0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ralilegendát idéz az új Clio Renaultsport 200 Raider

Clio Renaultsport 200 Raider: csak gyűjtőknek

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Csak 50 darab készül a limitált szériás Clio Renaultsport 200 Raider változatból, ráadásul mindegyikben rossz oldalon van a kormány.

Egyedi megjelenés, ültetett versenyfutómű és a Clio Renaultsportból ismert, 2,0 literes, 200 lóerős motor jellemzi a 30 éve történt raligyőzelem és a 20 évvel ezelőtti Renault 5 Turbo Raider széria emlékére kiadott Clio Renaultsport 200 Raider változatot. Karosszériáján a fényes fekete elemek még hangsúlyosabbá teszik az ezüst árnyalatú lemezek mattságát

Egyedi megjelenés, ültetett versenyfutómű és a Clio Renaultsportból ismert, 2,0 literes, 200 lóerős motor jellemzi a 30 éve történt raligyőzelem és a 20 évvel ezelőtti Renault 5 Turbo Raider széria emlékére kiadott Clio Renaultsport 200 Raider változatot. Karosszériáján a fényes fekete elemek még hangsúlyosabbá teszik az ezüst árnyalatú lemezek mattságát

Egyelőre nem ismertették a Clio Renaultsport 200 Raider árát, de a matt fényezés és az alacsony darabszám egyaránt garantálja az alacsony értékvesztést

Egyelőre nem ismertették a Clio Renaultsport 200 Raider árát, de a matt fényezés és az alacsony darabszám egyaránt garantálja az alacsony értékvesztést

Pontosan 30 éve, 1981-ben Jean Ragnotti Monte Carlo Ralit nyert a Renault 5 Turbóval, melynek 1991-ben kiadott kifutó szériája Raider névre hallgatott: a búcsú huszadik évfordulóján a Renault Nagy-Britanniában egy mindössze 50 darabos limitált szériát készített a Clio Renaultsportból.

A Renault a Raideren alkalmazza első ízben a legdrágább autókon is költséges extrának számító matt fényezést: a csillogásmentes lopakodó szürke vagy ördögi vörös dukkót fényes fekete tető, szárny, F1-stílusú hűtőrács-betét, diffúzor és tükörházak egészítik ki.

A Raider, a standard Clio RS-énél egy mérettel nagyobb, 18 colos kerekei is fényes-feketén csillognak, és az átalakítók a nürburgringi rekorder Megane Renaultsport 265 Trophy-n is feszülő Bridgestone RE 050A gumikat húzták rájuk. Kicsivel lejjebb ültették a hipergyors Cup futóművet, keményebbre cserélték a rugókat és a gátlókat, közvetlenebb a kormány-áttételezés, a kerekek mögött pedig vörös Brembo-féknyergek láthatók. Teljesen lesötétítették a hátsó oldalablakokat és a hátsó szélvédőt, valamint Raider embléma teszi teljessé a gép külső megjelenését.

Belül a fekete bőrrel borított Recaro ülésekkel kontrasztos a fordulatszámmérő fehér hátlapja, a modellek külön sorozatszámot viselő plakettet is kapnak. A vevők még arról is felármentesen dönthetnek, hogy a Renaulsport Monitor névre hallgató saját fejlesztésű versenyszámítógéppel, vagy Carminat TomTom Live navigációval kérik autójukat. Sajnálatos módon a Clio Renaultsport 200 Raider a szigetországi rajongók kiváltsága marad, csakis jobboldali kormánnyal készül és forgalmazását sehol máshol nem tervezik.

Ez is érdekes lehet:
 

Nissan Pulsar: megvan, és nem is rossz a hazai alapár

Tekintélyes, 400 000 forintos, azaz 10 százalékos bevezetési kedvezménnyel már rendelhető a vadonatúj...

Magyarország 2014: egy kedves kis autós történet

Rég nem háborodtam fel ennyire, ennyire rég nem szégyelltem magam mások miatt. Ezek vagyunk mi...

Renault Grand Scénic: már több mint húszezer kilométert töltöttünk együtt, még mindig hibátlanul

Utoljára bő egy éve, bő tízezer kilométerrel ezelőtt írtam a családi Renault Grand Scénic kapcsán...

Theophilus Chin virtuáltuner újabb alkotásai: Kiák BMW vesékkel

Eddig is tetszettek a Kiák, de valami hiányzott róluk? Tehophilus Chin BMW vesékre cserélte a...

Már négymillió példányban elkelt, spórolósabb lett a Suzuki Swift

Németországban a jelenleginél 14 százalékkal kevesebbet fogyasztó alapbenzinessel bővült a Suzuki...

Budapesten is feltűnt a kecskeméti Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

Még csak maszkolva, de már az országot járja az év végétől Kecskeméten készülő Mercedes-Benz...

BMW 320 (E21), 1978 – használtteszt

Már harmincas éveinek felén is túl van a próbált, már OT-rendszámmal eladó BMW 320. Hathengeres...

Bringa hátul, rendszám a bringán. Az NKH megmondja, szabályos-e

Az autó hátuljára rögzített kerékpárok nem takarhatják se a rendszámot, se a világítást. Itt...

