0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Szeptember 4-én majd meglátjuk

Egy hónap, és debütál az új Volkswagen Golf

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Kiderült, hogy pontosan mikor és hol mutatkozik be először az etalon legújabb generációja. Mire a Párizsi Autószalon elkezdődik, jó eséllyel mindent tudni fogunk róla.

Ez itt épp egy erősen álcázott GTI − a VII-es Golf gyártása a napokban kezdődik Wolfsburgban és Zwickauban (fotó: carscoop.blogspot.com)

Ez itt épp egy erősen álcázott GTI − a VII-es Golf gyártása a napokban kezdődik Wolfsburgban és Zwickauban (fotó: carscoop.blogspot.com)

Sok más márka sok más újdonságával szemben a Volkswagen csendben és titokban készül az új Golf premierére, eddig legalábbis szinte semmi hivatalosat nem tudunk a kompaktok legnépszerűbbikének számító sorozat hetedik generációjáról. Lehet, sőt valószínű, hogy a végén egy, a hatoséra nagyon hasonlító, "semmi extra" formát kapunk a szokásos hajtásláncokkal és megoldásokkal − de hiszen pont ez a Golf lényege, sikerének záloga.

Amit most megtudtunk, az az, hogy a wolfsburgiak új modellje nem a Párizsi Autószalonon (szeptember 29-október 13.), hanem már korábban, éppen egy hónap múlva, szeptember 4-én mutatja meg magát egy berlini eseményen − közölte a Wolfsburger Allgemeine Zeitung. Vélhetően akkortájt már meglesznek az első hivatalos képek is a nyilván a csoport moduláris MQB padlólemezét használó, gyártásba − Wolfsburgban és Zwickauban − a napokban, boltokba várhatóan novemberben kerülő etalonról.

Ez is érdekes lehet:
 

Személyautó átlagéletkor márkánként és területenként

Egyre korosabb a hazai autópark. Vajon mennyire maradunk le Európától, milyen különbségeket láthatunk...

Okosabb és takarékosabb a frissített Ford Focus

Elegánsabb, még biztonságosabb, új motorjaival persze zöldebb is lett. A friss Ford Focusnak...

Ötajtós, csinos, farmotoros, és már kapható az új Renault Twingo

A Renault Twingo első generációja máig fogalom, a térhasznosítás és a vidám autózás szinonimája...

NHTSA: veszélyes a Ferrari 458 csomagtartója

Amerikának baja van a Ferrari 458-assal: nem lehet belülről kinyitni a csomagtartóját. A kérdés...

Milliószámra futnak autók hazai fejlesztésű kormányművel

Magyar mérnökcsapat fejleszti a ThyssenKrupp kormányműveit Budapesten. Bepillanthattunk a munkájukba...

Ifj. Tóth János egy Peugeot 208 T16 R5 volánjánál

Még semmi hivatalos információ sincs ifj. Tóth János visszatéréséről. Az viszont tény, hogy tegnap...

Volkswagen Golf 1.6 GL, 1989 - használtteszt

Röviden a sztori: állt öt évet, aztán egy néni hajtotta, ma meg a restaurátor óvja. Egy 25 éves...

A Dodge Challenger SRT Hellcat: országúton elvan akár 10,7 literrel is

Környezetvédelem, fogyasztáscsökkentés. Részben erről is szól ma minden, ezért a valaha gyártott...

Egyre szívesebben közösködnek a magyarok, terjed az autómegosztás

Már több mint egy éve itthon is elérhető a közösségi autózás, a carsharing. A rendszer most négy...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Citroën C5 Cross Tourer HDi 200 Automata teszt

Terepkombi másként - Citroën C5 Cross Tourer teszt

Sok mindent lehet mondani a Citroënről, de azt nem, hogy tucatmodelleket gyártana. A C5 Cross Tourer is sajátos megközelítésű terepkombi.


Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Na, ez tényleg sporthibrid. Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Érdekes egy szerzet az Infiniti Q50, pláne, hogy hibrid. Na de milyen, hiszen elrejtettek benne egy Nissan 370Z-t!


Citroën DS3 PureTech 82 Limited teszt

Miskárolásról szó sincs - Citroën DS3 teszt

A francia Mini, ami már 3,99 millióért elvihető: ez a Citroën DS3 a 82 lóerős alapmotorral. Nekem ráadásul fele ilyen erősen is tetszene.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Volkswagen Golf VII Highline BMT 1.4 TSi DSG teszt

Az etalon? Teszten a VW Golf VII Videó

Kategóriát fémjelző, etalonnak tartott, s a Világ és az európai Év Autója díjakra is esélyes modell a Volkswagen Golf VII. Kezdeti kínálatának csúcsmotorjával és DSG - dupla kuplungos automata - váltóval próbáltuk ki.


Volkswagen Beetle 1.2 TSI Design teszt

Kicsit Bogár - Volkswagen Beetle teszt

Közvetlen elődjénél sokkal praktikusabb, valamennyire a Bogár-vonalat is viszi. Remek 1.2 TSI motorral teszteltük a Volkswagen Beetle-t.


Volkswagen Jetta 1.2 TSI Comfortline teszt

Passat light? Új Volkswagen Jetta teszt

Arasznyival rövidebb és közel két millióval olcsóbb a Passatnál. Próbára tettük az új, Mexikóból érkező Jettát. Helyettesítheti-e a bátyját?


Volkswagen Passat 2.0 CR TDI DSG BlueMotion Comfortline teszt

Ki a király? Régi és új Volkswagen Passat teszt

Tavaly ősszel a korábbi alapokat megtartva lépett új generációba a Passat. A széria legélhetőbbjét próbáltuk.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Amerika visszainteget: megújult a Fiat Dobló

Mosolygós arcot kapott a Fiat Dobló

2 napja – Haszonjármű

A Fiat Dobló gyakorlatilag az átcímkézésével Amerika számára született Ram Pro Master City alapján újult meg.


Interjú: Robert Lešnikkel, a Mercedes-Benz személyautók külső formatervezési részlegének vezetőjével

Az idők változnak - találkozás Robert Lešnik dizájnerrel

2 napja – Sztori

Első autója Yugo Koral volt, és az eltökéltséget hiányolja a dizájner hallgatókból a Mercedes formatervezője. Interjú Robert Lešnikkel.


Az új Iveco Daily lett az Év Furgonja

Év Furgonja 2015: Iveco Daily

3 napja – Haszonjármű

Jövőre az Iveco Daily harmadik generációja viselheti az Év Furgonja címet.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN PASSAT Variant 1.9 GL TDI

VOLKSWAGEN PASSAT Vari...

Ár: 270.000 Ft

Évjárat: 1995 / 1

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN GOLF Variant 1.4 Euro Trendline

VOLKSWAGEN GOLF Varian...

Ár: 550.000 Ft

Évjárat: 2000 / 10

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN PASSAT VI 2.0 PD TDI Sportline DSG

VOLKSWAGEN PASSAT VI 2...

Ár: 2.000.000 Ft

Évjárat: 2007 / 7

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó