és azt se felejtsd el, hogy a Honda a világ 4. legnagyobb autógyártója.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Pont elég Honda fanatikus ismerősöm van akivel már lefutottuk ezeket a köröket, kipróbáltuk, átbeszéltük, stb. Az az igazság, hogy a számok sem szoktak hazudni, meg a nyomatékgörbék is elég tanulságosak, legalábbis nálad hitelesebb forrás mindkettő. Segítek, azért nem érzed gyengébbnek, mert könnyebb autóban van és nagyobb a menetzaj is. Ettől még jó autók, más szempontok alapján tervezték mint az európaiakat és én is szeretem őket, de ha már védeni akarod, el kéne tudni mondani, hogy miért.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Megjött a másik nagy majd elfelejtett internet troll.
    Kisangyalom hova tűntél, hol fröcsögtél mostanában?
    A google kereső Tudálék nem csappant meg mi?

    Az összkerék kormányzást meg az ősember találta ki különben is, a darázsderekat meg a darázs.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Hát meg is hajolhatsz az egész márka előtt. Az túlzás, hogy alatta nem sok erő van benne, semmivel se érezni gyengébbnek, mint bármelyik másik motort. A Hondán kívül senki nem tudott olyan liter/le arányt csinálni turbó nélkül. Amúgy meg 10-11 ezreket is tudnak azok a motorok forogni. Örülök, hogy te ilyen nagy király vagy, hogy mindent tudsz.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    “[i]Mégis a változó szelepvezérlés és a 4ws is a Hondákban lett híres.[/i]”
    Persze, mert 4500 felett tudott úgy menni mint a nagyobb köbcentis autók, kellett is forgatni addig, mert alatta nem sok erő volt benne. Mondjuk ilyenkor enni is tudott annyit vagy többet, szóval én is meghajolok a 9000-es fordulat előtt, de azért elájulni nem kell tőle 😀 4ws-t már lelőtték előttem sajnos, alig 80 évet meg egy kontinenst tévedtél, de a Hondában lett híres ha te mondod:D

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Összkerék kormányzást (4WS) 1907-ben mutatta be a Mercedes-Benz Dernburg-Wagen néven.

    [url]http://m.gulfnews.com/leisure/motoring/1907-dernburg-wagen-1.1064921[/url]

    1937-ben katonai célokra megjelent a Mercedes G5, és a BMW 325 4×4, AWD és 4WS egyaránt.

    [url]http://4x4abc.com/bmw/index.html[/url]

    [url]http://autopult.hu/magazin/hoban-sarban-a-terepjaras-hoskora.html[/url]

    [i]“Az igazi áttörést viszont az 1937-ben bemutatott G5 hozta, amely a BMW 325 4×4 modelljével karöltve állandó összkerékhajtással, [b]összkerékkormányzással[/b], három zárható differenciálművel és független felfüggesztéssel jelentkezett a német kormányzat összkerekes személyautóra irányuló pályázatára.”[/i]

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Olyannal érveltél, amiről én nem írtam. Magyarul, nem arról beszéltél, amiről szó van. Innentől kezdve azt mondasz, amit akarsz, az nem fog a témához tartozni.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Ezt írtam, erről beszélgetek:
    [i]“A Honda mindennel ezt csinálja (váltózó szelepvezérlés, diesel technológia…), ez a koppintó taktika amúgy nagyon bejött nekik (ráadásul ez része a japán kultúrának), mert valóban precíz munkát végeznek. Csak ezt az óvodás ömlengést fejezzétek be.”[/i]
    Ebben semmi 4ws nincs és nincs V-Tec sem. Az van benne, amit odaírtam. Arról beszélgetek, másról nem.
    Pont.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Így csúsztatsz te. Semmi 4ws, mert nem arról beszéltem.

    Lent írtam valamit, amire hülyeséggel válaszoltál. Engem a dolog eddig érdekel, nem tovább.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Hát ha 400 LE -nél nem megy szét a csapágy, akkor milyen széthullásról beszélsz? Simán főtengelyt írtam, mert abba beletartozik a csapágy is, hogy azzal együtt bír annyit. Annyi intelligenciád azért lehetne, hogy válaszolsz a kérdésre…szóval 4ws? 🙂

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Szerencsére tudok különbséget tenni. Ezért érthetetlen, hogy miért akarod eladni, hogy a Honda rendszere lenne az origó, mikor nem az? Fogadd el, lehet, hogy a Honda szelepvezérlése Honda fejlesztés, ám maga a változó szelepvezérlés, amire az érvelésedet felépítetted nem Honda találmány. Ez nem von le semmit az értékéből, csak nem kell túldimenzionálni.

