0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Nagy far, kis fogyasztás: a négyajtós Opel Astra

Kész a négyajtós Opel Astra J

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nyilvánosságra kerültek az eddig csakis kémfotókon látott Opel Astra Sedan gyári fotói. Az Astra J így már ötajtósként, GTC néven kupéként, Sports Tourer kombiként és limuzinként is létezik.

Szerényebb tengelytávon, nagyobb hosszon nyújtózik, mint a ma Astra Classic III néven kapható H generációs limuzin

Szerényebb tengelytávon, nagyobb hosszon nyújtózik, mint a ma Astra Classic III néven kapható H generációs limuzin

Alapméretével a korábbinál 30 literrel kisebb, bővítve 220 literrel nagyobb a csomagtér

Alapméretével a korábbinál 30 literrel kisebb, bővítve 220 literrel nagyobb a csomagtér

Mivel már most is Európa második legnagyobb piaca az orosz, s az a törökhöz hasonlóan kifejezetten limuzinkedvelő – Európa négyajtósainak 60 százaléka kerül oda, a vevők 51 százaléka kompakt négyajtóst vesz -, az Opel az augusztus 29-én nyíló Moszkvai Autószalonon mutatja be a fotón elsőként most publikált négyajtós Opel Astra J-t. A 4587x1814x1476 milliméteres limuzin az Astra Classic III néven továbbra is gyártásban maradó szedánnál 7,1 centiméterrel hosszabb, 6,1-gyel szélesebb és 1,8-cal magasabb, de 2685 milliméteres tengelytávja annál ugyanannyival szerényebb – az Opel tervezői nyilván nem kívántak konkurenciát állítani az Insigniának.

Az új négyajtós a számokból kiindulva vélhetően nem méreteivel fogja legyőzni a Classic III-at, csomagtere is szerényebb alapméretű, 490 helyett csupán 460 literes, de (60:40 arányú ülésdöntéssel) bővítve 220 literrel öblösebb, 1010 literes. Az Astra J négyajtósként is hasonló jellemzőket ígér, mint eddigi változataival, prémiumos utasterében akár SD-kártyás navigáció, AGR-tanúsítvánnyal rendelkező komfortülés, az Opel mai formavilágát hozó karosszériáján adaptív bi-xenon fényszóró szerepelhet, futóművében adaptív, kényelmes Tour és feszes Sport állásra kapcsolható lengéscsillapítók dolgozhatnak.

Még nem tudjuk, hogy az oldalablakok elegáns krómkerete alapáras lesz-e

Még nem tudjuk, hogy az oldalablakok elegáns krómkerete alapáras lesz-e

Négyajtósként az Astra motorpalettája valamivel szerényebb az ötajtósénál. A benzinesek sora az 1,4 literes 100 lóerős benzinessel kezdődik, s azért elég messze, a 180 lóerős 1,6-os turbóig nyújtózik, köztük pedig 1.6 Ecotec (115 LE) és 1.4 Turbo Ecotec (140LE) egységek is szerepelnek. Dízelből viszont az 1,7 literesekre korlátozódik a kínálat, abból 110 és 130 lóerősök választhatók, mindkettő ecoFlexként, stop-start rendszerrel is, úgy 3,7 l/100 km vegyes fogyasztással, illetve 99 g/km CO2 emisszióval kecsegtetnek. A kínálatot jövőre egészíti majd ki egy új – egyelőre ismeretlen teljesítményű – SIDI Ecotec névre hallgató, turbós, közvetlen befecskendezésű benzinmotor is.

A négyajtós Astra felára még nem ismert, de mivel tavaly a kombi Sports Tourer is nagyon szerény – 200 ezer forintos – felárral érkezett, s azóta is csupán annyival drágább az ötajtósnál, feltételezhető, hogy az év végéig minden bizonnyal a hazai piacra is befutó szedán felára nem lesz több 100-150 ezer forintnál.

Ez is érdekes lehet:
 

BMW 640i Cabrio, 2011 - használtteszt

Mit nyújt egy 4 éves, alig több mint 100 ezer km-t futott prémium kabrió, amely újkori árából...

Hamarosan bemutatkozik az új Swift csúcsváltozata

Tokióban mutatják be a következő generációs Suzuki Swift turbós, összkerékhajtású, duplakuplungos...

BMW E39 Alpina B10 V8 használtteszt

Az 50. születésnapját idén ünneplő Alpina tiszteletére egy igazi ritkaságot vizsgáltunk meg közelebbről...

Hyundai i30 1.6 CRDi HP ISG DCT teszt

Egyre komolyabban kell számolni a kompaktok között a koreai gyártókkal, jól mutatja ezt a megújult...

Euro 6-os benzinest kap a Dacia Duster

A Renault régi szívó benzinese tovább él. A Dacia Dusterben 114 lóerős, 156 Nm a nyomtéka és...

Csak menni kell rajta, sem tankolni, sem tölteni nem kell megállni

A villanyautók legfőbb hátulütőjére, a korlátozott hatótávra adhat megoldást az autót töltő út...

A Moszkvai Autószalonon bemutatkozott a Lada Vesta

Jövőre nálunk is, Oroszországban már idén piacra lép a WTCC-ben egyre ígéretesebb Lada Vesta...

Renault Espace 1.6 dCi EDC Zen teszt

Tudnak a franciák! Például dízelmotort és egyterűt gyártani. Utóbbit erősítette meg az új Renault...

1985-ben jelent meg az utolsó régi, hátsókerekes Alfa Romeo, a 75-ös

Maga is egy nagy évfordulóra készült, és már ő is betöltötte a 30-at. Az Alfa 75 volt a márka...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

Török Tamás írta: 2012 június 06., szerda 21:14:52

Tetszetős

A válaszoláshoz belépés szükséges

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Friss tesztek

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake  200 CDI (7G DCT) AMG Line teszt

Közepesen erős ok az irigységre - Mercedes-Benz CLA teszt

Lerí róla az ára, de a legtöbbeknek tetszik. Az egyszeri tesztelő meg vakarja a fejét és nyugtázza a megvető pillantásokat. Kéne a CLA?


Citroën DS3 Cabrio 1.2 PureTech 110 Style teszt

Majdnem kabrió - Citroën DS3 Cabrio teszt

Kabriónak hívják, de igazából csak félig az. A Citroën DS3 így is trendi, prémium, és élmény vele autózni. A kérdés csak az, hogy ki fogja megvenni ennyiért.


Renault Espace 1.6 dCi EDC Zen teszt

Motorra költs, ne benzinre! Renault Espace 1.6 dCi EDC teszt

Tudnak a franciák! Például dízelmotort és egyterűt gyártani. Utóbbit erősítette meg az új Renault Espace erősebbik gázolajosa.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Hirdetés

OPEL tesztek

Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Vezetni jó! Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Magyar motor hajtja, öngyilkos ajtajú, tologatható hátsó üléses. Vajon tényleg szenzációs családi és utazóautó az Opel Meriva 1.6 CDTI?


Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo Cosmo teszt

Magyar motor viszi, de mégsem a mi autónk: Opel Cascada teszt Videó

Kezdeti kínálatának csúcsával, a szentgotthárdi, 170 lóerős SIDI turbómotorral járt nálunk a vászontetős Opel Cascada. Kellemes, de nem a mi autónk.


Opel Adam 1.4 Ecotec Start/Stop Slam teszt

Persze, hogy drága. Opel Adam teszt

Az Opel is rájött, hogy van értelme jó sok pénzért ezerféleképp variálható szuperminit árulni, hát itt a vagány Adam, amit legizmosabb motorjával, 100 lóerősen teszteltünk.


Opel Mokka 1.4 Turbo AWD Cosmo teszt

Lesz keletje. Opel Mokka teszt

Érdekes szerzet a Mokka, de hogy miért így hívják, annál fontosabb a kérdés: mire való? Vagy mindegy, mert a divat voltaképp céltalan? Az Opel gömböcét turbós benzinesként, összkerékhajtással teszteltük.


Még több OPEL teszt

Címlapon


Friss cikkek

A téliigumit fontosabbnak tartják az autósok, mint a nyárit - ezt derítette  ki a Nyárigumi Kommandó

Nyárigumi Kommandó: sokan nem hiszik el, hogy fontos az abroncs

4 órája – Sztori

Tudjuk, hogy nyáron is veszélyes az évszaknak nem megfelelő abroncs, az autósok bő 15%-a ennek ellenére nem olyat használ.


smart times 15 – 33 ország résztvevői ünnepelték a márkát

Kicsi autóval egy óriási felvonuláson – smart times 15

7 órája – Sztori

Idén hazánkba látogatott a smart times, ami immáron 15. alkalommal került megrendezésre és először látogatott Magyarországra. Okozott is felfordulást rendesen.


Utcai paradicsomcsatába hajtott a Google autója, károsodtak a kamerák

Paradicsomcsata bánt el a Google autójával

Tegnap – Sztori

A Google kamerás autója a Tomatina nevű, világhírű spanyol paradicsomcsata közepébe hajtott. Mintegy 150 tonnányi lédús zöldség landolt a kamerás autón.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

OPEL ASTRA 1.7 DIT Comfort ISUZU MOTOROS

OPEL ASTRA 1.7 DIT Com...

Ár: 750.000 Ft

Évjárat: 2002 / 3

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

OPEL ASTRA 1.7 CDTI GTC Enjoy

OPEL ASTRA 1.7 CDTI GT...

Ár: 1.299.000 Ft

Évjárat: 2005 / 10

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

OPEL ASTRA Caravan 1.4 16V Comfort FRISS MÜSZAKI!MEGKIMÉLT!!!

OPEL ASTRA Caravan 1.4...

Ár: 699.999 Ft

Évjárat: 2003 / 12

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!