0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

S betű jelöli az erősített V8 Vantage-t

Erősödik az Aston Martin V8 Vantage

·
Címkék: Aston, Martin, vantage

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Megjelenésével és végsebességével is a V12-est idézi a Vantage S.

Lökhárítóival a V12-est idézi az ahhoz hasonlóan 305 kilométer/órás végsebességű, 5x2 küllős, 19 colos alumínium felnikkel szerelt Vanatage S

Lökhárítóival a V12-est idézi az ahhoz hasonlóan 305 kilométer/órás végsebességű, 5x2 küllős, 19 colos alumínium felnikkel szerelt Vanatage S

Immár nem kell feltétlenül a 6,0 literes, 517 lóerős V12-est választani a Vantage szériához, ha valaki 305 km/órás végsebességet szeretne. A friss V8 Vantage S is pontosan ennyit tud. Ehhez 420-ról 436 lóerőre izmosították 4,7 literes V8-asát, az áthangolással a nyomaték is 470-ről 490 Newtonméterre nőtt. Az igazi áttörést azonban nem a motor izmosítása, hanem a friss, hétfokozatú Sportshift II váltó jelenti. Ez plusz fokozatával nagyobb végsebességet ad, szűkebb fokozat-lépcsőivel ugyanakkor a gyorsítási értékeket is apasztja, ráadásul 20 százalékkal gyorsabban kapcsol, mint elődje. Az S-verzió a többinél közvetlenebb kormányművet, áthangolt lengéscsillapítókat, szélesebb hátsó felniket, izmosított, 6 dugattyús első fékeket és speciális Bridgestone abroncsokat kap. Kipufogórendszerében egy speciális szerep felel a különleges hangélményért. A V8 Vantage S nem csak végsebességével, hanem egyedi első és hátsó lökhárítóival is a rangosabb V12-est idézi. Ellátmányában különleges bőr kárpitozás, Bang & Olufsen hifi és egyedi, 19 colos, 10 küllős könnyűfém keréktárcsa-készlet egyaránt szerepel.

Kékes bőr beltér, lakk fekete betétes középkonzol egyaránt jár a Vantage S-hez, hét fokozatú, sportprogramot is kínáló váltója a kormánykerék elengedése nélkül is kapcsolható Kékes bőr beltér, lakk fekete betétes középkonzol egyaránt jár a Vantage S-hez, hét fokozatú, sportprogramot is kínáló váltója a kormánykerék elengedése nélkül is kapcsolható Kékes bőr beltér, lakk fekete betétes középkonzol egyaránt jár a Vantage S-hez, hét fokozatú, sportprogramot is kínáló váltója a kormánykerék elengedése nélkül is kapcsolható

Kékes bőr beltér, lakk fekete betétes középkonzol egyaránt jár a Vantage S-hez, hét fokozatú, sportprogramot is kínáló váltója a kormánykerék elengedése nélkül is kapcsolható

Ez is érdekes lehet:
 

30 éves a Mercedes-Benz W124-es, azaz a taximerci

Csak egy régi E-osztály lenne, ha 30 éves korára nem ért volna "legendává" a típus. 1984-ben...

Szerdától olcsóbb a benzin és a gázolaj is

Múlt héten nem változtak, szerdán viszont apadnak az üzemanyagárak. Ismét 400 forint alá kerül...

Ken Block Mustanggal veret a Gymkhana 7-ben

Eddigi legdurvább és egyben leginkább egyedi autójával eddigi legkomolyabb mutatványait hozza...

Földön-vízen át vezettük a legkisebb Jeep modellt, a Renegade-t

A terepjáróiról híres Jeep lefelé bővítette palettáját. A tavasszal a Genfi Autószalonon bemutatkozott...

A Nissan önreklámot csinált a celebfenékből

Vannak vicces kollégák a Nissan nemzetközi kommunikációs osztályán. Twitteren közölték: a GT-R...

Összehasonlító teszt: Renault Twingo 1.0 SCe/Toyota Aygo 1.0 VVT-i

Két vadonatúj miniautó járt nálunk nemrég. Egymásnak is eresztettük őket. Vajon a francia Renault...

