0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Több mint 2000 lóerős szörnyeteg Genfre

Érkezik az autók Air Force One-ja, az Arash AF10

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az Arash Motor Company egy frissített AF10-et szeretne bemutatni Genfben. Négy villanymotorral és több mint 2000 lóerővel büntet.

Újabb exkluzív szuperautó újul meg 2016-ra. A 2000 lóerős teljesítmény garantáltan felhívja magára a figyelmet Svájcban

Újabb exkluzív szuperautó újul meg 2016-ra. A 2000 lóerős teljesítmény garantáltan felhívja magára a figyelmet Svájcban

A brit Farboud utódjaként létrejött Arash legelső modellje, a 2008-ban bemutatott AF10 volt, amit most, 8 évvel később felfrissítettek, és a mai trendekhez igazítottak. Szíve egy extrém erős hibridrendszer lesz, ami egy 6,2 literes V8-asból és 4 elektromos motorból áll. A középen elhelyezkedő V8-as kegyetlen 900 lóerőt és 1200 Nm nyomatékot ad le, de ez semmi, hiszen ehhez összesen plusz 1180 lóerőt és 1080 Nm-t adnak hozzá az elektromos motorok. Így gigantikus 2080 lóerőt és 2280 Nm nyomatékot kapunk, ilyen erőt pedig csak összkerékhajtással lehet uralni.

13 részes erősített ketrec és szénszálas, könnyített kasztni is a frissítés része. Érkezik a Racer csomag is, ahol már kész versenyautót kapunk 13 részes erősített ketrec és szénszálas, könnyített kasztni is a frissítés része. Érkezik a Racer csomag is, ahol már kész versenyautót kapunk

13 részes erősített ketrec és szénszálas, könnyített kasztni is a frissítés része. Érkezik a Racer csomag is, ahol már kész versenyautót kapunk

Mindez kevesebb mint 3 másodperc alatt repíti 100-ra, végsebessége 323 km/h. Alaphelyzetből 6 sebességes manuális váltó jár hozzá, de opcionális a kormány mögötti fülekkel kapcsolható automataváltó is. Mindegyik elektromos motor kétsebességes váltóval és 32 kWh-s lítium-ion akkumulátorral lesz felszerelve, amik "Race" módban automatikusan újratöltenek az ilyenkor generátorként működő villanymotorokból. A 13 részes erősített alváz és a kasztni is szénszálas könnyítést kapott. Az elöl 19, hátul 20 colos kerekeken Michelin Pilot Sport 2 gumik feszülnek, ütésükből elektro-hidraulikus felfüggesztés csillapít a fekvőrendőröknél – már ha találkoznak ilyennel valaha.

A kistestvér AF8 is porondra kerül, amihez szintén készül egy Racer pack, hogy pályára is vihető legyen

A kistestvér AF8 is porondra kerül, amihez szintén készül egy Racer pack, hogy pályára is vihető legyen

Az AF10 mellett, a szintén átdolgozott AF8 is ott lesz a svájci standon, ami egy 7,0 literes, 550 lóerős, 645 Nm-es GM V8-ast kap. Az AF10 árát 1,1 millió fontra (~442 millió Ft) saccolják, míg a Racer változat ára − ami már bukócsövezést, tűzoltó készüléket és egyéb, pályára elengedhetetlen dolgokat kapott – már 1,2 millió fontra (~482,4 millió Ft) rúg.

Ez is érdekes lehet:
 

Mercedes-Benz C 300 Cabrio teszt

Kabrióként vallott a legújabb C Merci. Egy igazi ékszer, főleg ebben az összeállításban. Szinte...

Kérdés, működik-e, kérdés, mikor robban be a légzsák

A The Detroit Bureau (TDB) felmérése szerint veszélyesek lehetnek a 7 évnél idősebb légzsákok...

Nem e világi - BMW X4 M40i teszt

Sokan írtak már az M-es BMW-k, köztük az X4 M40i letaglózó menetdinamikájáról, vezethetőségéről...

50 éves a világ legnépszerűbb autója, a Toyota Corolla

Volt már hátul hajtó kupé, összkerekes kombi és temérdek más is, ma viszont már csak egy szedán...

Piaci körkép: automataváltós családi autók 1,79 millió forint alatt

A családi autó leginkább kényelmes kell legyen, annak pedig sokak számára alapfeltétele az automata...

Igazoltatás elől próbált megszökni egy taxis Budapesten

Filmekbe illő autós üldözés alakult egy igazoltatási kísérletből a fővárosban. Egy taxis próbált...

Nissan GT-R menetpróba a Slovakiaringen

Megkóstoltattuk vele a szomszédok népszerű aszfaltját, egykedvűen zabálta fel a kanyarjait. Villámgyors...

Rendhagyó amerikai reklám bukókerettel és egy Suzukival

A bukókeret hasznosságát régóta ismerik már az autóversenyzők, itt viszont egy extrém változatot...

Tényleg kettős fényszórót kap a friss Octavia?

Elég régóta piacon van ahhoz, hogy frissüljön és kövesse az elmúlt évek trendjét a Skoda Octavia...
 
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Friss tesztek

Nem e világi - BMW X4 M40i teszt

Tökéletes ajánlat önfegyelmet gyakorlóknak - BMW X4 M40i

Sokan írtak már az M-es BMW-k, köztük az X4 M40i letaglózó menetdinamikájáról, vezethetőségéről, egyéniségéről. Így ezekről itt most alig esik szó.


Mercedes-Benz C 300 Cabrio teszt

Neveletlen hercegnő - Mercedes C kabrió

Kabrióként vallott a legújabb C Merci. Egy igazi ékszer, főleg ebben az összeállításban. Szinte minden egyes rá költött forint ordít róla. De vajon van olyan jó, amilyennek látszik?


Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Egy Golf, ami a dízelnél is takarékosabb

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen, olcsóbb vele autózni, mint a dízellel.

Még több teszt

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

50 lengyel művész alkotta meg ezt a néhány életnagyságú sportkocsit

Ezek a sportkocsik mind ócskavasak

5 órája – Sztori

Hogy lehet egy Bugattira, vagy egy Mercedes 300 SL-re azt mondani, hogy vashulladék? Hát így! Mert sokat nem is csal az állítás, ezek a kocsik életnagyságúak, és egy roncstelepről jöttek.


A Drift Allstars mezőnye megbüntette Máriapócsot

Trackwoodon jártunk, más dimenziót láttunk

11 órája – Sztori

Két napot töltöttünk Máriapócson, és minden percért megérte. Kezdve az első gumifüstbe szippantástól az esti felvonuláson át a döntőkig.


4 verseny, 4 dobogó Kiss Norbinak a Hungaroringen

Kiss Norbi idén is elvitte a show-t

16 órája – Sztori

Idén ismét hazánkba látogatott a Kamion EB mezőnye, ám most sokkal több izgalmat okoztak. Csatlakozott hozzájuk a Blancpain GT Series is.


Használtautó.hu

CHEVROLET BLAZER Turbo Diesel

CHEVROLET BLAZER Turbo...

Ár: 2.150.000 Ft

Évjárat: 1993

Kivitel: Terepjáró

ASTON MARTIN DB9 BOND 07

ASTON MARTIN DB9 BOND 07

Ár: 13.800.000 Ft

Évjárat: 2005 / 6

Kivitel: Coupe

SEAT TOLEDO 1.9 PD TDI Sport

SEAT TOLEDO 1.9 PD TDI...

Ár: 1.350.000 Ft

Évjárat: 2004 / 6

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!