Íme, az új 5-ös BMW

Hivatalos bemutatója előtt bukott le az új 5-ös BMW, fotókon látható

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Idő előtt lebuktatták a BMW új 5-ös szériáját, már sajtófotókon láthatjuk. Az etalonnak számító német limuzin formavilága nem meglepő, ismét impozáns és kimért, ahogy szeretjük.

Már a hivatalos, csütörtöki bemutató előtt láthatjuk az új 5-ös BMW-t. Ahogy arról beszámoltunk, már az álcázott autót is előszeretettel mutogatták, most a hamarosan hivatalosan is kikerülő sajtófotók közül szabadult el néhány. Ráadásul nem is az alapverzióról, egyből az M-csomagos 5-öshöz van szerencsénk, ahogy a képen is látszik, 40i motorral szerelve. Formavilága hozza az elvártat, hátulját elég szélesre húzták, elöl persze összeérnek a lámpák a vesékkel.
Bent is nagyjából minden ismerős lehet a 7-esből, a kormány szintén M-csomagos, a váltókar pedig a megszokott ízléses joystick. Az új 5-ös vázszerkezetében több helyen alkalmaztak nagyszilárdságú acélt, illetve karbonszál erősítésű műanyag alkatrészeket, így az előzetes információk alapján nagyjából 100 kilóval könnyebb tud lenni elődjénél.
Hirdetés
Motorválasztéka - szintén még nem hivatalos források szerint - 2,0, illetve 3,0 literes dízel- és benzinmotorokból áll majd, persze a felhúzott M550d dízel és M550i benzines sem hiányozhat, utóbbi turbós V8-as lesz. Hibridként is elérhető lesz, nagy valószínűséggel ugyanazzal a 2,0 literes turbós benzinessel és villanymotorral szerelt hajtáslánccal, mint a 330e, 740e, illetve az X5 xDrive40e. Az M5-ös jövőre érkezik a hírek szerint több mint 600 lóerővel és a modell történetében először választható összkerékhajtással. Az új G30-as kódszámú 5-ösről szóló bővebb információkat, meg persze fotókat legkésőbb holnap, a hivatalos bemutatót követően várhatjuk.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 01:05
    Permalink

    Remélhetőleg a féktárcsa és az automata váltó csapágyai már jobb anyagból készülnek majd…
    Továbbá pl. a nyekergő kézifék javítása sem lesz már megoldhatatlan gond a szervizekben.

  • 2017.10.28. at 01:05
    Permalink

    Nem sikerült valami szépre! Nem rossz gép de, az elődjéhez képest az! Kívül belül semmi új. Talán majd 4 év múlva a következő jobb lesz.

  • 2017.10.28. at 01:05
    Permalink

    A “németeknél” akad hosszabb is: Audi Q5 9 évig, az A5 10 évig készült (mindezt úgy hogy alig frissítettek rajta), a Mercedes GLS egy erősebb facelifttel 2006 óta kapható.

    Szerintem ne “németezzünk”, a BMW és a Mercedes a fontos modelljeit igyekszik időben cserélni.

    Amúgy ez az ötös Bimmer nekem kifejezetten bejön, bér nem tudom hogy mennyire fogja kihúzni sok évig, a 3er is gyorsabban öregszik, hogy 2006 óta fut egy nagyjából megegyező formanyelv. Rá lehet unni egy jó formára is szerintem…

  • 2017.10.28. at 01:05
    Permalink

    azon gondolkoztam, hogy sehogysem éri meg a gyáraknak 4 évente egy teljesen új design. furcsa a helyzet, mert azért csak elvárna valami radikálisabb változást az ember x idő után, de! 4 év után ez legyen csak minimál facelift és 8-10 évente “új” design. én megértem, hogy nem igazán érheti meg pénzben új gyártósorokat,szerszámokat stb-t csinálni, de akkor az FL verziókat nem kellene nagy dobra verni. Az e60 – f10 változás kellőképpen észrevehető volt, e90-f80 már nem annyira…ezzel az oldal designnal meg már csinálhatnának valamit a nem gc modelleknél, rém gagyi e46-on is így nézett ki kb az a hoki… 😀

Vélemény, hozzászólás?