Utcára kerül az egyik legfurább Alfa Romeo

Genfben leleplezve: Alfa Romeo Disco Volante Touring

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ha csak limitált szériában is, de gyártani fogják az egyik legkülönlegesebb Alfa Romeo, a Disco Volante remake-jét.

A Carozzeria Touring Superleggera műhely tavaly még tanulmányként mutogatta az 1952-es Disco Volante versenyautó 60 éves szülinapjára épített utcai remake-jét, hogy aztán a retróufó már gyártásra kész modellként debütálhasson a Genfi Autószalonon. A kétajtós különlegesség kapható is lesz egy - 500 darabos - limitált szériában.
Hirdetés

Fura, de az őshöz képest finomított a szélvédő, furák, de az őshöz képest finomítottak a sárvédők-"kerékívek", hosszú az orr, üveges a bogárhát. Egy-egy példányba 4000 órányi kézimunkát feccöl az Alfával együttműködő észak-olasz cég, az autót féléves határidőre szállítja, és az elképesztő (alumínium-szénszálas) köntös alá 8C-technika kerül. A "repülő csészealj" motorja 4,7 literes V8-as 450 lóerővel és 480 Nm nyomatékkal, a végsebesség 290 km/óra, a 100-as sprintidő 4,2 mp.
Hajtás - önzáró differenciálművel - természetesen hátul, a váltó 6 fokozatú szekvenciális. Bent futurisztikus és több mint részletgazdag kialakítás jellemzi a jó eséllyel gyűjtők garázsában landoló Alfát, melynek áráról nincs információ.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 06:15
    Permalink

    Látszik, hogy az olasz a mai napig megragadja ceruzát és rajzol 1 formát. Nem pedig számítógépen próbál valamilyen formát kiötleni. Ez nagyon jó lett! Szép! Ez viszont kezd undorító lenni, hogy le limitálják a modelleket, gyorsan szakítsunk sokat az autón. Miért nem lehet ezt szériában gyártani!!? Biztos, hogy lenne még vevő rá!

  • 2017.10.30. at 06:15
    Permalink

    Hö,hö,hö, ezen se hagytak elöl a rendszámnak helyet…… 🙂 a 159-re is elöl matrica rendszámot kellett rakni, de ezen még arra sincs hely, hiába na az olasz mentalitás… Pedig akinek futja rá, az igazán ki tudja fizetni a gyorshajtási csekkeket. :-))

  • 2017.10.30. at 06:15
    Permalink

    Nekem a front nem tetszik, de ez csak az eredeti miatt van, mert ott se… ami viszont elrontja az egészet az a kerékjárati ív, hátul szögletes szinte terepjáró, elöl meg ívesen elnyúlik hátra mint valami elméretezett vagy gyártáshibás lemez, pfuj nah el se bírom mondani. Pedig a régi vonalak sokkal jobban tetszenek mint a mai zsírkréták, és az ötlet tényleg jó volt, több gyártó is merhetne ilyennel kacérkodni.

Vélemény, hozzászólás?