0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Sportvonalat kap a Volkswagen egyterűje

Jön a Volkswagen Sportsvan R-Line

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Volkswagen rögtön két egyterűt is kínál a Golf alapjain. A Sportsvan a kisebb, a Touran a nagyobb. Most a Sportsvan lesz még sportosabb.

Hamarosan boltokba kerül az alapból nem épp sportos, sokkal inkább családias, mégis csinos Volkswagen Sportsvan R-Line kivitele

Hamarosan boltokba kerül az alapból nem épp sportos, sokkal inkább családias, mégis csinos Volkswagen Sportsvan R-Line kivitele

A Volkswagen először 2004-ben, a Golf V-re építkezve hozta ki felfújt egyterű modelljét, a Golf Plust. 2008-ban aztán egy ráncfelvarrással lett a Golf VI-hoz igazítva, 2014-ben pedig jött az immár MQB-platformos, azaz Golf VII alapú Sportsvan, amiből hamarosan az R-Line csomaggal elkészül az egyterűhöz mérten értelmezendő legsportosabb kivitel.

Oldalról is árulkodóak az eltérő lökhárítók, de az első sárvédők is kapnak egy-egy R-Line feliratos plakettet

Oldalról is árulkodóak az eltérő lökhárítók, de az első sárvédők is kapnak egy-egy R-Line feliratos plakettet

Az R-Line szokás szerint egyedi lökhárítókat, küszöbspoilert, a hűtőmaszkra és a sárvédőkre R-Line logókat ad. Továbbá sötétített hátsó lámpákat és eloxált alumínium tetősíneket. Érdekesség, hogy a külső és a belső R-Line csomag a jelenlegi információk szerint külön tételként fog futni, utóbbi egyebek mellett sportüléseket, R-Line logós, vágott aljú multikormányt, fém pedáltaposókat és lábtámaszt, alu küszöbborítást ad. További opcióként 17 és 18 colos, direkt az R-Line kivitelhez dizájnolt alufelnik is választhatók lesznek.

Fém taposók és lábtámasz, háromküllős, vágott aljú multikormány és sportülés is jár az R-Line belső csomaggal

Fém taposók és lábtámasz, háromküllős, vágott aljú multikormány és sportülés is jár az R-Line belső csomaggal

Az R-Line csomag a motorpalettát nem érinti, marad a Sportsvan 85-150 lóerő közötti palettája, a 85 lóerős turbótlan alapgépből persze semmiképp sem lehet majd R-Line kivitelűt rendelni.

Ez is érdekes lehet:
 

Hazai bemutató: megújult Suzuki SX4 S-Cross

Új motorpalettával és a Vitara sikeres elemeivel mutatkozott be Esztergom legújabb büszkesége...

Összehasonlító teszt: Hyundai Elantra 1.6 CRDi és Toyota Corolla 1.6 VVT-i automataváltóval

Egységesen a legmagasabb felszereltséggel és automataváltóval mérkőztettük az idén frissült Hyundai...

Az erzbergi látványbányában találhatók a világ legnagyobb taxijai

Ültek valaha dömper platóján? Ha gyerekkorukban oda képzelték magukat, vagy esetleg volt akkora...

Fiat 500L Trekking 1.6 Mjet 16V teszt

Hiába nem újdonság, kevesek által ismert a Fiat 500L Trekking. Kicsit egyterű, kicsit SUV, kicsit...

Opel Corsa B 1.0 12V, 1997 - használtteszt

Kéthavi fizetésből is lehet autót venni, erre remek példa ez a padlizsánlila B Corsa. Nyilván...

Beleshetünk a győri Audi gyár szalagjaira, ahol az új TT RS készül

Van valami megmagyarázhatatlanul szép abban, ahogy egy új autó elkészül. Most az új Audi TT RS...

Villámkör: Volkswagen Golf 1.4 16V Perfekt, 2006

Az idei Volkswagen-találkozó tombolafődíja egy tízéves Golf V. Elkértük egy körre, hogy megnézzük...

A Volkswagen is megdolgozta egy kicsit az e-up! árát

Bár a 1,5 millió forintos állami támogatás is csökkenti az összes új villanyautó árát, a Volkswagen...

Nem minden villanyautóhoz jár a kormány ártámogatása, ezekhez igen

Végre egészen józan támogatási rendszert vezet be a villanyautók terjesztésére a kormány. A 15...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

SsangYong XLV 1.6 e-XDI DLX teszt

Hegyomlás olcsón - SsangYong XLV teszt

Önálló modellnevet kapott a SsangYong Tivoli nyújtott változata. Az XLV valós méreteinél nagyobbnak tűnik, így olcsón villanthatunk vele. Kellemes családi autó, de van benne GSI is.


Mercedes-Benz CLA 250 Sport 4MATIC teszt

Teszten a megújult Mercedes CLA - Bunker rock

Megújulása alkalmából járt nálunk a kecskeméti Mercedes-Benz CLA majdnem legerősebb gyöngyszeme, kupé kivitelben. Még mindig fiatalos.


Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro S tronic teszt

Diétázó vaddisznó - Audi Q7 e-tron teszt Videó

Döbbenetesen alacsony fogyasztást, ugyanakkor komoly menetdinamikát is ígér a dízel- és villanymotort is adó Audi Q7 e-tron. Jó, ám drága mulatság.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig 4 hónap alatt 31 ezer kilométer a jótékonyság jegyében

Mennyit ér 31 ezer kilométer?

4 órája – Sztori

Szűk 4 hónap, 31 ezer kilométer, 8 millió forint és 2 intézmény a Hankook jótékonysági kezdeményezésének sarokszámai.


Ízelítőt kaptunk a Volkswagen-találkozóból

Volkswagen Polo R WRC Streettel drifteltünk Videó

Tegnap – Sztori

Itt van a történelmet író VW Golf Clubsport S a Hungaroringen. Golf R-rel pályáztunk, Polo R WRC Streettel drifteltünk. Szombaton VW-találkozó!


Egy év kihagyás után ismét DTM a Hungaroringen

Visszatért a német száguldó cirkusz

2 napja – Sztori

Nagy bulit csapott a három német gyáróriás a Hungaroringen. Audi-dominanciával és újabb kétéves szerződéssel zárult a múlt hétvége.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN CRAFTER 2.5 TDI 35 L3H2 Vezetett szervizkönyv!

VOLKSWAGEN CRAFTER 2.5...

Ár: 4.490.000 Ft

Évjárat: 2007 / 10

Kivitel: Kisbusz

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN PASSAT VI 1.6 Trendline

VOLKSWAGEN PASSAT VI 1...

Ár: 1.540.000 Ft

Évjárat: 2005 / 5

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF III 1.9 TDI Trendline

VOLKSWAGEN GOLF III 1....

Ár: 820.000 Ft

Évjárat: 1998 / 10

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!