Az F-Pace ősszel jön, de másik suvot nem tervez a Jaguar

Jaguar suvok: az F-Pace őszre jön, de egyelőre testvér nélkül marad

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Jagaur első suvja már a finisben van, szeptemberben bemutatják, a nürburgringi körei videón megnézhetőek. Nagy testvért viszont nem kap.


A Jaguar globális PR igazgatója, Richard Agnew pusztán spekulációnak nevezte az F-Pace-nél eggyel nagyobb akár hétüléses suv, a J-Space létezését. Mint Agnew elmondta, nem terveznek egyelőre testvért az első suvjuknak. A spekuláció szerint a J-Pace Range Rover alapokra épült volna, és hosszított, illetve hibrid kivitelben is árulták volna. A cáfolat szerint viszont épp ellenkező irányba mennének, egy kisebb és sportosabb crossover kifejlesztésének a lehetőségét vizsgálják.
Hirdetés


A fenti kémvideón meg már az alig pár hónap múlva, szeptember elején bemutatkozó F-Pace köröz. Alapját az új XE és XF szedánok padlóváza adja. Motorjaik is közösek, a Jaguar-Land Rover új, Ingenium nevű négyhengeres benzines és dízel motorcsaládján kívül V6-os és V8-as motorokkal is készülni fog.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 17:41
    Permalink

    Kallernek legalább van egyetlen értelmes gondolata (szerinted csak egy) neked egy sincs egyikünk szerint sem.
    A többi szimpla Kempelen okoskodás.
    A VW konszernes nagyrészt (svéd) haldexes öszkerékhajtási rendszer közútra lett tervezve.-ez a közege.
    A Land Rover összkerék hajtási rendszere meg pontosan terepre, de ugyanúgy tudja az aszfaltot is.
    -Ez az autó sem lesz sivatagjáró- ha lehajtanak az aszfaltos útról a sivatagba vele persze megfelelő gumiabroncsokkal, és megemelik a hasmagasságát sivatagjáró lesz mivel ott is elmegy, szeretik is az arabok.
    A haldex meg nem ide lett tervezve, szépen rakosgatja a nyomatékot az aktuális jobban tapadó kerekekre mikor egyik sem tapad elég jól, szépen el is fogja ásni magát, ahelyett hogy az összeset hajtaná mint a Land Rover.
    Te vagy fogalmatlan. Tulok

  • 2017.10.28. at 17:41
    Permalink

    Nos az a helyzet hogy eddig sem voltál vita partnere senkinek bármennyire is azt gondoltad hogy igen 😀 Nekem is volt Saab-om csak a probléma ott kezdődik hogy a Saab-ot egy napon említeni egy Porsche-vel erős csúsztatás … ugyan is a Vw és Porsche között nem +10% felár van mint anno az Opel és a Saab között … ráadásul a Porsche sokkal patinásabb luxus márka és ránézve ciki kategória hogy egy Vw népautó gyakorlatilag jó drágán eladva és átmaszkírozva . Értem ezalatt a Cayenne és a Touareg gyakorlatilag 85% -90% ban megy egyező alkatrészeire . De nekem igazából tök mindegy ki mire szórja el a pénzét csak vicces mikor valaki azt mondja egy Cayenne-re hogy ő egy Porsche-ban ül 😀 jókat nevetek rajta 911 , Boxter , Cayman ezek a Porschek a maradék 3 modell Cayenne , Macan , Panamera csak Vw és Audi átdolgozások … és aki ezt nem hajlandó elismerni az olyan nyomorék balek mint te 😉 😀

  • 2017.10.28. at 17:41
    Permalink

    Akárhogy is, nem néz ki rosszul az F pace, és abszolút cégen kívül fog konkurenciát jelenteni (pont bepasszol a Dicso Sport és a Dosco 4 közé, és az Evoque-on kívül nincs sportos crossovere a márkának). Szerintem sokkal nagyobb szükség van egy XF alapú élvezetes crossoverrre mint még egy terepjáróra terrain response-szal.

    Az is jónak tűnik hogy a Cayenne ls a Macan közé lövik be, mivel ez a méret nem annyira telített (talán az RX és a GLE(ex ML) áll hozá közel.).

    Eddig is valószínűtlenül sok Jag LR fogyott (300 feletti), szerintem benne van még egy további 150 extra autó a Jagnél, az új XE XF és F pace-szel. És a Disco Sport is igéretes darab.

  • 2017.10.28. at 17:41
    Permalink

    [i]“A Cayenne egy az egyben egy Touareg az alváz ,futómű, motorok,váltó, ülések”[/i]
    Ajaj, nagy a baj ott nálad. Orvos látott már?

