0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Csoportvezető lopott a kecskeméti Mercedes gyárból

Újabb botrány a magyar autógyártásban

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ahol pénz, illetve bármi mozdítható van, onnan lopnak - vélik sokan. Ezúttal a Mercedes kecskeméti gyárában kelt lába néhány alkatrésznek.

Nem csak a rendőrség, a gyár is mindent láthat, hamar ráakadtak az alkatrészeket kicsempésző munkavállalóra

Nem csak a rendőrség, a gyár is mindent láthat, hamar ráakadtak az alkatrészeket kicsempésző munkavállalóra

Nem kegyelmezett a kecskeméti Mercedes-gyárban csoportvezetőként dolgozó és onnan alkatrészeket magához vevő 33 éves kunszentmártoni szerencsevadásznak a gyár vezetősége, illetve a Bács-Kiskun Megyei Rendőr-főkapitányság. Ugyanis utóbbi szóvivője az MTI-nek tegnap (augusztus 6-án délután) már azt nyilatkozta, hogy őrizetbe vették az üzemben összeszerelt B-osztályokból alkatrészeket kiszerelő renitens munkavállalót.

Az eljárás meglehetősen gyors volt, hiszen a rendőrségi szóvivő, Mihályné Bornemisza Eleonóra tájékoztatása szerint augusztus 2-án tett ismeretlen tettes ellen feljelentést a Mercedes-gyár képviselője, a később beigazolódott gyanú szerint ugyanis a már elfogott csoportvezető május óta vitt ki jogtalanul alkatrészeket a gyár területéről.

A feljelentés, illetve az őrizetbevétel dátumából kiolvashatóan a nyomozók igen hamar elfogták a gyanúsítottat, aki kihallgatásakor elismerte a bűncselekmény elkövetését, s meg is nevezte a helyet, ahol azokat tárolta. A vallomás alapján a rendőrök meg is találták azt az említett helyszínen, rokonának házában.

Komoly fizetéskiegészítésére kívánt szert tenni a csoportvezető, ugyanis mintegy egymillió forint értékben vett magához egyebek mellett motorvezérlő elektronikát, többfajta Mercedes-emblémát, légzsákot, defektjavító készletet, kábeleket, illetve távirányítós kulcsokat, melyeket közösségi oldalakon kívánt értékesíteni. Utóbbi alapján elfogása, őrizetbe vétele vélhetően egyszerű volt, a − volt − csoportvezető előzetes letartóztatását már kezdeményezte a rendőrség, és bizonyára ő is belátja majd, hogy vezető beosztásból különösen nem volt hosszú távon kifizetődő munkaadójának meglopása.

Ez is érdekes lehet:
 

Szerelem: veterán kereklámpás Ladák

A régi Lada ma már kultikus autó, főleg ha Zsiguli. Négyet próbáltunk 1971 és 1980 közöttről...

Születésnapos, 20 éves a Skoda Felicia

Pontosan 20 évvel ezelőtt gördült le a gyártósorról az első Skoda Felicia, az első Skoda, ami...

Tartósság: 26 év alatt 890 ezer kilométeres túra egy Mercedes-Benz G-osztállyal

Günther Holtorf nem taxis, hanem egy életvidám nyugdíjas, aki 177 országot járt be 1988-as 300...

Nem csak veséket veszített, idegen emblémákat és orrokat is kapott a BMW i8

Szerinted melyik márka frontrészével mutatna legjobban a BMW i8? Megnézhetjük Aston Martinként...

Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal...

Tovább apad a benzin és a gázolaj ára, ismét jelentős az áresés

Folytatódik a benzin és a gázolaj árának apadása. Továbbra is a benzin esetén jelentősebb az...

Peugeot-t venne használtan? Vizsgáltassa át, hogy ne érje meglepetés!

Peugeot esetén is igaz, ami minden márkánál: többen vesznek használtat, mint újat. Nem mindegy...

Körkép: a piac legkisebb autói. Egyben a legolcsóbbak is?

Speciális csoportban, az ötajtós miniautók között néztünk szét, azt keresve, hogy mennyiért kaphatunk...