ADAC téligumi-teszt 2014

Kétféle méretben, összesen 28 téli és 4 négyévszakos abroncsot hasonlított össze az ADAC. Közülük...

Összetört a Google egyik kamerás autója

A hazánkat is bejáró, 360°-os felvételeket készítő Google autót törtek össze a napokban. A balesetben...

Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Visszatért a hagyományos kompakt modellek szegmensébe a Nissan, a Pulsar ráadásul az év egyik...
 

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hc3Rvbl9tYXJ0aW4=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hc3Rvbl9tYXJ0aW4=

Friss tesztek

Nissan X-Trail dCi 130 All Mode 4x4 teszt

Lehet, hogy crossover-érett lettem? - Nissan X-Trail teszt

Vannak kedvenc autóink, de mindnél bele kell éljük magunkat a leendő vásárlóik bőrébe. Az X-Trail engem beszippantott a saját világába.


Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Még a Golfot is lenyomja? Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Visszatért a hagyományos kompakt modellek szegmensébe a Nissan, a Pulsar ráadásul az év egyik meglepetése, annyira jó.


Renault Twingo 1.0 SCe teszt

Csók a hatvanas évekből - Renault Twingo teszt Videó

Négy üléssel, négymillióért súlyos eset az új Twingo. Jó kocsi? Farmotoros, csinos, de ezzel az árral nagyon nem a "mi autónk".

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hc3Rvbl9tYXJ0aW4=

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Kínai Guinness rekord: szűk parkolás Minivel

Ezt csináld utána! Megdőlt a szűk parkolás rekordja Videó

16 órája – Sztori

Az autónál alig 8 centivel nagyobb helyre tud beparkolni a rekorder. Kérdés, hogyan áll ki? Egyáltalán hallottál már a kínai drifterekről?


A hibridek már köztünk járnak, hamarosan talán búcsút is inthetünk a belső égésű motoroknak

Tényleg megvan a kőolaj nélküli autózás titka? Meglehet!

22 órája – Sztori

Ma még a mind szerényebb fogyasztási értékeknek tapsolunk, a jövőben pedig a benzin és a gázolaj már nem lesz téma, igény sem lesz rá.


Földön-vízen át vezettük a legkisebb Jeep modellt, a Renegade-t

Megérkezett a Jeep legkisebb modellje - kipróbáltuk

3 napja – Újdonság

A terepjáróiról híres Jeep lefelé bővítette palettáját. A tavasszal a Genfi Autószalonon bemutatkozott Renegade hazánkba is megérkezett.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Alapból 1,87 millió dollár az Aston Martin One 77 ára

Már van ára az Aston Martin One 77-nek

3 éve – Autósvilág hírei

Minden idők legritkább és legdrágább Aston Martinjának számít a One 77.


Zéró kibocsátás a Nürburgringen Aston Martinnal

Történelmet írt az Aston Martin

Tavaly – Autósvilág hírei

Aston Martin és történelem? Nem újdonság. Ám, az igen, hogy a megújult Aston Martin Rapide S hidrogénes hibridként teljesítette a Nürburgring 24 kilométeres körét, rajthoz állt egy négyórás futamon, és a nürburgringi 24 órás versenyen is csatába indul.


Ilyen még a 007-esnek sincs

330-at megy az új Aston Martin Videó

Tavaly – Autósvilág hírei

Hivatalosan is bemutatkozott az Aston Martin eddigi leggyorsabb utcai modellje, a V12 Vantage S végsebessége 330 km/h.


Használtautó.hu

ASTON MARTIN VOLANTE DB9

ASTON MARTIN VOLANTE DB9

Ár: 19.900.000 Ft

Évjárat: 2006 / 6

Kivitel: cabrio

ASTON MARTIN RAPIDE

ASTON MARTIN RAPIDE

Ár: 37.100.000 Ft

Évjárat: 2010 / 9

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

ASTON MARTIN DB9

ASTON MARTIN DB9

Ár: 17.499.000 Ft

Évjárat: 2007 / 3

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó