0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

S betű jelöli az erősített V8 Vantage-t

Erősödik az Aston Martin V8 Vantage

·
Címkék: Aston, Martin, vantage

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Megjelenésével és végsebességével is a V12-est idézi a Vantage S.

Lökhárítóival a V12-est idézi az ahhoz hasonlóan 305 kilométer/órás végsebességű, 5x2 küllős, 19 colos alumínium felnikkel szerelt Vanatage S

Lökhárítóival a V12-est idézi az ahhoz hasonlóan 305 kilométer/órás végsebességű, 5x2 küllős, 19 colos alumínium felnikkel szerelt Vanatage S

Immár nem kell feltétlenül a 6,0 literes, 517 lóerős V12-est választani a Vantage szériához, ha valaki 305 km/órás végsebességet szeretne. A friss V8 Vantage S is pontosan ennyit tud. Ehhez 420-ról 436 lóerőre izmosították 4,7 literes V8-asát, az áthangolással a nyomaték is 470-ről 490 Newtonméterre nőtt. Az igazi áttörést azonban nem a motor izmosítása, hanem a friss, hétfokozatú Sportshift II váltó jelenti. Ez plusz fokozatával nagyobb végsebességet ad, szűkebb fokozat-lépcsőivel ugyanakkor a gyorsítási értékeket is apasztja, ráadásul 20 százalékkal gyorsabban kapcsol, mint elődje. Az S-verzió a többinél közvetlenebb kormányművet, áthangolt lengéscsillapítókat, szélesebb hátsó felniket, izmosított, 6 dugattyús első fékeket és speciális Bridgestone abroncsokat kap. Kipufogórendszerében egy speciális szerep felel a különleges hangélményért. A V8 Vantage S nem csak végsebességével, hanem egyedi első és hátsó lökhárítóival is a rangosabb V12-est idézi. Ellátmányában különleges bőr kárpitozás, Bang & Olufsen hifi és egyedi, 19 colos, 10 küllős könnyűfém keréktárcsa-készlet egyaránt szerepel.

Kékes bőr beltér, lakk fekete betétes középkonzol egyaránt jár a Vantage S-hez, hét fokozatú, sportprogramot is kínáló váltója a kormánykerék elengedése nélkül is kapcsolható Kékes bőr beltér, lakk fekete betétes középkonzol egyaránt jár a Vantage S-hez, hét fokozatú, sportprogramot is kínáló váltója a kormánykerék elengedése nélkül is kapcsolható Kékes bőr beltér, lakk fekete betétes középkonzol egyaránt jár a Vantage S-hez, hét fokozatú, sportprogramot is kínáló váltója a kormánykerék elengedése nélkül is kapcsolható

Kékes bőr beltér, lakk fekete betétes középkonzol egyaránt jár a Vantage S-hez, hét fokozatú, sportprogramot is kínáló váltója a kormánykerék elengedése nélkül is kapcsolható

Ez is érdekes lehet:
 

Hazai bemutató: megújult Suzuki SX4 S-Cross

Új motorpalettával és a Vitara sikeres elemeivel mutatkozott be Esztergom legújabb büszkesége...

Mercedes-Benz CLA 250 Sport 4MATIC teszt

Megújulása alkalmából járt nálunk a kecskeméti Mercedes-Benz CLA majdnem legerősebb gyöngyszeme...

Benézhetünk a Lexus UX tanulmányba, a márka szerint nagyon 3D, már annál is több

A Lexus az új világ szabadidő-autóját reszelgeti, az UX-et már láthattuk kívülről, belülről még...

Összehasonlító teszt: Hyundai Elantra 1.6 CRDi és Toyota Corolla 1.6 VVT-i automataváltóval

Egységesen a legmagasabb felszereltséggel és automataváltóval mérkőztettük az idén frissült Hyundai...

Új szereplő a hazai villanyautó-piacon: megérkezett a Hyundai Ioniq

A villanyautók tegnap bejelentett ártámogatásával 8,5 millió forintba fog csak kerülni a vadonatúj...

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro S tronic teszt

Döbbenetesen alacsony fogyasztást, ugyanakkor komoly menetdinamikát is ígér a dízel- és villanymotort...