Nagyobb és könnyebb lesz az Opel Astra K, nem most

Még mintegy másfél évig marad a mostani Opel Astra, az első ízben nem német autó K nemzedék a...
 

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Friss tesztek

Citroën DS3 PureTech 82 Limited teszt

Miskárolásról szó sincs - Citroën DS3 teszt

A francia Mini, ami már 3,99 millióért elvihető: ez a Citroën DS3 a 82 lóerős alapmotorral. Nekem ráadásul fele ilyen erősen is tetszene.


Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo ECOTEC Start/Stop 200 LE teszt

Ez a legizmosabb! Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo 200 LE teszt

Három éve érkezett, és azóta három hazai motorral is bővült az Opel Zafira Tourer kínálata. Most a 200 lovas csúcsgépet teszteltük.


Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Hirdetés

RENAULT tesztek

Renault Scénic XMOD 1.6 dCi Privilége teszt

Felvág, de van is mire - Renault Scénic XMOD teszt

Szabadidő-autónak álcázott XMOD szériájával, annak is csúcsverziójával járt nálunk a Renault Scénic. Vagány, és még mindig remek családi autó.


Renault Captur 1.2 TCe EDC Dynamique teszt

Zabálni fogják. Renault Captur teszt

Nagy siker lesz a Captur. Amit tudnia kell, tudja, a dizájnja pedig zseniálisra sikeredett. A Clio-alapú kis crossovert 1,2 literes benzines turbómotorral és dupla kuplungos automata váltóval teszteltük.


Renault Trafic Passenger 2.0 dCi 115 teszt

A profi - Renault Trafic Passenger teszt

Még épp vezethető B kategóriás jogsival a Trafic, sofőrrel együtt kilencen utazhatnak benne, és még a csomagtérből is jut mindenkinek 172 liter. Ez lenne a tökéletes utazóautó?


Renault Twingo 1.2 Dynamique teszt

Drága jegy a vidámparkba - Renault Twingo teszt Videó

Megújult a Twingo, kicsit tán többnek is akar látszani annál, mint ami: egyszerű, remek, főleg városi használatra ideális kisautó. Kár, hogy gazdagon extrázva már igen drága.


Renault Grand Scénic 1.6 dCi Privilége teszt

Megtaláltuk a tökéletes családi autót? Renault Scénic teszt

Csendes, erős, kényelmes, tele van hasznos ötletekkel, az összeszerelési minősége korrekt, és mindezt értékarányos áron nyújtja: ez a Renault Scénic 1.6 dCi 130 Privilége.


Még több RENAULT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Theophilus Chin virtuáltuner újabb alkotásai: Kiák BMW vesékkel

Kiák BMW vesékkel? Nem is csúnyák!

16 órája – Sztori

Eddig is tetszettek a Kiák, de valami hiányzott róluk? Tehophilus Chin BMW vesékre cserélte a tigrisvicsort, és meglepően jó az eredmény.


A Porsche múzeumának időszakos kiállítása régi prototípusokról lebbenti fel a fátylat

A Porsche majdnem megcsinálta 30 éve a Mazda MX-5-öt

Tegnap – Sztori

MX-5 kaliberű olcsó sportkocsi 1984-ből, nagy négyajtós, mint a Panamera, csak 1991-ből. Ilyen csodák is láthatóak a Porsche múzeumában.


Amit az első Magyar Elektromobilitás Napon láttunk és hallottunk

Hogy áll a Jedlik Ányos program?

2 napja – Sztori

Az első Magyar Elektromobilitás Napon számos szép dolgot hallottunk, számos szép autót láttunk, s reméljük, el is jön az elektromos kánaán.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Egy példányban, két motorral támad az új olasz csodaautó

Hát ez meg mi? Icona Vulcano kétféle hajtással

Tavaly – Autósvilág hírei

Nem Ferrari, nem Lamborghini, nem Maserati, nem is Pagani, de olasz és szupersportautó, mi az? Icona. A most bemutatott Vulcano 2 millióért, mármint 2 millió euróért kétféle hajtást kínál.


Lorinser CLS C218: semmi sem lehetetlen!

Atletikusabb CLS Merci a Lorinsertől

3 éve – Autósvilág hírei

A Lorinser inkább az autók megjelenését alakítja át, de azért a műszaki alapok sem maradnak érintetlenül, most például a Mercedes-Benz CLS-ből készült betyáros verzió.


Somfai bukott és kiesett, Szalayék órákon át ástak

Magyarok a szakadékban és a homok fogságában

9 hónapja – Autósvilág hírei

Mauritániában halad, ha tud az Afrika Race mezőnye. A dél-amerikai Dakaron egy hajszálon múlt a quados Somfai Mátyás élete.


Használtautó.hu

RENAULT R 4 1.1 GTL

RENAULT R 4 1.1 GTL

Ár: 200.000 Ft

Évjárat: 1982

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

RENAULT R 4

RENAULT R 4

Ár: 499.000 Ft

Évjárat: 1986 / 7

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Benzin

RENAULT R 4

RENAULT R 4

Ár: 165.000 Ft

Évjárat: 1974 / 1

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó