565 lóerős lett a frissített Nissan GT-R

Gyári képeken a Nissan GT-R 2017-es kiadása

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Minden eddiginél erősebb lett a Nissan csúcs-sportautója, nagy gondot fordítottak a leszorítóerőre is. Idén nyáron kerülhet a kereskedésekbe.


Nagy változásokról nem beszélhetünk, az autó karakterisztikája alapvetően megmaradt. Csupán az orr-rész esett át kisebb-nagyobb változásokon, egyrészt a Nissan új dizájnvonalához igazították, másrészt a leszorítóerőre is gondoltak. A Nissan állítása szerint a mostani fejlesztések a legmélyrehatóbbak a modell 2007-es bevezetése óta. Élesebb vonalakat kapott, változott a hűtőrács, nagyobb légbeömlők kerültek az első lökösre, és a motorháztetőt is átrajzolták. Utóbbi, valamint az első lökhárítón elhelyezett új perem és a fényszórók alatt elhelyezett lökhárítóbetétek is jelentős leszorítóerőt adnak az új GT-R-nek.
A beltér is a sportosság jegyében változott, a műszerfal bőrborítást kapott, a középkonzol pedig szénszálas anyagból készült, továbbá kapott egy nagyobb, 8 colos érintőkijelzős infotainment rendszert. Természetesen elmaradhatatlanok a kormány mögötti váltófülek és aktív zajszűrő rendszer is beépítésre került, a jobb hanghatások érdekében hangszóróról is jön motorhang. A GT-R díjnyertes 3,8 literes, 24 szelepes, ikerturbós V6-os VR38DETT motorja az új modellben már 565 lóerőt és 633 Nm nyomatékot ad, ami mintegy 20 lóerővel több elődjénél.
Hirdetés

A frissítés után nyilvánvalóvá vált, hogy még várnunk kell a pletykaként felreppent hibrid modellre. A 2017-es GT-R még idén nyáron piacra kerülhet, ám árlistájára még várnunk kell.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?