Hekk, lángos és fagyi az üzemanyagcella fölött

Daihatsu FC Sho Case: üzemanyagcellás minibusz

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Rövidebb, de jóval magasabb, mint a Fiat 500-as, hajtását a szendvicspadlóba rejtett üzemanyagcellák biztosítják - ilyen a Daihatsu FC Sho Case.

Rövid, de széles és magas, 3,4 méter hosszú, 1,75 széles és 1,9 m magas kockaautót mutat be a Daihatsu Tokióban.
A 2,45 m tengelytávú minibusz 15 cm-rel rövidebb a Fiat 500-asnál, viszont 41,5 cm-rel magasabb, és akár raktárként is használható, mivel a Daihatsu bejelentése szerint az ülések és a kormánykerék összehajtogatásával további hasznos rakodótér szabadítható fel. A kompakt járművet teljesen új padlólemezre építették, a hajtás üzemanyag-cellái az utas- és a csomagtér alatt, a padlóba rejtve találhatók meg - bár sokszor nem kell őket keresni.
Hirdetés
Hogy pontosan milyen célokra hasznos az FC Sho Case nevű, tiszta üzemű kisbusz, az nem derül ki a Daihatsu közleményéből, mi mondjuk kiállítási pavilonként, vagy ultramodern lángososként, fagyiskocsiként, esetleg hekk-árusként tudnánk leginkább elképzelni.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?