Már nem titok az új Honda NSX ára

Honda NSX - nem lesz olcsó, de leginkább Európának szánják

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Genfi Autószalonon - újdonságai mutatása mellett - egy fontos bejelentést is tett a Honda, elárulta az új NSX árát. Nem szerény.


Régóta mutogatja az új NSX-et a Honda, most pedig már azt is tudhatjuk, hogy mennyibe fog kerülni. Mielőtt elárulnánk az árát, meg kell említsük (át kell ismételjük), hogy ma már az NSX is hibrid. Hátsó tengelye elé hosszában beépített és ikerturbós V6-osa mellett annak főtengelyéhez, illetve az első kerekekhez illesztett villanymotorokat is bevet a hajtáslánc, a váltó kilencfokozatú DCT automata. Az első és a hátsó kerekek közötti mechanikus kapcsolat nélküli összkerékhajtással összesen 550 lóerővel teper az NSX, ami persze nem lesz olcsó. Indulóára 180 ezer euró, azaz közel 56 millió forint lesz.
Hirdetés

Az előértékesítés már áprilisban kezdetét veszi, ám az NSX első példányai csak ősszel érkeznek a kereskedőkhöz. A New Sports eXperience, azaz új sportos élmény üzenetét hirdető modell gyártása az Egyesült Államokban, az Ohio államban lévő Marysville üzemében lesz, a szupersportkocsi elsődleges exportpiacának Európát tartja a Honda. Reméljük, hogy tesztautó is lesz belőle, akár csak egy versenypályás próba erejéig.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 07:47
    Permalink

    Egyrészt ha valaki a billentyűzet mögül osztja az észt akkor legalább legyen annyi skillje hogy guglizik egyet.

    Az NSX már akkor leégett amikor még ki sem jött…
    [url]http://www.autoblog.com/2014/07/24/2015-acura-nsx-burns-nurburgring-photos/[/url]

  • 2017.10.28. at 07:47
    Permalink

    Még véletlenül se nézd meg az általam belinkelt fotókat. Még véletlenül se:)

    Szép dolog a rajongás, de Te már túlzásokba esel. Én sem akarom gőzerővel bizonygatni, hogy a Koral vagy a faros Skoda világverő, hiába rajongok értük:)

    Lásd be, hogy kivitelezésbeli hiányosságról van szó. Elég, ha nem vagy h*lye…

  • 2017.10.28. at 07:47
    Permalink

    Nem kell elvakuktnak lenni, eleg ha nem vagy hulye, es megnezed a kigyulladasrol szolo cikkeket, jelentos reszuk baleset. TC-n par eve volt egy 10-es gyujtemeny is errol, annak egesz konkretan a fele utkozott, odavagta az aljat, stb.
    Kar a gozert.

    Zold: nezd meg oldalrol, mint egy R8 es egy 458 italia kevereke.

  • 2017.10.28. at 07:47
    Permalink

    1. na ne vicceljünk már. Persze hasonlít az R8-ra, meg egy kicst a T modellre is… Ha muszáj valamit keresni persze lesz valamihez hasonlóság, de azértformailag eléggé önálló autó az NSX II.

    2. Ez azért nem szupersportkocsi. Az előző NSX piaci koncepciója az volt hogy igyekeznek egy 911 Turbohoz közeli tudású autót hozni egy 911 Carrera 2 áráért. Ez azért csak a bemutatásakor teljesült, a Porsche válaszára már nem lépett a Honda. De a Carrera nem a szupersportkocsik ligája hanem a luxussportkocsik belépője. Eddig egyetlen egy szupersportkocsi készült japán gyártótól, és az a Lexus LFA. Ez egy teljesen más kategória, a Ferrari és a Porsche is csak ritkán készít szupersportkocsit. Ezek 3-700.000 eurónál kezdődnek, Ne keverjük ide.

    3. 180.000 EUR viszont rengeteg pénz. Ez a 911 Turbo ára. HA nem számít a presztízs, konvencioánlis 911 Turbo ellenfél kapható a Nissantól e pénz feléért. Ennyi pénzért viszont már igen komoly tudású és rangú ellenfelekkel lehet számolni. Olcsóbbak között ott az R8, rangosabbak között a Lambo, és az egész palettát lefedi a Ferrari belépő 488tól a Laferrariig.

    4. Európában eleve nem jósolok nagy jövőt neki, de az USÁban sem fogadták pozitívan, bár a torque vectoring SH-AWD egy remek ötlet a gyakorlati kivitelezést lehúzták. Lássuk mire jutnak egy év után.

  • 2017.10.28. at 07:47
    Permalink

    Egyértelmű, hogy nem balesetben gyulladtak ki. Azokat nem jegyeznék.
    Az elvakult fanok mindig mindent kitalálnak, hogy szépítsenek a dolgokon, de szélmalom harcot vívnak.

  • 2017.10.28. at 07:47
    Permalink

    A sziluettje valóban emlékeztet az R8-asra. Szerintem ihletmerítésről lehet beszélni, de azért teljesen “hondás” lett az autó. Nekem nem úgy tűnik, hogy balesetben gyulladtak volna ki:

    [url]https://www.google.hu/search?q=audi+r8+burning&client=opera&hs=CAr&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjF3K6zranLAhVLAZoKHQzwClQQ_AUIBygB&biw=931&bih=610[/url]

    Ez az “öngyulladás” dolog nyilván túl van spilázva, de ez a jónéhány eset, ami a világ több pontján megtörtént, jogosan irányíthatná az olaszok figyelmét arra(és a VW-csoportét is, mivel R8=Gallardo), hogy felülvizsgálják a gyártási minőséget, és a konstrukciós hibákat kiküszöböljék. Sokkal lenézettebb sportautók sem produkáltak/-nak ilyesmit.

  • 2017.10.28. at 07:47
    Permalink

    Van benne nem keves R8 es 458 Italia.
    Az ongyulladas igaz volt elobbire is, hatalmas feneket keritettek ennek, a nagy resze balesetben gyulladt ki, de sebaj.

  • 2017.10.28. at 07:47
    Permalink

    Ez inkább Amerikában lesz siker ennyiért – itt, Sznobériában ennyi pénzért inkább Porschét vesznek, vagy öngyulladó olasz sportkocsikat:)

    Jó látni, hogy a szupersport-vonal újjáéledőben van Japánban, a Mazda is jön az RX-Vision-nel és a Toyota is az FT-1-essel(új Supra?). A GT-R egyelőre még néhány évig marad a régi(nem mintha ez baj lenne:).

  • 2017.10.28. at 07:47
    Permalink

    Visszafogott lett a dizajnaja, idotallo forma ebben is hasonlit az elodre. Van a hajtaslancarol video a neten, szepen szemlelteti a rendszert. Valahol azt olvastam hogy mar rengeteget lefoglaloztak elore, na ezen nem csodalkozom.

Vélemény, hozzászólás?