0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Dizájncsomag és teljesítménynövelés a Porsche 911-hez

Egy kicsit rágyúrtak a Porsche 911-re

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Akinek nem kellően egyedi vagy erős a Porsche 911, az mostantól Powerkit teljesítményfokozót, Sport Design és Aero Cup optikai csomagokat vehet hozzá.

Pirosban a Porsche 911 Aerokit Cup, fix hátsó légterelővel

Pirosban a Porsche 911 Aerokit Cup, fix hátsó légterelővel

Fehérben a kacsás farú Sport Design, a csomagok Coupé és Cabriolet verziókhoz egyaránt elérhetők

Fehérben a kacsás farú Sport Design, a csomagok Coupé és Cabriolet verziókhoz egyaránt elérhetők

A Porsche tervezői azokra is gondolnak, akiknek nem kellően erős és egyedi a 400 lóerős 911 Carrera S, ezért most számukra bemutatták a teljesítményt fokozó Power Kit opciót, valamint a dizájnt feldobó Aerokit Cup, valamint Sport Design optikai csomagokat.

A Power Kit 30 lóerőt tesz hozzá a Carrera S-ben alapesetben lapuló 400-hoz, melynek eredményeként, a Porsche 7 fokozatú, dupla kuplungos (PDK) váltójával, Sport Plus módban mindössze 4,0 másodperc a 100 km/órára gyorsulás, s a végsebesség is nőtt 4 km/órával, ami (a szintén 7 fokozatú!) manuális váltóval 306, PDK-val 308 km/órát jelent. A körültekintő teljesítményhajhászásnak köszönhetően az erőtöbblet nem igényel fokozott üzemanyag-mennyiséget, a Carrera S 3,8 literes boxerének − természetesen erőteljesen hajtástól függő − étvágyát a közel 10 százaléknyi többlet lóerő nem befolyásolja, elvileg, ismételjük, elvileg 8,7 l/100 km vegyes értékkel el lehet vele járkálni.

Akár kereken 4 másodperc alatt 100 km/órára érhet

Akár kereken 4 másodperc alatt 100 km/órára érhet

Mindössze a motor burkolatának betétjéről ismerhető fel a teljesítménynövelés

Mindössze a motor burkolatának betétjéről ismerhető fel a teljesítménynövelés

Noha a Powerkit szinte láthatatlan − a motorháztetőt felnyitva mindössze a boxer burkolatának titán színű betétjéről ismerhető fel, az a motorvezérlés komoly mértékű átprogramozását, új hengerfejet, vezérlését, változó befecskendező-rendszert és Sport Chrono csomagot is tartalmazza.

Nem kötelező a teljesítménynöveléshez, és külön is rendelhető a két új opciós csomag. A Sport Design átrajzolt első légbeömlőt és kacsafar szerű hátsó légvetőt, míg az Aerokit Cup egy további, a hátsó spoiler fölé szerelt fix légterelőt is kap, valamint egy újabb légbeömlőt kínáló speciális első lökhárítót is kaphat, hogy hirdesse, a Carrera S, különösen Power Kit-tel, versenypályán is gond nélkül megállja a helyét.

Ez is érdekes lehet:
 

Peugeot 2008 facelift hazai bemutató és menetpróba

Megérkezett a Peugeot 2008 frissített kiadása. Ránéztünk, hogy mutat az új orral, kipróbáltuk...

Megérkeztek a Toyota C-HR crossover belső részletei is

Már korábban megmutatták a C-HR külsejét, de még egyáltalán nem láthattuk, milyen belülről. Az...

Na jó, bármilyen roadster megteszi 2,5 millióig

Mindenki a címben feltett kérdéssel szállt ki az új Mazda MX-5-ből, így megkerestük a kérdésre...

Mercedes-AMG GT R: 585 lóerővel, összkerékkormányzással és még sok egyébbel

A mérges metálzöld fényezésű Mercedes-AMG GT R a Zöld Pokolban edződött. A közútra küldött versenyautót...

Fúj, de nem elég hideget? Amit a légkondi karbantartásáról mindenképp tudni kell

Főként kánikulában tapasztalhatjuk, hogy nem hűt eléggé a légkondi. Pláne akkor, ha télen nem...

Hiába jelenthet költségcsökkentést a carsharing, itthon még nem megy eléggé

Egyszerű a képlet, hogy miként lehet olcsón autózni, ha csak keveset megyünk: megvenni nem kell...

SEAT Ateca nemzetközi bemutató és menetpróba

A SEAT első igaz szabadidő-autója a kompakt méretű Ateca. Spanyol fejlesztés, spanyol modellnév...

Csak jövő héten mutatják be, néhány fotón viszont már látható az új Porsche

Megérkeztek az első fotók az új Porsche Panameráról, még nem a hivatalosak, de azok fotózásán...

Mindennapos a fölül duplázott tréler Kínában

Dupla annyi kocsit szállítanak a kínai trélerek, mint az európaiak, még a látvány is felfoghatatlan...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Friss tesztek

Lexus RX 450h Luxury teszt

Nem csak jó, kellően divatos is – Lexus RX teszt Videó

Sosem volt rossz autó a Lexus RX, pláne nem a hibrid, de a legújabb kiadás már megjelenésével is letaglózó. Ez kell a népnek, nem csak a fejlett hajtáslánc.


Mazda MX-5 G-131 Revolution teszt

Az autó, ami az élményről szól: az alap MX-5 Videó

A Mazda bő negyed évszázada hódító roadstere a negyedik generációval kisebb, könnyebb és izmosabb elődjénél. Lehet, kérdés, hogy jobb?


Toyota Prius  1.8 Hybrid Executive teszt

A háromliteres autó? Toyota Prius IV teszt Videó

Felnitől függően 3-3,3 l/100 km fogyasztást ígér a Toyota Prius IV. Kipróbáltuk, tudja hozni, de talán nem is ez a legnagyobb erénye.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Hirdetés

PORSCHE tesztek

Porsche Macan GTS menetpróba

A Porsche crossover, ami igazából sportautó

A Porsche Macan S és a Turbo között ott van a GTS, ami a tökéletes középút a városi és a teljesítmény crossoverek között. Élmény volt vezetni.


Porsche 718 Boxster S menetpróba

Mennyire Porsche a Boxster új négyhengerese?

A Porsche középmotoros, turbós négyhengeressel felvértezett 718-asát próbáltuk, abból is az erősebb, 350 lóerős Boxster S-t hajtottuk.

Még több PORSCHE teszt

Címlapon


Friss cikkek

Egy 2500 lóerős géppel fordultak fejre a Jay Leno’s  Garage felvételén

Jay Leno hatalmasat borult egy forgatáson Videó

18 órája – Sztori

A brutális autógyűjteményéről híres Jay Leno, ha éppen nem saját gyöngyszemeit mutogatja, vendégszereplőket hív. Most egy 2500 lóerős géppel autóztatták, de elég rosszul sült el.


Bármilyen autóvá képes változni a Mill Blackbird

Ez az igazi alakváltó kocsi Videó

2 napja – Sztori

Hol van ehhez képest a Transformers? Autóból robot, aztán vissza, a Mill Blackbird bármelyiket lepipálja, ugyanis olyan autó lehet belőle gombnyomásra, amilyet csak szeretnél.


Villámpróba: Jaguar F-Pace

Már a Jaguarnak is van SUV-ja, ki is próbáltuk!

2 napja – Újdonság

Már itthon is rendelhető a Jaguar F-Pace, a lassacskán importőrré váló vezérképviselet elárulta az árát, mehettünk is vele egy gyors kört.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

PORSCHE 911 Turbo !!!!!!!...csere

PORSCHE 911 Turbo !!!!...

Ár: 26.999.000 Ft

Évjárat: 2009 / 4

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE 911 Carrera Cabrio Tiptronic S

PORSCHE 911 Carrera Ca...

Ár: 8.000.000 Ft

Évjárat: 2003 / 7

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE 911 Carrera

PORSCHE 911 Carrera

Ár: 24.690.000 Ft

Évjárat: 2014 / 1

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!