0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

298 km/órás rekord: hibridautó ilyen gyorsan nem ment még

Egyelőre a Volkswagené a világ leggyorsabb hibridautója cím

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Amíg nem jelennek meg szériagyártásban az igazi hibrid izomautók, addig egy turbómotoros Volkswagen is birtokolhatja a címet.

Volkswagen Jetta Hybrid − a világ jelenlegi leggyorsabb hibridje a szériamodellek közül

Volkswagen Jetta Hybrid − a világ jelenlegi leggyorsabb hibridje a szériamodellek közül

Komoly stáb állt a mutatvány mögött

Komoly stáb állt a mutatvány mögött

Bár a PSA − Peugeot Citroën − a turbódízelekkel már jó ideje megkezdte a feltöltött belső égésű motorral hajtott hibridautók gyártását, a turbós benzin és villanymotoron alapuló hibridek még ritkaságszámba mennek. Persze már léteznek, például az Audi Q5 és A6 esetében 2,0 literes, 211 lóerős TFSI benzinmotorhoz társul a villanyhajtás. Ennek ellenére most egy mindössze 1,4 literes, 150 lóerős benzinessel és 27 lóerős villanymotorral szerelt, 7 fokozatú DSG váltón keresztül hajtó Volkswagen Jetta Hybrid állította fel a szériagyártású hibriden alapuló személyautók sebességrekordját a bonneville-i sós síkságon.

Szériagyártásún alapuló, de azért jelentősen átalakított volt a Jetta

Szériagyártásún alapuló, de azért jelentősen átalakított volt a Jetta

A kísérlet mögött ott állt a Volkswagen németországi bázisa, de a kaliforniai gárda is, s a Motortrend egyik hivatásos tesztelője, Carlos Lago tolhatta a gázpedált a sok izgalmat nem tartogató fehér kietlenségben. A Jettát egyébként néhány külső módosítással tették fokozottan légáramlat-baráttá, s utasterét is átalakították a gyáriak, kárpitok ülések ki-, műszerek, automata tűzoltó berendezés, bukócső és elektromos főkapcsoló bekerültek. A 185 mérföld/órás, azaz 298 km/órás eredmény természetesen dokumentálásra került, a rekord már megvan, de a szabályok szerint a Jetta Hybrid − az Egyesült Államokban − idén ősszel esedékes piacra lépésekor Lago meg kell ismételje a mutatványt. Bizonyára nem lesz ellenére, ám addigra lehet, hogy új kihívója is akad majd a Volkswagennek, hiszen egyre több komoly sportautó is készül hibridhajtással.

Ez is érdekes lehet:
 

Új szereplő a hazai villanyautó-piacon: megérkezett a Hyundai Ioniq

A villanyautók tegnap bejelentett ártámogatásával 8,5 millió forintba fog csak kerülni a vadonatúj...

Nem minden villanyautóhoz jár a kormány ártámogatása, ezekhez igen

Végre egészen józan támogatási rendszert vezet be a villanyautók terjesztésére a kormány. A 15...

E héten nyílik a Párizsi Autószalon, lássuk, mit tartogat!

Sajtónapjaival már csütörtökön és pénteken is megnyitja kapuit a Párizsi Autószalon, a közönség...

Egy elnézett zászló, három összetört kocsi, az annyi, mint 13 millió forint

Komoly szabályok vannak egy versenypályán. Hiába válthat bárki jegyet a Nordschleiféra, a szabályokat...

Az erzbergi látványbányában találhatók a világ legnagyobb taxijai

Ültek valaha dömper platóján? Ha gyerekkorukban oda képzelték magukat, vagy esetleg volt akkora...

Mercedes-Benz CLA 250 Sport 4MATIC teszt

Megújulása alkalmából járt nálunk a kecskeméti Mercedes-Benz CLA majdnem legerősebb gyöngyszeme...

Beleshetünk a győri Audi gyár szalagjaira, ahol az új TT RS készül

Van valami megmagyarázhatatlanul szép abban, ahogy egy új autó elkészül. Most az új Audi TT RS...

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro S tronic teszt

Döbbenetesen alacsony fogyasztást, ugyanakkor komoly menetdinamikát is ígér a dízel- és villanymotort...

Nissan Leaf, 2012 – használtteszt

Igazi szupersztár lehet a használtautó-piacon egy alanyi jogon zöld rendszámos, néhány éves Nissan...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

lrob írta: 2012 augusztus 21., kedd 15:01:23

A hülyéknek így lehet eladni egy szemetet! Gyorsan guruló szar!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Prius-os Márk írta: 2012 augusztus 21., kedd 13:09:48

Így van, szerintem szereljünk rá egy Priust, egy rail gunra és lőjük 9 mach fölé mert azon a sebességen közlekedik mindenki :DD
Attól ha egy hibrid 300al tud menni, nem lesz jobb a napi életben ;) Főleg, hogy az oda írt villany motor teljesítményből max 50 kmh volt jelen a hibrid rész..

A válaszoláshoz belépés szükséges
s3000 írta: 2012 augusztus 21., kedd 09:57:31

Ez nagyon jellemző a németekre, teljesen lényegtelen, a kutyát sem érdeklő PR mutatványokkal próbálják kábítani az embereket érdemi tevékenység helyett.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

SsangYong XLV 1.6 e-XDI DLX teszt

Hegyomlás olcsón - SsangYong XLV teszt

Önálló modellnevet kapott a SsangYong Tivoli nyújtott változata. Az XLV valós méreteinél nagyobbnak tűnik, így olcsón villanthatunk vele. Kellemes családi autó, de van benne GSI is.


Mercedes-Benz CLA 250 Sport 4MATIC teszt

Teszten a megújult Mercedes CLA - Bunker rock

Megújulása alkalmából járt nálunk a kecskeméti Mercedes-Benz CLA majdnem legerősebb gyöngyszeme, kupé kivitelben. Még mindig fiatalos.


Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro S tronic teszt

Diétázó vaddisznó - Audi Q7 e-tron teszt Videó

Döbbenetesen alacsony fogyasztást, ugyanakkor komoly menetdinamikát is ígér a dízel- és villanymotort is adó Audi Q7 e-tron. Jó, ám drága mulatság.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig 4 hónap alatt 31 ezer kilométer a jótékonyság jegyében

Mennyit ér 31 ezer kilométer?

2 órája – Sztori

Szűk 4 hónap, 31 ezer kilométer, 8 millió forint és 2 intézmény a Hankook jótékonysági kezdeményezésének sarokszámai.


Ízelítőt kaptunk a Volkswagen-találkozóból

Volkswagen Polo R WRC Streettel drifteltünk Videó

23 órája – Sztori

Itt van a történelmet író VW Golf Clubsport S a Hungaroringen. Golf R-rel pályáztunk, Polo R WRC Streettel drifteltünk. Szombaton VW-találkozó!


Egy év kihagyás után ismét DTM a Hungaroringen

Visszatért a német száguldó cirkusz

Tegnap – Sztori

Nagy bulit csapott a három német gyáróriás a Hungaroringen. Audi-dominanciával és újabb kétéves szerződéssel zárult a múlt hétvége.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN JETTA 1.6 CR TDI Comfortline KITŰNŐ!TEMPOMAT!D.D.KLÍMA!

VOLKSWAGEN JETTA 1.6 C...

Ár: 2.799.000 Ft

Évjárat: 2012 / 6

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN JETTA 1.6 CR TDI Trendline MAGYARORSZÁGI. GARANCIA!!!

VOLKSWAGEN JETTA 1.6 C...

Ár: 3.199.000 Ft

Évjárat: 2014 / 1

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN JETTA 1.4 TSI Highline Mo- i ELSŐ TULAJDONOSTÓL

VOLKSWAGEN JETTA 1.4 T...

Ár: 2.899.900 Ft

Évjárat: 2011 / 10

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!