A legújabb motorokkal frissült a Citroën DS4

Erősebb és zöldebb Euro 6-os motorok a Citroën DS4 kínálatában

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Citroën C4 felprémiumosított változata, a DS4 is megkapta a PSA konszern új dízel és benzines motorjait.


Ahogy a PSA Peugeot-Citroën több modelljében is, úgy a DS4-ben is megjelennek a franciák legújabb motorjai. Tavaly november óta kapni a PureTech 130 és a BlueHDi 120 motorokat; előbbi az új háromhengeres, 1.2-es turbós, utóbbi meg a jó kis 1.6-os dízel legfrissebb verziója. Most meg három újabb erőforrás csatlakozik be a programba. Az 1.6-os turbós benzines is tudja már az Euro 6 normát, THP 165 Stop & Start változatban 240 Nm a nyomatéka. A fogyasztásra optimalizált új, hatfokozatú automataváltóval meg csak 5,5 liter szabvány ciklusban a fogyasztása, amihez 130 g/km szén-dioxid kibocsátás tartozik.
Hirdetés


Az új 2,0 literes BlueHDi gyengébb változatához hatfokozatú kéziváltót kínál a Citroën. A Blue HDi 150 Stop & Start 370 Nm nyomatékú, de mellette 3,9 literes fogyasztást ígér a DS4-ben. 100 g/km szén-dioxid kibocsátással. A kínálat legerősebb motorja az alapból automata Blue HDi 180 Stop & Start, a nevében szereplő lóerőszámmal és 400 newtonméternyi nyomatékkal 4,3 literes a fogyasztása, ami egy ilyen erős dízeltől szintén nem rossz érték. Az új motorokon kívül elérhetővé vált a kulcs nélküli nyitás és a nyomógombos indítás. A navigációs rendszer már hétcolos képernyőn jeleníti meg az információkat és érintéssel vezérelhető. Az új dízelt már teszteltük az eggyel nagyobb DS5-ben és a Peugeot 508-ban, utóbbiban az érintőkijelző is benne van már.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?