0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Végre itt van, és még jól is néz ki a Kia Optima kombi

GT-ként is itt a Kia Optima Sportswagon

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A közönségpremier másfél hét múlva, a Genfi Autószalonon lesz, de a Kia már most megmutatta a rég várt Kia Optima Sportswagont, GT-ként is.

Nem vitás, hogy csak úgy rúghat labdába európai konkurensei ellen a Kia Optima, ha kombi is jön belőle, itt is van a Sportswagon

Nem vitás, hogy csak úgy rúghat labdába európai konkurensei ellen a Kia Optima, ha kombi is jön belőle, itt is van a Sportswagon

Már múlt héten, az új Kia Optima hazai bemutatkozásakor sem volt titok, hogy első ízben kombit is kap a koreai középkategóriás. Bár a Sportswagon névvel érkező puttonyos a közönség számára március 1-jén nyíló Genfi Autószalonon debütál, a Kia már most megmutatta. A szedánnal egyezően 4855 mm hosszú, annál 5 mm-rel magasabb kombi formája a nagy sikert arató Sportspace tanulmányautó vonalaiból merít, alapja persze az Optima négyajtósa. A csomagtér itt 43 literrel nagyobb (553 literes), de ami még fontosabb, az a 40:20:40 arányú támladöntéssel elérhető sokkalta jobb bővíthetőség.

Láblendítéssel indítható elektromos csomagtérnyitást is várhatunk a Sportswagonhoz

Láblendítéssel indítható elektromos csomagtérnyitást is várhatunk a Sportswagonhoz

Egyértelmű, hogy a puttonyos verzió elengedhetetlen volt ahhoz, hogy a Kia középkategóriása Európában is sikeres lehessen. A négyajtósból már ismert 2,0 literes (163 lóerős) benzines és 1,7 literes (141 lóerős) turbódízel mellé a Sportswagon rögtön hozza a 245 lóerős, 2,0 literes T-GDI motort, és már a bevezetéskor kapható lesz GT kivitelben is. Utóbbi vélhetően a négyajtósból is megjelenik majd, hogy maradjon azért újdonság a Genfi Autószalonra is.

A többinél sportosabb külsőt, 245 lóerős turbómotort tartogat a GT Line A többinél sportosabb külsőt, 245 lóerős turbómotort tartogat a GT Line

A többinél sportosabb külsőt, 245 lóerős turbómotort tartogat a GT Line

Ez is érdekes lehet:
 

Már hivatalos fotókon mutogatja átplasztikázott orrát az S-Cross

Finoman már megvillantotta a magyar Suzuki a ráncfelvarrott S-Crosst, hivatalos fotókon viszont...

Kiderült, mit hoz 2017 a Mercedes-Benznél

Többek között kupé E-osztály, roadster GT és pickup jön 2017-ben Mercedes-Benz emblémával. Azokon...

Nyárigumi Kommandó: az autósok negyede még nem váltott

Baj van, az előző évieknél is rosszabb eredményekre hívja fel a figyelmet a júliusban razziázott...

Kis SUV a Ford kínálatában - ez az EcoSport

Hatalmas választéka ellenére a manapság egyik legdivatosabb kis SUV-k piacán a Ford eddig nem...

Jeep Renegade 2.0 Multijet Trailhawk teszt

Kitűnik a tömegből, de nem csak a magassága, látványa és a hazai ritkasága miatt, hanem azért...

30 éves az Opel Omega

Mindössze két generációt élt meg az Opel zászlóshajója, avagy úgy is mondhatnánk, hogy volt 17...

Citroën Xsara Picasso 1.6 HDi Exclusive, 2005 - használtteszt

Viszonylag hosszan, 11 éven át készült a Citroën Xsara Picasso. Egy félidős frissítés utáni csúcsverziót...

Volvo V40 Cross Country T5 AWD Summum teszt

Az új divat szerint öltöztették át a V40-et, tökéletesen tükrözi, amit az embléma ígér. A csúcsbenzines...