    Nekem egyébként nincs azzal gondom, hogy bizonyos alkatrészek jók egy másik modellbe. Én is profitálok a SAAB-om esetében a Vectra rokonságból. Tudod, annak, aki nem olyan ostoba, mint te, még tetszik is, ha valamit olcsóbban is megkaphat. Én pl. kimondottan sajnálom, hogy a Hirsch csomag miatt a használható vectra alkatrészek száma egészen kevés.
    Ettől persze, ha bármilyen hozzád hasonló tök azt mondaná, hogy egy Vectrában ülök, akkor kiröhögném, mert ezt csak olyan mondja, aki nem ült még egyikben sem.
    na, így vagy te a Cayenne-el, meg a többivel.

    Ha neked ezek az autók terepjárók, akkor meg egyenesen kezeltesd magad.
    Nem tudok veled tovább vitatkozni, nincs képesítésem a sérültekhez:
    Adieu!

  • 2017.10.28. at 17:41
    Permalink

    Hihihi fáj az igazság hogy a nagy múltú Porsche valójában Vw alkatrészekből építkezik ? A Cayenne egy az egyben egy Touareg az alváz ,futómű, motorok,váltó, ülések … annyi különbséggel hogy a beltere picivel dizájnosabb és igényesebb egyébként a felsorolt fődarabok csereszabatosak a Vw márkával ” a Touareg fékbetét véletlenül pont passzol a Cayenne-be ” csak a Porsche szalonba 2 szer annyiba kerül mint a Vw szervizben . Macan pedig Q5 szintén ugyan ezekkel a felsorolt alkatrészekkel ezt csak az olyan ostoba hülyék nem tudják mint te … De nyugodtan okoskodj saját magad minősíted 😉 😀 .És bármilyen fura is de van aki kimegy vele terepre lásd menő vadászok nem egy vadászaton látni ennél drágább telekjárót amit aztán egy traktorral húznak ki mert az X5 lószart sem tud akkor ha el kel hagyni az aszfaltot …

  • 2017.10.28. at 17:41
    Permalink

    Jó sok hülyeséget sikerült idelapátolnod.
    Az egyetlen értelmes gondolatod, hogy a Land Rover összkerék hajtásában ott van 50 évnyi tapasztalat. A többi szimpla okoskodás.
    Egyszer menj ki az általad fikázott autókkal olyan közegbe, amibe tervezték őket. Aztán bújj el szégyenedben.

    Ez az autó sem lesz sivatagjáró. Csak teljesen fogalmatlan hülyék képzelik ezt.

  • 2017.10.28. at 17:41
    Permalink

    Ez a Jaguar nem a Cayenne konkurensének szánták mert nála kisebb viszont a Macan-nál meg nagyobb … valahol a kettő között helyezkedik el . Egyébként a Land Roverek hajtását kapja szóval a Német prémiumokat röhögve körbeautózza terepen ” BMW X széria , Merci GL széria ,Audi Q széria ,Porsche/Vw. Kevesen tudják pl : hogy a Porsche Cayenne valójában egy Vw Touareg némi módosításokkal ” szerintem ez elég gáz ” Macan pedig egy Audi Q5 de csak azért lett abból mivel a Vw márkanév alatt nem volt hasonló méretű hobbi terepes … másként az is Vw lenne az olcsóság és a még nagyobb profit jegyében . Nemek tetszik remélem meghagyják ezt a LED lámpát és nem valami elcseszett lámpát szerelnek a széria kocsiba .

  • 2017.10.28. at 17:41
    Permalink

    Erről az autóról messziről is ordít hogy Jaguar … X6-X4 nek több köze van hasonlóságban egy koreai csúcs dizájnhoz mint ennek . Tegyél fel szépen egy szemüveget !

  • 2017.10.28. at 17:41
    Permalink

    Hát nem egy nagy durranás. Ha nem lenne rajt a logó, akkor nem gondolnám, hogy egy Jaguár. Simán elhinném, hogy a KIA vagy a Hyundai egy újabb típusa. Ami persze nem jelenti azt, hogy rossz, hiszen az említett koreaiak nagyon is jók. De a Jaguár azért egy brand. Azt nem gondolnám, hogy a Porsche Cayenne-nek vagy Macan-nak izgulnia kellene, de a Q5 vagy az X3 sincs szerintem veszélyben. Eladások lesznek már csak a Jaguar név okán is. Itthon max. egypár db., hiszen nincs jól kiépített hálózata a Jaguarnak nálunk.

  • 2017.10.28. at 17:41
    Permalink

    A VW motoros Porsche Cayenne-nek odaverhet eladásokba.
    Végre az egyik kedvenc márkám ami (számomra megfizethetetlen) ledobta Fordos rabszolga láncait, és végre egy Rattan Tata nevű indiai zseni kezébe került. Remélem az öreg gyerekei a gödörből kihúzott márkát nem herdálják el és nem lökik valami német világdaráló kezei közé hogy otrombaságot csináljon belőle.

Vélemény, hozzászólás?