0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Dizájncsomag és teljesítménynövelés a Porsche 911-hez

Egy kicsit rágyúrtak a Porsche 911-re

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Akinek nem kellően egyedi vagy erős a Porsche 911, az mostantól Powerkit teljesítményfokozót, Sport Design és Aero Cup optikai csomagokat vehet hozzá.

Pirosban a Porsche 911 Aerokit Cup, fix hátsó légterelővel

Pirosban a Porsche 911 Aerokit Cup, fix hátsó légterelővel

Fehérben a kacsás farú Sport Design, a csomagok Coupé és Cabriolet verziókhoz egyaránt elérhetők

Fehérben a kacsás farú Sport Design, a csomagok Coupé és Cabriolet verziókhoz egyaránt elérhetők

A Porsche tervezői azokra is gondolnak, akiknek nem kellően erős és egyedi a 400 lóerős 911 Carrera S, ezért most számukra bemutatták a teljesítményt fokozó Power Kit opciót, valamint a dizájnt feldobó Aerokit Cup, valamint Sport Design optikai csomagokat.

A Power Kit 30 lóerőt tesz hozzá a Carrera S-ben alapesetben lapuló 400-hoz, melynek eredményeként, a Porsche 7 fokozatú, dupla kuplungos (PDK) váltójával, Sport Plus módban mindössze 4,0 másodperc a 100 km/órára gyorsulás, s a végsebesség is nőtt 4 km/órával, ami (a szintén 7 fokozatú!) manuális váltóval 306, PDK-val 308 km/órát jelent. A körültekintő teljesítményhajhászásnak köszönhetően az erőtöbblet nem igényel fokozott üzemanyag-mennyiséget, a Carrera S 3,8 literes boxerének − természetesen erőteljesen hajtástól függő − étvágyát a közel 10 százaléknyi többlet lóerő nem befolyásolja, elvileg, ismételjük, elvileg 8,7 l/100 km vegyes értékkel el lehet vele járkálni.

Akár kereken 4 másodperc alatt 100 km/órára érhet

Akár kereken 4 másodperc alatt 100 km/órára érhet

Mindössze a motor burkolatának betétjéről ismerhető fel a teljesítménynövelés

Mindössze a motor burkolatának betétjéről ismerhető fel a teljesítménynövelés

Noha a Powerkit szinte láthatatlan − a motorháztetőt felnyitva mindössze a boxer burkolatának titán színű betétjéről ismerhető fel, az a motorvezérlés komoly mértékű átprogramozását, új hengerfejet, vezérlését, változó befecskendező-rendszert és Sport Chrono csomagot is tartalmazza.

Nem kötelező a teljesítménynöveléshez, és külön is rendelhető a két új opciós csomag. A Sport Design átrajzolt első légbeömlőt és kacsafar szerű hátsó légvetőt, míg az Aerokit Cup egy további, a hátsó spoiler fölé szerelt fix légterelőt is kap, valamint egy újabb légbeömlőt kínáló speciális első lökhárítót is kaphat, hogy hirdesse, a Carrera S, különösen Power Kit-tel, versenypályán is gond nélkül megállja a helyét.

Ez is érdekes lehet:
 

9-es sorozat lehet a Mercedes-Maybach vetélytársa

Nem logikus, mégis elképzelhető, hogy valóban egy újabb, méghozzá a 9-es sorozattal bővül a BMW...

Megmutatták végre a Maybach hatméteres óriás kupéját

Ilyen csodákra is el lehetne költeni egy rakás pénzt, ha a Maybach valóban piacra dobná ezt a...

Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen...

Lexus RX 400h 2006 – használtteszt

11,5 éves az első hibrid SUV, mi pedig egy éppen tíz esztendős példányt kaparintottunk meg, hogy...

4x4-esek tízévesen, 2,5 millió forintig

A logika alapján most kell összkerékhajtású autót venni, amíg a tél közeledtével nem emelkednek...

Összeszedtük, miket érdemes észben tartani, ha autót kell kölcsönözzünk

Sokféle helyzet adódhat, amiért autót kell bérelnünk, nyaraláson kívül akár szükségből is, ha...

600 lóerőre húzták fel a Golfot, nagyágyúkat gyepál a versenyen

Mondhatjuk olcsó versenyautónak, de ez annál sokkal több. Ezt hívják sleepernek, amikor a hétköznapi...

Együtt próbáltuk a hazai vevőknek érdekes Toyota Priusokat

Látványosan elkezdte lefelé tolni a Toyota Prius III árait a IV-es érkezése, de még így is bőséggel...

Emberi beavatkozás nélkül viszik az autót

Rövid úton igazságot szolgáltatnak egy török repülőtér parkolójában szabálytalanul parkoló autóval...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Friss tesztek

Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Egy Golf, ami a dízelnél is takarékosabb

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen, olcsóbb vele autózni, mint a dízellel.


BMW 440i Cabrio M Sport xDrive teszt

Betonhattyú - BMW 440i Cabrio

Ennél följebb már csak az M4 van, bepróbáltuk, milyen a második legerősebb benzines 4-es kabrió BMW. Nem annyira patyolat, mint amilyennek mutatja magát. Lehet ez jobb is, kevesebbért!


Mercedes-Benz E 220 d teszt

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt Videó

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Hirdetés

PORSCHE tesztek

Porsche Macan GTS menetpróba

A Porsche crossover, ami igazából sportautó

A Porsche Macan S és a Turbo között ott van a GTS, ami a tökéletes középút a városi és a teljesítmény crossoverek között. Élmény volt vezetni.


Porsche 718 Boxster S menetpróba

Mennyire Porsche a Boxster új négyhengerese?

A Porsche középmotoros, turbós négyhengeressel felvértezett 718-asát próbáltuk, abból is az erősebb, 350 lóerős Boxster S-t hajtottuk.

Még több PORSCHE teszt

Címlapon


Friss cikkek

Nálunk betiltották, az USA-ban fejlődik az Uber

Mi Taxify-t kaptunk, az Uber önvezető Volvókat

2 órája – Sztori

A Volvo XC90 önvezető tesztpéldányai is csatlakoznak az Uber flottájához Pittsburgh-ben. Vezető azért lesz bennük.


Sokféle rendszámunk van, de lassan kellene egy új verzió

Rendbe szedtük a rendszámokat

5 órája – Sztori

Akad egy-két újítás a rendszámoknál mostanság, hamarosan megjelennek a következő betűvel kezdődők, az O most kimarad a szórásból, a P kevésbé félreérthető.


Igazoltatás elől próbált megszökni egy taxis Budapesten

Valódi autós üldözés Budapesten egy taxis miatt

18 órája – Sztori

Filmekbe illő autós üldözés alakult egy igazoltatási kísérletből a fővárosban. Egy taxis próbált meglépni a rendőrök elől, végül a rakpart szalagkorlátjának csapódott.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

PORSCHE 911 Carrera 4 Cabrio Tiptronic Összkerékhajtás!

PORSCHE 911 Carrera 4...

Ár: 6.999.999 Ft

Évjárat: 1999 / 11

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE 911 Carrera 4 Coupe S

PORSCHE 911 Carrera 4...

Ár: 14.999.999 Ft

Évjárat: 1990 / 6

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE 911 Carrera S

PORSCHE 911 Carrera S

Ár: 11.350.000 Ft

Évjárat: 2008 / 10

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!