Nem gyári, de Audi külsővel készült az atommeghajtású terv

Megint orosz kézből érkezett egy Audi tanulmányautó és hasonlóan elborult, mint a legutóbbi kamionok...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (13 db)

vuk írta: 5 hónapja

Le a kalappal a Kia és a hyundai elött nagyon össze kapták magukat

A válaszoláshoz belépés szükséges
SuperB írta: 5 hónapja

Jól sikerült.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 5 hónapja

Nekem tetszik, de sosem vennék. Túl nagy.
Az viszont némi reménnyel tölt el, hogy talán ezt a 2l-es 245 lovas motort beleteszik a Ceedbe és csinálnak belőle egy valódi sportos kompaktot.
Na, azt már szívesen elfogadnám. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 5 hónapja

Én ezt a cikket is olvastam. Nézzétek meg a legalsó képet - nem látjátok kissé furának a hátsó részét?

http://www.vezess.hu/genfi-autoszalon/2016/02/18/kia-optima-sportswagon/

De majd úgyis akkor dől el minden, ha élőben látom. Mindenesetre a sedan-verzió a kedvenc koreai autóim között van, amelyek listáját megingathatatlanul a Daewoo Leganza vezeti.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 5 hónapja

osszevan ollozva, de en aztat mondom,h jol nez ki. bar sosem vennek kombit. tetosin nelkul 3centit ultetve, 1collal nagyobb es szelesebb kovacsolt felnik, a győzikes króm bizbazokat feketere fenyezni azt mehet, 245loval, vagany.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Vipo írta: 5 hónapja

Nem rossz a hátulja sem. Persze, fel lehet fedezni több más modell vonásait, de 2016-ban már nagyon nehéz teljesen új fizimiskát kitalálni. Az a lényeg, hogy úgy jó, ahogy van. Harmonikus és szép autó, a kategória egyik legszebbje. Azonban sárvédőbe illesztett homasitás króm rácsért továbbra is kár volt. De ezt leszámítva tényleg minden elismerésem. Kéne.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 5 hónapja

Ez így nagyon rendben van. Személy szerint a facelift előtti belsőt én jobban szerettem, de hát ez van. Az utolsó kifogás is elhárult hogy végre vásárolják az optimát, mert eddig ezt a kocsit igencsak mellőzték, szerintem méltatlanul (http://left-lane.com/european-sales-2015-midsize-segment/)

A válaszoláshoz belépés szükséges
meleagris írta: 5 hónapja
Edy írta: 5 hónapja

Én nem tudom mi bajotok van a hátuljával. Elegánsan 1xű. Nekem az eleje néz ki egy kicsit furcsán. Amúgy jól sikerült.


Tudom mi jutott eszembe, mikor elöször meglattam? Az elözö generacios Honda Accord Kombi, tudod, ami 2002-2003-ban jött ki.. Na pont annak volt ilyen egyszerü, jellegtelen, kicsit otromba hatulja, de ez attol szebb persze, csak az ugrott be hirtelen. Kicsit szokni kell meg, jo ez.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 5 hónapja

Én nem tudom mi bajotok van a hátuljával. Elegánsan 1xű. Nekem az eleje néz ki egy kicsit furcsán. Amúgy jól sikerült.

A válaszoláshoz belépés szükséges
meleagris írta: 5 hónapja
csalfaromeo írta: 5 hónapja

A hátulja valahogy nem az igazi, azon dolgozhattak volna még, de elölről, oldalról annyira parádés, hogy ezt elnézem neki. A lényeg, hogy végre itt van az Optima kombi. A birkák meg bééééé-gessenek szorgalmasan:)


Ezt akartam en is irni, hogy szerintem a farat nem dolgoztak ki elegge.
Az eleje, oldala rendben van, a hatulja kicsit elkapkodott. Mindenesetre vilagos szinben sokkal jobban mutat, az ellensulyozza. Nezd meg alaposan, feherben sokkal szebb.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=

Friss tesztek

Volvo V40 Cross Country T5 AWD Summum teszt

Csendes őrült – Volvo V40 CC T5 teszt

Az új divat szerint öltöztették át a V40-et, tökéletesen tükrözi, amit az embléma ígér. A csúcsbenzines pedig összkerékhajtással dolgozik, bombabiztos páros. Kéne!


Jeep Renegade 2.0 Multijet Trailhawk teszt

Nem kislányoknak való - Jeep Renegade teszt

Kitűnik a tömegből, de nem csak a magassága, látványa és a hazai ritkasága miatt, hanem azért is, mert a Jeep Renegade nem valódi SUV. Azoknál többet tud.


Renault Mégane GT 1.6 TCe 205 EDC7 teszt

Hajtás csak elöl, kormányzás hátul is - Renault Mégane GT teszt Videó

Biztosan lesz még ennél keményebb Mégane is, a GT azonban talán a leginkább szerethető. Vagány, élvezetes, de családi autónak is remek.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=

Hirdetés

KIA tesztek

Kia pro_cee’d GT teszt

Vicsor van, vigyor nincs. Kia pro_cee’d GT teszt

Mi kell forró legyen egy ferdehátún? A Kia pro_cee’d GT-vel nem leszünk huligánok, de ma ez az egyik legmenőbben kinéző kompakt gran tourismo. Bizony, Kia és menő.


Kia Carens 1.7 CRDI HP EX teszt

Kéne egy jó kormány. Kia Carens teszt

A Kia visszahozta a csöppet tán feledésbe merült Carens családi egyterűt, s jól tette. Az autónak egy baja van, de az fájó. És hiszik vagy sem, de nem az áráról van szó.


Kia Optima 2.0 CVVT LX teszt

Hogy mondják Koreában, Ford Mondeo? Kia Optima teszt

Alapváltozatával járt nálunk a középkategóriás vásárlók új csábítója. Vajon betörhet-e a német modellek uralta szegmensbe a Kia Optima?


Kia cee’d 2012 miniteszt

Flexszel megy ellenfeleinek a Kia is - új cee’d miniteszt Videó

Legnépszerűbb modelljét dobja kukába a Kia. A 2007 óta kapható cee’d vadonatúj generációja az elsőhöz hasonló előrelépést ígér.


Kia Rio 1.2 EX Limited miniteszt

7 év garival, 3 milliótól. Vezettük az új Kia Riót

Nagyobb és igényesebb, mint elődje. Természetesen drágább is, ám mivel immár a kategória krémjével vetekszik, konkurenseihez mérten továbbra is olcsó.


Még több KIA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Gyorsulási versenyen hibázott a Camaro pilótája, 320 km/h-nál borult

Ilyen belülről egy 320-nál eldobott Camaro Videó

8 órája – Sztori

Csúnyán el lehet hajítani egy kocsit, főleg gyorsulási versenyen, ahol a legtöbbet akarják kihozni belőlük. Elég egy apró hiba, egy rosszul adott gázfröccs, vagy elbénázott váltás.


Gyorsasági, rali, tereprali - a Toyota mindenhol ott van

Belehúzott a Toyota motorsport részlege

11 órája – Sztori

A Toyota ügyesen csinálja. Majdnem megnyerték a Le Mans-i 24 órást, visszatérnek a WRC-be, és tartoltak a Silk Way Rallyn. Hajrá Japán!


A Ripchair kerekesszékeseknek készült, mindenen átmegy

Lánctalpas őrület mozgáskorlátozottaknak Videó

14 órája – Sztori

Van ez a kis cég, a Howe and Howe Amerikában, még a Discovery Channelen is volt műsoruk, szinte mindenre van lánctalpas megoldásuk, most éppen azoknak, akik kerekesszékkel élnek.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

KIA OPTIMA 1.7 CRDI EX Prémium (Automata)

KIA OPTIMA 1.7 CRDI EX...

Ár: 4.800.000 Ft

Évjárat: 2012 / 5

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

KIA OPTIMA 1.7 CRDI EX (Automata) Navis

KIA OPTIMA 1.7 CRDI EX...

Ár: 6.790.000 Ft

Évjárat: 2015 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

KIA OPTIMA 1.7 CRDI LX ÁFA-s!

KIA OPTIMA 1.7 CRDI LX...

Ár: 5.690.000 Ft

Évjárat: 2015 / 6

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!