0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Csoportvezető lopott a kecskeméti Mercedes gyárból

Újabb botrány a magyar autógyártásban

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ahol pénz, illetve bármi mozdítható van, onnan lopnak - vélik sokan. Ezúttal a Mercedes kecskeméti gyárában kelt lába néhány alkatrésznek.

Nem csak a rendőrség, a gyár is mindent láthat, hamar ráakadtak az alkatrészeket kicsempésző munkavállalóra

Nem csak a rendőrség, a gyár is mindent láthat, hamar ráakadtak az alkatrészeket kicsempésző munkavállalóra

Nem kegyelmezett a kecskeméti Mercedes-gyárban csoportvezetőként dolgozó és onnan alkatrészeket magához vevő 33 éves kunszentmártoni szerencsevadásznak a gyár vezetősége, illetve a Bács-Kiskun Megyei Rendőr-főkapitányság. Ugyanis utóbbi szóvivője az MTI-nek tegnap (augusztus 6-án délután) már azt nyilatkozta, hogy őrizetbe vették az üzemben összeszerelt B-osztályokból alkatrészeket kiszerelő renitens munkavállalót.

Az eljárás meglehetősen gyors volt, hiszen a rendőrségi szóvivő, Mihályné Bornemisza Eleonóra tájékoztatása szerint augusztus 2-án tett ismeretlen tettes ellen feljelentést a Mercedes-gyár képviselője, a később beigazolódott gyanú szerint ugyanis a már elfogott csoportvezető május óta vitt ki jogtalanul alkatrészeket a gyár területéről.

A feljelentés, illetve az őrizetbevétel dátumából kiolvashatóan a nyomozók igen hamar elfogták a gyanúsítottat, aki kihallgatásakor elismerte a bűncselekmény elkövetését, s meg is nevezte a helyet, ahol azokat tárolta. A vallomás alapján a rendőrök meg is találták azt az említett helyszínen, rokonának házában.

Komoly fizetéskiegészítésére kívánt szert tenni a csoportvezető, ugyanis mintegy egymillió forint értékben vett magához egyebek mellett motorvezérlő elektronikát, többfajta Mercedes-emblémát, légzsákot, defektjavító készletet, kábeleket, illetve távirányítós kulcsokat, melyeket közösségi oldalakon kívánt értékesíteni. Utóbbi alapján elfogása, őrizetbe vétele vélhetően egyszerű volt, a − volt − csoportvezető előzetes letartóztatását már kezdeményezte a rendőrség, és bizonyára ő is belátja majd, hogy vezető beosztásból különösen nem volt hosszú távon kifizetődő munkaadójának meglopása.

Ez is érdekes lehet:
 

Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic teszt

Majdnem mindenestül nálunk készül, csinos, finom autó az Audi A3 Limousine. És persze drága...

Mától szerdáig fokozott sebesség-ellenőrzés hazánkban is

A TISPOL akció részeként európai szintű fokozott ellenőrzés van hazánk közútjain 2014. április...

Peugeot 206 1.4 Presence, 2004 - használtteszt

Mennyire jó városi autó a Peugeot 206? Egy alig 38 ezer kilométert futott, megkímélt példány...

Automata váltó: kell-e félni tőle?

Nem is olyan rég még sokan idegenkedtek tőle, mára mind jobb barátunk az automata váltó. De mire...

Nyárigumi-teszt 2014 – az Autónavigátor.hu és a nonstopgumi.hu valóságtesztje

Idén is elkészítettük nyárigumi-tesztünket. Bőven van meglepetés és különbség is az abroncsok...

A 23 éves angol srácnak összejött, sportkocsis videóival kereste meg R8-asa árát

Paul Wallace kihasználta a videómegosztókban rejlő potenciált, a Londont ellepő szupersporkocsik...

Mercedes-Benz E 270 CDI Automata Avantgarde, 2004 - használtteszt

Ha a 10 éves E-osztályos Mercedesek között nézzük a próbált példányt, akkor drága. Jellemzőihez...

Az USA közlekedési hatósága durva kisfilmekkel szoktat le a vezetés közbeni telefonnyomkodásról

Az NHTSA videókampánya hatásos elrettentés, hogy senki ne nyomogassa a telefonját vezetés közben...

Dacia Duster húzta ki a tesztúton elakadat Porsche Macant

Alap, hogy a terepezéshez elsősorban ész, másodsorban terepjáró szükséges, az elakadt Porsche...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
Hirdetés

A cikk galériája


Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (7 db)

Combi27 írta: 2012 augusztus 14., kedd 10:34:31
sanlac írta: tavaly

Combi27!

