Elverte a Honda Civic a két nagy német riválist

Két németet is legyőzött a japánok új büszkesége, a Civic Type R

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Honda Civic Type R nürburgringi csúcsa után most, ha kicsivel is, de sikerült jobb időt futnia egy kisebb versenypályán az Audi RS3 és a BMW M3 ellen.


Mindig is nagy meccs volt a japán és német autók között, jól tudja ezt a brit Auto Express is. Össze is engedték a három vadállatot, hogy kiderüljön melyikük a jobb. Egy viszonylag rövid, 46-47 másodperc körüli versenypályán a japánok újdonsága diadalmaskodott. Az alábbi eredmény született:

  1. Honda Civic Type R - 46,5 sec
  2. BMW M3 - 46,7 sec
  3. Audi RS3 - 47,0 sec


Jól látható, hogy csak minimális a különbség, 0,2 illetve 0,5 másodperc, ami egy eltérő "gumitaktikával" már könnyen borulhat. Sőt, ha a videót megnézzük, akkor jól látszik, hogy a BMW-vel többször is driftelve jön ki Steve Sutcliffe a kanyarokból, amivel könnyen ott lehet hagyni néhány tized másodpercet. Ettől függetlenül nyert most a Honda, egy nagyobb versenypályán valószínűleg jobban kijönne a két német erőfölénye. A tanulság pedig az, hogy nem mindig az a jobb, ami erősebb.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    ennyi hülyét 1 rakáson pffff
    itt veritek egymás faszát bmw-re,Ctr-re,de még egyikse hajtott még hasonlót se:))))
    kéééssz,mit röhöghetnek rajtatok a PR majmok mikor bele olvasnak ezekbe a fasszságokba:)))
    Ctr jo ,és pont.
    M3 jó és pont.
    basszkiiiiiiii

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Köridők:

    Llandow (1.45km): [url]http://fastestlaps.com/tracks/llandow_1450.html[/url] erről szól a cikk.
    Nürnburgring GP (3.7km): [url]http://fastestlaps.com/tracks/nurburgring_gp_3700_m.html[/url]

    Mindkét időt széria autóval futották és csak a Nürnburgring nagy kört futották a “prototípussal”. Jelenleg ez a leggyorsabb fwd hot hatch és pont. A Honda kevesebb mint 10millió forintért olyan új autót ad amivel ha nem vagy fakezű pályanapon 2x annyiba kerülő sportmodelleket cigiztetsz. Nagyon finom kocsi lehet. Amikor az Astra OPC kijött akkor kívántam meg utoljára fwd sport modellt. Nekem nagyon kéne ez a type-r pedig nem vagyok nagy Honda illetve japó vas fan.

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Az írásodból ledegradálónak hangzott, főleg hogy nem volt idézőjelben.
    Péntek éjszaka kanyargós úton száguldozni???
    Sajnos én sem tartom magam teljesen felelősségteljesnek, hiszen közúton (kanyargós országút ill. külterületi főút) szinte versenytempóban nem igazán veszélytelen száguldozni még nappal sem, de éjjel el nem tudom képzelni, hogy hol lehet rá normális lehetőség. Az én kedvenc útjaim ahol szinte naponta-hetente járok: Szép Juhászné út, Budakeszi-Telki-Perbál-Tinnye-Pilisjászfalu, Pilisvörösvár-Csobánka és hasonlók.
    Este rövid a látótávolság, így mindent később vehetsz csak észre. Országutakon pedig a vadveszély elképesztően reális probléma. Tiszta orosz rulett, amire ember nem lehet hatással.
    Én már erős szürkületben nem nagyon megyek gyorsabban 110-120-nál az erdei országutakon, sötétben meg főleg.

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    ahh…istenem, reménytelen, na további jó hokizást a lócás rizsrakétátokra.
    .bár mint mondtam eddigi adatokból, a 20 milliós gépek 20ból 20x fogják otthagyni őket lámpánál 🙁 😀 de majd lehet lobogtatni a jutyup videót, hogy 7.50 a dev car, nameg, hogy gokart pályán megvernélek!!!!!!!! :D:D:D:D meg én tudok reggelizni a szárnyon, te meg nem, bibibíííí 😀

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Hát pedig nem akarod elismerni, akkor nem jönnél azzal, hogy nem széria autó volt amit alá sem tudsz támasztani…Ahogy mondod nem egy súlycsoport az egyik 10 milla a másik 20 és neked az nem tetszik, hogy egy fele annyiba kerülő autó olyan időt megy. A nürburgring egy normális méretű pálya és még nagyobb lett a különbség szóval ennyit rólad. Aki m3 at akar venni persze, hogy vesz, de nem hinném, hogy mindenkinek van 20 millája hiába akar luxust, ha csak fele annyi pénze van vehet egy Civicet és végig mehet vele olyan gyorsan egy pályán, mint egy m3 al. Ez a lényeg, amit sajna nem fogsz fel valami miatt.

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Én jobban sajnállak, hogy ezt nem tudtad, hogy ott állítják be a kocsikat széria készre. Persze vannak olyan autók amik + csomagokkal vannak kiegészítve, de a Civic nem ilyen volt ahhoz oda lett volna írva. Már szerintem régóta várja tőled itt mindenki az adatokat vagy a leírást, hogy miben volt más, mint a széria…

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    hol írtam azt, hogy nem ismerem el az eredményt, mint “jó” eredmény egyébként? sehol….én csak azt írtam, hogy nagy valószínűséggel nem 100%-osan széria autóval mentek ott, ennyi. plusz nekem nem tetszik a külseje, ez meg szubjektív.

    on topicra meg azt írtam, hogy egy mini pályán, komolytalan mérésből fakadó 0,2 sec-en pörögni butaság és a 2 gép nem egy súlycsoport. aki m3-at akar venni, az 1 sec-ig sem fog gondolkozni ezen a gnóm lócás rizsrakétán…lámpánál pedig 20-ból 20x otthagyja…meg egy normális méretű nem gokart pályán is.

    amit ti nem akartok felfogni az, hogy a 2 autó nem egy súlycsoport és pont még ha valahogy kicsit csúsztatva is van olyan köridő, amivel közelebb tud kerülni, komoly vetélytársakhoz.
    a clio rs is sok nagyobb gépet leköröz, mégsem fog elgondolkodni senki rajta azok közül, akik luxust vagy prestige-t akarnak….mondom ezt úgy, hogy japán gépem van és magam ellen beszélek szinte 😀 csak fel nem foghatom, hogy a japánosok, hogy nem tudják feldoglozni a másik nézetet is?

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Mi van? miről beszélsz? miért ne tudnék angolul? idéznéd legy oly szíves? plusz idéznéd, hogy a “development car” , hol van hivatalosan kijelentve, hogy 100%-ban ugyanaz, mint a széria változat? nagyon kíváncsi lennék..mert enélkül, kb ugyanúgy baromságokat beszélsz 😀
    a megane és a leon nem “development car” -volt, hanem konkrét csomagokkal volt a széria modell kiegészítve, be is szúrtam (nevük is van thropy 275, PP ) , azt, hogy neked sincs annyi eszed, hogy ezt fel tudd dolgozni és csak annyit tudsz erre mondani “hogy minden autó amit ott tesztelnek fejelsztés alatt futotta”, hát csak sajnálni tudlak 🙁

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Tudsz angolul te ….? Amiket linkelgetsz azt jelenti, hogy ilyen köridőt futott a fejlesztés (development = fejlesztés, amit annyira hajtogatsz ) során egy profi tesztpilótával. Nem akarlak elkeseríteni, de mindegyik autó amit ott tesztelnek fejlesztés alatt futotta meg azokat az időket. Azzal a motorral stb-vel amivel majd a kereskedésekbe kerül. Ezeken a pályákon hangolják be a futóművet stb. Ne csak a hülyeségedet hajtsd, olvass utána a dolgoknak és akkor talán látnád a fától az erdőt, bár kétlem…

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Azért kérem tőled, mert én utánanéztem, de semmit nem találtam, hogy miben más, mint amit kiadtak 😀 Inkább azt írják, hogy még a gumik is szériák voltak. Még ha igaz is lenne amit írsz, akkor is szép teljesítmény és el kéne ismerni, hogy egy 310 lóerős géppel jobb időt mentek, mint egy 630 lóerős SL65 AMG vagy, mint egy 500 lóerős Gallardo. Erre is csak hülyeséget fogsz írni már látom, bezzeg ha az a márka csinálná ezt meg, amit kedvelsz akkor egyből az lenne a király…nézzél magadba kicsit.

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    “állat” így értettem…bevállalós stb. nincs semmiféle keserű szőlő…sőt, jópofa, hogy ha van pajti egy kis kergetőzéshez én funnak találom. de ritkán van ilyen…kivéve péntek éjszaka 😉

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    komolyan ennyire bénák vagytok? érdekes, máskor mindig sikerül gugliznia az ilyeneknek..most még véletlenül sincs annyi gógyi, hogy beírják, google.com , Type R nurburg…legalább ennyit…komolyan, olyan szinten kell ilyenkor viselkedni, hogy kb megmutatni, hogy ami ott előtted van az a billentyűzet, ott vannak rajta a betűk…stb 😀 és akkor, az ilyenek meg akarják mondani, hogy de, azok széria autók…. :D:D mikor a gyárak is elismerik, hogy NEM..óriási.

    tessék https://www.youtube.com/watch?v=a9G7N0_M9Rc
    ott van minden, may 2014, development car.

    úgyanígy a többivel is megan trophy 275….gyárilag elvan ismerve, hogy csak x darabot csináltak belőle és olyan változtatásokkal, amit leírtam nézzél utána. a leonhoz külön PP (performance pack) volt a nürberg időhöz…..de komolyan, mintha vakoknak magyaráznám az ég színét.

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Valami cikket vagy bizonyítékot is betolhatnál, mert amit te mondasz azt senki nem hiszi el. Ha nem széria lenne, akkor nem a széria autók listájához hasonlították volna ennyi.

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Miért állat az, aki utánad tud menni?
    Keserű a szőlő? 🙂
    Ha ilyen nagy kanyarvadász vagy, akkor legalább lenne egy méltó ellenfelem. Ritka madár az olyan.

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    0.2 secről van itt szó ez az ontopic (vagy légy oly szíves szúrj be egy széria köridőt a hungaroringről, ja nem bocs..olyan nincs :D) , mondom a hátsódból vedd ki végre. könnyű gépem van, sport futó,széles pzero gumik, szeretem a kanyarokat, hátárig autózom, nem igazán szoktak utánam jönni, max 1-2 állat nagyon ritkán….ennek ellenére, ha úgy van kedvem a rajtra is figyelek..bár ezt gondolom nálad összeférhetetlen, na mind1 😀 legalább kommentgenerátornak működik.

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    “https://www.youtube.com/watch?v=a9G7N0_M9Rc”

    esetleg, ha srank vagy ki meg te, nem a hátsótokban hordanátok a szemeteket, talán fel is érnétek ésszel dolgokat, mint, ahogy a hivatalos videóban is írják “MAY 2014” + development car, pedig nem SZÉRIA autó, hanem tesztelés fázisban lévő csomag…de az ilyen analfabéláknak úgy látom ez falrahányt borsó….vagy most komolyan melyiket nem tudod feldolgozni? a “MAY”-t? vagy a 2014-et? amúgy már itt abba kellene hagynom…mert ezen a szinten értelmetlen bármit mondanom 😀
    de akit érdekel :
    a renault direkt csinált 1xx darabot, hogy “szériának” mondhassa a 7.54-es tropit, könnyített cuccok, új futómű új kipuff, több nyomás, átdolgoztak dolgokat, de pl. mindennapra használhatatlan az konkrétan egy versenyautó, ezzel szemben a leon csak jobb fékeket kapott és jobb (majdnem semislick) gumit, de még utcai jellegű a diffi is másabb a stocktól…ennyit erről, hogy minden széria…
    gondolom az ilyenek hisznek még a jézuskákban..is :D:D:D:D

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    esztelen kempelen

    Többször írtam már neked, hogy ne röhögtesd ki magad jobban a szokásosnál, de te ezek szerint ezt élvezed. 😀
    300 lovas örömautó?
    Mi okozza az örömet? Hogy nem hullik szét vagy az, hogy nem mered hajtani, ezért nem szállsz el vele?
    Tudod az a legjobb, hogy elképzeled, mit tudnál vele csinálni, de ki ne próbáld, mert arra nagyon ráfaragnál.
    Komoly összeget tennék rá, hogy egy kanyargós úton a Yaris-szal lenyomlak te szerencsétlen nem hogy a TS-sel.

    Remélem nem vagy annyira egyszerű, hogy a saját szaarodat a prémium kategóriába sorolod? :DDD

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Király mind a 3 gép! A sok paraszt meg okoskodik, szakért és egyikük sem ült még 16 évnél fiatalabb 150 LE gépben sem!!! De a Királykodás az megy!!! Bármelyiket kipróbálhatná 1 napig már sokkot kapna!

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Neked tudod mikor van 300 lóerős autód, majd ha küldesz egy képet róla amin rajta az aznapi újság, akkor talán elhiszem…te kamukirály…Látom itt páran nem tudtok olvasni nem az idő számít, hanem az ára. Tudod az a baj, hogy te vagy itt a tucatszar jó lenne ha kevesebb olyan ember lenne itt mint te…

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Ebből is látszik, hogy csak egyenesben hiszed, hogy király vagy gyorsan bemenni egy kanyarba meg már nyuszi. Az a nagy élmény mikor versenypályán veszed a kanyarokat, de neked hiába mesélem fogalmad sincs miről beszélek. Nem 0.2 secről van szó, hanem 20-30 secről, de még ha ugyanolyan időt is mentek volna akkor se mindegy, hogy az egyik 10 milla a másik meg 20. Luxus cucc minek pályára a sok extra mind csak nehezék felesleges dolog egy olyan autóba ami a versenysportról szól. Nem tudom megtaláltad e a cikket, hogy milyen autóknál gyorsabb, de neked bármilyen listát mutogathat bárki, mert nem esik le neked.

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Kiadás előtt 1.5 évvel 😀 😀 Na ezzel el is árultál mindent, semmit nem tudsz 😀 Ezek széria autók mindegyik amivel mentek a Leon is Megane is mutass bizonyítékot, hogy nem azok. Mégis miben mások szerinted 310 LE helyett 500 vagy mi?
    “én csak full széria gépes időt fogadnék el, ennyi. megane rs se széria, leon se széria és ez sem volt széria…”
    Ezek full szériás idők amúgy is ki a szart érdekel, hogy te mit fogadnál el 😀
    Akkor városban gyorsulhatsz 65 ig én inkább megyek versenypályán 200 felett. Persze te tipikusan az a fajta lehetsz, aki a közúton száguldozik, mert nincs 10-20 ezer ftod se, hogy kimenj egy rendes pályára. Egy komoly versenygép meg kicsit többe kerül, mint 10 milla…erről ennyit.

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Balu, én vettem magamnak örömautónak egy 300 lóerős autót. Nem azért, hogy ökörködjek, hogy száguldozzak, hanem mert szeretem az erős autókat. Pl. majdhogynem kirándulgatni, mert a hétköznapokban egy olajkályhát hajtok. Lassan is nagyon szeretek vele menni, mert mint autó tetszik. Én nem akarok bizonyítani semmit másnak, az autót magamnak vettem, és nem gondolom, hogy az a legjobb, pedig sok itteni klaviatúra huszár orrát ki lehetne fújni vele.

    A különbség, amitől elájultál, az pedig 0,2 mp. Nem érzékelhető. Soha.

    Nem egy liga egy erős tucatszar meg egy erős prémium autó. Majd ha egyszer lesz alkalmad összehasonlítani őket, akkor megérted.

    Üdv a 300 lóerős határról Balu!

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    közúton nem gyök kettővel, hanem a megengedett maxxal lehet haladni, nem versenypálya tempóval. itt egy számíthat csak, a gyorsulás. 20 millióért pedig bármikor legyorsulják a 10 milliós gépedet, pont ezért 20 millió és azért mert nem egy kiherét, faszt end fúriusz gép, hanem izléses, luxus cucc. érted már? ráadásul 10-15 m között ugyanilyan árban, kapsz ugyan ilyet, ami megveri gyorsulásban szintén (de minimum ezen a szinten van)…propelleresből, karikásból is 😀 és akkor még nem beszéltem a 15m körüli amg a45 ről 380 lóval.
    a “versenypályát” meg rettenetesen túlmisztifikálod emiatt a 0.2 seces baromkodás miatt…hidd el, hogy gyengébb kocsival is otthagyhatja egy jobb soffőr a mamlasz typerest…egy m3-mal meg körberöhögik egy normális versenypályán pl. hungaroring, nyugodt lehetsz..nyilván fordítva is igaz lehet, h mamlasz az m3-as sofőrje is, de ezeket a gépeket lájtosan túráztatják pályanapokon és mondom, nem minden 7végén van ott….ha egyáltalán kimegy. szóval, zéró értelme van ezeknek az adatoknak, bár az látszik, hogy egyáltalán nem szeretnéd ezt megérteni 😀

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    a kiadás előtt majd 1.5 évvel…széria type-r (mikor még ők is “development” car-nak nevezik)…. hát persze :D:D:D:D:D
    .
    a seat leon már jóval széria érettebb változatban ment körre…nem 100%-osan széria volt az sem, de nem egy 1.5-2 évvel ezelőtti tesztpéldány…ami lehetett volna akár 320ló is, mert miért ne….aztán mondják azt, h dev car azt csókolom.
    .
    én csak full széria gépes időt fogadnék el, ennyi. megane rs se széria, leon se széria és ez sem volt széria…ezek az idők csak b@szakodásra jók. másrészről, elmagyaráznád, hogy azt pár sec-et, hogy autózod ki közúton? mert csak 1 képpen lehet : gyorsulás (amit írtam) és német autópálya, vmax. ennyi.
    ezeket nem fogják, minden hétvégén pályanapra vinni….mert, aki hc arc, az versenygépet (kibelezett,szarráhúzott,stb) visz tréleren pályanapra, azoknak meg ezek, közelébe sem érnek.
    hétköznapra a túl feszes (verseny) futó meg használhatatlan, értelmetlen….az állítható keménységűnek van értelme, ha ez esetleg ilyen lenne.

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Te miért vennél ilyen autót? Biztos azért veszik az emberek mert gyök kettővel akarnak vele menni…ez nem egyfolytában száguldozást jelent. Van komfort mód, de ha kimész pályára, akkor használhatod arra amire csinálták. Amúgy meg nem az a különbség, hanem a 10 vagy 20 millió az a nem mindegy.

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Hanem? Egyfolytában száguldozni?
    Versenypályára kizárólag?
    Reggeltől estig üveghang?
    Büntetés, alázás a közutakon?

    Vagy mire, ahol számít 3-4 km-en a 0,2 mp? Szerinted ez mennyire érzékelhető különbség?

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Tudom, hogy nem attól, hanem hogy olyat megy, mint egy RS3, akkor ne mondd már hogy nem sportgép…akkor az RS3 se az? Ennyi erővel akkor melyik az? Látom nem fogod fel a lényeget, hogy fele annyiért kapsz egy olyan autót, ami ugyanolyan gyors, ha nem gyorsabb, mint egy M3 vagy RS3.

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    A felhasználók többsége számára ezek a márt köridők amúgy sem teljesíthetőek. ne feledjük, hogy ezeket az értékeket profi pilóták írják ideális körülmények között. Aki úrvezetőként azt képzeli magáról, hogy ezeket az értékeket akár csak meg is tudja közelíteni, annak vagy egy út széli keresztre, vagy egy börtön belépőre van előjegyzése.

    Ezek a mérések annak a számháborúnak a részei, melyet a mérnökök folytatnak, egyébként el nem ítélhető módon azért, hogy sima mezei autóeladásokat generáljanak általa.

    A szerencsétlenek pedig azt hiszik, hogy az élet arról szól, hogy ki nyer az autóskártya csatában. :-DDD

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Nem a lóerőtől lesz valami sportkocsi. Egy 7-esbe rakhatsz akármekkora motort, attól sem lesz sportkocsi, ahogy a 3-as Golf sem lesz az, ha felhúzod a TDI-t 200 LE fölé. Persze nem egy Golf a 135i, de nem egy köridőre optimalizált, kőkemény sportgép, bár valamilyen szinten alkalmas rá. Alapesetben még sperr sincs benne.
    A CTR-t szerintem sokkal inkább kihegyezik erre, és valószínűleg emiatt kicsit nehezebb is vele együttélni a hétköznapokban, viszont piszok gyors. A BMW-ben még vérbeli M-es modellekben is mindig ott van a luxus, a tengernyi extra, kivéve pár limitált szériás, könnyített változatot, mint pl. a CSL.
    Egyébként egyet kell értenem Kempelennel, hogy ez autóskártyás szintű vita. Kíváncsi lennék, az eladott autók hány százaléka jár versenypályán, és abból hányan tudják kiautózni belőle a tudását.

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    esztelen kempelen

    A dilettantizmusod határtalan, ha azt hiszed, hogy ilyen autóknál másodlagosak a köridő eredmények.
    De mi mást is várhatunk egy mazsolától, aki elvánszorog az autójával A-ból B-be, de azért vesz pö..hosszabbítónak egy állítólag 300 lovas vasat, hogy bizonyítson magának és a környezetének. Elég szánalmas magatartás.

    Kempike, nyugodtan szólj a kopasz csicskádnak, hogy nem kell erőlködnie, mert csak kiröhögteti magát ill. téged. 😀

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Széria Type-R-el mentek. Annyi, hogy még akkor nem árusították, de ugyanúgy 310 LE volt az is és ráadásul utcai gumikkal ment nem slick-el olvass utána. A nürburgringi időket általában amúgy is olyan autókkal futják amiket hamarosan árusítani fognak. Seat Leon 7.58-at ment, akkor amikor még az is olyan szinten volt kész mint a Type-R szóval…
    Amúgy, ha beírod keresőbe: 8 hátsókerekes sportautó, ami lassabb mint az új Civic Type-r, akkor elég nagy neveket találsz. ( Mercedes SL65 AMG Black Series, Ford GT, Porsche 997 Turbo, Ferrari F430, Lamborghini Gallardo stb ) Ennyi pénzért szerintem elég jó választás. Közúton szerintem nem kéne gyorsulni, egyenesbe meg minden hülye tudja nyomni a gázt. Ezek az autók pályára valók és ennyi pénzért, hogy élvezetesen lehet kanyarodni + olyan gyorsan lehet vele menni, mint egy 2x olyan drága autóval simán jó. Itt ez a lényeg.

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Jó, egy kb gokart pályán tudott hozni valamit, úgy, hogy a bmw-vel idióta mód drifteltek, jobb lenne egy hungaroring méretűn megnézni, hivatásos pilótákkal…az már relevánsabb lenne. plusz kiváncsi lennék egy széria typer r időre is a nürburgon…mert tudjuk, hogy nem szériával mentek. de teljesen mind1 mondom, számomra pl. a kinézet rögtön eldől egy kocsinál azt ennyi. közúton ezek az adatok nem igazán jelentenek semmit, nagy %-ban csak a gyorsulás.
    a fenti pályánál maradva, egy clio rs-is gondolom jó időt futhat és az sem 23 millió, vagy egy megane rs….van erős merci is 10-15 között, erős bmw (135) stb…lehet válogatni….golf esetleg (r400 pl.), de még inkább a gti is bőven elég, mindennapokra.

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Itt azért elég komoly műszerekkel szoktak mérni főleg a nürburgringen, szóval bohóc mérésnek nem nevezném. Itt nem is az a lényeg, hanem hogy kb fele annyiért is lehet olyan autót venni, amivel olyan gyorsan, ha nem gyorsabban végig lehet menni egy pályán.:) Gondolom nem mindenkinek van 20-25 millája M3 ra.

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Pedig logikus, elvégre menősködő manó fiam nélkül itt senki sem tud meglenni! Ő itt egy a kezdetektől jelenlévő ikonikus alak, egy legenda, avagy az elrettentő példa! 🙂 De visszatérve a cikk apropójára rossz az összehasonlítási alap, mivel ezt az autót inkább az Opel Astra OPC, vagy Renault Megane Rs-el kellett volna összehasonlítani!

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    nem tom mit akart ezzel az autóexpress? vagy kapott egy nokiásdobozt a honda pr-tól? egy komolytalan mérés, nem releváns időkkel. nyilván, aki új m3-at akar venni, ilyen bohóc méréssel nem igazán foglalkozik. főképp úgy, hogy elég ránézni a 2 autóra, és aki m3-at akar venni, egyértelmű, hogy annál is marad…már itt eldől.

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Szerintem pedig ezeknek a méréseknek nincsen semmi értelme.
    Egy kakival kevesebb, ezáltal nehezebb pilóta, egy icipicit elszámolt kanyar és legyen bármelyik autó is, oda az eredmény.
    Persze azoknak, akiknek az autózás az autóskártya szintjén mozog, mindenképpen hoki alap, ezt el kell fogadnunk. Nálam az autó kvartett véget ért általános hetedikben…
    Természetesen versenykörülmények között is ezek a tizedek számítanak.

    Az adott modell hétköznapi élvezeti, használati értékét azonban ezek a mérések egyáltalán nem befolyásolják. Ráadásul egy ótvar Civic a legritkább esetben alternatívája egy 135i-nek. M3-nak meg pláne.

    (menőmanó jön majd most a s…ben lihegni, folyton udvarol nekem, kéretik nem komolyan venni, óvodás)

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Azért az autó kicsit több dologból áll, mint egy puszta adatból. Van még rengeteg minőségi jellemző. A BMW és az Audi prémium márkák, ahol egyrészt megfizeted ezt magát, a minőségibb belteret, jobb zajszigetelést, extrákat. Az M3 nagyobb is.

    A 135i-vel azért nincs értelme hasonlítgatni, mert nem sportmodell, csak egy erős motoros prémium kompakt, amit nagyrészt normál közlekedésre használnak.

    Ettől függetlenül nagyon szép eredmény a Hondától.

  • 2017.10.28. at 14:45
    Permalink

    Egyáltalán nem ezek az autók a Honda versenytársai, illetve riválisai.
    Ezek sokkal drágábbak és sokkal erősebbek.
    Szerintem a BMW 135i és a Audi 3-as 300 lovas verziója ami ez a kategória.
    Az már más kérdés, hogy ezeknek mennyi esélyük lenne a “japán harcos” ellen. Valószínűleg nem sok. 🙂

Vélemény, hozzászólás?