0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Több mint 2000 lóerős szörnyeteg Genfre

Érkezik az autók Air Force One-ja, az Arash AF10

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az Arash Motor Company egy frissített AF10-et szeretne bemutatni Genfben. Négy villanymotorral és több mint 2000 lóerővel büntet.

Újabb exkluzív szuperautó újul meg 2016-ra. A 2000 lóerős teljesítmény garantáltan felhívja magára a figyelmet Svájcban

Újabb exkluzív szuperautó újul meg 2016-ra. A 2000 lóerős teljesítmény garantáltan felhívja magára a figyelmet Svájcban

A brit Farboud utódjaként létrejött Arash legelső modellje, a 2008-ban bemutatott AF10 volt, amit most, 8 évvel később felfrissítettek, és a mai trendekhez igazítottak. Szíve egy extrém erős hibridrendszer lesz, ami egy 6,2 literes V8-asból és 4 elektromos motorból áll. A középen elhelyezkedő V8-as kegyetlen 900 lóerőt és 1200 Nm nyomatékot ad le, de ez semmi, hiszen ehhez összesen plusz 1180 lóerőt és 1080 Nm-t adnak hozzá az elektromos motorok. Így gigantikus 2080 lóerőt és 2280 Nm nyomatékot kapunk, ilyen erőt pedig csak összkerékhajtással lehet uralni.

13 részes erősített ketrec és szénszálas, könnyített kasztni is a frissítés része. Érkezik a Racer csomag is, ahol már kész versenyautót kapunk 13 részes erősített ketrec és szénszálas, könnyített kasztni is a frissítés része. Érkezik a Racer csomag is, ahol már kész versenyautót kapunk

13 részes erősített ketrec és szénszálas, könnyített kasztni is a frissítés része. Érkezik a Racer csomag is, ahol már kész versenyautót kapunk

Mindez kevesebb mint 3 másodperc alatt repíti 100-ra, végsebessége 323 km/h. Alaphelyzetből 6 sebességes manuális váltó jár hozzá, de opcionális a kormány mögötti fülekkel kapcsolható automataváltó is. Mindegyik elektromos motor kétsebességes váltóval és 32 kWh-s lítium-ion akkumulátorral lesz felszerelve, amik "Race" módban automatikusan újratöltenek az ilyenkor generátorként működő villanymotorokból. A 13 részes erősített alváz és a kasztni is szénszálas könnyítést kapott. Az elöl 19, hátul 20 colos kerekeken Michelin Pilot Sport 2 gumik feszülnek, ütésükből elektro-hidraulikus felfüggesztés csillapít a fekvőrendőröknél – már ha találkoznak ilyennel valaha.

A kistestvér AF8 is porondra kerül, amihez szintén készül egy Racer pack, hogy pályára is vihető legyen

A kistestvér AF8 is porondra kerül, amihez szintén készül egy Racer pack, hogy pályára is vihető legyen

Az AF10 mellett, a szintén átdolgozott AF8 is ott lesz a svájci standon, ami egy 7,0 literes, 550 lóerős, 645 Nm-es GM V8-ast kap. Az AF10 árát 1,1 millió fontra (~442 millió Ft) saccolják, míg a Racer változat ára − ami már bukócsövezést, tűzoltó készüléket és egyéb, pályára elengedhetetlen dolgokat kapott – már 1,2 millió fontra (~482,4 millió Ft) rúg.

Ez is érdekes lehet:
 

40 éves a Honda Accord

40 év után ideiglenesen kivonult hazánkból (is) a Honda Accord, sőt itt igazából annyit sem töltött...

Gyárilag matt fekete és külön neve is van, ezen kívül csak két másik létezik

Lehet drágább még egy LaFerrari is, hiába kérnek érte vagyonokat, bizony készült már különkiadás...

Brutális ütközés a Zöld Pokolban: huszonéves Honda Civic tört rommá

A most szombaton történt nürburgringi balesetben a halálos áldozatokon túl további három ember...

Elszállt a Nordschleifén az egyik Koenigsegg One:1

Lezúztak egy 7 példányban létező szuperautót, szinte ripityára, de a tulajdonos szerint még menthető...

Citroën Xsara Picasso 1.6 HDi Exclusive, 2005 - használtteszt

Viszonylag hosszan, 11 éven át készült a Citroën Xsara Picasso. Egy félidős frissítés utáni csúcsverziót...

30 éves a Ford Sierra RS Cosworth

500 lóerő feletti teljesítményt hoztak ki belőle a versenypályán, de az utcai változat sem volt...

Piaci körkép: legalább hatszemélyes kisbuszok négymillióig

Mi a megoldás, ha egy nagy egyterű is kevés a család vagy a baráti társaság szállítására? Körülnéztünk...

30 éves az Opel Omega

Mindössze két generációt élt meg az Opel zászlóshajója, avagy úgy is mondhatnánk, hogy volt 17...

Mini Clubman ALL4 menetpróba

Összkerékhajtással is elérhető már a Mini Clubman, azaz hajthat hátul is. Így lett még jobb a...
 
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Friss tesztek

Jeep Renegade 2.0 Multijet Trailhawk teszt

Nem kislányoknak való - Jeep Renegade teszt

Kitűnik a tömegből, de nem csak a magassága, látványa és a hazai ritkasága miatt, hanem azért is, mert a Jeep Renegade nem valódi SUV. Azoknál többet tud.


Renault Mégane GT 1.6 TCe 205 EDC7 teszt

Hajtás csak elöl, kormányzás hátul is - Renault Mégane GT teszt Videó

Biztosan lesz még ennél keményebb Mégane is, a GT azonban talán a leginkább szerethető. Vagány, élvezetes, de családi autónak is remek.


Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.

Még több teszt

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Számokkal mutatja a rendőrség, hogy megérte a fix telepítésű kamerák hadba küldése

VÉDA statisztika: javuló baleseti mutatók és milliárdos bírságok

3 órája – Sztori

A rendőrség egyenesen VÉDA-hatásként aposztrofálja azt, hogy a második negyedévben a tavalyi azonos időszakhoz mérten kevesebben haltak meg útjainkon.


Nem gyári, de Audi külsővel készült az atommeghajtású terv

Atommeghajtású Audi a jövőből

Tegnap – Sztori

Megint orosz kézből érkezett egy Audi tanulmányautó és hasonlóan elborult, mint a legutóbbi kamionok, motor helyett atomreaktorja van.


Akkumulátoros Vitóval gyorsultak - a végeredmény zseniális

Egy Mercedes Vito, ami gyorsabb a Ferrarinál is Videó

2 napja – Sztori

Beteg videóval mutatja be akkumlátorai képességeit az amerikai Atieva. Nem szerény, 900 lóerős Mercedes Vitóval gyorsulták le a Ferrarit.


Használtautó.hu

MITSUBISHI PAJERO Wagon 3.2 DI Privilege (Automata) FULL!!

MITSUBISHI PAJERO Wago...

Ár: 2.590.000 Ft

Évjárat: 2005 / 1

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Dízel

VOLVO S80 4.4 V8 AWD Summum Geartronic

VOLVO S80 4.4 V8 AWD S...

Ár: 2.999.000 Ft

Évjárat: 2009

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

MAZDA 3 Sport 1.6 TE

MAZDA 3 Sport 1.6 TE

Ár: 1.695.000 Ft

Évjárat: 2006 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!