Fiat 500L Trekking 1.6 Mjet 16V teszt

Hiába nem újdonság, kevesek által ismert a Fiat 500L Trekking. Kicsit egyterű, kicsit SUV, kicsit...

ADAC téligumiteszt 2016: a négyévszakosak sem hiányoznak

Szeptember közepén 30 fokot mértünk itthon, miközben az ADAC a legújabb téli és négyévszakos...

Az erzbergi látványbányában találhatók a világ legnagyobb taxijai

Ültek valaha dömper platóján? Ha gyerekkorukban oda képzelték magukat, vagy esetleg volt akkora...
 

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hc3Rvbl9tYXJ0aW4=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hc3Rvbl9tYXJ0aW4=

Friss tesztek

SsangYong XLV 1.6 e-XDI DLX teszt

Hegyomlás olcsón - SsangYong XLV teszt

Önálló modellnevet kapott a SsangYong Tivoli nyújtott változata. Az XLV valós méreteinél nagyobbnak tűnik, így olcsón villanthatunk vele. Kellemes családi autó, de van benne GSI is.


Mercedes-Benz CLA 250 Sport 4MATIC teszt

Teszten a megújult Mercedes CLA - Bunker rock

Megújulása alkalmából járt nálunk a kecskeméti Mercedes-Benz CLA majdnem legerősebb gyöngyszeme, kupé kivitelben. Még mindig fiatalos.


Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro S tronic teszt

Diétázó vaddisznó - Audi Q7 e-tron teszt Videó

Döbbenetesen alacsony fogyasztást, ugyanakkor komoly menetdinamikát is ígér a dízel- és villanymotort is adó Audi Q7 e-tron. Jó, ám drága mulatság.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hc3Rvbl9tYXJ0aW4=

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Ízelítőt kaptunk a Volkswagen-találkozóból

Volkswagen Polo R WRC Streettel drifteltünk Videó

19 órája – Sztori

Itt van a történelmet író VW Golf Clubsport S a Hungaroringen. Golf R-rel pályáztunk, Polo R WRC Streettel drifteltünk. Szombaton VW-találkozó!


Egy év kihagyás után ismét DTM a Hungaroringen

Visszatért a német száguldó cirkusz

Tegnap – Sztori

Nagy bulit csapott a három német gyáróriás a Hungaroringen. Audi-dominanciával és újabb kétéves szerződéssel zárult a múlt hétvége.


Gyerekeknek szánt elektromos járgányt dob piacra a McLaren

Teljesen elektromos az új McLaren

2 napja – Sztori

A P1 erősen átdolgozott verziójával lép piacra a McLaren, az új sportkocsi teljesen elektromos és kettő másodperc alatt éri el a csúcssebességét, ami 5 km/h.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Ami a piacon, az a pályán is: BMW, Audi, Mercedes

DTM: hihetetlen, de most meg kettős BMW-győzelem született Videó

2 éve – Autósvilág hírei

Fura, de a német prémiumtrió moszkvai DTM-futama a piaci versenyt tükröző eredménnyel zárult.


Félelmetes hangon ordít az új Aston Martin

12 dühös henger Videó

3 éve – Sztori

Van, amin nincs mit magyarázni. Az Aston Martin CC100 hangja ilyen.


Aston Martin V12 Vantage GT3

Mehet a süllyesztőbe az Aston Martin DBRS9?

5 éve – Autósvilág hírei

Hatszáz lóerővel és közel hétszáz Newtonméteres nyomatékkal érkezik az új Aston Martin V12 Vantage GT3 versenyautó.


Használtautó.hu

ASTON MARTIN DB9 //FULL EXTRA-SZERVIZKÖNYV-55-e

ASTON MARTIN DB9 //FUL...

Ár: 19.900.000 Ft

Évjárat: 2005 / 8

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

ASTON MARTIN VANTAGE V8

ASTON MARTIN VANTAGE V8

Ár: 19.500.000 Ft

Évjárat: 2007 / 11

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

ASTON MARTIN DB9 BOND 07

ASTON MARTIN DB9 BOND 07

Ár: 15.000.000 Ft

Évjárat: 2005 / 6

Kivitel: Coupe

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!