Passatos nyerte a 20 éves Volkswagen Golfot

Idén már nem csupán Golf-, hanem Volkswagen-találkozó volt a Hungaroringen. A tombola fődíját...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (7 db)

Combi27 írta: 2012 augusztus 14., kedd 10:34:31
sanlac írta: 2 éve

Combi27!

1.) Hol fizetik meg tisztességgel az ember munkáját? A multik azért jönnek Mo.-ra, mert itt alacsonyabbak a bérek, mint pl. jelen esetben No.-ban. Olcsóbb a rabszolga, mint a munkásember!

2.) "Dezsvír" nem vállalna el csoportvezetői beosztást! Azok mind bankvezérek akarnak lenni! Ha meg elvállalja, akkor meg az 1. pont lép érvénybe! ;)


Előzmények megtekintése

Azért vannak nem spúrköcsög cégek is...
A Densohoz a Balluffhoz a Grundfoshoz az Audihoz csak kihalás útján lehet bekerülni.Már amikről tudok is hogy mennyit fizetnek.
Az a nagy baja a társadalmunknak hogy két sörér is elmegy megcsinálni egy melót, míg más mondjuk 5 ezerért csinálná meg ugyanezt.Szóval vannak demoralizálók.Én is mikor költözés miatt melóhelyet kerestem kaptam olyan eszeveszett ajánlatokat, hogy végig sem hallgattam azokat.
Egy példa: raktáros- targoncavezető állás 3 műszak, bérezés minimál bér...Kérdezem hogy próbaidő után van e emelés.Válasz hogy persze, mert addigra emelik a minimál bért az évforduló miatt , így annyi lesz.Mondom a nőnek hogy így hogy gondolja hogy egy lakáshitelt tudok fizetni?Asszongya hogy még mindig jobb mint a munkanélküli.Mondom neki, nem hinném, mert munkanélküli mellett simán feketén 3szor többet keresek mint amit most ajánlott, csak abból nem lesz normális nyugdíjam, mint ahogy minimálbérből sem.Erre leb@szta a telefont.

Az alacsony bérek pedig addig igazak, míg egy cég nincs itt 10-15 éve.Aki az elejétől kezdve ott melózik annak a bére az egekben , aki meg most kezd az minimálbér.Nálunk is pont ez van...aki 15 éve itt melózik annak 1200 forint az órabéra, aki meg most jön annak meg 680....

Viszont egy német jónevű gyárnál elvárható lene hogy a hírnevét ne csorbítsa az hogy rabszolgatartó módon olcsón dolgoztat, és hirbe keveredik mert kilopják az alulfizetett dolgozók a szemét is..

A válaszoláshoz belépés szükséges
sanlac írta: 2012 augusztus 13., hétfő 16:43:32
Combi27 írta: 2 éve

azért én megkérdezném mennyi a csoportvezető bére...ugyanis az ember két ok miatt lop a munkahelyéről:



1: nem fizetik meg a munkáját tisztességgel

2: a vériben van tesó :)


Előzmények megtekintése

Combi27!
1.) Hol fizetik meg tisztességgel az ember munkáját? A multik azért jönnek Mo.-ra, mert itt alacsonyabbak a bérek, mint pl. jelen esetben No.-ban. Olcsóbb a rabszolga, mint a munkásember!
2.) "Dezsvír" nem vállalna el csoportvezetői beosztást! Azok mind bankvezérek akarnak lenni! Ha meg elvállalja, akkor meg az 1. pont lép érvénybe! ;)

A válaszoláshoz belépés szükséges
robocselli írta: 2012 augusztus 11., szombat 08:38:30

Arról nem szól a fáma, hogy vajon tényleg valami "tesó" féle lehetett-e az elkövető. Bűnöző csak nem lehet, hiszen a mai szemlélet szerint most egyenruhás bűnözés van! Lehet hogy az a bűnöző aki elkapta, mert nem hagyta tisztességesen lopni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
saabracinghungary írta: 2012 augusztus 08., szerda 13:58:58

na szép wlcome to magyarisztán.........

