Gyári képeken és videón a mesés hangú Alfa Giulia

Hivatalos: az Alfa Giulia 3,9 s alatt 100 km/órára ér

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A kiszivárgott fotók után a gyári képek és információk is megjöttek az Alfa számára sorsdöntő jelentőségű, Ferrari motorral is érkező Giuliáról.


Bár a kiszivárgott képek után a márka 105. születésnapján megjelentetett fotókat és információkat még csak előzetesnek mondja az Alfa a Giuliáról, már most is láthatjuk, hogy a 159-es nagyon sokára érkezett utódja kellően ütős lesz, s valóban borsot törhet a német prémiummodellek, illetve -gyártók orra alá. A pontos méretek még nem ismertek, az viszont igen, hogy az egykori Giuliához és egyéb történelmi Alfákhoz hasonlóan az újkori is alapból hátsó, a csúcsverziónál pedig összkerékhajtású lesz.
A csúcsverzió neve pedig a márkától megszokottan Quadrifoglio Verde, a Ferraritól érkező (az alábbi videóban hallható, lúdbőröztető hangú) V6-os, de a szerény fogyasztás érdekében elektronikus vezérléssel hengerlekapcsolós benzinmotorral, 510 lóerővel. Utóbbi verzió 3,9 másodperc alatt katapultálja a Giuliát álló helyzetből 100 km/órára. A modell a szegmens legközvetlenebb kormányát ígéri, váltója kettős kuplungos automata, hátsó differenciálműve pedig oldalankénti nyomatékszabályzásra képes. A tömegeloszlás 50:50 arányú, a motor és a váltó mind-mind az első tengely mögé került, a kardántengely karbonszálas műanyag, a fékrendszer elektromechanikus, a futómű elöl kettős keresztlengőkaros, hátul multilink, elektronikusan vezérelt adaptív lengéscsillapítókkal. Az aerodinamikát, illetve a hűtést aktív légterelők szabályozzák. Természetesen van/lesz menetdinamikai, azaz DNA kapcsoló is, a normál mellett takarékos és sportos programmal.
Hirdetés
Az új Giulia közönségpremierje legkésőbb szeptemberben, a Frankfurti Autószalonon biztosan meglesz. Az első darabok talán még idén a kereskedésekbe érkeznek. Sanszos, hogy bár csúcsverziójával még a BMW M3-asra és a Mercedes-AMG C 63-ra is rátesz, olcsóbb lesz náluk. A QV után várhatjuk a polgáribb, a márka szintjén volumeneladást adó verziókat is.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Ki lehet használni a teljesítményt főleg előzésnél jó ha van erő. Ha gyerekesnek tartod, akkor te vagy idős vagy, vagy még soha nem léptél oda egy erős hátsókerekes autónak.:) Nekem a vezetési élmény az nem arról szól, hogy mászkálok gyök kettővel a városba ide oda.

    Miért nevettetném ki magam? Tudod én azt hiszem el amit látok meg amit tapasztalok ez van.

    Voltam már jó párszor németeknél ezek szerint én a gazdagabb helyeken jártam akkor…

    Na látod, mondjuk amúgy sem érdekelne a garancia 130 ezer km el vettem az enyémet szervizkönyves stb semmi nagyobb alkatrészt nem kellett benne cserélni. Eléggé túl vannak azért méretezve, már majdnem 200 ezer van benne, de a kopó alkatrészeken kívül még semmit nem kellett cserélni. Mondjuk én 10 ezrenként olajat cserélek és a legjobbat teszem bele, 30 ezrenként váltóolajat, pedig nem automata és meg is hálálja még mindig úgy húz, mint amikor vettem:)

    Merciket meg gondolom nem az összeset láttad csak párat és nem hinném, hogy amiket eddig láttál mind rohadt.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Ültem már kulturált dieselben annak is traktor hangja van, igaz belülről nem hallani annyira. Egy benzines kulturáltságát soha nem fogja megütni. Nem érdekel a hangja? Engem viszont igen, mert hozzátesz a vezetési élményhez. Persze ez csak azt érdekli, aki szeret vezetni.

    Vannak kint ismerőseim, ők nem is ismerik mi az, hogy hitelre venni autót kpben fizetik ki az autókat. Ott az emberek 65%-a jár 3 millió Ft feletti autóval itt ez az arány 25% nézz utána nyugodtan, ha nem hiszed. Az Auto Motor und Sport felmérései szerint egy átlag német 25 ezer Euroért vásárol új autót. Mindenhol vannak szegények ez nem kérdés te valószínű azokkal találkoztál, de a nagy rész jól él ne aggódj. Aki nem születésétől kezdve német, hanem bevándorló az ne várja, hogy majd megközelíti az ő átlagkeresetüket.
    Nem rég jelent meg egy cikk, hogy egy átlag német alkalmazott 1.1 millió Ft-ot keres, ha nem hiszed megkeresem aztán belinkelem neked:)
    Konkréten ilyen hibákkal nem tudom mennyiért vizsgáztatnak, de egy normál műszaki vizsga olyan 100-150 Euro körül mozog.

    Figyelj menj már fel a bmw.hu-ra konfigurálj bármilyen bmw-t és alul a felszereléseknél nézd meg hány év a garancia. Azt fogod látni, hogy 5 év / 100.000 km garancia.
    Na és honnan tudod, hogy azok a Mercik nem voltak javítva?

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Jah, de cserébe a benzines sokkal kulturáltabb és jobb is a hangja. Hát nem tudom szerintem meg a minőségi 1-3 éves keveset futott német autókat keresik a leginkább. Azokat éri meg behozni. A BMW-nek van egy oldala, ahol beírod az alvázszámot és képekkel együtt megmutatja, hogy az az autó, hogy jött ki anno a gyárból. Mikor volt szervizelve mi lett cserélve stb. Egy csomó utólagos M paketes BMW-t is ki lehet szűrni így:) Ráadásul kevesen tudják, hogy a BMW kulcsok is rögzítik a km állást. Szóval, ha más van a kulcson, mint a műszerfalon, akkor ciki és a kulcsot nagyon költséges buherálni szóval nem szokták.

    Figyelj olyan fizetések mellett hidd el, hogy a kinti autók jobban karban vannak tartva. Mindenhol van trehány ember, de azért nekem inkább az a tapasztalatom, hogy kint elég sokan rendesen szervizelik az autóikat. Nem vagy túl tájékozott 5 év garanciát adnak rájuk…

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Milyen évjáratra gondolsz? Amúgy én benzines párti vagyok. Audi A4 (B5) 1.8 -as az elnyűhetetlen. Azt a motort szerelték turbóval is szóval a sima szívó változat túl van méretezve nagyon megbízható. Azoknak az Audiknak ráadásul szerintem időtlen formájuk van még most is jól néznek ki. Kicsit újabb Audi dieselben A6 (C6) 3.0 TDi az ami egy nagyon jó motor. BMW-nél a sorhatos motorok nagyon megbízhatóak. Nekem pl 520i van 184 LE, eddig semmi gond nem volt vele majdnem 200.000 km van benne. Persze én rendesen szervizelem gyári előírásoknak megfelelően. Bármilyen helyzetbe odalépek neki az megy. Ez az 5 ös alapmotorja, de ezzel is 7.9 alatt van százon.:)

    Nálunk megfordult már pár német autó nem volt velük gond, igaz kintről lettek hozva ahol azért olajat is szoktak cserélni…

    Ha te is olyan vagy, hogy prémium autót veszel, de sajnálod bele megvenni a minőségi alkatrészeket, akkor inkább japán autót vegyél. Azokhoz alig kell hozzányúlni. Hallottam olyanról, hogy valaki úgy használt 3 évig egy Honda Civic-et, hogy hozzá sem nyúlt, olajat se cserélt meg semmit és még úgy sem volt baja. Nekem volt egy Integrám 250.000 km volt benne azt az autót mindenki hajtja 9000-es fordulaton szabályoz és még mindig ugyanúgy ment, nagyon megvannak csinálva. Nem véletlen lett már többször a legmegbízhatóbb motor gyártó a Honda. Ariel Atomokba is azokat teszik. Mazdákkal se lehet mellé lőni szval… Nem tudom amúgy milyen sztorikat hallottál talán a PD-k azok tényleg szarok. 10 évesen rohadó Mercit erősen kétlem, ha megnézed 30 év átrozsdásodás elleni garancia van mindegyikre. Ha sérült volt, akkor esetleg. Mondjuk én még 10 évesen rohadó BMW-vel se találkoztam.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Hozzászólásod utolsó bekezdésére reagálva : ne reménykedj , vissza fog jönni .Itt érzi jól magát , itt nőtt fel és ez a kedvenc ” vadászterepe “. és amíg valaki mindig szóba áll vele addig marad is

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Hát igen ezt már én is leírtam párszor, hogy minden márkánál előfordulnak rossz konstrukciók csak nem mindegy, hogy mennyi az olaszoknál ez a szám jóval nagyobb. Ülj be egy németbe meglátod mennyivel precízebb lesz. Sokan az autó külsejét nézik csak. Az olasz dizájn nem rossz amúgy csak a minőséggel van a baj. A Ferrarik, Maseratik is tetszenek külsőre, de nem vennék szintén emiatt…

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Nekem mindig az jut eszembe hogy egy parkolóházban szokott lenni egy Alfa 147 színben hasonló és az is ütött a többi ott parkoló autók közt, ha pl egy drágább autó akár Porsche állt ott mellette akkor is megállta a helyét más kocka ócskaságok amik nem is voltak régiek tényleg annak néztek ki.
    Én nem vagyok olaszautó élvező mégis nagyon bejön ez, és el tudnám képzelni a következő 2-3 évet egy ilyen autóval, vagy 4 év múlva egy 4 évessel.
    A Fiat ma már nem mer széthulló ócskaságokat a piacra dobni mint régen, aminek meg is lett az eredménye, mert gyakorlatilag szó szerint ez az utolsó lehetősége ezzel a márkával.
    Ha mégis, VW konszern kockáztató motorhibagyűjtő szerencséjét követnék én is lehúznám a márkát ahova szerintem a VW való lenne.
    Kempelen nevű kicsiturbo troll-tól nem nagyon látok hozzáfröcsögéseket mostanában, hacsak nem más néven folytatja tevékenyen romboló hajlamát. Remélem ő nem ugat itt tovább, és nem árt egy ilyen kitűnő márkának.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Ezeknek aztán magyarázhattok sose fogják elismerni, hogy a németek és a japánok jobb autókat gyártanak. Nem baj, hogy azokból fogy a legtöbb…az ő meglátásuk szerint az olaszok a legjobbak mindenben és akkor még nekem mondják, hogy beszűkült a látásmódom, hát inkább nézzenek körül a világban egy kicsit ideje lenne megtudniuk mi a valóság:) Szerintem erre a Ferrari égésre is majd azt mondják, hogy valaki vett egy 50 millás Ferrarit és direkt felgyújtotta. Az már a vicc kategória amiket itt próbálnak kimagyarázni.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    https://www.youtube.com/watch?v=6Fpw4wHZlGk
    https://www.youtube.com/watch?v=1g6D2nLEv2w
    https://www.youtube.com/watch?v=TWy8q-N8MQM
    https://www.youtube.com/watch?v=JZkH_iPl4qc
    https://www.youtube.com/watch?v=581OYP3pnEQ
    https://www.youtube.com/watch?v=grkVlsQTknw
    https://www.youtube.com/watch?v=x83zS_bvXcI
    https://www.youtube.com/watch?v=LciFqn8g0Xs
    https://www.youtube.com/watch?v=L0DUnmuxNdI
    https://www.youtube.com/watch?v=B_H1sXjtSZU

    meguntam tovább, van még bőven, csak keresgetni kell…elég sok típus tipikusan gyúlékony ragasztó és elégtelen hűtés miatt, ilyeneket a gyár is megerősített, de nyilván van aki akkor is tagadja, ha előtte ég.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Oké csak ez úgy kezdődött, hogy leírtam remélem ez nem fogja enni az olajat és kíváncsi leszek milyen lesz. Erre egyből letámadott mindenki, mikor ezek szerint mindenki tudja, hogy van pár olyan kerülendő Alfa motor ami eszi az olajat. Akkor mire fel volt ez a nagy felháborodás?

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    “Autókereskedésünk van nem rég írtam…”

    Nos, igen…Hallottunk már elég sokat az autókereskedőkről, és bizony nem túl jókat. Ha általánosítok, akkor azt mondom nem hiszem el egy szavadat sem, de nem teszem, mert úgy gondolom nem mindenki egyforma.
    Mi lenne, ha befejeznéd végre az oldal felét elfoglaló olasz ócsárlást és német-japán ajnározást? Vegyél japánt, és pont. A Te dolgod, mint ahogy másnak is a saját dolga az, hogy mibe ölik a pénzüket. Én amikor autót vásároltam pont lesz*rtam, hogy mit mondanak mások. A Te véleményed is csak egy csepp a tengerben.

    Mielőtt felhozod nem olasz autóm van. Német. Volt kettő olasz, mindkettőt szerettem valamiért és nem voltak rosszak. Szeretem a mostanit is. Volt japán is régen, ’82-es Honda Civic Type S. Volt Csehszlovák is. Újra vennék olaszt, ha úgy adódna. Japánt is – csehszlovákot nem, de ez más téma.

    Szeretem a jó és szép, érdekes autókat és pont nem érdekel milyen országból jöttek, mert nem beszélgetni akarok velük. Azért néztem meg ezt a leírást is, mert érdekel, és nem azért, hogy utána napokon keresztül csak ócsároljak mindent és mindenkit.

    Elnézést kérek Mindenkitől, hogy én sem a cikkel kapcsolatban szóltam hozzá, de ez már kezdi megütni a mobilarena színvonalát amikor első vagyok…második vagyok…harmadik vagyok hozzászólásokat olvashattunk minden oldalon.

    Béke.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Még egy gyors kérdés. Miért zavar egyáltalán az téged, hogy valaki elégedett az autóival? Komolyan érdekel.
    Fizet téged a konkurencia, azért, hogy istenítsd őket a másik lehúzásával?

    Az, hogy leírtam, hogy vannak kerülendő modellek (amik inkább motorok), azzal mi a gondod? BMW-nél, Toyotanal, VW-nél (Audinál) nincs? Nincs a fenét, akkor azok is megbízhatatlanok? Nem, csak vannak kerülendő verziók, ennyi a nagy történet. Csak amíg én ezt képes vagyok leírni, addig te csak mentegeted az összeset, és ha rossz, akkor a tulaj tehet róla.
    200 autó nincs is az NFS-ben.
    Eszem ágában sincs lecserélni német vagy japán verdára.
    Na mindegy, ideje felnőnöd, és levetkőzni az idióta előítéleteket.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Autókereskedésünk van nem rég írtam…csak idén mentem több, mint 200 autóval, de mindegy. Te egész életedbe nem fogsz annyival menni. Van egy olasz autód, amivel gyök kettővel elbattyogsz aztán örülsz neki hajrá akkor.
    Sok közöd van az Integrale-hoz szerintem kb max az a háttered a számítógépen 😀

    Hallod is látod is a megbízhatóságot na ugye. Egyenlőre az Alfa van szarban és nem a VW maradjunk ennyiben:)

    Egyik szavaddal ütöd a másikat: “nincs velük baj” “vannak kerülendő modellek” 😀
    Na és a Skyactive-al mi van nem válaszoltál pedig te otthon vagy az iparban nem? 🙂
    Na jó Alfázást majd integess az út széléről talán valaki megáll. Aztán majd, ha később lecseréled egy német vagy japán autóra jusson eszedbe ez a beszélgetés:) Azért nálad már most is sokkal feljebb vagyok 😀

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    magadnak hiszel (pár kocsiból 1 millióra kivetítesz, LOL),

    hogy kozod nincs az iparhoz. – ez is óriási, az alfának ha ez nem jön be, csődbe megy, bizots azért, mert olyan qva sok közük van az “iparhoz” 😀

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Magamnak es a csaladomnak hiszek, neked tapasztalat hianyaban nem. Nepiteletet pedig olvasd figyelmesebben. A 2.0 TS a hidegen hajtast nem szereti, az Integraleval kicsit szorosabb a kapcsolatom mint gondolnad.
    Ha rohadt 5 evesen akkor az mar ropira volt torve. Az, hogy azt irtam, hogy eladhatatlanok, az nem tamaszt ala semmkt, csak azt, hogy celbaer a sok alaptalan huhogas, mint a tied, na meg Mo egyebkent is naciberenc,csak a VW meg az Ajudi.
    Aztan majd jon a siras azoknal is, szomszedom is autoszerelo, VW kirendelt szereloje raadasul, hallom es latom is a megbizhatosagot 😀

    Egyfolytaban szervizelsz egy olaszt? Hah, nagy mokamester vagy, ebbol is latszik, hogy kozod nincs az iparhoz. Nem mondom, hogy nincsenek kerulendo modellek, sot inkabb motorok, mint a 2.0 JTS (nem a TS) es a regi 1.4 12v, de a szokoevente egy jo motor netto hulyeseg, az inkabb a VW-re es a BMW-re igaz. Erdekes modon az 1.4 jts nem hullik, ellenben a TSI-vel.
    Na beke poraidra, maradj meg a szinteden, feljebb ugysem jutsz, lejjebb meg mar nincs.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Szerintem integralet te is csak képen láttál. Olasz autókat már vezettem. Ha nekem nem hiszel olvasgasd a népítéletet Alfa tulajok írják, hogy 1.6 , 1.8-as TS Alfát ne vegyél mert szar, de a 2.0 át se hajtsd, mert akkor gyorsan kopik és zabálja az olajat…
    Látom nem fogtad fel a lényeget az olaszt hiába szervizeled, azon túl is egyfolytában hozzá kell nyúlni…mert minden szar elromlik, van most nálunk egy világít a műszerfala, mint a karácsonyfa 😀 Gombok kiesnek, sárvédő rohad 5 évesen pfff. Te is azt írtad, hogy eladhatatlanok nem? Akkor miről beszélsz?
    Írhatsz amit akarsz, akkor is a listák végén szerepelnek az olasz autók mindenben. Nekem ennél nagyobb megerősítés nem is kell, hogy igazam van.
    Okoska, miért is nem jó a Skyactive? Tessék beszélhetsz.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Hagyd, szerencsetlen ossze vissza beszel. Fingja nincs az olaszok motorjairol, az Integralerol is csak a magyar tevhitet hallotta, de vezetni egyet sem vezetett, de valoszinuleg nem is latott.
    Viszont a kettos merce az megy.
    Ha a nemet szar, akkor nem jol hasznaltak, nem foglalkoztak vele es keveset tankoltak bele ezert elreped a blokk, (ezen a ponton az anyatejet is feboffentette) szegeny srac beteg. Viszont ha az olaszhoz kell nyulni, akkor szar olasz, mar gyarilag rosszak!!!!!!!!! Itt eszebe sem jut, hogy balfasz modjara van hasznalva, szervizeles nulla.

    Azt mar nem gondolja vegig, hogy a gyenge ertektartas miatt, kispenzuek veszik jellemzoen, ebbol kifolyolag a szervizeles is tessek-lassek modjara megy, olaj? Miaz? Van benne. Bezzeg a Toyota atyauristen, az aztan a vilagbol kimegy, kiveve a 2.2 D4D, de az is csak azert mert rosszul hasznaljak. Gondolom az nincs meg neki, hogy a szkajaktiv Mazda sem lett am az az isten adomanya.
    Tajekozatlan fotelfizikus. Autot is csak azNFS-ben latott.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Pff volt minden főleg német prémium, japán autók, olasszal is jártam egy darabig ott utáltam meg őket. Nem kell 6 hónapig használni, az autó tesztelők is pár hét alatt megmondják milyen az autó. Mint írtam lejjebb olasz autókat nem is veszünk, mert lehetetlen eladni őket.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Hát pedig kemény öntött vas apex tömítésekkel megoldották. Azért írtam a magyar piacot, mert még itt is ekkorát tudott növekedni amikor itthon alig vesznek új autót.
    Azt írtam, hogy németek és japánok nem soroltam egy kategóriába.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    [url]http://totalcar.hu/magazin/hirek/2013/11/23/mar_a_mazda_sem_ker_a_wankelbol/[/url]
    [url]http://totalcar.hu/autok/mazda/rx-8_2003/60_000_km.-ig_birja_a_wankel_motor/[/url]
    [url]http://totalcar.hu/tesztek/2011/08/30/elt_nyolc_evet/[/url]
    Nekem nem úgy tűnik, mintha megoldották volna a problémát…

    A magyar személyautó piac elhanyagolható, egyik gyártónak sem érdemes foglalkozni vele. Miután az elmúlt években a töredékére esett vissza az új személyautó vásárlás, hogy ehhez képest ha ismét növekszik, az nem igazán releváns. Így azt sem igazán látom, hogy miért lenne bárki számára is kihívás egy ilyen kis piacnál nagyobb növekedést felmutatni? Ettől függetlenül persze a Mazda szép növekedést hozott össze.
    Viszont szerintem a Mazda továbbra sem egy kategória a BMW/Audi-val, ahogyan a Fiatnak sem ez a célközönsége. A Fiat konszernen belül elvileg erre lenne az Alfa, ami az utóbbi időkben nem hozza az elvárt szintet.
    Aki német prémium autót akar, az német prémium autókban gondolkozik, és ezt is fog venni, hiába jobb esetleg más szempontok alapján egy japán/olasz/amerikai/piréz/stb autó.
    Viszont ha más szempontok is felmerülnek, mint, pl. ár/érték arány, dizájn, használati élvezet, stb akkor lehet jobbat is találni.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Persze lejjebb írtam, hogy kb minden negyedik szökőévben azért csak összehoznak 1 olyan motor, ami talán jó lenne, de látod már te is azt írtad hogy összességében nem egy jó autó.:) Akkor szerintem ennyi a lényeg.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Én jól látom ne aggódj. Amúgy szerintem házat is olyan céggel építtess aki a csőd szélén áll.
    Inkább tanulj többet az autókról és ami a lényeg szerezz tapasztalatod. Próbálj ki párat mielőtt itt irkálsz.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    A Wankel motor egy próbálkozás volt új technológiát próbáltak ki. Egy darabig gond volt velük, de ha utána néztél volna tudnád, hogy egy sokkal erősebb apex tömítéssel megoldották a problémát.

    A Mazda háromszor nagyobb lendülettel nő, mint a magyar személyautó piac. Nézd meg az eladási adatokat. Miért ne raknám egy kategóriába? Hasonló szinten vannak már. Főleg, hogy már a Mazda és a Toyota együtt is működnek. Audi, BMW, Mercedes-nek meg miért ne lenne u.a. a vevőköre? Aki német prémiumot akar ezekbe gondolkozik.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Persze, minden lehetséges, pfff… Szeretem az ilyen érveléseket.

    Az, hogy az alfának vagy a fiatnak vannak jó motorjai is, nem csak és kizárólag szar, olajzabálók, mint többek között te is emlegetted, az még nem jelenti azt, hogy összességében az autó is jó.
    A Saab is jó és biztonságos autó, mégis csődbe ment.

    Tanuld meg árnyaltan látni a világot, ne csak fekete-fehérben…

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Én meg írtam, hogy kb a motorblokk ami közös, de ez is csak pár diesel motornál van. Honnan tudod, hogy a Ferrari és a Maserati motorjai milyenek? Lehet állandóan szervizben vannak azok is.

