0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ralilegendát idéz az új Clio Renaultsport 200 Raider

Clio Renaultsport 200 Raider: csak gyűjtőknek

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Csak 50 darab készül a limitált szériás Clio Renaultsport 200 Raider változatból, ráadásul mindegyikben rossz oldalon van a kormány.

Egyedi megjelenés, ültetett versenyfutómű és a Clio Renaultsportból ismert, 2,0 literes, 200 lóerős motor jellemzi a 30 éve történt raligyőzelem és a 20 évvel ezelőtti Renault 5 Turbo Raider széria emlékére kiadott Clio Renaultsport 200 Raider változatot. Karosszériáján a fényes fekete elemek még hangsúlyosabbá teszik az ezüst árnyalatú lemezek mattságát

Egyedi megjelenés, ültetett versenyfutómű és a Clio Renaultsportból ismert, 2,0 literes, 200 lóerős motor jellemzi a 30 éve történt raligyőzelem és a 20 évvel ezelőtti Renault 5 Turbo Raider széria emlékére kiadott Clio Renaultsport 200 Raider változatot. Karosszériáján a fényes fekete elemek még hangsúlyosabbá teszik az ezüst árnyalatú lemezek mattságát

Egyelőre nem ismertették a Clio Renaultsport 200 Raider árát, de a matt fényezés és az alacsony darabszám egyaránt garantálja az alacsony értékvesztést

Egyelőre nem ismertették a Clio Renaultsport 200 Raider árát, de a matt fényezés és az alacsony darabszám egyaránt garantálja az alacsony értékvesztést

Pontosan 30 éve, 1981-ben Jean Ragnotti Monte Carlo Ralit nyert a Renault 5 Turbóval, melynek 1991-ben kiadott kifutó szériája Raider névre hallgatott: a búcsú huszadik évfordulóján a Renault Nagy-Britanniában egy mindössze 50 darabos limitált szériát készített a Clio Renaultsportból.

A Renault a Raideren alkalmazza első ízben a legdrágább autókon is költséges extrának számító matt fényezést: a csillogásmentes lopakodó szürke vagy ördögi vörös dukkót fényes fekete tető, szárny, F1-stílusú hűtőrács-betét, diffúzor és tükörházak egészítik ki.

A Raider, a standard Clio RS-énél egy mérettel nagyobb, 18 colos kerekei is fényes-feketén csillognak, és az átalakítók a nürburgringi rekorder Megane Renaultsport 265 Trophy-n is feszülő Bridgestone RE 050A gumikat húzták rájuk. Kicsivel lejjebb ültették a hipergyors Cup futóművet, keményebbre cserélték a rugókat és a gátlókat, közvetlenebb a kormány-áttételezés, a kerekek mögött pedig vörös Brembo-féknyergek láthatók. Teljesen lesötétítették a hátsó oldalablakokat és a hátsó szélvédőt, valamint Raider embléma teszi teljessé a gép külső megjelenését.

Belül a fekete bőrrel borított Recaro ülésekkel kontrasztos a fordulatszámmérő fehér hátlapja, a modellek külön sorozatszámot viselő plakettet is kapnak. A vevők még arról is felármentesen dönthetnek, hogy a Renaulsport Monitor névre hallgató saját fejlesztésű versenyszámítógéppel, vagy Carminat TomTom Live navigációval kérik autójukat. Sajnálatos módon a Clio Renaultsport 200 Raider a szigetországi rajongók kiváltsága marad, csakis jobboldali kormánnyal készül és forgalmazását sehol máshol nem tervezik.

Ez is érdekes lehet:
 

Piaci körkép: automata váltós családi autók - fiatal használtként

Autót venni, illetve választani sosem egyszerű, egy ismerősöm kérdése még szinte rajtam is kifogott...

Mitsubishi Eclipse 2.4 16V MIVEC, 2007 - használtteszt

Ha ismered is a Mitsubishi Ecpise modellt, tuti nem erre gondolsz. Ez ugyanis már nem a kilencvenes...

A jövőt vezettük - Toyota Mirai menetpróba

A Toyota Mirai nem a vízből veszi ki az oxigént, hanem épp ellenkezőleg: vizet termel, meg mellette...

Így nézhet ki a legnagyobb BMW, az X7

Tovább folytatódik az információ-szivárogtatás a BMW legnagyobb szabadidő-autójáról. Már teljes...

Idén 20 éves, 5 millió elkelt már belőle - a Skoda Octavia

Kereken 20 esztendővel ezelőtt debütált a Skoda Octavia, ma már harmadik generációjánál tart...

Személyes visszaemlékezés: autós sztorik a nyolcvanas évekből - hazánkból és a líbiai kiküldetésből

Rendhagyó módon ezúttal előbb olvashattak egy autóról, most meg jöjjön pár történet a gazdájától...

Új fejlemények az emissziós mizériában, gond lehet a Fiatnál is

Míg a Volkswagen-konszern már itthon is javában korrigálja az autóit, az érintett márkák körébe...

Ilyen Golfot még nem láttál: Golf I 815 lóerővel

Egykor 112 lóerő volt a legerősebb I-es Golf, a GTI teljesítménye. A DMK Motoring legújabb alkotása...

Egy kör az új, W213-as Mercedes-Benz E-osztállyal

Ez már nem a W123-as, azaz a zöldséges Merci, hanem a tizedik generációs Mercedes nagyautó, a...
 

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Friss tesztek

DS5 BlueHDi 180 EAT6 teszt

Egy Citroën logóval kevesebb - DS5 teszt

A franciák divatmodellje tavaly óta annyira különcnek számít, hogy a Citroën nevet is ledobta magáról, és önálló márkaként, DS néven fut tovább. Legnagyobb és legerősebb változatát tettük próbára.


Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi ST3  teszt

Családi Mustang? Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi teszt

Dízelmotoros kombiként sokaknak fura a Ford Focus ST, ami akár még automata váltós is lehetne. És még így is a legtökösebb kompakt kombi.


Renault Mégane 1.6 dCi 130 Bose teszt

Hozhat új vevőket? Csúcsdízel Renault Mégane teszt

Az új Mégane kezdeti kínálatában a 130 lóerős 1.6-os a csúcsdízel. Már ez is megdöbbentően nagyot lép, nem csak a Renault-hívőket foghatja meg.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Hirdetés

RENAULT tesztek

Renault Espace 1.6 TCe Initiale Paris teszt

Arcot vált - Renault Espace 1.6 TCe teszt Videó

Egyetlen benzinmotorjával, a paletta legerősebbjének számító 200 lovas 1.6 TCe-vel és csúcsfelszereltséggel járt nálunk az új Renault Espace.


Renault Twingo 1.0 SCe teszt

Csók a hatvanas évekből - Renault Twingo teszt Videó

Négy üléssel, négymillióért súlyos eset az új Twingo. Jó kocsi? Farmotoros, csinos, de ezzel az árral nagyon nem a "mi autónk".


Renault Scénic XMOD 1.6 dCi Privilége teszt

Felvág, de van is mire - Renault Scénic XMOD teszt

Szabadidő-autónak álcázott XMOD szériájával, annak is csúcsverziójával járt nálunk a Renault Scénic. Vagány, és még mindig remek családi autó.


Renault Captur 1.2 TCe EDC Dynamique teszt

Zabálni fogják. Renault Captur teszt

Nagy siker lesz a Captur. Amit tudnia kell, tudja, a dizájnja pedig zseniálisra sikeredett. A Clio-alapú kis crossovert 1,2 literes benzines turbómotorral és dupla kuplungos automata váltóval teszteltük.


Renault Trafic Passenger 2.0 dCi 115 teszt

A profi - Renault Trafic Passenger teszt

Még épp vezethető B kategóriás jogsival a Trafic, sofőrrel együtt kilencen utazhatnak benne, és még a csomagtérből is jut mindenkinek 172 liter. Ez lenne a tökéletes utazóautó?


Még több RENAULT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Miskolcon folytatódik az Országos Rallye Bajnokság

Közeleg a második felvonás - HELL 22. Miskolc Rallye

2 órája – Sztori

Még keletebbre folytatódik a csata. Az ORB, az R2 és a Historic mezőnye is áthalad a Bükk-hegység legendás szakaszain.


Minden idők legkeményebb Skoda Octavia kiadását mutathatjuk

Íme az egyetlen, magyar kézben lévő kupás Octavia

Tegnap – Sztori

A Hungaroringen sikerült szemügyre venni a vadiúj kupás Octaviákat, amik újjáéledésük első futamát hazánkban futják a hétvégén.


Vége a demonstrációnak, ám újabbat, még keményebbet ígérnek a taxisok

Egész Budapestet lezárnák a taxisok, ha nem lesz változás Videó

3 napja – Sztori

A taxisoknak nem a kormánnyal van bajuk - tudhattuk meg tüntetésük sajtótájékoztatóján. A budapestiektől elnézést kértek, ám jövő héten az egész fővárost lezárnák.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Megint népautó lehet a Suzukiból? A Vitara jó eséllyel pályázik

Hivatalos: 3,79 millió forinttól kapható az új Suzuki Vitara

Tavaly – Autósvilág hírei

Már nemcsak a hivatalos árait tudjuk az új Suzuki Vitarának, hanem az akciósakat is. Utóbbiakkal üthet a piacon a legújabb esztergomi autó.


Volkswagen CC 2.0 CR TDI DSG 4Motion, 2014 - használtteszt

A stílusnak használtan is ára van? Volkswagen CC használtteszt

12 hónapja – Használtautó

Még egyéves sincs, de nem új autó, 30 ezer kilométeres futással jelentősen újkori ára alatt elérhető a Volkswagen CC. Vajon így is feláras?


Újabb kedvcsináló videó jelent meg az Audi luxuskupéjáról

Audi A9 koncepció - hamarosan lehull a lepel! Videó

Tavaly – Autósvilág hírei

Óriás luxuskupét hoz nemsokára az Audi, ízelítőként sejtelmes videót mutat róla.


Használtautó.hu

RENAULT R 4 1.1 GTL

RENAULT R 4 1.1 GTL

Ár: 550.000 Ft

Évjárat: 1990 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

RENAULT R 4

RENAULT R 4

Ár: 250.000 Ft

Évjárat: 1982 / 10

Kivitel: Pickup

RENAULT R 4

RENAULT R 4

Ár: 450.000 Ft

Évjárat: 1970

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!