0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kémfotókon a fa alatt is hűsölő BMW i3

Javában tesztelik a BMW elektromos kisautóját

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Addig furikáztak Dél-Európában a BMW i3 egyik tesztpéldányával, amíg több lap lesifotósai is kényelmesen lefényképezhették. Az elektromos vagy hibrid kisautó egy év múlva debütálhat.

"Öngyilkos" hátsó ajtóval, de (mint például az Opel Meriva is) B-oszloppal érkezik majd az i3, magas padlója alatt utaznak az akkumulátorok, utastere minimalistának ígérkezik (Fotók: autocar.co.uk) "Öngyilkos" hátsó ajtóval, de (mint például az Opel Meriva is) B-oszloppal érkezik majd az i3, magas padlója alatt utaznak az akkumulátorok, utastere minimalistának ígérkezik (Fotók: autocar.co.uk)

"Öngyilkos" hátsó ajtóval, de (mint például az Opel Meriva is) B-oszloppal érkezik majd az i3, magas padlója alatt utaznak az akkumulátorok, utastere minimalistának ígérkezik (Fotók: autocar.co.uk)

Úgy tudni, nagyjából jövő ilyenkor mutatkozhat majd be az i3, az i-sorozat első fecskéje, egy olyan elektromos kisautó, amelybe − lipcsei üzemében − hatótávnövelő benzinmotort is szerel a BMW, ha úgy kívánja az ügyfél. Míg korábban erről azt olvastuk, hogy háromhengeres lehet, a legfrissebb pletykák kéthengeres egységet vizionálnak a bajorok kétkerekű szakosztályából.

Ötajtós, négyüléses, alig több mint 3,8 m hosszú lesz a BMW elektromos kisautója 200 literesre saccolt csomagtartóval, orrába kérésre hatótávnövelő benzinmotort is szerelnek (Fotók: carscoop.blogspot.com) Ötajtós, négyüléses, alig több mint 3,8 m hosszú lesz a BMW elektromos kisautója 200 literesre saccolt csomagtartóval, orrába kérésre hatótávnövelő benzinmotort is szerelnek (Fotók: carscoop.blogspot.com)

Ötajtós, négyüléses, alig több mint 3,8 m hosszú lesz a BMW elektromos kisautója 200 literesre saccolt csomagtartóval, orrába kérésre hatótávnövelő benzinmotort is szerelnek (Fotók: carscoop.blogspot.com)

A minap Dél-Európában, az ott is tomboló kánikula miatt egy fa árnyékában hűsölve is lencsevégre kapott, alumíniumvázas és karbonszálas műanyagból épített karosszériájú i3 tesztpéldánya erősen álcázva is elárulja, hogy hátsó ajtaja bár "öngyilkos", mégis van B-oszlop − anno a koncepciónál nem volt. Az utastérbe pillantva valószínűsíthető a régóta emlegetett minimalista, ultramodern dizájn középen jókora kijelzővel, a lítium-ion akkumulátorok a padló alatt bújnak meg, a kormányoszlop szokatlanul hosszú.

Ez is érdekes lehet:
 

Személyautó átlagéletkor márkánként és területenként

Egyre korosabb a hazai autópark. Vajon mennyire maradunk le Európától, milyen különbségeket láthatunk...

Volkswagen Golf 1.6 GL, 1989 - használtteszt

Röviden a sztori: állt öt évet, aztán egy néni hajtotta, ma meg a restaurátor óvja. Egy 25 éves...

NHTSA: veszélyes a Ferrari 458 csomagtartója

Amerikának baja van a Ferrari 458-assal: nem lehet belülről kinyitni a csomagtartóját. A kérdés...

Citroën DS3 PureTech 82 Limited teszt

A francia Mini, ami már 3,99 millióért elvihető: ez a Citroën DS3 a 82 lóerős alapmotorral. Nekem...

Ötajtós, csinos, farmotoros, és már kapható az új Renault Twingo

A Renault Twingo első generációja máig fogalom, a térhasznosítás és a vidám autózás szinonimája...

Ifj. Tóth János egy Peugeot 208 T16 R5 volánjánál

Még semmi hivatalos információ sincs ifj. Tóth János visszatéréséről. Az viszont tény, hogy tegnap...

Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Érdekes egy szerzet az Infiniti Q50, pláne, hogy hibrid. Na de milyen, hiszen elrejtettek benne...