    Érdekes arra senki nem írt semmit, hogy ha olyan jók az olasz motorok, akkor miért van az Alfa a csőd szélén? A német és a japánok meg csúcsokat döntenek az eladásokban. Szóval erről ennyit. Az Alfa fanok majd biztos ezt is kimagyarázzák 🙂

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Wankel motorról hallottál már? 🙂 Érdekes, izgalmas konstrukció, csak 80ezer km-nél többet nem bír 🙂

    Egyébként pedig a Mazdát, mint a legkisebb japán gyártót egy kategóriába rakni a Toyotával és az Audi/Mercivel, szintén széles látókörre vall. Pont hasonló ezeknek az autóknak a vevőköre is…

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Eredetil ezt kérted:
    [i]Akkor mondj nekem egy német vagy egy japán autót amiben olasz motor van köszi :)[/i]
    Erre írtam többet is. El kéne fogadni, hogy a világ nem csak szuper és szar autókból áll, nem kéne mindig újabb és újabb kifogásokat keresni a saját elméleteid igazolására…
    Tehát önmagában az, hogy az olasz motorok szarok lennének, ez így nem igaz. Ne felejtsük el, hogy nem csak a fiat vagy az alfa az olasz, ott van még a ferrari és a maserati is…
    Másrészről nem hinném, hogy azt kellene elvárni, hogy pl. a VW konszern, ami az egyik legnagyobb a világon, az másoktól vegyen motort. A legnagyobbak meg tudnak oldani mindent házon belül. Így a közepes gyártók azok, akik időnként együtt működnek, egymástól vesznek motort, technológiát stb.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Újonnan vett, megkímélt (6 évesen újszerű állapotban adta tovább, gyönyörű darab volt), természetesen csak márkaszervízben szervízelt. A 3. évben kapott új motort, volt benne talán 40.000 km.

    Nem általánosítanék ebből, de minden beüthet. Az én második Volvómnál a legstrapabíróbb darabot kellett cserélni (kéziváltó). Mindenki csak pislogott.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Tényleg nem fikázni akarom ezt a kocsit ,de ha ennek kell megmentenie az Alfa Romeo gyárat akkor nem sok esélyt látok rá hogy ez bejönne … anno a 159 az nagyot ütött még majdnem én is elcsábultam és vettem egyet a szalonban ” hála a jó égnek nem tettem meg mint utólag kiderült jó döntés volt ” . De ez a kocsi eléggé unalmas és jellegtelen már most mi lesz vele pár év múlva ? Unalmas forma nem túl megbízható technikával drágára árazott alkatrészekkel prémium áron ajajjj …. az első lámpa finoman szólva is érdekes a hátsó az valami förmedvény a két lámpa közötti autón meg semmi érdekes nincs csak úgy van mint ha egy kezdő dizájner rajzolta volna az iskola padban úgy néz ki . Ide valami igazán nagy dobás kellett volna és nem elég az hogy a kocsi hátul hajt nem elől …

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Olvasd végig mit írtam és ott láthatod zárójelben hogy Mazda … 🙂 de köszi hogy írtál … 😀 Én inkább egy C Mercire szavaznék bár igaz már nem vagyok 20 éves talán azért … 😀

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Érdekes mindig a franciák akarnak együtt dolgozni a németekkel vagy a japánokkal, de mindig az a vége, hogy inkább menekülnek a franciáktól. Pl a BMW 2013-ban inkább végleg szakított velük. Minőségileg nem tudták hozni azok a motorok, amit elvártak tőlük.

    A Mazdákban olyan francia dízel van, hogy kb a blokk az ami megegyezik. A többi teljesen át van dolgozva.Peugeot-Citroen származék módosított változata. A Mazda fogta a régebbi blokkot, ráakasztott egy saját tervezésű hengerfejet, arra egy új befecskendező-rendszert (ez most 1600 baron nyom), majd némiképp módosította a turbó töltését. Ja, és öntisztuló részecskeszűrőt is beszerelt, amivel nem kell többet foglalkozni.

    Általában az ilyen közös fejlesztéseknél mindig áttervezik a motorokat a japánok nem teszik bele csak úgy. Azt elismerem, hogy a francia egy fokkal jobb, mint az olasz. Az olaszokkal nem nagyon akar senki közösködni. A Fiat egy csomó konszernt megkeresett nem rég erről cikkeztek, de mindenki elküldte őket még a franciák is.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Az egyetlen korai motorhiba a környezetemben egy sorhatos bimmeré. Újonnan vett vigyázott megkímélt (ráadásul a lefojtott 25i relatíve könnyű E60as kasztnival). Ennyit a statisztikáról és a valószínűségről…

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    A mazdában a PSA (francia) dízelek dolgoznak. Ahogy az összes ex ford csoportban, kivéve a Volvók többségét.

    A PSA 1.6 HDI-jét a BMW is átvette. Az 1.4 HDI-t meg a Toyota.

    A Nissan a Renault dízel motorjait használja.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Az Opel az kb olyan, mint a japánoknál a Suzuki. Nekik tök mindegy olcsó legyen… BMW, Audi, Mercedes japánoknál Mazda, Toyota, Nissan, Honda. Ezek az autók minőséget is képviselnek. Precízen meg vannak csinálva. Itt valaki írta, hogy a japánok motorjai már rég nem azok az elpusztíthatatlanok… ááá nem csak a Mazda Skyactive motorja tovább fogja bírni, mint bármelyik olasz, francia stb. Nagy köbcentis motor kevés lóerő, turbó nélkül, lamellás kuplungal. Na ez elpusztíthatatlan kb:)

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    [url]https://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine[/url]
    Ford KA
    Opel Agila, Astra, Combo, Corsa, Meriva, Tigra, Signum, Vectra C, Zafira B
    Suzuki Ignis, Splash, Swift, SX4
    Bár nem német-japán, de:
    Saab 9-3, 9-5

    Benzinesből emélkeim szerint nincs igazán más gyártónál, a dizel motorjaik azok amik kiemelkedően jók.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Jó és az olyan japán márkák közül, ami minőségi és nem a spórolásról szól?:) Mazda, Toyota, Nissan Honda. A Suzuki minőségileg sose közelítette meg ezeket. Nem is véletlen, mert ott az olcsóság volt a lényeg.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Röhejes ez a japán-német-olasz-francia autó hozzáállásotok. Nem sok olyan autót tudnátok felsorolni (nagy példányszámban gyártottat szerintem egyet sem) amire egyértelműen rá lehet fogni milyen nemzet gyártotta. Keresztbe-kasba vannak a motorok, váltók elektronikák a különböző emblémák alatt futó autókban. A diesel Suzuki jó vagy nem? Japán tehát jó! Olasz motor tehát nem jó! A Fordomban VW motor van. A Ford sz@r, de a VW az király? Toyota Aygo, Peugeot 107, Citroen C1? Japán? Francia?

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Az Alfa a csőd szélén áll szerinted miért? A japán és a német autók csúcsokat döntenek az eladásokban, ha ezt se fogod fel, hogy vajon miért van, akkor neked tök mindegy ki mit magyaráz úgy sem fogod megérteni:)

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Alfám még éppenséggel nem volt, de eddig egyetlen más olasz autóm sem hagyott az út szélén soha, sőt, semmivel sem problémásabb a jelenlegi Fiatom sem, mint az ismerősi körömben, családban levő más típusok, viszont jóval olcsóbban fenntartható.

    Amúgy feleslegesen reklámozod a japán autókat (bár sajnos a mai japánok sem azok már, amik 15 vagy 20 éve, a “precízen megtervezett” motornak pedig a legtöbb esetben köze nincs Japánhoz 🙂 ) szeretem és elismerem őket. A német az már más polcra való, a német márkák megbízhatóság, ár-érték arány terén sajnos sok esetben már alulmúlják a lenézett olaszokat, de főleg a franciákat.

    Nem imádok semmit, veled ellentétben én nem kötődöm autómárkákhoz érzelmileg és nem is gyűlölök egyetlen típust sem, az viszont rohadt bosszantó, hogy idejössz trollkodni és szarolaszautózni, mert ez már rég nem a Giulia-ról szól, hanem a kis beszűkült gondolkodású hitvitádról.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Hát igen az egy másik nagy téma lenne, hogy prémium autók itthon… Amikor valaki épp kitudja fizetni az autót, de már megtankolni se marad pénze. Aztán persze a szervizelések is elmaradnak, olajcsere stb aztán mindenki csodálkozik, hogy tönkre mennek. Érdekes külföldről behozottak olyan szépen karban vannak tartva semmi probléma velük. Itt meg amiket beakarnak adni eladásra pff tele vannak sufni megoldásokkal. Egyik csaj ismerősömnek a faszia vett egy 7 es BMW-t aztán 1-2 ezer Ft-okért szokott bele tankolni…Te vennél tőle autót? Ismerősöd is gondolom betartott minden gyári előírást 🙂 Egy blokk csak úgy nem reped meg vannak előjelei.
    Ismerem a cikket, de minden márkánál előfordul hibás konstrukció ezeket már javították, de a vezérműlánc se szakad el egyből, hanem elkezd csörögni. Itthon mit mondanak hadd csörögjön amíg megy nincs gond 🙂

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Az bármelyik autónál előfordulhat, hogy nem nyílik ki. Amúgy meg nem csak a Toyota, hanem a Mazda és a Honda is eléggé elől van azon a listán, szóval tudnak a japánok ne aggódj:)
    Jah mert az F1 ben ugyanazt teszik, mint egy sima személyautóba nem?:) Hányszor láttam meghibásodni Ferrarit? Mivel tömve van vele az utca nagy az esély rá 😀 Amúgy meg honnan tudod, hogy azok nem romlanak el.. volt már Ferrarid? Keveset használják azokat általában és tuti gyakran viszik őket szervizbe.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Te sem vagy semmi, hogy komolyan vetted a beírásom.
    Mondjuk aki nem ismeri el, hogy az Integrale megbízhatósága a nullával egyenlő, attól nem sok jót várhat az ember. 🙂

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Te sem vagy semmi, hogy komolyan vetted a beírásom.
    Mondjuk aki nem ismeri el, hogy az Integrale megbízhatósága a nullával egyenlő, attól nem sok jót várhat az ember. 🙂

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Pont erről beszéltem, Lancia Klub révén ismerek pár Integrale-t, ami nem volt mókolva, az rendben teszi a dolgát, amelyiket már túrták, szarráhajtották, kitudja hányadik furatáson és generálon van túl, mondván, hogy jó lesz az úgy, na azoktól isten óvjon.

    BMW-t köszi, de inkább nem, vezettem, párat, szép szép, de nem nekem való. Ismerősnek az új F30 motorcserés, az E90 316 blokkrepedéses, stb.

    Én pedig inkább hiszek magamnak, 9 olaszból egynek sem maradt gombja a kezemben. 🙂

    [url]http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/[/url]

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Ne nevettesd már ki magad. Szerinted a Bosch meg majd adja a nevét a szarhoz? 😀
    Nem vagy semmi.

    A Bosch egy külön márka, valószínűleg ilyen téren pártatlan is, mivel a saját termékei révén kell öregbíteni a hírnevét. Na emiatt nem adhat ki szart, kerüljön az bármilyen márkába.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    🙂 akkor is megbizható ha balesetnél nem nyílik ki a légzsák és mondjuk meghalsz??? Képzeld nekem Marelli elektronika van az autómban és jééé nem szar tökéletesen működik és soha nem volt baj vele. Nem mellesleg a Marelli F1ben is képviselteti magát,többek között a Ferrarinak is szállít. Hányszor láttál mostanában meghibásodni elektronikai baj miatt!!!! egy Ferrarit????

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Az is friss hír, hogy megbízhatóság terén a japánok vannak az élen már évek óta. Szóval még mindig elpusztíthatatlanok, de mindegy.
    Persze, de legalább visszahívják olaszok meg leszarják, mint mondtam úgy is lesz még több baja is 😀

    “Lentebb olvastam, hogy a Bosh elektronika 10ből 1x hibásodik meg, hááááátttt kérdezzünk meg egy Punto Gt tulajt 10ből 10 azt dobná ki elöször.”

    Képzeld el, ha Marelli lenne benne, akkor mi lenne már a szalonba se indulnának be 😀

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    “A TS motorok nem szarok, olajat kell cserelni, es ket cserenkent a szurokosarat is, hidegen nem jatod es kimegy a vilagbol. A JTS szar, ezen nincs mit szepiteni.”
    Jó egy japánba meg beülök aztán megyek kompromisszumok nélkül. Előző autóm japán volt alig kellett hozzányúlni. Mindig pöccre indult. Amúgy a BMW is olyan csak beülök aztán megyek, gyári előírásokat betartom meg a szervizeket aztán ennyi. Semmi baja. Ha még nem tetted, akkor ajánlom hogy egyszer vezess egy újabb BMW-t, szerintem egyből megtérnél látnád, hogy micsoda különbségek vannak. Mennyivel precízebb és minőségibb tud lenni egy autó.

