0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

S betű jelöli az erősített V8 Vantage-t

Erősödik az Aston Martin V8 Vantage

·
Címkék: Aston, Martin, vantage

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Megjelenésével és végsebességével is a V12-est idézi a Vantage S.

Lökhárítóival a V12-est idézi az ahhoz hasonlóan 305 kilométer/órás végsebességű, 5x2 küllős, 19 colos alumínium felnikkel szerelt Vanatage S

Lökhárítóival a V12-est idézi az ahhoz hasonlóan 305 kilométer/órás végsebességű, 5x2 küllős, 19 colos alumínium felnikkel szerelt Vanatage S

Immár nem kell feltétlenül a 6,0 literes, 517 lóerős V12-est választani a Vantage szériához, ha valaki 305 km/órás végsebességet szeretne. A friss V8 Vantage S is pontosan ennyit tud. Ehhez 420-ról 436 lóerőre izmosították 4,7 literes V8-asát, az áthangolással a nyomaték is 470-ről 490 Newtonméterre nőtt. Az igazi áttörést azonban nem a motor izmosítása, hanem a friss, hétfokozatú Sportshift II váltó jelenti. Ez plusz fokozatával nagyobb végsebességet ad, szűkebb fokozat-lépcsőivel ugyanakkor a gyorsítási értékeket is apasztja, ráadásul 20 százalékkal gyorsabban kapcsol, mint elődje. Az S-verzió a többinél közvetlenebb kormányművet, áthangolt lengéscsillapítókat, szélesebb hátsó felniket, izmosított, 6 dugattyús első fékeket és speciális Bridgestone abroncsokat kap. Kipufogórendszerében egy speciális szerep felel a különleges hangélményért. A V8 Vantage S nem csak végsebességével, hanem egyedi első és hátsó lökhárítóival is a rangosabb V12-est idézi. Ellátmányában különleges bőr kárpitozás, Bang & Olufsen hifi és egyedi, 19 colos, 10 küllős könnyűfém keréktárcsa-készlet egyaránt szerepel.

Kékes bőr beltér, lakk fekete betétes középkonzol egyaránt jár a Vantage S-hez, hét fokozatú, sportprogramot is kínáló váltója a kormánykerék elengedése nélkül is kapcsolható Kékes bőr beltér, lakk fekete betétes középkonzol egyaránt jár a Vantage S-hez, hét fokozatú, sportprogramot is kínáló váltója a kormánykerék elengedése nélkül is kapcsolható Kékes bőr beltér, lakk fekete betétes középkonzol egyaránt jár a Vantage S-hez, hét fokozatú, sportprogramot is kínáló váltója a kormánykerék elengedése nélkül is kapcsolható

Kékes bőr beltér, lakk fekete betétes középkonzol egyaránt jár a Vantage S-hez, hét fokozatú, sportprogramot is kínáló váltója a kormánykerék elengedése nélkül is kapcsolható

Ez is érdekes lehet:
 

BMW 640i Cabrio, 2011 - használtteszt

Mit nyújt egy 4 éves, alig több mint 100 ezer km-t futott prémium kabrió, amely újkori árából...

BMW E39 Alpina B10 V8 használtteszt

Az 50. születésnapját idén ünneplő Alpina tiszteletére egy igazi ritkaságot vizsgáltunk meg közelebbről...

Nagyon komoly áresés jön a benzinnél és a gázolajnál is

Folytatódik az üzemanyagárak egyre gyorsuló apadása, pénteken újabb mínuszok jönnek.

Euro 6-os benzinest kap a Dacia Duster

A Renault régi szívó benzinese tovább él. A Dacia Dusterben 114 lóerős, 156 Nm a nyomtéka és...

Jön a Lada, már van is autójuk itthon. Megnéztük!

Nem csak jön, már itt van a Lada. Az importőr kapott két orosz rendszámos autót a forgalmazás...

Új típusú gyorsforgalmiút-kategóriát vezetne be az NFM

Bővítené a gyorsforgalmi utak típusait a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, az autópálya és az...

A Moszkvai Autószalonon bemutatkozott a Lada Vesta

Jövőre nálunk is, Oroszországban már idén piacra lép a WTCC-ben egyre ígéretesebb Lada Vesta...

Hyundai i30 1.6 CRDi HP ISG DCT teszt

Egyre komolyabban kell számolni a kompaktok között a koreai gyártókkal, jól mutatja ezt a megújult...

Összevetés: Honda Civic 1.6 i-DTEC vs Hyundai i30 1.6 CRDi

Takarékos kompakt dízelek jártak nálunk - megnéztük, hogy kinek melyik a jobb választás. Megéri-e...
 

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hc3Rvbl9tYXJ0aW4=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hc3Rvbl9tYXJ0aW4=

Friss tesztek

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake  200 CDI (7G DCT) AMG Line teszt

Közepesen erős ok az irigységre - Mercedes-Benz CLA teszt

Lerí róla az ára, de a legtöbbeknek tetszik. Az egyszeri tesztelő meg vakarja a fejét és nyugtázza a megvető pillantásokat. Kéne a CLA?


Citroën DS3 Cabrio 1.2 PureTech 110 Style teszt

Majdnem kabrió - Citroën DS3 Cabrio teszt

Kabriónak hívják, de igazából csak félig az. A Citroën DS3 így is trendi, prémium, és élmény vele autózni. A kérdés csak az, hogy ki fogja megvenni ennyiért.


Renault Espace 1.6 dCi EDC Zen teszt

Motorra költs, ne benzinre! Renault Espace 1.6 dCi EDC teszt

Tudnak a franciák! Például dízelmotort és egyterűt gyártani. Utóbbit erősítette meg az új Renault Espace erősebbik gázolajosa.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hc3Rvbl9tYXJ0aW4=

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Jön a Lada, már van is autójuk itthon. Megnéztük!

Az oroszok már a spájzban... Beülhettünk a Niva utódjába

19 órája – Sztori

Nem csak jön, már itt van a Lada. Az importőr kapott két orosz rendszámos autót a forgalmazás előtt, az egyikbe bekönyörögtük magunkat.


A téligumit fontosabbnak tartják az autósok, mint a nyárit - ezt derítette  ki a Nyárigumi Kommandó

Nyárigumi Kommandó: sokan nem hiszik el, hogy fontos az abroncs

2 napja – Sztori

Tudjuk, hogy nyáron is veszélyes az évszaknak nem megfelelő abroncs, az autósok bő 15%-a ennek ellenére nem olyat használ.


smart times 15 – 33 ország résztvevői ünnepelték a márkát

Kicsi autóval egy óriási felvonuláson – smart times 15

2 napja – Sztori

Idén hazánkba látogatott a smart times, ami immáron 15. alkalommal került megrendezésre és először látogatott Magyarországra. Okozott is felfordulást rendesen.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

ASTON MARTIN VANTAGE Roadster.Az ár ÁFÁ-t tartalmaz

ASTON MARTIN VANTAGE R...

Ár: 18.990.000 Ft

Évjárat: 2008 / 6

Kivitel: cabrio

Üzemanyag: Benzin

ASTON MARTIN DB9 //FULL EXTRA-SZERVIZKÖNYV-55-e

ASTON MARTIN DB9 //FUL...

Ár: 19.900.000 Ft

Évjárat: 2005 / 8

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

ASTON MARTIN DB9 VOLANTE

ASTON MARTIN DB9 VOLANTE

Ár: 17.450.000 Ft

Évjárat: 2004 / 12

Kivitel: cabrio

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!