Citroën C5 Cross Tourer HDi 200 Automata teszt

Sok mindent lehet mondani a Citroënről, de azt nem, hogy tucatmodelleket gyártana. A C5 Cross...

Dacia Duster 1.2 TCe kontra Suzuki SX4 S-Cross 1.6l VVT összehasonlító teszt

Vajon a magyar gyártású Suzuki SX4 S-Cross lenyomja a piac kedvencét, a Dacia Dustert? Melyik...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Citroën C5 Cross Tourer HDi 200 Automata teszt

Terepkombi másként - Citroën C5 Cross Tourer teszt

Sok mindent lehet mondani a Citroënről, de azt nem, hogy tucatmodelleket gyártana. A C5 Cross Tourer is sajátos megközelítésű terepkombi.


Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Na, ez tényleg sporthibrid. Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Érdekes egy szerzet az Infiniti Q50, pláne, hogy hibrid. Na de milyen, hiszen elrejtettek benne egy Nissan 370Z-t!


Citroën DS3 PureTech 82 Limited teszt

Miskárolásról szó sincs - Citroën DS3 teszt

A francia Mini, ami már 3,99 millióért elvihető: ez a Citroën DS3 a 82 lóerős alapmotorral. Nekem ráadásul fele ilyen erősen is tetszene.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Hirdetés

BMW tesztek

BMW 220d Coupé teszt

Hátulról az igazi. BMW 220d Coupé teszt Videó

Nemsoká úgy emlegetjük majd a 2-est, hogy a BMW, ami elöl hajt. De az az Active Tourer, ez meg egy 220d Coupé 184 dízel lóval jól hátul.


BMW 316i Touring teszt

Ne akard kinyomni a szemét, és szeretni fogod. BMW 316i teszt

Milyen egy BMW alapmotorral? A 316i Touring kellemes darab, csak ne nagyon akarj vele sietni, mert nem arra való.


BMW 420d Coupé teszt

Más motorral, de kéne. BMW 420d Coupé teszt Videó

Új nevet kapott a bajorok középkategóriás kupéja, az igen szépséges BMW 420d tesztautót M-csomagosan élveztük. Bizony nehéz nem beleszeretni, csak motorból érdemelne finomabbat.


BMW M6 Coupé teszt

560 LE, 40 millió forint. BMW M6 Coupé teszt Videó

Ha látod-hallod ezt az autót, irigyled, gyűlölöd, kineveted a sofőrjét. Ha vezeted, te vagy a nép ellensége. A polgárság pukkasztója. De istenkirály is. BMW M6 Coupé teszt.


BMW 535d xDrive Touring teszt

Biztonságos erő alaphangon - BMW 535d xDrive Touring teszt

Számos rogyásig extrázott BMW után ezúttal egy enyhén stafírungozott, hajtásláncával viszont kiemelkedő 5-ös Touring járt nálunk.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Napraforgóolajjal és temérdek újítással jön a Michelin Alpin 5

Díjnyertes téli gumiját váltja a Michelin, itt az Alpin 5

16 órája – Sztori

Évi 622 millió eurós költségvetéssel és 6600 alkalmazottal fejleszti abroncsait a Michelin. Legújabb téli gumijuk az Alpin 5.


Amerika visszainteget: megújult a Fiat Dobló

Mosolygós arcot kapott a Fiat Dobló

3 napja – Haszonjármű

A Fiat Dobló gyakorlatilag az átcímkézésével Amerika számára született Ram Pro Master City alapján újult meg.


Interjú: Robert Lešnikkel, a Mercedes-Benz személyautók külső formatervezési részlegének vezetőjével

Az idők változnak - találkozás Robert Lešnik dizájnerrel

3 napja – Sztori

Első autója Yugo Koral volt, és az eltökéltséget hiányolja a dizájner hallgatókból a Mercedes formatervezője. Interjú Robert Lešnikkel.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW X5 3.0 d (Automata)

BMW X5 3.0 d (Automata)

Ár: 2.200.000 Ft

Évjárat: 2001 / 7

Kivitel: városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

BMW 525d (Automata) navi.18-os alufelni.tempomat

BMW 525d (Automata) na...

Ár: 3.870.000 Ft

Évjárat: 2009

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

BMW X3 2.0

BMW X3 2.0

Ár: 2.750.000 Ft

Évjárat: 2005 / 7

Kivitel: városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó