0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Dizájncsomag és teljesítménynövelés a Porsche 911-hez

Egy kicsit rágyúrtak a Porsche 911-re

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Akinek nem kellően egyedi vagy erős a Porsche 911, az mostantól Powerkit teljesítményfokozót, Sport Design és Aero Cup optikai csomagokat vehet hozzá.

Pirosban a Porsche 911 Aerokit Cup, fix hátsó légterelővel

Pirosban a Porsche 911 Aerokit Cup, fix hátsó légterelővel

Fehérben a kacsás farú Sport Design, a csomagok Coupé és Cabriolet verziókhoz egyaránt elérhetők

Fehérben a kacsás farú Sport Design, a csomagok Coupé és Cabriolet verziókhoz egyaránt elérhetők

A Porsche tervezői azokra is gondolnak, akiknek nem kellően erős és egyedi a 400 lóerős 911 Carrera S, ezért most számukra bemutatták a teljesítményt fokozó Power Kit opciót, valamint a dizájnt feldobó Aerokit Cup, valamint Sport Design optikai csomagokat.

A Power Kit 30 lóerőt tesz hozzá a Carrera S-ben alapesetben lapuló 400-hoz, melynek eredményeként, a Porsche 7 fokozatú, dupla kuplungos (PDK) váltójával, Sport Plus módban mindössze 4,0 másodperc a 100 km/órára gyorsulás, s a végsebesség is nőtt 4 km/órával, ami (a szintén 7 fokozatú!) manuális váltóval 306, PDK-val 308 km/órát jelent. A körültekintő teljesítményhajhászásnak köszönhetően az erőtöbblet nem igényel fokozott üzemanyag-mennyiséget, a Carrera S 3,8 literes boxerének − természetesen erőteljesen hajtástól függő − étvágyát a közel 10 százaléknyi többlet lóerő nem befolyásolja, elvileg, ismételjük, elvileg 8,7 l/100 km vegyes értékkel el lehet vele járkálni.

Akár kereken 4 másodperc alatt 100 km/órára érhet

Akár kereken 4 másodperc alatt 100 km/órára érhet

Mindössze a motor burkolatának betétjéről ismerhető fel a teljesítménynövelés

Mindössze a motor burkolatának betétjéről ismerhető fel a teljesítménynövelés

Noha a Powerkit szinte láthatatlan − a motorháztetőt felnyitva mindössze a boxer burkolatának titán színű betétjéről ismerhető fel, az a motorvezérlés komoly mértékű átprogramozását, új hengerfejet, vezérlését, változó befecskendező-rendszert és Sport Chrono csomagot is tartalmazza.

Nem kötelező a teljesítménynöveléshez, és külön is rendelhető a két új opciós csomag. A Sport Design átrajzolt első légbeömlőt és kacsafar szerű hátsó légvetőt, míg az Aerokit Cup egy további, a hátsó spoiler fölé szerelt fix légterelőt is kap, valamint egy újabb légbeömlőt kínáló speciális első lökhárítót is kaphat, hogy hirdesse, a Carrera S, különösen Power Kit-tel, versenypályán is gond nélkül megállja a helyét.

Ez is érdekes lehet:
 

Piaci körkép: villanyautók és konnektorból tölthető hibridek

Villanyautók és plug-in hibridek újonnan, itthonról. Körképünkben szemlézzük a hazai kínálatot...

Mercedes-Benz S 320 CDI, 2006 használtteszt

Egy S-osztályos Mercedes akkor is exkluzív, ha nem is a legfrissebb széria. És nem is feltétlen...

Passatos nyerte a 20 éves Volkswagen Golfot

Idén már nem csupán Golf-, hanem Volkswagen-találkozó volt a Hungaroringen. A tombola fődíját...

Komoly kedvezményeket ígér az elektromos és hibrid autók számára a Jedlik Ányos Klaszter

A Jedlik Ányos Terv mielőbbi megvalósítása érdekében megalakult a Jedlik Ányos Klaszter. Örülhetnek...

Volkswagen Passat B8: a csúcsdízel nagyon megy

A német Autogefühl már az új Passattal csapat. A legerősebbnek számító 240 lóerős TDI dízellel...

Vártuk, és megkaptuk: szerdától még olcsóbbak az üzemanyagok

Miként az várható volt, szerdán ismét csökken a benzin és a gázolaj ára is. Előbbié jobban, de...

Tovább apad a benzin és a gázolaj ára, ismét jelentős az áresés

Folytatódik a benzin és a gázolaj árának apadása. Továbbra is a benzin esetén jelentősebb az...

Volkswagen Golf III 1.4 CL, 1994 - használtteszt

Aligha van ma szebb 20 éves Golf III itthon, mint a Volkswagen-találkozó nyereményautója. Újdonsült...

ADAC téligumi-teszt 2014

Kétféle méretben, összesen 28 téli és 4 négyévszakos abroncsot hasonlított össze az ADAC. Közülük...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Kia Soul 1.6 CRDI teszt

Már csak egy madzag kéne. Kia Soul teszt

Sokkal autóbb lett elődjénél az új Kia Soul. Van mondjuk rossz hír is, azaz inkább bosszantó, de végül győz a jó.


Hyundai Grand Santa Fe 2.2 CRDi Executive A/T teszt

Megfizethető prémium: Hyundai Grand Santa Fe teszt

Nincs sok variálási lehetőség a Hyundai Grand Santa Fe esetén, alapáron is gazdag ellátmánnyal indul a prémium szabadidő-autók ellen.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Körkép: a piac legkisebb autói. Egyben a legolcsóbbak is?

Milyen ötajtós miniautókba, mennyiért ülhetünk ma?

4 órája – Sztori

Speciális csoportban, az ötajtós miniautók között néztünk szét, azt keresve, hogy mennyiért kaphatunk praktikus városi járgányt.


Tartósság: 26 év alatt 890 ezer kilométeres túra egy Mercedes-Benz G-osztállyal

Egy öregúr háromszor megtette a Föld-Hold távot Mercijével Videó

Tegnap – Sztori

Günther Holtorf nem taxis, hanem egy életvidám nyugdíjas, aki 177 országot járt be 1988-as 300 GD terepjárójával.


Szerelem: veterán kereklámpás Ladák

A kereklámpás Zsiguli, mint az ideális veteránautó

2 napja – Sztori

A régi Lada ma már kultikus autó, főleg ha Zsiguli. Négyet próbáltunk 1971 és 1980 közöttről: kombit, 1500-ast és két különleges 1200-ast.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

PORSCHE 911 Carrera 4S Tiptronic S 91000KM

PORSCHE 911 Carrera 4S...

Ár: 7.750.000 Ft

Évjárat: 2004

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE 911 Carrera

PORSCHE 911 Carrera

Ár: 4.890.000 Ft

Évjárat: 1999 / 10

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE 911 SC Targa 180 LE USA model

PORSCHE 911 SC Targa 1...

Ár: 5.500.000 Ft

Évjárat: 1980 / 3

Kivitel: cabrio

Üzemanyag: Benzin

Még több autó