Bemutatkozott az első indiai szupersportautó
DC Design Avanti, az indiai sportgép
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Gyártójától kapta a szuper jelölést, árát és teljesítményét tekintve inkább az Audi TT és konkurensei jelentik valódi ellenfeleit.
A DC Design eddig főleg méregdrága egyedi modelleket készített bármiből, amit kezeik közé kaparintottak, legyen az Tata Nano vagy Rolls-Royce.
Most viszont első saját fejlesztésű és építésű sportkocsijukkal jelentkeztek, és ahogy az indiai konyhából is ismerős lehet, egy kicsit tartalmaz mindenből. Az orr-rész láttán nehéz lenne letagadni az Audi R8, oldalának görbületei alapján pedig a Ferrari 458 hatását, az összkép mégis eredeti, európai szemmel nehezen befogadható, de egyáltalán nem aránytalan autót mutat.
A Fordtól származó kétliteres EcoBoost turbómotorral és hatfokozatú duplakuplungos váltóval kerül piacra: 265 lóerejével és 56 ezer dolláros árával az Audi TT ligájában lép színre, így a cég által használt szupersportautó kifejezés kicsit talán túlzás. A tervek szerint a későbbiekben egy, a Hondától származó V6-os turbómotorral gazdagítanák a kínálatot, ennek 400 lóereje már komolyabb fegyvertényt jelentene.
A DC Design már 2013-ban szeretne megépíteni és értékesíteni kétszáz darabot, majd ezt követően pár ezer darabra növelni a termelést éves szinten.
Most viszont első saját fejlesztésű és építésű sportkocsijukkal jelentkeztek, és ahogy az indiai konyhából is ismerős lehet, egy kicsit tartalmaz mindenből. Az orr-rész láttán nehéz lenne letagadni az Audi R8, oldalának görbületei alapján pedig a Ferrari 458 hatását, az összkép mégis eredeti, európai szemmel nehezen befogadható, de egyáltalán nem aránytalan autót mutat.
A Fordtól származó kétliteres EcoBoost turbómotorral és hatfokozatú duplakuplungos váltóval kerül piacra: 265 lóerejével és 56 ezer dolláros árával az Audi TT ligájában lép színre, így a cég által használt szupersportautó kifejezés kicsit talán túlzás. A tervek szerint a későbbiekben egy, a Hondától származó V6-os turbómotorral gazdagítanák a kínálatot, ennek 400 lóereje már komolyabb fegyvertényt jelentene.
A DC Design már 2013-ban szeretne megépíteni és értékesíteni kétszáz darabot, majd ezt követően pár ezer darabra növelni a termelést éves szinten.
Azért az egyhangú szar kicsit erős… mit is vezetsz? Na mindegy, leszek az első marha ha megengeded.
Végre szép autó a sok egyhangú európai szar helyett! Aki azt mondja, hogy “európai szemmel nehezen befogadható” az egy marha!