Dögös Suzuki Swift, csakis Indiának

Egyedi festéssel hódít Indiában a Swift Glory

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Különleges kiadású Swiftet mutatott be az indiai Maruti Suzuki. A speciális széria a Glory nevet kapta. De miért is?


A Suzuki Swift Glory csak az indiai piacra készül, de talán jobb is így. A Glory egy újabb példa arra, mikor egy gyár marketingesei túlzásokba esnek egy-egy modell nevének választásakor, hogy az vonzóbb legyen a közönség számára. Ugyanis semmi ünnepelni való nincs ebben a Swiftben, csupán átesett néhány optikai átalakításon. Ilyen például a többszínű fényezés, az oldalsó matricák és a versenycsíkok, ám ez sem teszi versenyautóvá az 1,2 literes (94 LE) benzines és 1,3 literes (75 LE) dízel erőforrásokkal felszerelt Swiftet. Az én európai szememnek például elég ormótlan könnyűfém felni nélkül, ha már a sportosabb vonal lenne a cél.
Hirdetés
A beltérbe tekintve a fekete-vörös színkombináció dominál, és új szőnyegeket is kapott a Glory, de több hiányosságról számolhatunk be, mint újdonságról. A legdurvább talán a légzsákok hiánya, és még hátsó ablaktörlője sincs, de nem valószínű, hogy a súlycsökkentés miatt. Mivel az indai verzióbesorolás alsóbb felét képviselő VXi és VDi alapokra épült, Start-gombja, kormánygombjai sincsenek. Van azonban tolatókamera és - radar is, a hifi pedig Bluetooth-kapcsolatos.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 12:28
    Permalink

    kempelenkém, mivel ízlést max szótárból ismerhetsz, így elég hülyén adja ki magát a kimagyarázásod 😀 pont ezért sem tudsz különbséget tenni aftermarket cuccok között és csak a homasííta létezik számodra, ebben nőttél fel. szerintem ezt ne erőltesd 😉

  • 2017.10.28. at 12:28
    Permalink

    Addig pedig annyit keresnek rajta, amennyit nem szégyellnek. Profit-extra profit és társai. Aztán vigyék csak.
    Szerinted ez csak neked jutott eszedbe?

    Persze, a mohóság szüli ezt is, de valahol előre menekülés. Ellopnák akkor is, ha közben nem keresnének Euro milliárdokat ezek az európai gyártók.

  • 2017.10.28. at 12:28
    Permalink

    Sok igazság van abban, amit írsz, természetesen nem minden kijelentésed az.

    Szerintem a kulturális különbségeket fölösleges idekeverni, azokat kezelhetjük adottságként. Egyik helyen finomabb dolgokat kedvelnek, máshol durvábbakat, ettől az egyik vagy a másik nem lesz jobb vagy rosszabb?

    Az is csúsztatás, hogy ezek nációk felvásárolták Európát. Bizonyos cégeknek vannak tulajdonaik Európában, de ez nem össz-nemzeti produktum, ahogy az sem az, hogy a németek felvásárolták a kínai autógyártást, mert vannak ott üzemeik.

    Tartsuk tiszteletben egymás kultúráját és ne engedjük a ránk törőknek, hogy kárt tegyenek a mienkben. Attól ez az autó még nem lesz persze szebb. 😀

  • 2017.10.28. at 12:28
    Permalink

    pfej…na ez homasita tunnnying 😀 matricák meg apró dísztárcsák, kempelen dinnasztíának való 😀 összevissza izléstelen festés….a toldatok meg vérgagyik.

  • 2017.10.28. at 12:28
    Permalink

    Te jó ég! Mintha a kiegészítők egy hipermarket autós osztályának polcairól kerültek volna bele a kocsiba. Indiában kissé ízlésficama van a marketingeseknek az már egyszer biztos igaz. Ahogy túrtam a webet még több kép után, kiderült hogy a mostani Swift verzióból is van már szedán kivitel (Dzire néven mint az előzőnek). Na hát az se egy szépségdíjas. Ha már mindenképpen villogni akartak Indiában akkor ezt a piros színt lecserélhették volna pl. antracit és/vagy fehér színre, az sokkal homogénebb, a matricákat pedig elhagyni a motorháztetőről és a csomagtérajtóról. És könyörgöm: legalább könnyűfémfelni, mert ha jól látom ez bizony kőkemény dísztárcsa. 🙂

Vélemény, hozzászólás?