Honda Civic Type-R 250 lóerővel
Kétkuplungos automata váltót, turbót is kap a Civic Type-R
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A korábban pletykálthoz képest még erősebb turbómotorral, kétkuplungos automata váltóval, s kisebb tömeggel várható a következő Honda Civic Type-R.
Ezek azért valóban ígéretes paraméterek a CO2-emisszió kötelező mérséklése, és a remélhető agilitás szempontjából is. Megint más tészta, hogy a derék japán mérnökök kétkuplungos, amúgy nem kevesebb mint 8 fokozatú automata váltót terveznek a WTCC-ben is tolt modell utcai sportváltozatába; háromajtós sem lesz, csak rejtett hátsó kilincses ötajtós. A vélhetően 2014-től forgalmazott új Type-R-rel a Honda tuti nekimegy a Renault Mégane RS 8:08 perces Nordschleife-rekordjának, hogy magáénak tudhassa a leggyorsabb elsőkerekes autó megtisztelő címet.
Kár, hogy a frissesség minden ígénye nélkül akkor jön ki egy erős változat amikor a forma már agyonúnott lesz. Pedig ebben az árszegmensben az új dolgokért hajlandóak fizetni, nem a 3-4 éve ismert formákért némi ráncfelvarrással és erővel.
A veszteség cca. 50%! Hacsak nem ez a gyár hobbija… 😉
Hát remélem ,hogy lesz kézi 6 sebességes váltó és tiszta Honda fejlesztésű lesz ez a motor is… Na akkor annyira forradalmi lehet ,mint anno az 1.6 vti….