McLaren 570S: 3,2 alatt százon az angolok belépőmodellje

Íme a legkisebb McLaren, az 570S Coupé

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A kiszivárgott fotók után, most online leplezte le a McLaren a Porsche verőnek szánt új modelljét. 570 lovas, duplaturbós V8-as hajtja.


Még meg sem tartották az igazi bemutatót a New York-i Autószalonon, de az internet népe már most megnézheti az angol, sportkocsigyár legújabb modelljét. A McLaren közzétette az 570S Coupé fotóit és adatait is, így nem marad más, mint az, hogy ámuljunk és bámuljunk. Az 570S az új Sports Series széria első tagja, vele a potens sportkocsira, de nem a végletek egzotikumára vágyó vásárlókat célozzák meg. 570 lóerejével erősebb a Porsche 911 Turbo S-nél is és a Ferrari California T-nél is. Előbbi egytized másodperccel legyorsulja a McLarent, utóbbinak viszont nem feladata, hiszen nyitható tetejű gran turismo, igaz azok közül az egyik legsportosabb.
Hirdetés


Az 570S Coupé motorja 3,8 literes, nyomatéka 600 Nm, váltója a többi modellből ismerős hétfokozatú SSG. A gyár szerint alig 1313 kilogrammos súly jut az 570 lóerőre, így a gyorsulása alig 3,2 másodperc százig. Talán még beszédesebb adat, hogy 9,5 másodperc alatt - ami egy jobb átlagautónál a százas sprintre elég - az 570S eléri a 200 km/h-t. A végsebesség 328 km/h. A legviccesebb, hogy a ma kihagyhatatlan katalógusadat átlagfogyasztása csak 9,2 liter. Ember legyen a talpán, aki meg tudja állni, hogy rá se gondoljon a gázpedálra.

Előre 225/35/R19, hátulra 285/35/R20 méretű Pirelli P Zero Corsa gumik jutottak a könnyűfémfelnikre, a súlyelosztás aránya 42:58 a tengelyek között. A McLaren 570S Coupéhoz alapfelszerelés a karbon-kerámia fékszett - hogy a megállás is gyors legyen. A futómű teljesen új fejlesztés; kettős keresztlengőkaros, stabilizátoros, adaptív lökésgátlókkal a felhasználás módjához szabható. A betérben előre a vezetőre szabott műszerek és kezelőszervek tűnnek föl. A műszerfal egy digitális tft kijelző, a középkonzolon meg egy hétcolos érintőképernyőről szabályozható a klíma, a rádió, meg a többi fedélzeti elektronika. Pluszpénzért van alcantarta és nappabőr kárpit is és karbonszálas díszbetét is kérhető. Hifiből a csúcs a tizenkét hangszórós Bowers & Wilkins, 1280 watt teljesítménnyel.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?