140 lóerős egyliteressel jön a Ford B-MAX

Colour Edition kiadást és 140 lóerőt kap a Ford B-MAX

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Ford bemutatta az új köntösbe bújtatott B-MAX családi autóját, amely Colour Edition névre hallgat, és a sportosságra hajaz.


Az egyedi színvilág mellett kétségtelen, hogy a 140 lóerősre húzott háromhengeres 1,0 literes turbós blokk lett a legnagyobb újdonság és meglepetés a Ford B-MAX legújabb kiadásában. Ezzel a teljesítménnyel 10,3 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/órára a legkisebb családi Ford, míg fogyasztása 5 liter alatt marad. A külsőt tekintve tíz különböző fényezés közül választhatunk, melyekhez egységesen fekete tető, tükörborítás, hűtőrács és küszöbök tartoznak, ezen felül pedig a lökhárítók is részben fekete fényezést kaptak.
Hirdetés

A belső térben csak minimális módosítások találhatóak. Extraként rendelhető hangvezérléssel ellátott 5 colos Sync kommunikációs és szórakoztató rendszer. Ezen felül egy konyak csomag is elérhető, amely kontrasztos barna varrást rejt magában az üléseken, a kormányon, a váltószoknyán, valamint a padlószőnyegeken. Az értékesítés néhány héten belül indul, a romániai üzem már megkezdte a Colour Edition modellek gyártását. A csomag ára egyelőre nem ismert.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 09:02
    Permalink

    Nagyobb turbo=tobb ido amig felporog es ertekelheto boost lesz belole, tehat nagyobb turbolag.

    En arra lennek kivancsi,hogy az eredetileg tervezett 250 ezer km-es elettartam hogyan modosul a plusz 30 loerotol.

  • 2017.10.28. at 09:02
    Permalink

    mi a buktatója a kis cm3-s turbós motoroknak? a blokk bírja, az összekötő elemeket, ha nem méretezik alul és nem műanyagból van, bírják, kicsit erősebb kell, picit drágíthat, de nem tudom mennyivel. nagy fordulatszámon nem fut a motor, mert normális tartományban leadja az erőt, ez a hibalehetőség is kilőve. marad a turbó, ha kis turbót raknak rá, milliárdot pörög percenként, ez kicsit aggasztó, ha nagyobb turbót raknak rá, akkor 100-150k fordulat körül megállhat, ami nem egy nagy truváj, nyilván ez lehet a legkényesebb pont ettől függetlenül.

  • 2017.10.28. at 09:02
    Permalink

    Egy 1.0es 70 LE-s motor nem is gyenge. Hasonlitsd ossze a konurenciaval. Amugy meg persze hogy porgetni kell egy ezrest te ujsagiras professzora, ez nam v8 ami alpjaratrol huz, ez pont a forditottja! De ehhez legalabb laikus szinten erteni kene hozza. 🙂 Amugy, meg japanban 600ccm-s Kei-carokkal futkaroznak a varosban amik 10.000!!!! vannak orazva, valami olyasmik mint a Wagon R+, nem sport autok. Minnel kisebb anall tobbet porog. Halgass meg egyszer egy robogot, ha felallsz a gep mellol!

  • 2017.10.28. at 09:02
    Permalink

    A 125 LE-s 170Nm ez is 200 alatt marad szerintem.
    A turbo meg vagy 250ezret pörög nem 6000-et.
    Félreértettél én rengeteg turbo-s használtam, használok most is, és szereltem, szerelek most is, na nem épp ebben a pillanatban, és nem ebből a motortípusból, de nem is leszólásképp mondom a többihez képest, csak az emisszió és az innovációhoz képest leszólás ez a motor is.

  • 2017.10.28. at 09:02
    Permalink

    Javaslom ne a gyenge szívósokra asszociálj. Az 1.0 VVTI-ben a 70LE úgy jön elő hogy a harmatos nyomaték mellett szétpörgeted, és úgy 6000nél elő is áll a 70LE.

    Ezeknél meg az elején ott a tekintélyes (legalábbis egy 1.8as motornak megfelelő) nyomaték, és már alacsony fordulaton megvan a lóerő, ami végig is kíséri a teljesítménygörbét.

    Azért érdekelne a nyomatékadat ehhez a motorhoz, 140LE nem kevés, vajon nyomatékban vagy prögősségben mutat túl a sima 1.0 ecobooston ez a motor….

  • 2017.10.28. at 09:02
    Permalink

    Szépen lassan adagolják be az 1 liter 250le-s 3 hengeres motor eljövetelét.
    Még emlékszem rá mikor megjelent talán 99-ben az 1 literes 68le-s toyota motor micsoda nagy szám volt.
    Most meg úgy fossák már a 2. turbókorszakban ezeket az agyomméretcsökkentett motorokat mintha minden ember vágyálma a turbo lenne meg az elavult benzinmotor vagy a koromokádó.
    Én is többször többfajta ilyen olyan motoros autókat használtam már, kösz nem kérek belőlük.
    Be van butítva a nép az elavult technika vásárlására a fényesre nyalt nyomorék bizniszközpontúság világában.
    Önteni kellene a pénzt az innovációba, na nem az elavult technika agyonfényezése az nem innováció, ma a kézzelfogható innováció már a környezetszennyezés lecsökkentése guruló szekerek automatikus emisszió nélküli világát kellene hogy éljük, de a biznisz mindig is közbeszólt.
    Az is lehet hogy már nem is gurulnia kellene.
    Mindenesetre azért a repülőgépiparban folytatódik szépen úgy ahogy annak mennie kellene minden közlekedési eszköz területén, sőt az űrkutatás is mintha új lendületet kezdene venni a magánszektor versenyével.
    Mindenesetre vedd meg az ezres turbo 140 lovas 3 hengeres benzinedet, hogy az olajsejk meg az autóipari hazugság a jó kövér tömegtechnikával had hízzon tovább és élvezze luxusüber életét rajtad, te meg nézegesd az udvarodba a csillogó új autót, ami alig vagy talán semmit sem fogyaszt kevesebbet mint a turbo nélküli előző közlekedési eszközöd.

  • 2017.10.28. at 09:02
    Permalink

    “…a romániai üzem már megkezdte a Colour Edition modellek gyártását.”

    A jó öreg Oltcit nem véletlenül jutott az eszembe:)

    Némelyik Fordnak jól áll, némelyiken viszont bután mutat ez az orrkiképzés. Ez is az utóbbi kategóriába tartozik nálam. De ilyen szempontból a mélypont az Ecosport, ami nagyon csúnyára sikeredett:

    [url]https://www.google.hu/search?q=ford+ecosport&client=opera&hs=c63&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiow6G4scfKAhWE3iwKHbQCCUIQ_AUIBygB&biw=1048&bih=698[/url]

Vélemény, hozzászólás?