Limuzin tesót is kap az új Audi RS4 Avant

Kémfotókon az Audi RS4 Avant

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az új Audi A4-esből sorra jönnek ki a spéci kivitelek. Az allroad terepkombit az RS4-es, a durvább fajta gyári sportváltozat fogja követni.


Két éve, még a B8 szériás A4-es idején limitált kiadással ünnepelte az RS4 Avant a gyár első sportkombiját, az 1994-es RS2-est. Azóta az Audinál nagyon sok minden megváltozott. Utcai és sportmodelljei is letisztultak, a sorozatok is könnyen áttekinthetők és stabil a márka helye a német prémiumgyártók szent hármas triumvirátusában. Közben már leteszteltük a vadonatúj A4-est is, és nem győztük dicsérni. A legújabb A4 verzió a januárban leleplezett allroad quattro. Van már gyári sportváltozat, de az S4 csak 354 lóerős, ami a keményebb AMG Mercedesek és a BMW M3 ellen kevés lenne. Ezért jön az RS4 negyedik generációja.
Hirdetés

Anno a B5 szériából csak kombi, azaz RS4 Avant létezett, de az utána jövő B7-esből volt szedán és kabrió is, aztán az előd B8-ból megint csak RS4 Avant épült. Az új széria a kémfotókon kombiként tűnt fel, de nagy valószínűséggel lesz belőle hivatalosan Limousine nevű szedán is. Az RS4 legerősebb ellenfele a Mercedes-AMG C 63 S, ami 510 lóerős, így az RS4-től is legalább 500-at várhatunk, hogy nehogy alább hagyjon a számháború. A várakozások szerint a most futó B9-es RS4 már idén bemutatkozhat - nem kell rá annyit várni, mint az elődnél, ahol a csúcsverzió, csak a ráncfelvarrással jelent meg.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?