    Tehát: vitatkozzunk, de egy dologról. Olyat már rég nem játszom, hogy hol erről beszélsz, hol arról? A főtengely és a főtengely csapágyazása nem ugyanaz, s amikor te a széthulló csapágyakra a főtengellyel válaszolsz, akkor minimum megkérdőjelezendő, hogy kell-e vitatkoznunk.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Ha te olvasnál, akkor tudnád mi a különbség a változó szelepvezérlések között…:) Na okoska, akkor halljuk melyik Alfában van 4ws és mikor jelent meg? 🙂

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Mit is írhatnék ennyi hülyeségre?
    -Akinek a gyakorlati tapasztalat smafu (te)
    -Aki szerint az alföldre kell alagút (te)
    -Aki szerint a cégek a profitból szerzik be az eszközeiket (te)
    Annak valóban kár bármit is mondani.

    Inkább az adódat fizetnéd be és ne csesznéd át a még megmaradt megrendelőidet. Jobban járnál.
    Tényleg nem tudok veled vitatkozni. Nincs miről. 😀 Kubikostroll.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Ne dumáld meg. Tárgyi tévedéssel érvelni hülyeség. Nincs harag, olvass többet. Amit Honda találmánynak tartasz, az az Alfáé. 😀

    Amúgy nincs gond.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Hozod a tőled megszokott hülyeséget a másolásról, meg széteső pörgős motorokról.
    Dilettáns vagy a témában mint a legtöbb dologban amihez hozzászólsz.

    Inkább mesélj a világból kimenő, megbízható TSI motorokról. Az a te pályád és komolytalanságod ismérve.
    Esetleg bevonhatod a kezelésed alatt álló flottáról szerzett tapasztalataidat. De a kocsimosás rejtelmeibe is beavathatsz minket. Egy garázsmester ebben biztos naprakész. 🙂

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    A Hondánál ez full máshogyan működik, de mindegy… A Honda VTEC rendszere már nem csak a szelepek nyitásának- illetve zárásának idejét, hanem a mértékét is szabályozni tudja. A vezérműtengelyt kétféle profilú bütyökkel szerelték az egyik 4500 percenkénti fordulatszámig működött, majd átváltott a másik profilú bütyökre, amely a szelepeket magasabbra emelte és hosszabb ideig tartotta nyitva.

    A bütykök kiválasztása mellett a himbákat egy eltolható retesz segítségével lehet kiválasztani, ez határozza meg a szelep nyitásának mértékét.
    Nem kell a vezérműtengelyt sem oldal irányban eltolni (mint az Alfánál), sem elforgatni, a kétféle bütyök profil választása pedig történhet elektronikus vezérlés által i-VTEC (Intelligent VTEC)

    Jah és a 89-es Integrában már ilyen volt. A Toyota és a Porsche is 91ben hozta csak ki. Az Alfa lehet előbb csinált valami hasonlót, de mint írtam más a technológia. Akkoriban még elektronikus vezérlés sem volt a Honda csinálta úgy meg először. A 4ws kormányzással is most menőzik sok márka mikor azt is a Honda találta ki…

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Változó szelepvezérlésben a Toyota és a Porsche is gyorsabb volt a Hondánál Dimitri, ezt olvasnod kellett volna Honda fórumokon, ha azok nem a “hogyan sz….kodjuk a Honda emblémát” nevűek?
    Szóval a Porsche 1991-ben már alkalmazta. A Honda meg nem.

    Itt te írsz hülyeségeket csipa.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Nem védek soha senkit. Nem az én dolgom. Ám éppen azt nem veszed észre, ami a mondandóm lényege, hogy ti nekem nem az számít, hogy ki a gyártó, hanem hogy milyen az autó?

    Nem írtam, hogy bármi szar lenne, ne hazudozz kérlek.

    Az összes többi dumád csúsztatás, és ezt te si tudod. Nem főtengelyről írtam ugyanis. Így nem vitatkozunk, hogy ferdítesz.