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csaby írta: 2012 augusztus 08., szerda 12:51:19
Combi27 írta: 2 éve

azért én megkérdezném mennyi a csoportvezető bére...ugyanis az ember két ok miatt lop a munkahelyéről:



1: nem fizetik meg a munkáját tisztességgel

2: a vériben van tesó :)


Előzmények megtekintése

Azért arra is kíváncsi lennék, hol dolgozott (?)előtte....ennyi esze legyen...gratulálok.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Combi27 írta: 2012 augusztus 07., kedd 19:02:32

azért én megkérdezném mennyi a csoportvezető bére...ugyanis az ember két ok miatt lop a munkahelyéről:

1: nem fizetik meg a munkáját tisztességgel
2: a vériben van tesó :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
bandi26 írta: 2012 augusztus 07., kedd 17:27:21

K.M. kutas cikke olvasása után azt hittem élete első maximum második cikke lehet, időközben kiderült tévedésben leledzek

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Friss tesztek

Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Kia Soul 1.6 CRDI teszt

Már csak egy madzag kéne. Kia Soul teszt

Sokkal autóbb lett elődjénél az új Kia Soul. Van mondjuk rossz hír is, azaz inkább bosszantó, de végül győz a jó.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Hirdetés

MERCEDES-BENZ tesztek

Mercedes-Benz V 250 BlueTEC teszt

Ilyen nincs, és mégis van! Mercedes-Benz V-osztály teszt

Legerősebb, 250 BlueTEC jelölésű motorjával és a bevezetéskori gazdag Edition 1 ellátmánnyal járt nálunk a Mercedes-Benz V-osztály.


Mercedes-Benz C 220 BlueTEC teszt

Drágán védd az életed! Mercedes C-osztály teszt Videó

Azt nem mondanám, hogy jobb a riválisainál, de az azért elég durva, mi mindent tud az új Mercedes C-osztály. Persze az ára sem hétköznapi.


Mercedes-Benz CLA 250 teszt

Finomáru. Mercedes-Benz CLA 250 teszt

Éppenséggel dízelként sem volt rossz, de benzinesként még jobb, még finomabb autó a kecskeméti gyártású Mercedes-Benz CLA.


Mercedes-Benz CLA 220 CDI teszt

Viszlát, unalom! Mercedes CLA teszt Videó

Hogy mennyire kupé, voltaképp sokadlagos. Hogy szűk hátul, szintén. Azt is megbocsátjuk neki, hogy 15 millióért csak manuális a klíma? Teszten a kecskeméti Mercedes CLA.


Mercedes A 200 CDI Blue Efficiency teszt

Egy korszaaaak vége - Mercedes A 200 CDI AMG Sport teszt

Ez az A-osztály már nem az az A-osztály. Agyő szendvicspadló, agyő bumfordiság, itt az új, dinamikus luxuskompakt.


Még több MERCEDES-BENZ teszt

Címlapon


Friss cikkek

Opel Corsa E: minden eddiginél finomabb, okosabb, takarékosabb

Két centi igenis sokat számíthat: próbán az Opel Corsa E

3 órája – Újdonság

Nem forradalmi, de azért minden eddiginél jobb a legújabb Opel Corsa. 2 990 000 forinttól rendelhető, vezetni Frankfurt környékén sikerült.


Már üzemel az ország ötödik elektromos autó villámtöltője

Átadták Budapest első e-taxi drosztját, ami nem is igazi droszt

Tegnap – Sztori

E-taxi drosztot adtak át kedden Óbudán - írja az MTI. Csakhogy ez nem egy taxiállomás. Mindegy, örüljünk az újabb villámtöltőnek.


Körkép: a piac legkisebb autói. Egyben a legolcsóbbak is?

Milyen ötajtós miniautókba, mennyiért ülhetünk ma?

2 napja – Sztori

Speciális csoportban, az ötajtós miniautók között néztünk szét, azt keresve, hogy mennyiért kaphatunk praktikus városi járgányt.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MERCEDES-BENZ E 220 CDI Classic KLÍMÁS

MERCEDES-BENZ E 220 CD...

Ár: 720.000 Ft

Évjárat: 2000 / 6

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ E 320 Elegance (Automata)

MERCEDES-BENZ E 320 El...

Ár: 2.590.000 Ft

Évjárat: 2003 / 11

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ A 180 CDI Elegance ÁLLÓFŰTÉS. SZERVIZKÖNYV

MERCEDES-BENZ A 180 CD...

Ár: 2.299.000 Ft

Évjárat: 2006 / 1

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó