0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Csoportvezető lopott a kecskeméti Mercedes gyárból

Újabb botrány a magyar autógyártásban

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ahol pénz, illetve bármi mozdítható van, onnan lopnak - vélik sokan. Ezúttal a Mercedes kecskeméti gyárában kelt lába néhány alkatrésznek.

Nem csak a rendőrség, a gyár is mindent láthat, hamar ráakadtak az alkatrészeket kicsempésző munkavállalóra

Nem csak a rendőrség, a gyár is mindent láthat, hamar ráakadtak az alkatrészeket kicsempésző munkavállalóra

Nem kegyelmezett a kecskeméti Mercedes-gyárban csoportvezetőként dolgozó és onnan alkatrészeket magához vevő 33 éves kunszentmártoni szerencsevadásznak a gyár vezetősége, illetve a Bács-Kiskun Megyei Rendőr-főkapitányság. Ugyanis utóbbi szóvivője az MTI-nek tegnap (augusztus 6-án délután) már azt nyilatkozta, hogy őrizetbe vették az üzemben összeszerelt B-osztályokból alkatrészeket kiszerelő renitens munkavállalót.

Az eljárás meglehetősen gyors volt, hiszen a rendőrségi szóvivő, Mihályné Bornemisza Eleonóra tájékoztatása szerint augusztus 2-án tett ismeretlen tettes ellen feljelentést a Mercedes-gyár képviselője, a később beigazolódott gyanú szerint ugyanis a már elfogott csoportvezető május óta vitt ki jogtalanul alkatrészeket a gyár területéről.

A feljelentés, illetve az őrizetbevétel dátumából kiolvashatóan a nyomozók igen hamar elfogták a gyanúsítottat, aki kihallgatásakor elismerte a bűncselekmény elkövetését, s meg is nevezte a helyet, ahol azokat tárolta. A vallomás alapján a rendőrök meg is találták azt az említett helyszínen, rokonának házában.

Komoly fizetéskiegészítésére kívánt szert tenni a csoportvezető, ugyanis mintegy egymillió forint értékben vett magához egyebek mellett motorvezérlő elektronikát, többfajta Mercedes-emblémát, légzsákot, defektjavító készletet, kábeleket, illetve távirányítós kulcsokat, melyeket közösségi oldalakon kívánt értékesíteni. Utóbbi alapján elfogása, őrizetbe vétele vélhetően egyszerű volt, a − volt − csoportvezető előzetes letartóztatását már kezdeményezte a rendőrség, és bizonyára ő is belátja majd, hogy vezető beosztásból különösen nem volt hosszú távon kifizetődő munkaadójának meglopása.

Ez is érdekes lehet:
 

DS5 BlueHDi 180 EAT6 teszt

A franciák divatmodellje tavaly óta annyira különcnek számít, hogy a Citroën nevet is ledobta...

Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi ST3 teszt

Dízelmotoros kombiként sokaknak fura a Ford Focus ST, ami akár még automata váltós is lehetne...

Új fejlemények az emissziós mizériában, gond lehet a Fiatnál is

Míg a Volkswagen-konszern már itthon is javában korrigálja az autóit, az érintett márkák körébe...

A jövőt vezettük - Toyota Mirai menetpróba

A Toyota Mirai nem a vízből veszi ki az oxigént, hanem épp ellenkezőleg: vizet termel, meg mellette...

Nemzetközi menetpróba: az új növelt terepképességű Renault haszonjárművek és a Master 4x4

Renault-val hegyre, esetleg télen, de akár nyáron, szügyig érő homokban is. A franciák újdonságai...

Idén 20 éves, 5 millió elkelt már belőle - a Skoda Octavia

Kereken 20 esztendővel ezelőtt debütált a Skoda Octavia, ma már harmadik generációjánál tart...

Ilyen Golfot még nem láttál: Golf I 815 lóerővel

Egykor 112 lóerő volt a legerősebb I-es Golf, a GTI teljesítménye. A DMK Motoring legújabb alkotása...

3741 autós kap csekket a 24 órás Speedmarathon akciónak "köszönhetően"

Hiába jelentette be a rendőrség jó előre a fokozott sebesség-ellenőrzést, hiába árulta el a helyszíneket...

Nem foglal nagy helyet a kertből, nem is drága a nyitott garázs

Bármilyen garázs nagyon komoly védelmet ad a szabad ég alatt álláshoz képest, már a nyitott is...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (7 db)

Combi27 írta: 2012 augusztus 14., kedd 10:34:31
sanlac írta: 4 éve

Combi27!

