0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Gyári fotókon, majdnem minden infóval a Volvo V90 

Bemutatkozott az új nagyméretű kombi Volvo, íme a V90

·
Címkék: autó, Volvo, Volvo V90, kombi

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nagyobb szám a modellnévnél: a V70-est váltja a V90. Csomagterének (bővített) mérete ugyanakkor kisebb lesz, ahogyan a konkurensek között is van öblösebb. Ebből viszont lesz zöld rendszámos is.

A V90 hosszabb, szélesebb és laposabb, mint elődje − a márka hagyományai szerint még egy kis válla is van

A V90 hosszabb, szélesebb és laposabb, mint elődje − a márka hagyományai szerint még egy kis válla is van

A közönségpremier március elején, a Genfi Autószalonon lesz, kiszivárgott stúdiófotón már egy héttel ezelőtt láthattuk a Volvo új nagyméretű kombiját, ami az XC90-nel bevezetett és természetesen a szedán S90 által is alkalmazott − átméretezhető − SPA platformra épül, és ami a Volvo kombilegendáját hivatott folytatni.

Alapáron 16, opcióként akár 18 colos felniket kap, hasmagassága 15,3 centi, opcióként szintszabályzós légrugózás is rendelhető lesz

Alapáron 16, opcióként akár 18 colos felniket kap, hasmagassága 15,3 centi, opcióként szintszabályzós légrugózás is rendelhető lesz

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

A közzétett sok-sok fotó és külső-belső videó mellett az újdonság legtöbb adata publikus már, csomagterének alapméretről ugyanakkor hallgat egyelőre a gyártó. Az ülésdöntéssel elérhető bővített méret viszont már publikus: 1526 liter, amivel elmarad a kifutó V70 1600 literes értékétől, meg persze a Skoda Superb 1950 literesétől is. Pedig kívülről óriási, 4,94 méter hosszú, behajtott tükrökkel is 1,89 méter széles. Míg a hossz 11,1, a szélesség 3 centivel nőtt, a magasság 7 centivel csökkent, most 1475 mm. A tengelytáv 12,6 centis többlettel 2941 mm, az utastér tehát a korábbinál sokkalta tágasabbnak ígérkezik.

Nem csak kívül, belül is az XC90-essel megismert, meg persze az V90 limuzinjának számító S90 által is alkalmazott dizájnvonalat hozza

Nem csak kívül, belül is az XC90-essel megismert, meg persze az V90 limuzinjának számító S90 által is alkalmazott dizájnvonalat hozza

Hosszban a korábbinál nagyobb tengelytáv miatt parádés helykínálattal kecsegtet, ötödik ülőhelyével csenevésznek ígérkezik a V90 (is) Hosszban a korábbinál nagyobb tengelytáv miatt parádés helykínálattal kecsegtet, ötödik ülőhelyével csenevésznek ígérkezik a V90 (is)

Hosszban a korábbinál nagyobb tengelytáv miatt parádés helykínálattal kecsegtet, ötödik ülőhelyével csenevésznek ígérkezik a V90 (is)

Új építőkészlet ide vagy oda, a saját tömeg nagyon magasról indul, legkevesebb 1825 kilogramm az új V90. A motorpaletta csakis 2,0 literes és legalább turbós egységeket sorol. A benzines belépő (T5) 254 lóerős, 350 Nm − már 1500-4800 1/perc közti fordulaton konstans − 350 Nm nyomatékkal. A T6 már kompresszort is bevet a turbó mellett, így 320 lóerőt és 400 Nm (2200-5400 1/perc közötti) nyomatékot ad, nem mellesleg alapból összkerékhajtású. A T8 a T6-ra épül, de még egy 117 lóerős, 240 Nm nyomatékú villanymotort is alkalmaz, így 407 lóerős rendszerteljesítményt és 640 Nm összesített nyomatékot nyújt. Konnektorból tölthető hibridként 9,2 kWh-s lítium-ion akkumulátorával legalább 45 kilométeres (helyi szinten) emissziómentes hatótávra lesz képes, itthon tehát zöld rendszámot kaphat majd.

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

A városi koccanásgátló természetesen gyalogosfelismerős, a gyártó kiemeli, hogy a rénszarvasokat is jól látja

A városi koccanásgátló természetesen gyalogosfelismerős, a gyártó kiemeli, hogy a rénszarvasokat is jól látja

Az ugyancsak 2,0 literes dízelek mind ikerturbósak, a D4 195 lóerőt és 400 newtonmétert, a D5 235 pacit és 480 newtonmétert tud. A váltó mindegyik V90-esnél nyolcfokozatú automata, a sofőrsegédek arzenáljával (aktív sávtartó, araszolófunkciós távolságtartós tempomat) félig önvezetőnek mondja ezt a modellt is a Volvo. A legtakarékosabbnak mondott és legizmosabb hibrid 2,1 l/100 km kombinált fogyasztást és 5,2 másodperces 100 km/órára gyorsítást hirdet. A T6-os 6,1 másodpercet és 7,4 l/100 km értéket ígér, az "alap" benzines 7 másodpercet és 6,8 litert. A dízelek (D4, D5 sorrendben) 8,5-7,2 másodpercet, 4,5-4,9 litert. További részletek, alap csomagtérméret legkésőbb másfél hét múlva, a Genfi Autószalon nyitása után várhatók.

Ez is érdekes lehet:
 

Sokféle rendszámunk van, de lassan kellene egy új verzió

Akad egy-két újítás a rendszámoknál mostanság, hamarosan megjelennek a következő betűvel kezdődők...

4x4-esek tízévesen, 2,5 millió forintig

A logika alapján most kell összkerékhajtású autót venni, amíg a tél közeledtével nem emelkednek...

600 lóerőre húzták fel a Golfot, nagyágyúkat gyepál a versenyen

Mondhatjuk olcsó versenyautónak, de ez annál sokkal több. Ezt hívják sleepernek, amikor a hétköznapi...

Rimac, LaFerrari és Tesla - ki nyeri a gyorsulási versenyt?

Vajon le tudja győzni a horvát újonc Rimac a sportkocsik és az elektromos autók nagyágyúit?

BMW 440i Cabrio M Sport xDrive teszt

Ennél följebb már csak az M4 van, bepróbáltuk, milyen a második legerősebb benzines 4-es kabrió...

Megmutatták végre a Maybach hatméteres óriás kupéját

Ilyen csodákra is el lehetne költeni egy rakás pénzt, ha a Maybach valóban piacra dobná ezt a...

Kérdés, működik-e, kérdés, mikor robban be a légzsák

A The Detroit Bureau (TDB) felmérése szerint veszélyesek lehetnek a 7 évnél idősebb légzsákok...

Igazoltatás elől próbált megszökni egy taxis Budapesten

Filmekbe illő autós üldözés alakult egy igazoltatási kísérletből a fővárosban. Egy taxis próbált...

Kisméretű és takarékos autóiba 11 fokozatú váltót tenne a Honda

Lehetne egy kuplunggal több? Már annyian gyártanak duplakuplungos automatákat, a Honda ennél...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

Colie írta: 6 hónapja

Így nehéz lesz...
http://faktor.hu/faktor-59-ezer-volvot-hivnak-vissza-mert-menet-kozben-leallhat-a-motorjuk?source=hirkereso

A válaszoláshoz belépés szükséges
Colie írta: 6 hónapja

A rénszarvas 'jól látás' itt nálunk nagyon kellett már, megvéve! ;)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==

Friss tesztek

Mercedes-Benz C 300 Cabrio teszt

Neveletlen hercegnő - Mercedes C kabrió

Kabrióként vallott a legújabb C Merci. Egy igazi ékszer, főleg ebben az összeállításban. Szinte minden egyes rá költött forint ordít róla. De vajon van olyan jó, amilyennek látszik?


Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Egy Golf, ami a dízelnél is takarékosabb

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen, olcsóbb vele autózni, mint a dízellel.


BMW 440i Cabrio M Sport xDrive teszt

Betonhattyú - BMW 440i Cabrio

Ennél följebb már csak az M4 van, bepróbáltuk, milyen a második legerősebb benzines 4-es kabrió BMW. Nem annyira patyolat, mint amilyennek mutatja magát. Lehet ez jobb is, kevesebbért!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==

Hirdetés

VOLVO tesztek

Volvo XC90 D5 AWD Inscription teszt

Vállatlan fordulat - Volvo XC90 D5 AWD teszt Videó

Idén végre megérkezett a második generációs Volvo XC90, vállaiból és motorjainak hengerszámából is veszített, ám nagyon sokat okosodott.


Volvo V40 T3 Summum teszt

Alapnak nagyon nem rossz - Volvo V40 T3 teszt Videó

Az alsó-középkategória legbiztonságosabb modellje, az első autó, amely kívülre is fúj légzsákot - a Volvo V40 kétség kívül a nálunk járt alapmotoros verziójával is nagyon érdekes.


Volvo V60 DRIVe Momentum teszt

Józanul rázza a rongyot: Volvo V60 DRIVe teszt Videó

Polgári dízelmotorja csak négyhengeres, 1,6 literes és 115 lóerős, viszont így is jól megy és keveset fogyaszt a stop-startos Volvo V60 DRIVe.


Volvo XC70 D5 Ocean Race teszt

Vérző szívvel is kéne - Volvo XC70 teszt

Tágas és hangulatos utastér, hatalmas csomagtartó, öthengeres, 215 lóerős dízelmotor, összkerékhajtás, automata váltó, modern vezetőtámogató rendszerek tömkelege - a Volvo XC70 sok pénzért sokat ad.


Volvo S60 2.0T Summum teszt

Határon innen és túl. Volvo S60 2.0T teszt

Egyszer csak piros fény villog a szélvédőn, a látótér közepén, frászkeltő hang kíséretében, és ijedtemben majdnem az álló, parkoló kocsisornak ütközöm. Mi volt ez? - teszem fel magamban a kérdést.


Még több VOLVO teszt

Címlapon


Friss cikkek

Grafikán a német luxuskupé kabrió változata

Ilyen lehetne a kabrió Vision Mercedes-Maybach 6

40 perce – Sztori

Csak napok kérdése volt, de X-Tomi Design máris elkészítette hogyan nézne ki a Mercedes-Maybach legújabb koncepciója kabrió változatban.


Beindult az elektromos enduro sorozatgyártása

Alta, a villanymotoros enduro Videó

4 órája – Sztori

Két kerékre álmodott Tesla-követő újonc az Alta Motors, amely 2007 óta dolgozik Redshift névre keresztelt endurója megvalósulásán.


30. Jubileumi Bábolnai Gazdanapok augusztus végén, szeptember elején

Autókat is mutat ám a Bábolnai Gazdanapok

Tegnap – Sztori

Jövő hét szerdától vasárnapig 30. Bábolnai Gazdanapok mezőgazdasági seregszemle. Mindent felsorakoztatnak, ami az agráriumhoz kapcsolódik. Betakarítógépek, teherautók, pickupok, meg persze traktorok is lesznek.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLVO S60 2.0 D [D3] Momentum Leinformálható 55 000 Km!

VOLVO S60 2.0 D [D3] M...

Ár: 4.790.000 Ft

Évjárat: 2011 / 11

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

VOLVO XC60 2.4 D [D5] Momentum AWD - csak 76 ezer km

VOLVO XC60 2.4 D [D5]...

Ár: 5.090.000 Ft

Évjárat: 2008 / 10

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

VOLVO V70 2.0 D [D3] Momentum Mo-i Szkönyv Tető Bőr

VOLVO V70 2.0 D [D3] M...

Ár: 3.989.000 Ft

Évjárat: 2011

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!