610 lóerős a kombi Ferrari belépőmodellje

Butított verziója még mindig 610 lóerőre képes, de a GTC4 Lusso T csak hátul hajt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A GTC4 Lusso kínálatának alját erősíti az új turbómotorral szerelt kivitel, de még így is csupán 1 tizeddel marad le a V12-es verziótól. Hogyan csinálja? Könnyebb nála, nem is kevéssel!

A GTC4 Lusso mondjuk úgy, belépőmodellje a T kivitel, V12-es szívó helyett V8-as duplaturbós motort kap az orrába. Kompromisszumról viszont nem igazán beszélhetünk, mivel ez a motor is 610 lóerős. Még így is bivaly, amire a GTC4 Lusso T képes. Gyorsulásban a V12-es igazából még mindig veri, de csupán nevetséges 1 tizeddel, ami annyit tesz, hogy a turbós kombi Ferrari 3,5 másodperc alatt van százon. Persze ehhez még kellett kis változtatás, például a turbós csupán hátul kapar.
Hirdetés
Az összkerékhajtás elengedésének hozadéka 50 kilogramm mínusz, és a V8-as is valamivel könnyebb a 12 hengeresnél. Így valamivel korlátozottabb a felhasználási terület, de akinek nem szükséges, már nem muszáj összkerekesként vennie az FF utódját. A hátsókerékhajtás miatt a négykerék-kormányzást is áthangolták, valamint a turbós Ferrari külső jegyeiben is különbözik kicsit. Bent viszont minden ugyanolyan, középen 10,25 colos az érintőkijelző, valamint az utas is ugyanúgy látja maga előtt az információkat, akárcsak a sofőr.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?