    A V-Tec szelepvezérlést igen, de a változó szelepvezérlést nem. Az történetesen az Alfa Romeótól érkezett az autóiparba.
    [i]“A változó szelepvezérléses technológia elsőként 1980-ban, az Alfa Romeo Spider személygépkocsikban jelent meg. A fejlesztő mérnökök nem sokat variáltak az elnevezéssel, megszületett a Variator. Fordulatszám függvényében, egy szolenoid szelep segítségével olajat áramoltatnak a szívó oldali vezérműtengely végén található hengerbe, amiben egy spirál rugó található fogaskerekekkel és egy dugattyúval. A fejlett motoroknál magasabb fordulaton tovább egybe nyitott szívó- és kipufogószelepek miatt gyorsabb a gázok áramlása, ami közvetlenebb s energikusabb motorvezérlést eredményez. Viszont alacsonyabb fordulaton nem működtethető kellő hatékonysággal. Ezért ennek a hiányosságnak az elkerülése végett alacsonyabb fordulatszám-tartományban (

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Már vártam mikor szól hozzá a fórum bolondja…:D Fura ember lehetsz egyik cikknél véded a japán autókat másiknál meg beugatsz hülyeségeket ellenük 🙂
    Elárulom neked, hogy a régi Civic főtengelye 400 LE-t bír tudom, mert volt utólagosan épített Turbós Civicem, Ha olvasnál Honda fórumokat tudnád, hogy eléggé túl vannak méretezve azért ilyen tartósak.
    Alapba nem gyártottak sokat az ITR -ekből, azért nincs már sok belőlük + sokan versenyautót építettek belőle. Nézd meg a TC-n mikor tesztelik arra csinálták, hogy hajtsák és nem romlik el pedig forgatják rendesen. Mielőtt véleményt írsz, hogy ilyen szar olyan szar valami előbb nézzél utána a dolgoknak. Nézd meg hányszor lett év legmegbízhatóbb márkája stb. Egy csomó munkagépbe Honda motor van nem véletlen. Az Ariel Atom is a Honda motorjait választotta a megbízhatósága miatt döntöttek így, csak tettek még rá egy kompresszort is. Jah és a VTEC szelepvezérlést a Honda mérnöke Ikuo Kajitani találta fel. Szóval jobb lenne, ha nem írnál ide akkora hülyeségeket, mint amiket írtál…

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Kérdés: mi a véleményük az 50 ezret sem fog kibírni a turbó, meg szétesik a kihegyezett kis motor elv képviselőinek?
    :-DDD

    A kérdés költői, nem kell rá válaszolni!

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    [i]“De a honda bő tíz éve nulla tapasztalatta kiadta az első dízel motorját”[/i]
    1. miután 10 évig tapogatta mások dízeljeit
    2. semmilyen elismerést nem kapott az a motor, mert semmiben nem volt kiemelkedő. Pont “12 egy tucat”

    [i]“tovább is van , mondjam méééég”[/i]
    Isten őrizz, van elég baja az emberiségnek rajtad kívül is.

    Hallottál XVl Lajosról? Kösd vele össze ezt a hülyeségedet: [i]“a turbo-t muszályból használják, mert a fogyatékosok kitalálnak ilyen meg olyan emissziós normákat a díszbuz*ráns eu-ban, ami kb semmire nem jó , mert a világ másik 80%-a pont leszarja az emissziót.”[/i]

    [b]A muszáj pedig pontos J….a többit majd később, ha elkezdesz fröcsögni[/b]:-DDD

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    A hajtókarcsapágyak, meg a főtengelycsapágyak pedig azóta is űrhajókban teljesítenek szolgálatot. A repedt hengerfejekből pedig levél nehezék lett.
    Lassítsál már kicsit.
    Tényleg nagyon jó autók voltak, amikről írsz, de nem véletlen, hogy alig marad belőlük ép darab.

    A Honda mindennel ezt csinálja (váltózó szelepvezérlés, diesel technológia…), ez a koppintó taktika amúgy nagyon bejött nekik (ráadásul ez része a japán kultúrának), mert valóban precíz munkát végeznek. Csak ezt az óvodás ömlengést fejezzétek be.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Mit akartak a szívómotorjukkal? Szerinted mit? Nem véletlenül a Honda nyerte többször is a legmegbízhatóbb motorok díját. A régebbi Integra Type-R-ek több, mint 9000-et forogtak és nem romlottak el, pedig 1.8-as szívómotor volt benne 195 LE- vel a 90-es években… na ez a tudás! A Turbó az csak még egy lehetőséggel több, hogy valami elromoljon. Most bevállalták valószínű sokáig fejlesztették, hogy így is nagyon megbízható legyen.

  • 2017.10.28. at 15:57
    Permalink

    Épp ideje volt, hogy a kis k_cs_gök is bevállalják a turbómotort. Nem is tudom mit akartak a szívómotorjukkal, akkor amikor már mindenki turbóval tolja? Pörgetni 7000-ig, aztán ott elváltani??? A végén még vinni fogják ezt a Civik-et, mint a cukrot…

Vélemény, hozzászólás?