0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

S betű jelöli az erősített V8 Vantage-t

Erősödik az Aston Martin V8 Vantage

·
Címkék: Aston, Martin, vantage

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Megjelenésével és végsebességével is a V12-est idézi a Vantage S.

Lökhárítóival a V12-est idézi az ahhoz hasonlóan 305 kilométer/órás végsebességű, 5x2 küllős, 19 colos alumínium felnikkel szerelt Vanatage S

Lökhárítóival a V12-est idézi az ahhoz hasonlóan 305 kilométer/órás végsebességű, 5x2 küllős, 19 colos alumínium felnikkel szerelt Vanatage S

Immár nem kell feltétlenül a 6,0 literes, 517 lóerős V12-est választani a Vantage szériához, ha valaki 305 km/órás végsebességet szeretne. A friss V8 Vantage S is pontosan ennyit tud. Ehhez 420-ról 436 lóerőre izmosították 4,7 literes V8-asát, az áthangolással a nyomaték is 470-ről 490 Newtonméterre nőtt. Az igazi áttörést azonban nem a motor izmosítása, hanem a friss, hétfokozatú Sportshift II váltó jelenti. Ez plusz fokozatával nagyobb végsebességet ad, szűkebb fokozat-lépcsőivel ugyanakkor a gyorsítási értékeket is apasztja, ráadásul 20 százalékkal gyorsabban kapcsol, mint elődje. Az S-verzió a többinél közvetlenebb kormányművet, áthangolt lengéscsillapítókat, szélesebb hátsó felniket, izmosított, 6 dugattyús első fékeket és speciális Bridgestone abroncsokat kap. Kipufogórendszerében egy speciális szerep felel a különleges hangélményért. A V8 Vantage S nem csak végsebességével, hanem egyedi első és hátsó lökhárítóival is a rangosabb V12-est idézi. Ellátmányában különleges bőr kárpitozás, Bang & Olufsen hifi és egyedi, 19 colos, 10 küllős könnyűfém keréktárcsa-készlet egyaránt szerepel.

Kékes bőr beltér, lakk fekete betétes középkonzol egyaránt jár a Vantage S-hez, hét fokozatú, sportprogramot is kínáló váltója a kormánykerék elengedése nélkül is kapcsolható Kékes bőr beltér, lakk fekete betétes középkonzol egyaránt jár a Vantage S-hez, hét fokozatú, sportprogramot is kínáló váltója a kormánykerék elengedése nélkül is kapcsolható Kékes bőr beltér, lakk fekete betétes középkonzol egyaránt jár a Vantage S-hez, hét fokozatú, sportprogramot is kínáló váltója a kormánykerék elengedése nélkül is kapcsolható

Kékes bőr beltér, lakk fekete betétes középkonzol egyaránt jár a Vantage S-hez, hét fokozatú, sportprogramot is kínáló váltója a kormánykerék elengedése nélkül is kapcsolható

Ez is érdekes lehet:
 

Piaci körkép: klímás ferdehátút akár családi autónak, 500 ezer forintig

A piaci átlagár harmadáért ki lehet már fogni egy jó ferdehátút. Klímásat, olcsót, akár első...

Jó 40 éve áttervezte a Porsche a Lada 2103-ast, így jött létre a VAZ-Porsche 2103

A '70-es években a Porsche átdolgozta a dupla kereklámpás 1500-as Ladát az akkor menő biztonsági...

Cikkünkből kiderül, hogy mivel járnak ma a rendőrök

A rövid válasz: nincs, de mégis van. Itt a lista, hogy mivel üldözi a rendőrség a bűnt és a gyorshajtókat...

Szerdától jelentősen olcsóbb lesz a benzin, nem úgy a gázolaj

Csökken a gázolaj és a benzin közötti árkülönbség, utóbbi ugyanis jelentős ármérséklést kap a...

Összehasonlító teszt: Kia cee'd 1.0 T-GDI GT-Line vs. Mazda3 G120 Revolution

Két kompakt azonos teljesítménnyel. Csupán az a kérdés, hogy az 1,0 literes turbós, vagy a 2,0...