    Az integrale-t tesztelték egy ismert autósműsorban. Kettőt épített a srác darabokra szedte összerakta és még így is állandóan szerelni kell. Ezt a mondatot pont ő mondta, hogy többet van szerelőnél, mint úton. Neki elhiszem.

    Kapcsoló nekem maradt a kezemben nem is egy.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    “A Toyota és a Nissan összesen 3 millió személyautót hív vissza világszerte a Takata japán autóipari beszállító által gyártott légzsákok lehetséges hibája miatt.

    Az akció a Toyota 2003 áprilisa és 2008 decembere között gyártott 24 modelljét, összesen 2,86 millió autót érint. Ebből egyebek között 1,7 millió Európában, 360 ezer Japánban, 190 ezer Kínában fut. Június közepén a Toyota hasonló okból 1,37 millió autóját rendelte vissza az Egyesült Államokban.”
    Ez friss hír, ennyit az olaszautók szar elektronikájáról. Inkább egy olajzabálós olasz mint egy életveszélyes japán. Az tény hogy régebben elpusztíthatatlan autókat gyártottak de mára ez már nem annyira igaz. Ráadásul nem ez az első sőt szerintem nem is az utolsó visszahívási hullám. Lentebb olvastam, hogy a Bosh elektronika 10ből 1x hibásodik meg, hááááátttt kérdezzünk meg egy Punto Gt tulajt 10ből 10 azt dobná ki elöször.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Az, hogy csak olasz autoim voltak az nem egyenlo.azzal, hogy mat nem vezettem, te is csak vezettel.olaszt, megis osztod rola az eszt,ugyhogy asszem 1:1.
    A TS motorok nem szarok, olajat kell cserelni, es ket cserenkent a szurokosarat is, hidegen nem jatod es kimegy a vilagbol. A JTS szar, ezen nincs mit szepiteni.

    Az Integrale-t gondolom nem is ismered, met ilyen baromsagot is csak az ir. Ha nem az otthoni szethajtott, takolt szarokbol indulnal ki, akkor a valosaghoz is kozelebb lennel, igy csak hallottal valamit, amit tovabb adsz.

    Azt, hogy nem vesztek olaszt meg tudom erteni, tenyleg eladhatatlan, viszont ha karban van tartva, akkor kutya baja sincs, hidd el. Kapcsolo pedig nem maradt meg soha a kezemben, pedig van egy par a verdaban. Innen latszik, hogu a szomszed, szomszedjanak a szomszedjatol tajekozodsz.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Jó, akkor ha annyira jók az olasz autók, akkor miért az utolsó helyen kullognak mindenhol bármilyen listát olvasok? Minden gyártónál becsúszik egy kettő hibás konstrukció, de az olaszoknál a rossz motorokhoz minden negyedik szökőévben jön egy jó motor:) Az összes TwinSpark motor szar csak megsúgom. A neved hogy Integrale, na azok az autók viszik el a pálmát az egész egy szar konstrukció. Többet vannak szervizbe mint az úton, ha ezt nem tudod, akkor nem tudom hol élsz.
    Autókereskedésünk van, szóval mentem már pár autóval. Olasz autókat nem is veszünk, mert kb lehetetlen őket eladni. Azt mondtad csak olasz autóid voltak, szóval még német vagy japán autókról nincs tapasztalatod. Én már rengeteg autót vezettem tudom mit beszélek hidd el. Neked meg volt pár olasz autód aztán tapasztalat nélkül itt osztod az észt…:D

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Nem elég, ha totálisan xar anyagokból van a belseje, ha alapvető kényelmi funkciók hiányoznak. Ha látványosan rossz mechanikusan, és még papírautó fílingje is van. Te higgyél a statisztikáknak. Én kipróbálom mielőtt véleményt alkotok.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Jah végül is 3 éve a Toyota vezeti a minőség és megbízhatósági listát ez neked nem elég? Akkor nem tudom mi…Azért volt a legnagyobb, mert a Toyota gyártja a legtöbb autót. Az olaszok meg se közelítik ott alapba nem is lehetne ennyi visszahívás. A Toyota legalább visszahívja az olaszok meg inkább hagyják a francba, mert úgy is lesz még 5 másik baja..:)

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Nagyibb baromsagot is ritkan olvasni mint az a sok frocsoges, amit kommenteles cimszo alatt osszehordasz. Kicsit turj utana a BMW motoroknak, van par gyari hibas (tobbek kozott 4.4 biturbo) VW (2.0pd, 2.5 V6 td, TFSI) stb stb, Toyota 2.2 D4D, rengeteg szar gurul ki onnan is, nem kell vedeni, gondolom fizetest nem tulok kapsz, hogy sokszor alaptalanul vedd.

    Jelentem 20 eve csak olasz autoim vannak, Lancia, Alfa, Fiat, sokszor parhuzamosan is. Olaj fogyasztassal meg nem talalkoztam, de ha te ugy hallottad, vagy olvastad a fotelbol, akkor biztos ugy van. Gondolom valami olvasott 10 eves lehetsz. Az autozast hagyd meg a nagyoknak, a hulyeseget pedig magadnak.
    Viszlat!

