0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Dizájncsomag és teljesítménynövelés a Porsche 911-hez

Egy kicsit rágyúrtak a Porsche 911-re

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Akinek nem kellően egyedi vagy erős a Porsche 911, az mostantól Powerkit teljesítményfokozót, Sport Design és Aero Cup optikai csomagokat vehet hozzá.

Pirosban a Porsche 911 Aerokit Cup, fix hátsó légterelővel

Pirosban a Porsche 911 Aerokit Cup, fix hátsó légterelővel

Fehérben a kacsás farú Sport Design, a csomagok Coupé és Cabriolet verziókhoz egyaránt elérhetők

Fehérben a kacsás farú Sport Design, a csomagok Coupé és Cabriolet verziókhoz egyaránt elérhetők

A Porsche tervezői azokra is gondolnak, akiknek nem kellően erős és egyedi a 400 lóerős 911 Carrera S, ezért most számukra bemutatták a teljesítményt fokozó Power Kit opciót, valamint a dizájnt feldobó Aerokit Cup, valamint Sport Design optikai csomagokat.

A Power Kit 30 lóerőt tesz hozzá a Carrera S-ben alapesetben lapuló 400-hoz, melynek eredményeként, a Porsche 7 fokozatú, dupla kuplungos (PDK) váltójával, Sport Plus módban mindössze 4,0 másodperc a 100 km/órára gyorsulás, s a végsebesség is nőtt 4 km/órával, ami (a szintén 7 fokozatú!) manuális váltóval 306, PDK-val 308 km/órát jelent. A körültekintő teljesítményhajhászásnak köszönhetően az erőtöbblet nem igényel fokozott üzemanyag-mennyiséget, a Carrera S 3,8 literes boxerének − természetesen erőteljesen hajtástól függő − étvágyát a közel 10 százaléknyi többlet lóerő nem befolyásolja, elvileg, ismételjük, elvileg 8,7 l/100 km vegyes értékkel el lehet vele járkálni.

Akár kereken 4 másodperc alatt 100 km/órára érhet

Akár kereken 4 másodperc alatt 100 km/órára érhet

Mindössze a motor burkolatának betétjéről ismerhető fel a teljesítménynövelés

Mindössze a motor burkolatának betétjéről ismerhető fel a teljesítménynövelés

Noha a Powerkit szinte láthatatlan − a motorháztetőt felnyitva mindössze a boxer burkolatának titán színű betétjéről ismerhető fel, az a motorvezérlés komoly mértékű átprogramozását, új hengerfejet, vezérlését, változó befecskendező-rendszert és Sport Chrono csomagot is tartalmazza.

Nem kötelező a teljesítménynöveléshez, és külön is rendelhető a két új opciós csomag. A Sport Design átrajzolt első légbeömlőt és kacsafar szerű hátsó légvetőt, míg az Aerokit Cup egy további, a hátsó spoiler fölé szerelt fix légterelőt is kap, valamint egy újabb légbeömlőt kínáló speciális első lökhárítót is kaphat, hogy hirdesse, a Carrera S, különösen Power Kit-tel, versenypályán is gond nélkül megállja a helyét.

Ez is érdekes lehet:
 

Árharc: Opel Astra Sports Tourer, Volkswagen Golf Variant, Ford Focus kombi

Az új Opel Astrát képességei az Év Autójává emelték, a nálunk járt tesztautó bennünket is meggyőzött...

Piaci körkép: legalább hatszemélyes kisbuszok négymillióig

Mi a megoldás, ha egy nagy egyterű is kevés a család vagy a baráti társaság szállítására? Körülnéztünk...

Alfa Romeo Giulia és Giulia QV menetpróba

Pályán hajthattuk meg az Alfa Romeo legújabb dobását, nagyon komoly élményautó lett a Giulia...

Piros, fehér, zöld, ez az izlandi út

Nem népünk tisztelete jegyében, pusztán környezetvédelmi megfontolásból festettek pirosra, fehérre...

Suzuki Baleno 1.2 GL teszt

Azt a verziót sikerült megkaparintani az új Suzuki Balenóból, amit vélhetően a legtöbben fognak...

BMW 225xe Active Tourer teszt

Fogd a BMW Active Tourer alapváltozatát, és pakolj a hátuljába egy 88 lóerős villanymotort, annyi...

30 éves a Ford Sierra RS Cosworth

500 lóerő feletti teljesítményt hoztak ki belőle a versenypályán, de az utcai változat sem volt...

Magyar csapat árulja az egykor WTCC-s Alfát

James Thompson 2007-es Alfa Romeo 156 WTCC autója eladó, méghozzá a magyar Team Unicorse-tól...

Már tesztelik a jövőre debütáló Audi Q8-at

A bevált recept szerint várható az Audi palettájának új SUV típusa, a Q8, vagyis a Q7 kupésított...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Friss tesztek

Renault Mégane GT 1.6 TCe 205 EDC7 teszt

Hajtás csak elöl, kormányzás hátul is - Renault Mégane GT teszt Videó

Biztosan lesz még ennél keményebb Mégane is, a GT azonban talán a leginkább szerethető. Vagány, élvezetes, de családi autónak is remek.


Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


BMW 225xe Active Tourer teszt

Egyterű, zöld rendszámmal, a BMW-től

Fogd a BMW Active Tourer alapváltozatát, és pakolj a hátuljába egy 88 lóerős villanymotort, annyi akkumulátorral, amennyivel esetleg 40 kilométert is elmegy.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Hirdetés

PORSCHE tesztek

Porsche Macan GTS menetpróba

A Porsche crossover, ami igazából sportautó

A Porsche Macan S és a Turbo között ott van a GTS, ami a tökéletes középút a városi és a teljesítmény crossoverek között. Élmény volt vezetni.


Porsche 718 Boxster S menetpróba

Mennyire Porsche a Boxster új négyhengerese?

A Porsche középmotoros, turbós négyhengeressel felvértezett 718-asát próbáltuk, abból is az erősebb, 350 lóerős Boxster S-t hajtottuk.

Még több PORSCHE teszt

Címlapon


Friss cikkek

Elon Musk bemutatta a Tesla jövőjét

Jöhet a Tesla második tízéves terve

3 órája – Sztori

Messze nem csak autók szerepelnek a Tesla azon tervében, amit a cégtulajdonos Elon Musk álmodott meg. Cél a fenntartható jövő.


Melegítés a Magyar Nagydíjra a Renault Sport F1 Teammel

F1 hétvége a Renault csapattal

6 órája – Sztori

A Renault gyári F1 csapatával mi is átérezhettük a hétvége különleges pezsgését, és még a száguldó cirkusz zártabb világát is láthattuk.


Kis SUV a Ford kínálatában - ez az EcoSport

Hazánkba is megérkezett a Ford EcoSport

9 órája – Újdonság

Hatalmas választéka ellenére a manapság egyik legdivatosabb kis SUV-k piacán a Ford eddig nem volt jelen. Ám most már itt az EcoSport.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

PORSCHE 911 Carrera S Cabrio Sérülésmentes 56.000km Sz.köny

PORSCHE 911 Carrera S...

Ár: 12.990.000 Ft

Évjárat: 2008 / 8

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE 911 Carrera

PORSCHE 911 Carrera

Ár: 24.890.000 Ft

Évjárat: 2014 / 1

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE 911 Carrera S Tiptronic S

PORSCHE 911 Carrera S...

Ár: 14.100.000 Ft

Évjárat: 2007 / 11

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!