0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Nagy far, kis fogyasztás: a négyajtós Opel Astra

Kész a négyajtós Opel Astra J

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nyilvánosságra kerültek az eddig csakis kémfotókon látott Opel Astra Sedan gyári fotói. Az Astra J így már ötajtósként, GTC néven kupéként, Sports Tourer kombiként és limuzinként is létezik.

Szerényebb tengelytávon, nagyobb hosszon nyújtózik, mint a ma Astra Classic III néven kapható H generációs limuzin

Szerényebb tengelytávon, nagyobb hosszon nyújtózik, mint a ma Astra Classic III néven kapható H generációs limuzin

Alapméretével a korábbinál 30 literrel kisebb, bővítve 220 literrel nagyobb a csomagtér

Alapméretével a korábbinál 30 literrel kisebb, bővítve 220 literrel nagyobb a csomagtér

Mivel már most is Európa második legnagyobb piaca az orosz, s az a törökhöz hasonlóan kifejezetten limuzinkedvelő – Európa négyajtósainak 60 százaléka kerül oda, a vevők 51 százaléka kompakt négyajtóst vesz -, az Opel az augusztus 29-én nyíló Moszkvai Autószalonon mutatja be a fotón elsőként most publikált négyajtós Opel Astra J-t. A 4587x1814x1476 milliméteres limuzin az Astra Classic III néven továbbra is gyártásban maradó szedánnál 7,1 centiméterrel hosszabb, 6,1-gyel szélesebb és 1,8-cal magasabb, de 2685 milliméteres tengelytávja annál ugyanannyival szerényebb – az Opel tervezői nyilván nem kívántak konkurenciát állítani az Insigniának.

Az új négyajtós a számokból kiindulva vélhetően nem méreteivel fogja legyőzni a Classic III-at, csomagtere is szerényebb alapméretű, 490 helyett csupán 460 literes, de (60:40 arányú ülésdöntéssel) bővítve 220 literrel öblösebb, 1010 literes. Az Astra J négyajtósként is hasonló jellemzőket ígér, mint eddigi változataival, prémiumos utasterében akár SD-kártyás navigáció, AGR-tanúsítvánnyal rendelkező komfortülés, az Opel mai formavilágát hozó karosszériáján adaptív bi-xenon fényszóró szerepelhet, futóművében adaptív, kényelmes Tour és feszes Sport állásra kapcsolható lengéscsillapítók dolgozhatnak.

Még nem tudjuk, hogy az oldalablakok elegáns krómkerete alapáras lesz-e

Még nem tudjuk, hogy az oldalablakok elegáns krómkerete alapáras lesz-e

Négyajtósként az Astra motorpalettája valamivel szerényebb az ötajtósénál. A benzinesek sora az 1,4 literes 100 lóerős benzinessel kezdődik, s azért elég messze, a 180 lóerős 1,6-os turbóig nyújtózik, köztük pedig 1.6 Ecotec (115 LE) és 1.4 Turbo Ecotec (140LE) egységek is szerepelnek. Dízelből viszont az 1,7 literesekre korlátozódik a kínálat, abból 110 és 130 lóerősök választhatók, mindkettő ecoFlexként, stop-start rendszerrel is, úgy 3,7 l/100 km vegyes fogyasztással, illetve 99 g/km CO2 emisszióval kecsegtetnek. A kínálatot jövőre egészíti majd ki egy új – egyelőre ismeretlen teljesítményű – SIDI Ecotec névre hallgató, turbós, közvetlen befecskendezésű benzinmotor is.

A négyajtós Astra felára még nem ismert, de mivel tavaly a kombi Sports Tourer is nagyon szerény – 200 ezer forintos – felárral érkezett, s azóta is csupán annyival drágább az ötajtósnál, feltételezhető, hogy az év végéig minden bizonnyal a hazai piacra is befutó szedán felára nem lesz több 100-150 ezer forintnál.

Ez is érdekes lehet:
 

Ford S-MAX 2.0 TDCi 180 LE AWD PowerShift Automata teszt

A Ford csendesen, de egészen prémium minőségűre gyúrta a korábban is a kategória legsportosabbjának...

Piaci körkép: automata váltós családi autók - fiatal használtként

Autót venni, illetve választani sosem egyszerű, egy ismerősöm kérdése még szinte rajtam is kifogott...

Újabb TSI-vel bővül a VW motorpalettája

Nagyobb teljesítményt, takarékosabb üzemet hoz a Volkswagen EA211 TSI evo nevű újdonsága.

Összeszedtük, hogy milyen autókat mennyiért kaphatunk zöld rendszámmal

Mind több városban kapunk ingyenes parkolást zöld rendszámmal, ráadásul dugódíjat sem kell fizetni...

Néhány év múlva még többek számára lehet elérhető a Tesla

A Tesla Model 3 lényegesen kedvezőbb áron kapható, mint elődjei, Elon Musk azonban ennél is olcsóbb...

Trükkös és egyben ötletes zebra könnyítheti a gyalogosok dolgát

Érdekes ötlettel állt elő két művésznő, akik egyedi festésű gyalogátkelőhelyet készítettek. Ez...

Kia Optima 1.7 VGT DCT teszt

Mire képes a Kia nagyméretű limuzinja a 140 lóerős 1.7-es dízellel és hétgangos duplakuplungos...

Pénteken a benzin és a gázolaj is drágul

Míg szerdán csak a gázolaj ára került feljebb, pénteken már a benzin is áremelést kap.

Brutális beismerés: 25 éve csalnak a fogyasztási adatokkal

Nagyon régi probléma a tesztkörülmények és a valós használat közötti fogyasztásdifferencia. A...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

Török Tamás írta: 2012 június 06., szerda 21:14:52

Tetszetős

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Friss tesztek

Kia Optima 1.7 VGT DCT teszt

Optimális választás? Kia Optima teszt

Mire képes a Kia nagyméretű limuzinja a 140 lóerős 1.7-es dízellel és hétgangos duplakuplungos váltóval? Mit kapunk a 10,6 milliós fullextrás változattól? Megnéztük!


Ford S-MAX 2.0 TDCi 180 LE AWD PowerShift Automata teszt

És ebből még Vignale is van! Ford S-MAX teszt

A Ford csendesen, de egészen prémium minőségűre gyúrta a korábban is a kategória legsportosabbjának számító S-MAX egyterűjét. Egy baja persze van.


DS5 BlueHDi 180 EAT6 teszt

Egy Citroën logóval kevesebb - DS5 teszt

A franciák divatmodellje tavaly óta annyira különcnek számít, hogy a Citroën nevet is ledobta magáról, és önálló márkaként, DS néven fut tovább. Legnagyobb és legerősebb változatát tettük próbára.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Hirdetés

OPEL tesztek

Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Vezetni jó! Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Magyar motor hajtja, öngyilkos ajtajú, tologatható hátsó üléses. Vajon tényleg szenzációs családi és utazóautó az Opel Meriva 1.6 CDTI?


Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo Cosmo teszt

Magyar motor viszi, de mégsem a mi autónk: Opel Cascada teszt Videó

Kezdeti kínálatának csúcsával, a szentgotthárdi, 170 lóerős SIDI turbómotorral járt nálunk a vászontetős Opel Cascada. Kellemes, de nem a mi autónk.


Opel Adam 1.4 Ecotec Start/Stop Slam teszt

Persze, hogy drága. Opel Adam teszt

Az Opel is rájött, hogy van értelme jó sok pénzért ezerféleképp variálható szuperminit árulni, hát itt a vagány Adam, amit legizmosabb motorjával, 100 lóerősen teszteltünk.


Opel Mokka 1.4 Turbo AWD Cosmo teszt

Lesz keletje. Opel Mokka teszt

Érdekes szerzet a Mokka, de hogy miért így hívják, annál fontosabb a kérdés: mire való? Vagy mindegy, mert a divat voltaképp céltalan? Az Opel gömböcét turbós benzinesként, összkerékhajtással teszteltük.


Még több OPEL teszt

Címlapon


Friss cikkek

Programajánló: május 7-én és 8-án ingyenes Retropartyzánok autós rendezvény Pécsen

A Retropartyzánok idén Pécsre mennek Videó

4 órája – Sztori

A főváros helyett idén Pécsen rendezik meg a negyedik Retropratyzánokat. Ideális ingyenes autós program és kirándulási hely a hétvégére.


Amedeo Felisa lemondott az olasz gyár elnöki posztjáról

Sergio Marchionne a Ferrari új vezére

9 órája – Sztori

Nem elég, hogy független lett a legendás Ferrari gyár, vezetősége is változásokon megy át. Az FCA vezérigazgatója, már a Ferrarié is.


A cégautósok új kedvence? Íme, az Opel Astra Sports Tourer

Hazai próbán az Opel Astra Sports Tourer

18 órája – Újdonság

Alap, hogy a legjobb autó a cégautó, most pedig minden eddiginél boldogabb lehet, aki Opel Astra Sports Tourert választhat magának. Kipróbáltuk, bejött!


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

OPEL ASTRA Caravan 1.6 16V Classic II

OPEL ASTRA Caravan 1.6...

Ár: 799.000 Ft

Évjárat: 2004 / 7

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

OPEL ASTRA 1.7 TD GLS

OPEL ASTRA 1.7 TD GLS

Ár: 235.000 Ft

Évjárat: 1994

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

OPEL ASTRA 1.6 16V Sport

OPEL ASTRA 1.6 16V Sport

Ár: 259.999 Ft

Évjárat: 2002

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!