Téligumiteszt 2015: rekordszámú abroncsot mértünk össze

Az Autónavigátor és a nonstopgumi téligumitesztje a legújabb csodaabroncsokat is próbára tette...

Használtteszt: BMW 550i Touring Steptronic, 2007

Ezüst kombi, kis keréken, előzékeny sofőrrel. Aztán, ha meg úgy kell, akkor a 367 lovas V8-assal...

Először látható a SEAT első szabadidő-autója, az Aran

Lehet, direkt történt így, lehet, nem éppen ez volt a leleplezés kitervelt módja. Végül a SEAT...

BMW 730d xDrive teszt

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével...
 

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hc3Rvbl9tYXJ0aW4=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hc3Rvbl9tYXJ0aW4=

Friss tesztek

Opel Astra 1.6 CDTI (Automata) Innovation teszt

Természetesen igen - a dízel, automata Opel Astra

Ugyanaz még egyszer - gondoltam, de tévedtem. Jól vigyázzon, aki Astra hajtásláncot választ. A dízel automata függést okozhat.


Összehasonlító teszt: Kia cee'd 1.0 T-GDI GT-Line vs. Mazda3 G120 Revolution

Összevetés: 1,0 liter turbó, vagy 2,0 liter szívó?

Két kompakt azonos teljesítménnyel. Csupán az a kérdés, hogy az 1,0 literes turbós, vagy a 2,0 literes szívó bizonyul-e jobbnak? Utánajártunk!


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hc3Rvbl9tYXJ0aW4=

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Videó: nem adta ki a téli ingyen parkoló, a tó jege

Jégre parkolni soha nem jó ötlet Videó

Tegnap – Sztori

Jó ötletnek tűnt a jégre parkolni, de mégsem jött be. A tó szelleme nem kegyelmezett, a szokatlan melegben több tucat autót nyelt el.


Online árusítják a Budapesten összetört LaFerrari lökhárítóját

A Váci úti törött Ferrari darabjai új éltre kelhetnek

2 napja – Sztori

Azt mondják, mindent el lehet adni, még a szemetet is. A Váci úti törött LaFerrai törött lökhárítóját például négyezer euróért hirdetik.


Csaknem 150 autóst károsított meg egy bajai ügyintéző

Hatalmas sikkasztás vagyonszerzési illetékkel

2 napja – Sztori

Átvette a pénzt, felvette a munkadíjat, ám az államnak nem fizetett az a bajai ügyintéző, aki autók átíratását vállalta. Most viszont fizethet.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Ilyen lesz a közúti Aston Martin V12 Zagato

Limitált Aston Martin Zagato kiadásban

4 éve – Autósvilág hírei

Sok titokzatoskodás után kibökték: 150 közúti példány készül a versenyautóként debütált Aston Martin V12 Zagato szériából.


Autómúzeum. Bond autómúzeum

A leghíresebb gyűjtő Bond autómúzeumot épít

6 éve – Autósvilág hírei

A brit elhárítás ügynökének autói lesznek megtekinthetők a 2012-ben megnyíló múzeumban. Egy korábbi autókereskedés helyén.


Zéró kibocsátás a Nürburgringen Aston Martinnal

Történelmet írt az Aston Martin

3 éve – Autósvilág hírei

Aston Martin és történelem? Nem újdonság. Ám, az igen, hogy a megújult Aston Martin Rapide S hidrogénes hibridként teljesítette a Nürburgring 24 kilométeres körét, rajthoz állt egy négyórás futamon, és a nürburgringi 24 órás versenyen is csatába indul.


Használtautó.hu

ASTON MARTIN DB9 VOLANTE CABRIO

ASTON MARTIN DB9 VOLAN...

Ár: 14.990.000 Ft

Évjárat: 2006 / 3

Kivitel: cabrio

Üzemanyag: Benzin

ASTON MARTIN DB9 //FULL EXTRA-SZERVIZKÖNYV-55-e

ASTON MARTIN DB9 //FUL...

Ár: 19.900.000 Ft

Évjárat: 2005 / 8

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

ASTON MARTIN VOLANTE DB9

ASTON MARTIN VOLANTE DB9

Ár: 19.900.000 Ft

Évjárat: 2006 / 6

Kivitel: cabrio

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!