1.) Hol fizetik meg tisztességgel az ember munkáját? A multik azért jönnek Mo.-ra, mert itt alacsonyabbak a bérek, mint pl. jelen esetben No.-ban. Olcsóbb a rabszolga, mint a munkásember!

2.) "Dezsvír" nem vállalna el csoportvezetői beosztást! Azok mind bankvezérek akarnak lenni! Ha meg elvállalja, akkor meg az 1. pont lép érvénybe! ;)


Előzmények megtekintése

Azért vannak nem spúrköcsög cégek is...
A Densohoz a Balluffhoz a Grundfoshoz az Audihoz csak kihalás útján lehet bekerülni.Már amikről tudok is hogy mennyit fizetnek.
Az a nagy baja a társadalmunknak hogy két sörér is elmegy megcsinálni egy melót, míg más mondjuk 5 ezerért csinálná meg ugyanezt.Szóval vannak demoralizálók.Én is mikor költözés miatt melóhelyet kerestem kaptam olyan eszeveszett ajánlatokat, hogy végig sem hallgattam azokat.
Egy példa: raktáros- targoncavezető állás 3 műszak, bérezés minimál bér...Kérdezem hogy próbaidő után van e emelés.Válasz hogy persze, mert addigra emelik a minimál bért az évforduló miatt , így annyi lesz.Mondom a nőnek hogy így hogy gondolja hogy egy lakáshitelt tudok fizetni?Asszongya hogy még mindig jobb mint a munkanélküli.Mondom neki, nem hinném, mert munkanélküli mellett simán feketén 3szor többet keresek mint amit most ajánlott, csak abból nem lesz normális nyugdíjam, mint ahogy minimálbérből sem.Erre leb@szta a telefont.

Az alacsony bérek pedig addig igazak, míg egy cég nincs itt 10-15 éve.Aki az elejétől kezdve ott melózik annak a bére az egekben , aki meg most kezd az minimálbér.Nálunk is pont ez van...aki 15 éve itt melózik annak 1200 forint az órabéra, aki meg most jön annak meg 680....

Viszont egy német jónevű gyárnál elvárható lene hogy a hírnevét ne csorbítsa az hogy rabszolgatartó módon olcsón dolgoztat, és hirbe keveredik mert kilopják az alulfizetett dolgozók a szemét is..

A válaszoláshoz belépés szükséges
sanlac írta: 2012 augusztus 13., hétfő 16:43:32
Combi27 írta: tavaly

azért én megkérdezném mennyi a csoportvezető bére...ugyanis az ember két ok miatt lop a munkahelyéről:



1: nem fizetik meg a munkáját tisztességgel

2: a vériben van tesó :)


Előzmények megtekintése

Combi27!
1.) Hol fizetik meg tisztességgel az ember munkáját? A multik azért jönnek Mo.-ra, mert itt alacsonyabbak a bérek, mint pl. jelen esetben No.-ban. Olcsóbb a rabszolga, mint a munkásember!
2.) "Dezsvír" nem vállalna el csoportvezetői beosztást! Azok mind bankvezérek akarnak lenni! Ha meg elvállalja, akkor meg az 1. pont lép érvénybe! ;)

A válaszoláshoz belépés szükséges
robocselli írta: 2012 augusztus 11., szombat 08:38:30

Arról nem szól a fáma, hogy vajon tényleg valami "tesó" féle lehetett-e az elkövető. Bűnöző csak nem lehet, hiszen a mai szemlélet szerint most egyenruhás bűnözés van! Lehet hogy az a bűnöző aki elkapta, mert nem hagyta tisztességesen lopni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
saabracinghungary írta: 2012 augusztus 08., szerda 13:58:58

na szép wlcome to magyarisztán.........

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csaby írta: 2012 augusztus 08., szerda 12:51:19
Combi27 írta: tavaly

azért én megkérdezném mennyi a csoportvezető bére...ugyanis az ember két ok miatt lop a munkahelyéről:



1: nem fizetik meg a munkáját tisztességgel

2: a vériben van tesó :)


Előzmények megtekintése

Azért arra is kíváncsi lennék, hol dolgozott (?)előtte....ennyi esze legyen...gratulálok.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Combi27 írta: 2012 augusztus 07., kedd 19:02:32

azért én megkérdezném mennyi a csoportvezető bére...ugyanis az ember két ok miatt lop a munkahelyéről:

1: nem fizetik meg a munkáját tisztességgel
2: a vériben van tesó :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
bandi26 írta: 2012 augusztus 07., kedd 17:27:21

K.M. kutas cikke olvasása után azt hittem élete első maximum második cikke lehet, időközben kiderült tévedésben leledzek

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Friss tesztek

Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic teszt

Magyar és menő. Audi A3 Limousine teszt Videó

Majdnem mindenestül nálunk készül, csinos, finom autó az Audi A3 Limousine. És persze drága. Hengerlekapcsolós 1.4 TFSI-ként teszteltük.


Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi teszt

Nagyra nőtt! Ford Grand Tourneo Connect teszt

Csúcsverziójával járt nálunk az új és hosszított Ford Grand Tourneo Connect. Nem csak méretével, tudásával is nagy.


SEAT Leon ST 1.6 TDI CR teszt

Szép nagy bendő spórolósan. SEAT Leon ST teszt

Először van SEAT Leon kombi, s jó, hogy megcsinálták, mert igen remekre sikeredett. És 1.6-os dízelmotorral szinte semmit sem fogyaszt.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
Hirdetés

MERCEDES-BENZ tesztek

Mercedes-Benz CLA 220 CDI teszt

Viszlát, unalom! Mercedes CLA teszt Videó

Hogy mennyire kupé, voltaképp sokadlagos. Hogy szűk hátul, szintén. Azt is megbocsátjuk neki, hogy 15 millióért csak manuális a klíma? Teszten a kecskeméti Mercedes CLA.


Mercedes A 200 CDI Blue Efficiency teszt

Egy korszaaaak vége - Mercedes A 200 CDI AMG Sport teszt

Ez az A-osztály már nem az az A-osztály. Agyő szendvicspadló, agyő bumfordiság, itt az új, dinamikus luxuskompakt.


Mercedes-Benz ML 250 BlueTEC 4MATIC teszt

Nyugalom, elég a négy henger: Mercedes ML teszt

Négyhengeres dízelmotorral próbáltuk a harmadik generációs Mercedes ML szabadidő-autót. Jól megy, elfogadhatóan fogyaszt, finom darab - bosszantó hibákkal.


Mercedes-Benz CLS 350 CDI 4Matic teszt

Összkerekes fapad közel 24 millióért - Mercedes CLS teszt

Pazar a kiállása, alapvetően a beltere sem hagy kívánnivalót maga után, valahogy mégsem veszi le az embert a lábáról. A CLS-t összkerekes dízelként igyekeztünk megszeretni.


Mercedes-Benz B 200 CDI BlueEfficiency teszt

A mi drága csillagunk - Mercedes B-osztály teszt Videó

Aki meglátta, rajongott érte: formájáért, és azért is, mert mindenki kecskemétinek nézte, pedig a tesztautó még nem volt az.


Még több MERCEDES-BENZ teszt

Címlapon


Friss cikkek

Mercedes-Benz E-osztály menetpróba kupéval, kabrióval, kombival és 9 fokozatú automata váltóval

Próbán a Mercedes 9 fokozatú váltója

8 órája – Újdonság

A legjobbat, vagy semmit. Ezt üzeni a Mercedes-Benz, s hogy egyet tudjunk érteni, szinte végigpróbáltuk a teljes E-osztályos palettát.


Sokat kockáztat, aki ittasan ül volánhoz

Húsvéti ittas vezetés: a jogsi mellett a biztosítás is elbukható

21 órája – Sztori

Jogosítványát, szabadságát és kár esetén még biztosítását is bukhatja az, aki ittasan vezet.


Újabb Toyota-visszahívás, és ami mögötte van

Na most akkor jó ez a sok Toyota-visszahívás?

Tegnap – Sztori

Újfent egy rakás autót érintő visszahívást jelentett be a Toyota, hát adja magát a kérdés: ez azért van, mert egyre rosszabb a minőségük?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MERCEDES-BENZ E 220 T CDI Elegance

MERCEDES-BENZ E 220 T...

Ár: 1.050.000 Ft

Évjárat: 2002 / 10

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ CLS 250 CDI BlueEFFICIENCY (Automata)

MERCEDES-BENZ CLS 250...

Ár: 20.790.000 Ft

Évjárat: 2013

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ VIANO 2.2 CDI Ambiente E (Automata)

MERCEDES-BENZ VIANO 2....

Ár: 10.200.000 Ft

Évjárat: 2011 / 6

Kivitel: kisbusz

Üzemanyag: Dízel

Még több autó