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    mert neked mi a tapasztalatod fotelhuszár? Milyen toyotókban ültél? Vagy csak olvasgattál? És olyanról hallottál-e hogy takata botrány, vagy az autótörténelem legnagyobb visszahívása, amiz megelőzően simán benyelték a veőpik halálát csak sikerüljön eltussolni az ügyet. Egy sima átrpogramozással elejét vehették volna több halálesetnek…

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Húha a blog írók a legnagyobb szakértők, mint tudjuk 😀 Főleg, ha te írtad 😀 A cikkben csereautóról van szó amiről köztudott, hogy mindenki kíméletesen bánik igaz?. Ennyit tudsz felmutatni? Amit én linkeltem azt az Autobild készítette tulajok véleménye alapján és még a németek szerint is a japánok a legjobbak szóval…Neked amúgy szerintem tök mindegy, ha oda tennének eléd még pár félmérést, amit nagy és neves cégek készítettek, akkor is csak magyaráznád a hülyeséget:)

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Minden motor eszi csak nem mindegy, hogy mennyit.
    “Vegyen szívó benzint, ha még talál”
    Szerinted a Mazda Skyactive motorjai nem szívók? 🙂
    Azért egy BMW jóval megbízhatóbb és sokkal magasabb színvonalat képvisel. Azzal egyet értek, ha az Alfa 2 millióval kevesebbe kerülne, szerintem még akkor is sokan inkább BMW-t fognak venni. Pláne a 20-on éves korosztály, mert a BMW-nél csajozósabb autó nem nagyon van:)

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Vicces azon vitázni , hogy eszi e majd az olajat vagy nem a Tsi/Tfsi is eszi az alfa is aki normális motorral szerelt autót szeretne vagy vegyen szívó benzint ” Mazda ” ha még talál vagy vegyen Merci motorral szerelt verziót valamiből . Mint tegnap is írtam itt nem csak azzal lesz baj hogy eszi az olajat vagy hogy hetente kigyullad egy kontroll lámpa és vagy megáll a kocsi vagy nem … most borítékolható hogy egy 180-190 lóerő körüli csoda Alfa 8-8.500.000 kemény magyar valutába fog kerülni … és ez már mondjon bárki bármit de erősen BMW320i vadászterülete . Lehet hogy az is eszi az olajat és ott is világít a műszerfal mint a karácsonyfa , de kisebb az érték vesztése és egy BMW nem egy Alfa ami elég sokat nyom a latban egy 20-éves menő ecsetfejű gyökérnél aki majd begurul vele egy szórakozóhely parkolójába . Egyébként is a bárpultra kirakni a szifon telót jobban mutat mellette egy BMW kulcs mint egy Alfa … szóval röviden nagyon meg kell gondolniuk az árazást ha nem csak pár darabot szeretnének eladni belőle . Tudom most jön az hogy sok embernek elege van a Németekből és valami újra vágyik …de én meg azt mondom a biztos utat feladni a bizonytalanért az elég nagy kaland … és azért itt sok család számára nem aprópénzről beszélünk hogy egy vállvonással elintézik ” hát nem jött be ez a márka jövő héten veszünk akkor egy másikat …” .

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Hát igen a Bosch is el tud romlani nem mondta senki, hogy nem, csak nem mindegy, hogy 10ből 1x vagy 10 ből 7x 🙂

    Majd akkor is mond, hogy hülyeség mikor az útszélén nézegeted az alfádat, hogy mi lehet a baja:) Előbb nézd meg egy japán autó motorterét, minden precízen megvan tervezve mi hová megy. Náluk ez már 20 évvel ezelőtt is így volt. Felőlem imádd az alfádat, majd ha 10x is ledöglik alattad, akkor is imádni fogod és nem ismered el, hogy a német és a japán külön világ az olaszokhoz és a franciákhoz képest.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Nekem is személyes tapasztalataim vannak, és az általad állítottaknak az ellenkezőjéről. 🙂 Nekem momentán a Fiatomon Bosch motorvezérlő egység halt meg 100 ezer kilométer után. De ettől még lehet, hogy nem így van, mert te mást hallottál. 😉

    [i]Autót a németek és a japánok tudnak csinálni a többiek próbálkoznak:)[/i]

    Bocsánat, így már értem, miért ragaszkodsz a hülyeségekhez. Azért néha körlünézhetnél a világban, mielőtt évtizedekkel ezelőtt megbukott demagógiákat adsz elő, mint valami bölcsességet.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Nem érzem a formában azt az átütő erőt, mint a 156-osban, 147-esben, 159-esben annak idején.
    Kicsit erőlködésnek tűnik nekem a Giulia dizájnja. Egy Alfának pont nem a diffúzorokkal kellene hatást elérnie.
    Ez persze szubjektív, de az első benyomások számomra nem igazán megnyerőek. Kicsit nehézkes, nem látom benne azt a sármot, könnyedséget, olasz eleganciát mint a korábbiakban. Ez egy feltörekvő koreai forma – nekem legalábbis.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Írd be a google-be, hogy alfa eszi az olajat millió cikket fog kidobni:) Előbb írtam, hogy a gyárban sem tudták megmondani mi a baja az elektronikának… Pont a marellivel van a baj úgy szar az egész ahogy van, nem véletlenül olyan olcsó. A Bosch sokkal drágább, de jóval tovább is bírja. Ez is tapasztalat. Még a végén megmagyarázod, hogy az alfa motorok a legjobbak:) Autót a németek és a japánok tudnak csinálni a többiek próbálkoznak:)

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Az olasz benzinesek mondjuk pont nem a túlzott olajfogyasztásról ismertek, és többek közt személyes tapasztalatból is beszélek.
    Amúgy a gyakori leállás felelőse többnyire motorvezérlő elektronika meghibásodása. Ha ki tudod olvasni vagy olvastatni, akkor nem kell vele elmenni Torinóba a gyárba, hogy megtudd, mi okozza. 🙂 Valóban típushiba, érdekesség, hogy nem az olasz Marellivel szereltekre jellemző, hanem a német Bosch elektronikákra.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Szinte az összes benzinesre. Az elektronika meg csinál fura dolgokat. Haverom Fiatja 1 km-enként megállt aztán megint elindult 😀 Az a ciki, hogy a gyár se tudta megmondani, hogy ez miért van az egész computert cserélték.

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Hát nem tom, a mi 147 JTDn egyáltalán nem fogyasztott, miközben a kor PD TDI-i elég hírhedtek voltak erről (barátom oktáviája a hírhedt 1L/1000km-es fogyit produkálta, a szervíz szerint ez normális). A 147TSüünknél kellett utánaönteni. A 146 boxerünknél viszont 15 évesen se…

    Melyik motorra gondoltál?

  • 2017.10.28. at 16:14
    Permalink

    Reméljük sikerül végre egy olyan motort összerakniuk, ami nem zabálja az olajat 😀 Az olasz autók másik gyenge pontja az elektronika. Kíváncsi leszek milyen lesz.

Vélemény, hozzászólás?