1.) Hol fizetik meg tisztességgel az ember munkáját? A multik azért jönnek Mo.-ra, mert itt alacsonyabbak a bérek, mint pl. jelen esetben No.-ban. Olcsóbb a rabszolga, mint a munkásember!

2.) "Dezsvír" nem vállalna el csoportvezetői beosztást! Azok mind bankvezérek akarnak lenni! Ha meg elvállalja, akkor meg az 1. pont lép érvénybe! ;)


Előzmények megtekintése

Azért vannak nem spúrköcsög cégek is...
A Densohoz a Balluffhoz a Grundfoshoz az Audihoz csak kihalás útján lehet bekerülni.Már amikről tudok is hogy mennyit fizetnek.
Az a nagy baja a társadalmunknak hogy két sörér is elmegy megcsinálni egy melót, míg más mondjuk 5 ezerért csinálná meg ugyanezt.Szóval vannak demoralizálók.Én is mikor költözés miatt melóhelyet kerestem kaptam olyan eszeveszett ajánlatokat, hogy végig sem hallgattam azokat.
Egy példa: raktáros- targoncavezető állás 3 műszak, bérezés minimál bér...Kérdezem hogy próbaidő után van e emelés.Válasz hogy persze, mert addigra emelik a minimál bért az évforduló miatt , így annyi lesz.Mondom a nőnek hogy így hogy gondolja hogy egy lakáshitelt tudok fizetni?Asszongya hogy még mindig jobb mint a munkanélküli.Mondom neki, nem hinném, mert munkanélküli mellett simán feketén 3szor többet keresek mint amit most ajánlott, csak abból nem lesz normális nyugdíjam, mint ahogy minimálbérből sem.Erre leb@szta a telefont.

Az alacsony bérek pedig addig igazak, míg egy cég nincs itt 10-15 éve.Aki az elejétől kezdve ott melózik annak a bére az egekben , aki meg most kezd az minimálbér.Nálunk is pont ez van...aki 15 éve itt melózik annak 1200 forint az órabéra, aki meg most jön annak meg 680....

Viszont egy német jónevű gyárnál elvárható lene hogy a hírnevét ne csorbítsa az hogy rabszolgatartó módon olcsón dolgoztat, és hirbe keveredik mert kilopják az alulfizetett dolgozók a szemét is..

A válaszoláshoz belépés szükséges
sanlac írta: 2012 augusztus 13., hétfő 16:43:32
Combi27 írta: 4 éve

azért én megkérdezném mennyi a csoportvezető bére...ugyanis az ember két ok miatt lop a munkahelyéről:



1: nem fizetik meg a munkáját tisztességgel

2: a vériben van tesó :)


Előzmények megtekintése

Combi27!
1.) Hol fizetik meg tisztességgel az ember munkáját? A multik azért jönnek Mo.-ra, mert itt alacsonyabbak a bérek, mint pl. jelen esetben No.-ban. Olcsóbb a rabszolga, mint a munkásember!
2.) "Dezsvír" nem vállalna el csoportvezetői beosztást! Azok mind bankvezérek akarnak lenni! Ha meg elvállalja, akkor meg az 1. pont lép érvénybe! ;)

A válaszoláshoz belépés szükséges
robocselli írta: 2012 augusztus 11., szombat 08:38:30

Arról nem szól a fáma, hogy vajon tényleg valami "tesó" féle lehetett-e az elkövető. Bűnöző csak nem lehet, hiszen a mai szemlélet szerint most egyenruhás bűnözés van! Lehet hogy az a bűnöző aki elkapta, mert nem hagyta tisztességesen lopni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
saabracinghungary írta: 2012 augusztus 08., szerda 13:58:58

na szép wlcome to magyarisztán.........

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csaby írta: 2012 augusztus 08., szerda 12:51:19
Combi27 írta: 4 éve

azért én megkérdezném mennyi a csoportvezető bére...ugyanis az ember két ok miatt lop a munkahelyéről:



1: nem fizetik meg a munkáját tisztességgel

2: a vériben van tesó :)


Előzmények megtekintése

Azért arra is kíváncsi lennék, hol dolgozott (?)előtte....ennyi esze legyen...gratulálok.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Combi27 írta: 2012 augusztus 07., kedd 19:02:32

azért én megkérdezném mennyi a csoportvezető bére...ugyanis az ember két ok miatt lop a munkahelyéről:

1: nem fizetik meg a munkáját tisztességgel
2: a vériben van tesó :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
bandi26 írta: 2012 augusztus 07., kedd 17:27:21

K.M. kutas cikke olvasása után azt hittem élete első maximum második cikke lehet, időközben kiderült tévedésben leledzek

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Friss tesztek

DS5 BlueHDi 180 EAT6 teszt

Egy Citroën logóval kevesebb - DS5 teszt

A franciák divatmodellje tavaly óta annyira különcnek számít, hogy a Citroën nevet is ledobta magáról, és önálló márkaként, DS néven fut tovább. Legnagyobb és legerősebb változatát tettük próbára.


Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi ST3  teszt

Családi Mustang? Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi teszt

Dízelmotoros kombiként sokaknak fura a Ford Focus ST, ami akár még automata váltós is lehetne. És még így is a legtökösebb kompakt kombi.


Renault Mégane 1.6 dCi 130 Bose teszt

Hozhat új vevőket? Csúcsdízel Renault Mégane teszt

Az új Mégane kezdeti kínálatában a 130 lóerős 1.6-os a csúcsdízel. Már ez is megdöbbentően nagyot lép, nem csak a Renault-hívőket foghatja meg.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Hirdetés

MERCEDES-BENZ tesztek

Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC teszt

Drága búcsú - Mercedes ML 350 BlueTEC teszt

Olyan Mercedes ML járt nálunk, amiben szinte minden volt, akár a búcsúban. Csak az extrák ára 11,5 millió forintot tett ki.


Mercedes-Benz CLS 220 BlueTEC teszt

A dizájnerek kedvence - Mercedes CLS teszt

Elődjét a cég fődizájnere stílusikonnak tekinti, ehhez képest ma "olcsó" alapváltozatban is kapható. Így felszerelve viszont már 23 millió.


Mercedes-Benz B 200 Automata teszt

Hogy ez mennyivel jobb autó lett! Mercedes-Benz B 200 teszt

Csak egy frissítést kapott a három évvel ezelőtt megjelent Mercedes B-osztály, ám nagyon sokat fejlődött. Egy baja van csak: nem a mi autónk.


Mercedes-Benz V 250 BlueTEC teszt

Ilyen nincs, és mégis van! Mercedes-Benz V-osztály teszt

Legerősebb, 250 BlueTEC jelölésű motorjával és a bevezetéskori gazdag Edition 1 ellátmánnyal járt nálunk a Mercedes-Benz V-osztály.


Mercedes-Benz C 220 BlueTEC teszt

Drágán védd az életed! Mercedes C-osztály teszt Videó

Azt nem mondanám, hogy jobb a riválisainál, de az azért elég durva, mi mindent tud az új Mercedes C-osztály. Persze az ára sem hétköznapi.


Még több MERCEDES-BENZ teszt

Címlapon


Friss cikkek

Miskolcon folytatódik az Országos Rallye Bajnokság

Közeleg a második felvonás - HELL 22. Miskolc Rallye

2 órája – Sztori

Még keletebbre folytatódik a csata. Az ORB, az R2 és a Historic mezőnye is áthalad a Bükk-hegység legendás szakaszain.


Minden idők legkeményebb Skoda Octavia kiadását mutathatjuk

Íme az egyetlen, magyar kézben lévő kupás Octavia

Tegnap – Sztori

A Hungaroringen sikerült szemügyre venni a vadiúj kupás Octaviákat, amik újjáéledésük első futamát hazánkban futják a hétvégén.


Vége a demonstrációnak, ám újabbat, még keményebbet ígérnek a taxisok

Egész Budapestet lezárnák a taxisok, ha nem lesz változás Videó

3 napja – Sztori

A taxisoknak nem a kormánnyal van bajuk - tudhattuk meg tüntetésük sajtótájékoztatóján. A budapestiektől elnézést kértek, ám jövő héten az egész fővárost lezárnák.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MERCEDES-BENZ A 170 CDI Classic

MERCEDES-BENZ A 170 CD...

Ár: 849.000 Ft

Évjárat: 2001 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ GLK 220 CDI BlueEFFICIENCY PDC

MERCEDES-BENZ GLK 220...

Ár: 7.500.000 Ft

Évjárat: 2012 / 3

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ E 270 CDI Avantgarde (Automata) 2004.12.20-án forg.helyezve

MERCEDES-BENZ E 270 CD...

Ár: 1.998.000 Ft

Évjárat: 2002 / 12

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!