Hátsókerékhajtású maradhat a BMW 2-es Gran Coupé 

Elkerülheti a fronthajtást a BMW legkisebb Gran Coupéja

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A legfrissebb német jelentés szerint úgy néz ki, hogy 2019-ben érkezhet a BMW 2-es Gran Coupéja.


A múlt héten Kínában bemutatott BMW Compact Sedan koncepcióról már beszámoltunk. Az újdonsággal kapcsolatban annyit lehetett tudni, hogy elsőkerékhajtást kap, és vélhetően az 1-es sorozat négyajtós változataként kerül majd a kereskedésekbe. Formáját tekintve viszont akár a 2-es Gran Coupé változata is lehet. Most úgy tűnik, hogy mégsem utóbbiról van szó, hiszen a legfrissebb hírek szerint a 2-es GC hátsókerékhajtású marad.
Hirdetés

2019 jelenleg kissé távolinak tűnik, ráadásul a következő 2-es széria várhatóan már 2021-ben érkezni fog. Klaus Fröhlich, a BMW fejlesztési igazgatója természetesen azt szeretné, ha a legkisebb Gran Coupé még az évtized vége előtt elkészülne. A hosszabb tengelytáv és a plusz két ajtó miatt tágasabbnak ígérkezik a hátsó sor, mint a jelenlegi 2-es Coupéban, és remélhetőleg a hátsókerékhajtás is megmarad.
A BMW egyébként több új modellt is tervez a 2-es Gran Coupén és az 1-es limuzinon kívül. Felröppentek a hírek az X2 és X7 modellek érkezéséről, továbbá lehetséges, hogy jövőre egy új szupersportkocsit is piacra dobnak a gyár 100 éves fennállásának alkalmából.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 10:47
    Permalink

    Dehogynem , pont hogy az autó szinte minden porcikája és a hátsókerékhajtás is az érzelmeinkre hat , anélkül eladhatatlan lenne .

  • 2017.10.28. at 10:47
    Permalink

    Érzelmei bárkinek lehetnek, vannak is szerencsére.
    Amire érdemes figyelni, hogy a helyükön kezeljük azokat. Sose keverjük oda, ahova nem valók.

    Ha figyelsz arra, amit írok, akkor észreveszed, hogy én a gyártásról írtam, nem pedig a vásárlásról. Az oka egyszerű volt, gyártási kérdéseket feszegettél. Megtisztelsz vele, hogy figyelmesen elolvasod, amit írok? Kösz.

  • 2017.10.28. at 10:47
    Permalink

    Még szerencse , hogy nem kell autót gyártanom , így lehetnek érzelmeim ? Biztos az autógyártókat nem az érzelmeik irányítják , az autóvásárlókat nem az érzelmeik irányítják , egy picit sem ?

  • 2017.10.28. at 10:47
    Permalink

    Szívesen. Talán nem is annyira költséges már, hiszen a MINI miatt az készen van jó ideje, tudod? Több, mint 15 éve.
    A hátsókerék hajtást fenntartani a teljes model range esetében viszont mindenképpen költségesebb. Ha az megmarad a 3-tól felfelé, akkor még nyereségesebb lehet a gyártás. Márpedig az autógyártás csak és kizárólag üzlet. Nem a jó és a rossz harca és nem érzelmi kérdés.

  • 2017.10.28. at 10:47
    Permalink

    És akkor még nem beszéltünk az élményfaktorról…A “hátul hajt” szókapcsolat hallatán minden autórajongónak hevesebben ver a szíve:)

  • 2017.10.28. at 10:47
    Permalink

    Ennek nézz utána még egyszer. Nagyon rossz úton jársz. Javaslom, hogy költség oldalon keresgélj, de az olcsó és a korszerű éppen úgy nem rokonértelmű szavak, mint a drága és elavult.

  • 2017.10.28. at 10:47
    Permalink

    Prémium autó – Prémium hajtás hehe
    Egyébként a hátsókerékhajtás sznoboknak szól és igazából egy ósdi , elavult rendszer ,így az : elkerülheti a modern fronthajtást a BMW legkisebb Gran Coupéja – címet kellett volna kapnia e cikknek .

  • 2017.10.28. at 10:47
    Permalink

    Szerintem itt a “gran” nem a méretekre utal, hanem a “nagyszerűségre”(muhaha), mással tényleg nem magyarázható, miért sütötték el ezt a nevet a 2-es BMW-nél is. Mivel kb. annyira kedvelem a márkát, mint a VW-t, ezért ezt a rejtélyt meghagyom a márka rajongóinak(nekem ehhez túl közömbös a Bömbi). Tisztelt rajongók, jó agyalást:)

Vélemény, hozzászólás?